l.a.h.i
קריאה מהינה :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 29: אף אחת אחרת

l.a.h.i 18/01/2015 1464 צפיות 4 תגובות
קריאה מהינה :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

"גם אם כל העולם היה שלי
כל מה שהייתי מבקש אותך,
גם אם כל האוצרות שבעולם היו שלי
את היית עבורי האוצר הכי יקר לי,
גם אם השמש היתה שלי
היא לא זורחת כמוך אהובתי,
גם אם הירח היה מטיל עליי אפלה.
האפלה שאת מטילה עליי יותר חזקה,
אני חסר שמחה בלעדייך חסר תקווה.
מה שווה כל העולם הזה והאוצרת האלה
אם את לא שלי יקירתי?
את האוצר הכי יקר לי את כל עולמי אני לא זקוק לאף אחד
אם אין אותך אני לא צריך את האושר אם את לא קיימת.
אני אוהב אותך ורק אותך אהובתי ואת האוצר הכי עדין ויקר לי
שאני לא רוצה לאבד."

——–אלירן———-
התעוררתי לעוד בוקר שהיא רחוקה ממני, עבר מאז חודש האביב עזב את ליבי וחורף כיסה את ליבי. השמש עזבה הגיעה הסתיו צלמנו עשרה פרקים מאז. בסדרה 'בריכת יין באהבה' לינה ואני שיחקנו בהתחלה הדמויות שלנו נפגשו ושנאה מלאה כל אחד מהדמויות. הדמות שאני משחק דין התערבה אליה עם חברים שלו שישכיב אותה. והדמות של לינה רוז רק שנאה אותו יותר בתוך נשמתה והיתה מודעת להתערבות והמשיכה להתקרב אליי אל דמות שלי. אנה המשיכה לשחק את החופרת שמתחתנת איתי בשביל הכסף, ולינה המשיכה לככב בסט כשטומי דבוק אליה בשביל לקיים תוכנית הנקמה שלה במשפחה שלי. מעבר לסט טום ולינה התקרבו וזה רק גרם לי לזעם ולשנוא אותו יותר את הבן זונה. רז גם הצטרף לסט הוא שיחק די טוב את החבר שלי וזה הרגיש שאנחנו עדיין חברים למרות מה שקרה ביני ובין לינה. חזרנו לדבר ולהיות חברים אבל היה עדיין איזה דיסטנס שקראו לו לינה. הוא לא דיבר איתי אליה ולא רצה הבנתי אותו. עזבתי את המלון אחרי שבועיים מה שקרה בחודש שעבר שהבת זונה המשיכה לבקר אנה. אני עברתי לגור לבד בדירה משלי, וההורים שלחו כסף לאנאל לדירה. קנינו באותו בניין כשהיא בקומה ראשונה ואני באחרונה קניתי את הדירה ממה שרווחתי על סט. ואנאל הלכה לעבוד כדוגמנית הזמינו אותה לדגמן כל מיני קולקציות בגדים, ואני כמובן בדקתי באמצעות הקשרים בהפקה מה זו הסוכנות הזו והפקה אמרו שזו סוכנות שלהם והסכמתי לה ללכת לשם. הבית שלי היה די משופץ וחדש הבניין. רהיטים ועיצובים היו חדשים כפי שתוכננו על ידי הקבלן עוד שהיו כאן ומעצבים.
נפטרתי מאנה בחיי הפרטיים אבל על הסט סבלתי אותה בכלל. לינה התרחקה ממני מאז השיחה האחרונה ניסיתי לדבר איתה אבל היא סירבה להתייחס אליי כלל. סבלתי כמו אידיוט כל החודש חייתי מסט לסט הייתי בדיכאון, ולידה התנהגתי כאילו המשכתי אלאה כשבליבי כעסתי מאוד על עצמי שלא החזרתי אותה אליי. שיחקתי את עצמי נותן לבנות להתחיל איתי לידה כדי שתראה מה היא מפסידה כשהיא לא איתי, ראיתי איך הבן זונה הזה טום נדבק אליה מפלרטט איתה התחרפנתי כל החודש שומר על הבעה קרה.
היום כבר הייתי קר יותר היום אני כבר לא אותו אלירן פרץ שהייתי לפני שפגשתי את הנערה הזו. היום הייתי אותו אלירן שהיה במצב של קרב בצבא ביחידת דובדבן אותה הבעה קרה שכנה על פני. התלבשתי לי לסט לבשתי חולצה לבנה טריקו מכופתרת למעלה קצת ולבשתי ג'ינס מאוסס כחול יפיפה ונעלי ניטים במראה צבאי בצבע שחור. לבשתי מעיל עור שחור ויצאתי לדרכי לצילומים החדשים. השיער שלי היה פראי הלכתי לי הולך לכיוון הסט באוניברסיטה כשאני מקשיב למוזיקה. עצמתי לרגע את עיניי הרגשתי חוסר חמצן בתוכי הכרחתי את עצמי לנשום. הרגשתי שכל צעד שעשיתי את חוסר חמצן בבירור. התחלתי ללכת יותר מהר מתעלם מן התחושה ששורפת לי את הגרון שלי. הבטתי בשעון הזהב שעל ידי ראיתי שיש לי חצי שעה עוד. צעדתי לי לאורך הים מביט בשמיים הסגריריים של מיאמי. הבטתי בקרני השמש שהיו כמראה בהירה יפיפייה חשבתי על מה שקורה איתי בזמן האחרון.
החלטתי להתנתק מהכל הבטתי רק בנוף מחפש אחיזה כלשהי לא לשקוע בתהום המחשבות בתהום של כאב ויסורים בלתי פוסקים.

———לינה———–
התעוררתי מוקדם הבטתי בים הכחול דרך המרפסת, זה הפך אצלי למנהג בחודש האחרון להביט בים ולהביט בטבעת הדמעות שהיתה איתי כל רגע והזכירה לי עד כמה שאני שונאת אותו. עד כמה הוא שרף את ליבי הוא השמיד אותי הרס את החיים שלי מאז שהוא הופיעה בחיי אין בי מנוחה. אין בי עוד שלווה של פעם הדאגות רק נוספו איתו לעזאזל. התרחקתי ממנו והתחלתי לצאת עם טומי הוא חמוד נסיך כל כך. אני חושבת שהתחלתי להתאהב בבחור החתיך הזה, נכון יש קטעים שהוא מתנשא אבל גם אני לא פריירית הרי אני לינה שמייב.
רז התקדם מאוד במשחק בסט הוא הכי מציק שיש בתור הדמות שלו. אבל אחרי הסט הוא לא מפסיק לעשות צחוקים ושטויות מירנדה ואני הפכנו לחברות הכי טובות שיש. ונראה לי שהיא מאוהבת ברז, מי לא מאוהבת בו בסט. הבנות כל היום סביבו והוא כמו מניאק משחק בהם אבל אני כבר רגילה לזה שאח שלי סטוציונר.
"בלונדי הגיעה הזמן לקום," שמעתי את רז מבעד לדלת חייכתי חיוך קטן לכינוי המצחיק. ניגשתי לארון והתחלתי להתלבש לבשתי חולצת מכופתרת וכיס לבשתי בצבע אדום יפה ולבשתי ג'ינס משופשף עם קרעים בצבע שחור של SARAI JEGGING הג'ינס היה צמוד מאוד ויפה. ולבשתי מעיל קליל שחור ולבשתי מגפי עקב פיפ טאו עם אבזמים בשחור. הברשתי את השיער הבלונדיני שלי התאפרתי באודם חיוור כי ידעתי שבסט גם ככה יאפרו אותי.
"בלונדי את מתכוונת לצאת?" שמעתי את רז מאחורי עומד חייכתי עליו.
"כן, אני כבר לבושה." אמרתי הבטתי ברז בהפתעה הוא היה לבוש בצורה יפיפייה.
"ואו בשביל מי אתה כל כך משקיעה אח גדול?" שאלתי אותו בחיוך שובבי.
"בשביל הסטוצים הבאים שלי אחות קטנה." הוא אמר בחיוך ממזרי צוחק.
"איכס רז אני אחותך אני לא צריכה לדעת את זה." אמרתי מעקמת את פני והוא רק צחקק.
"בואי קרצייה יפיפייה, האוכל שלנו יתקרר ונשאר רעבים." הוא אמר לי צחקקתי הולכת איתו.
התחלנו לאכול לנו כמו תמיד אחרי שסיימנו יצאנו לסט הצילומים הולכים לנו ברגל הייתי שקועה במחשבותי על מה שקרה בחיי וקיוויתי שהסיוט הזה יסתיים בסוף החודש.
"אלירן!!" שמעתי את רז צועק הרמתי את מבטי בהפתעה ראיתי את אלירן צועד לו.
"היי אחי," אלירן אמר מסתובב אלינו ואז מבטו נעצר לשנייה עליי מבטו היה אדיש קר. שמרתי על פנים רגילות.
"בוקר טוב אח שלי." רז אמר נותן לו חיבוק גברים.
"בוקר טוב אחי, לקראת מי התלבשת ככה אחי?" אלירן אמר בשעשוע קליל.
"אתה יודע אחי," רז קרץ לו. "לינה את באה?" רז שאל אותי בחיוך.
"כן, יאללה אנחנו עוד נאחר לסט וג'ניפר ואל ג'יי ירצחו אותנו." אמרתי בחיוך משועשע נזכרת איזה יום אחד רז איחר איך הוא חטף.
"צודקת אחות קטנה." רז אמר נותן לי נשיקה קלה המצח ומשך אותי אחריו חייכתי חיוך קטן. ליבי פעם באי רצון כשראיתי מזוית עיני את אלירן.
הלכנו כשרז ואלירן מדברים ביניהם ראיתי שיער בלונדיני באופק וחיוכי עלה באופן אוטומטי.
"טומי!" קראתי לו והוא הסתובב מביט בי בחיוך.
"בוקר טוב יפיופה מה שלומך?" הוא אמר בחיוך מתקדם אליי.
"ברוך ה' מה איתך." אמרתי לו כשהתחבקנו קלות ראיתי את אלירן מביט בנו מזוית העין.
"היי בוקר טוב רז מה נשמע אלירן מה קורה?" טומי שאל את שניהם.
"ברוך ה' אח שלו." רז ענה לו בחיוך.
"רז אכפת לך שאני התקדם עם טום?" אמרתי לו בחיוך.
"בסדר תתקדמי לינה." הוא אמר לי אני וטומי התקדמנו לנו בחיוך הולכים קדימה מצחקקים.

———-רז———–
הבטתי באלירן פניו היו קפואות ריקות הכרתי את ההבעה הזו. הוא היה ככה גם בצבא כשהיה בדובדבן כך הוא רק הסתיר את הרגשות שלו. ראיתי שכואב לו לראות אותה מתקדמת אבל מצד שני הוא אשם הוא פגע בה. זה היה וזה נגמר ביניהם זה גרם להם לסבל בימים הראשונים היא בכתה עכשיו זה עבר לה קצת. אני חזרתי לדבר איתו היינו חברים טובים תמיד למרות מה שקרה אני לא רוצה לאבד אח טוב. אני בינתיים עוזר ללינה איך שאני יכול אני מקווה שהם ישכחו מהר אחד את השני כי שינהם פוגעים אחד בשני.
"מה קורה אח שלי אתה נראה רציני מדי אלירן?" אמרתי לו הוא רק הביט קדימה.
"שום דבר אח שלי יהיה בסדר." הוא אמר לי.
"אתה עדיין חושב אליה?" שאלתי אותו עיניו היו קרות.
"לא, זה נגמר המשכתי אלאה אחרי כל הבלגן הזה לא רוצה יותר לחשוב על זה." הוא אמר בקול רגיל ללא כל רגש.
"וואלה, מה שאני יכול להגיד לך כל מה שנעשה לטובה אח שלי. גם היא סבלה וגם אתה סבלת בכל החרא הזה." אמרתי לו מנסה לסגור את הנושא.
"בוא אחרת אל ג'יי וג'ניפר יאנסו אותנו על איחור." הוא אמר צחקקתי כשהוא אמר זאת.
"צודק אח שלי." אמרתי לו.
הגענו לסט ראיתי את הבנות מסתכלות אלינו קרצתי לכמה מהן כך גם אלירן עשה הן עוד שנייה התעלפו ואנחנו צחקקנו.

———-אלירן————-
ראיתי אותה צמודה אל טום ההומו ואני המשכתי לצעוד לחדר איפור כך גם היא עשתה היא ישבה לידי לא רחוק. לא אמרתי מילה אין טעם אני עייף להילחם אליה כשהיא כבר ויתרה אליי.
"בוקר טוב אלירן ולינה." קירה אמרה לנו המאפרת ואחלה לאפר אותנו התכוננתי עובר שוב על הטקסט. אחרי שהתאפרנו הלכנו ראיתי אותה לבושה בבגדי הסט גם אני וצעדתי בלי להביט בה לכיוון המעגל עם הבמאים והשחקנים.
"בוקר טוב לכולם," אל ג'יי אמר בחיוך.
"בוקר טוב!!" כולם ענו לו.
"יש לי בשורות טובות בשביל כולנו נתחיל בכך שההקרנה שלנו תתקיים בעוד שבועיים בתאריך העשרים וארבע לאוקטובר הסדרה שלנו תוקרן בכל רחבי ארה"ב ובכל העולם כמובן." אל ג'יי אמר בחיוך גאה כולנו מחאנו כפיים.
"ובנוסף היום אנחנו מתחילים בפרק אחד עשרה סוף כל סוף מספר הפרקים הולך להגיעה למאה חמישים לעונה הזו." ג'ניפר הודיעה בחגיגיות. "אנחנו עכשיו נתחיל מסצנה מספר שבע של אתמול בחדר עריכות בדקנו והסצנה יצאה קצרה מדי וקצת היו בעיות בצילום אלירן ולינה תצטרכו לחזור על הריב שוב." ג'ניפר הוסיפה הנהנתי באי רצון להיות איתה במגע יהיה קשה מאוד. ועוד היום סצנה די קשה. הכי מבאס שבעוד שבועיים אחרי ההקרנה בעשרים וחמש בית המשפט שלנו והגירושין. נשמתי עמוקות מאוכזב ועצבני אליה ויותר על עצמי שלא הספקתי למנוע מהבת זונה הזו אנה לנשק אותי.
"טוב מתחילים אלירן ולינה תתכוננו." אל ג'יי אמר הנהנתי מביט בה איך היא לומדת קצת את הטקס חזרתי גם אני לשנייה.
אחרי עשר דקות נכנסנו לסט ידענו טוב מאוד מה לעשות לינה נכנסה לאחת הכיתות במסדרון באוניברסיטה.
"מצלמה רצה טייק ראשון אקשן." ג'ניפר אמרה עברתי בדיוק עמדתי ליד הלוקר כשאחת הבנות מהניצבות צמודה עליי ומתחילה איתי הבטתי בחיוך ממזרי בבחורה רוז חלפה על פני וחיוך ממזרי התפשט על שפתיי סילקתי את הבחורה שדברה איתי.
"מצטער מאמי זה לא ילך הלילה." אמרתי קורץ לה והולך לכיוון הלוקר שלה. נעמדתי מאחוריה מחבק אותה אחרי חודש.
"אז מה ג'ייס לא שם עלייך?" אמרתי בחיוך ממזרי לוחש לאוזנה (דמותו של רז= ג'ייס). היא הסתובבה אליי בעצבים.
"מה קרה אתה מקנא שבפעם הראשונה בחורה כמוני לא משתינה לכיוון שלך בשיט." היא אמרה ופניה היו קרובות אליי. "ויש מישהו ששווה ממך פי אלף חתיך ממך פי אלף מושלם ממך." היא אמרה בהתגרות הבטתי ביופייה הרגשתי זעם בוער בתוכי.
"מתוקה זו לא את זה אני זה לא ילך בנינו אני אפילו במקל לא ייגע בך." אמרתי בחיוך ממזרי. "את כל כך עלובה שאין טעם להסתכל עלייך, הבטת בעצמך פעם אחת במראה? מי ירצה אותך בכלל?" אמרתי לה בקול אכזרי ראיתי את עיניה נוצצות מזעם ועצב.
"כנראה טעית בנוסח יא בן זונה אני אפילו לא משתינה לכיוון שלך תסתכל על עצמך. גועל מסריח כמו שם המשפחה שלך מקריישדן." היא אמרה לי בזעם הבטתי בה בזעם תפסתי אותה בכוח מצמיד ללוקרים.
"זו הפעם האחרונה שאת מדברת על משפחה שלי זונה בריטית." אמרתי לה עצבני היא הביטה בי בזעם בועטת בי.
"אמא שלך זונה ואבא שלך בן זונה!" היא אמרה לי בזעם עיניה בערו גם עיני תפסתי אותה עוד יותר בכוח מושך בשיערה ידי השנייה מאוגרפת בזעם. הצמדתי אותה אליי ונישקתי אותה נשיקה פראית שכל המצלמות עלינו. כל כך התגעגעתי לשפתיים האלה אתמול הם העיפו סצנת הנשיקה והיום היא חזרה. נישקתי אותה מרים אותה מחזיק בשיערה הבלונדיני בכוח ומצמיד אותה ללוקר. היא החזיקה בצווארי בכוח בשביל לא ליפול לא יכולתי להפסיק לנשק אותה לטרוף את שפתיה היפות. השתחררתי ממנה בפראות מחזיק בשיערה עדיין בכוח.
"בפעם הבאה אני אחסל אותך וידמנט." אמרתי לה בקול קר ונמוך דוחף אותה.
"אני שונאת אותך דין מקריישדן." היא צעקה כשהלכתי עם טעם שפתיה המתוק בפי.
"וקאט!!" שמעתי את ג'ניפר אומרת בחיוך גדול וכולם חייכו.
"אתם עשיתם נהדר את הסצנה הזו עכשיו נעבור לפרק אחד עשרה נתחיל בסצנות שלכם אלירן עכשיו אתה הולך להיות בסצנה שתיים שלך, ושל אנה כשאתם במסדרון ובדיוק עוברת מולך לינה עם ג'ארד." אל ג'יי אמר לי הנהנתי ראיתי את החיוך הגועלי של אנה הזונה הזו. הלכתי לחדר ההלבשה ולבשתי את הבגדים לסצנה הזו חולצה מכופתרת לבנה עם כמה כפתורים פתוחים ומכנס ג'ינס יפה. יצאתי לכיוון כולם עמדתי ליד אותו הלוקרים כפי שהדריכו אותנו בחזרות אתמול. אנה לבשה חצאית מיני שחורה וחולצה מכופתרת לבנה. את לינה לא ראיתי אבל שיערתי שהיא נראית יפה כמו תמיד.
"מתחילים אחת שתיים שלוש מצלמה רצה טייק ראשון אקשן!" צעקה ג'ניפר עמדתי לי ליד החלון מעשן לי סיגרייה.
"אהוב שלי!!" קייסי רצה אליי על עקבים חייכתי אליה ונישקתי אותה נשיקה קצרה.
"בוקר טוב קייסי ." אמרתי בחיוך ממזרי בוחן אותה.
"הלילה הטקס האירוסין שלנו אני מקווה שלא שכחת אני כל כך מתרגשת!!" היא אמרה בחיוך גדול מחבקת אותי ובדיוק רוז עברה עם ג'ארד הבטתי בה נזכר בנשיקה בקטע הזה עשו פלשבאק.
"אתה לא מתרגש דין אנחנו עומדים להתחתן בקרוב." היא אמרה לי ראיתי את מבטה של רוז אליי לרגע חייכתי חיוך ממזרי ונישקתי לנגד עיניה את קייסי. נשיקה לוהטת כשהיא ממשיכה ללכת לה.
"ראית את הזונה החדשה מלונדון?" קייסי אמרה. "היא אתמול שברה לי את הציפורן היית מאמין?" קייסי אמרה בקול מתוק ועצוב גיחכתי.
"אל תדאגי אני כבר ילמד את הזונה החדשה שלא מתעסקים עם האישה שלי." אמרתי לה בחיוך מנשק אותה.
"וקאט!!" אל ג'יי צעק.
"יופי עכשיו נעבור לסצנה של רז וג'וש מתווכחים ומירנדה מופיעה בסצנה הזו עם עוד שני חברות." ג'ניפר אמרה להם.
"אלירן וג'ארד ולינה ואנה יש לכם הפסקה." אל ג'יי אמר לנו הנהנו והלכתי החוצה כשעל פני אותו מבט אדיש וקר. הלכתי לקפיטריה קניתי לעצמי קפה של הבוקר. ישבתי לי בחוץ נח לי ולומד את הטקסט לסצנה הבאה שלי.
"מתבודד?" שמעתי את קולה המעצבן של אנה התעלמתי ממנה עם היא אענה לה אני יחסל אותה. היא התיישבה לידי כשאני מתעלם ממנה לגמרי ומתעסק בטקסט לומד משנן הכל כמו שצריך.
"תעזוב את זה אלירן בו אני הפנק אותך." היא אמרה כשידיה מטיילות על כתפיי.
"עופי מפה לפני שאני אגרום לך להצטער על היום שנולדת בו!!" אמרתי בקול תוקפני שהייתי משתמש בו פעם בצבא הסרתי את ידיה ממני בכוח.
"אלירן, חשבתי—-" היא התחילה להגיד בחיוך.
"אז חשבת מפגרת ביני ובינך לא יקרה כלום כל מה שקורה בסט זו רק סדרה. ביני לבינך בחיים אבל בחיים לא יקרה כלום תשכחי ממני אחרת בפעם הבאה אני לא יהיה עדין עלייך אנה אני אמחץ אותך כמו ג'וק עלוב." אמרתי לה עצבני מאוד קם ועוזב אותה לבד שם על הדשא.

המשך יבוא….


תגובות (4)

זה באמת סיפור מושלם!! אבל כבשתי אותך יותר בבקשה תמשיכי אותו!!

19/01/2015 15:35

    תודה רבה לך אני ממשיכה את כבשתי אותך היום בערב אני אעלה את הסיפור :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    19/01/2015 16:07
Sn

תקשיבי את כותבת פשוט מושלם !! מצטערת שלא הגבת הרבה זמן לסיפורים שלך לא יכולתי להתחבר לאתר אבל כל יום בדקתי העלת את הסיפור את פשוט כותבת מוכשרת אני חולה על הסיפור הזה ועל הכתיבה שלך , מעריצה אותך ותמשיכיי בבקשה אני במתח סוגדת לך

26/01/2015 22:02
Sn

הגבתי * , אם **

26/01/2015 22:03
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך