l.a.h.i
סליחה על העיכוב היה לי היום בחינה חשובה והייתי מעט עייפה אחרי תיקונים אני מעלה קריאה מהינה בנות יקרות :))))))))))))))))))))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 7: עולם אכזרררררררררררר חלק ב'

l.a.h.i 20/05/2014 1508 צפיות 6 תגובות
סליחה על העיכוב היה לי היום בחינה חשובה והייתי מעט עייפה אחרי תיקונים אני מעלה קריאה מהינה בנות יקרות :))))))))))))))))))))))))))))))))))

——–אלירן——-
ראיתי אותה ישנה לה שקטה יחסית גופה מכווץ כשרגליה על המושב וראשה על ברכיה היא ישנה לה שעות עד לארוחה הבאה. עד שהייתי חייב לאעיר אותה היא לא אכלה איזה שבוע רק פעם אחת היא רזתה מאוד מאז הפעם הראשונה שראיתי אותה התקרבתי אל פניה היפות מזיז את שיערה מאוזנה. "לינוש אשתי היקרה הגיעה הזמן לאכול." אמרתי זאת עד כמה שזה ממש אירוני להגיד לה עם היא לא רוצה להכיר בזאת אמרתי ברכות מלטף אותה. היא פקחה את עיניה היפות בצבע דבש ירקרק זהוב הביטו בי בכעס.
"אתה מוכן לעיף את ידיך בעלי היקר," היא אמרה בקול קר ואירוני ביותר חיוך על שפתיה האדומות יפות כל כך.
"כמובן אישה יפה שלי," אמרתי מתגרה בה ראיתי את הכעס בעיניה.
"תרצו לאכול אדון וגברת צעירים?" שאלה אותנו דיילת בשנות הארבעים.
"כן," אמרתי בחיוך היא הגישה לנו מגשים עם האוכל שלנו והשתייה שבחרנו ואכלה.
"בתיאבון יפיפייה שלי." אמרתי לה בחיוך מלטף את פניה.
"בתיאבון אידיוט," אמרה בחיוך ציני הזה שלה.
היא אכלה בשקט שומרת על שתיקה חייכתי למראה הלהט הזה למראה העיניים האלה בצבע ירקרק דבשי זהוב כל כך הן נראו כל כך מדהימות עיניה היא אכלה בנחת אכלתי בשקט חושב את אותם מחשבות אליה אני חייב לגרום לה לאהוב איתי אסור לנו להתגרש.
"מה יש לך מה אתה בוהה באוכל ולא אוכל?" היא שאלה אותי בפתאומיות הרמתי את מבטי הקר שלא הביעה כלום.
"כלום הכל בסדר," אמרתי לה בקול מרוחק.
"אם כך כנראה אתה צריך את אמא'לה שתאכיל אותך אל תדאג אני אעשה זאת במקומה." היא אמרה בחיוך זדוני היא לקחה את המזלג שלי והתחילה לאכיל אותי. "פה גדול," אמרה בחיוך הזה שלה. פתחתי את פי והאכילה אותי אהבתי זאת כך הרגשתי ממנה משהו ששייך לי היא המשיכה לאכיל אותי הדיילת הביטה בנו אחרי איזה עשר כפיות. הקמתי אותה ושמתי על ברכיי.
"היי מה אתה עושה?" היא שאלה כועסת.
"מאכיל אותך גם את זקוקה לאבא'לה," אמרתי בחיוך זדוני מחזיר לה באותו מטבע והתחלתי לאכיל אותה גם אכלתי אותה עד שגמרנו הכל האנשים סיביבנו הביטו בנו. נישקתי את שפתיה בקטנה ראיתי אותה כועסת מנסה להתרחק ממני.
"את יודעת בשביל האמינות סביבנו." לחשתי בחיוך בשקט היא חייכה חיוך כל כך מזוייף שזה כאב אבל טעם שפתיה כל כך מושלם. כל כך רציתי לנשק אותה ליותר מזה הבנתי שאיתה זה לא יהיה קל רק סבלנות שלי תציל את מערכת היחסים הקשה בינינו. היא קמה בעדינות מתיישבת במקומה היא חזרה לאוזניות ואני לאייפון שלי. חשבתי אליה מקשיב לשירים שלי בטלפון רובם דיכאון הרגשתי שהכל נשרף בתוכי כואב מאהבה שלי אל הנערה הזו. עצמתי את עיניי מדמיין את הכל אחרת חתונה יותר שמחה ולא כמו שהיתה לי קשה והכלה שלי ברחה ואני חיפשתי אחריה אחרי היפה שלי. מדמיין אותנו מחובקים ואוהבים בטיסה שלנו לירח דבש ראשון שלנו והינה אני יושב כאן לידה אבל שום חום רק קור כואב נובעה ממנה עד כמה שאני משתדל לנסות להראות אדיש זה כואב לי.
"אלי…אלי פרץ." היא אמרה בהתרגשות בטח מדברת על האולטראס כן מה היא מצאה בקוקסינל הזה מה יש בו שאין בי לעזאזל למה זה קורה לי זה מרתיח אותי כוסאמק מה אני עושה איתה היא משגעת אותי. אני הגבר שלה לא הוא אני אלירן פרץ אני הגבר שלה לא אף אחד אחר היא צריכה לחשוב אליי לא עליו. כוסאמק עד מתי נמשיך ככה לינה? חשבתי עוצם חזק יותר את עיניי מקשיב לדיכאון מת מבפנים הרגשתי שבור ממנה הילדה הזו יודעת איך לשבור אותי. היו לי ארבה בחורות בעבר אבל אף אחת לא גנבה את ליבי כמוה אף אחת לא מגיעה ליופייה.

—–לינה——–
הוא עצם את עיניו ונרדם כשאני שומעת את השירים באוזניות שלו וכולם דיכאון הן היו מחוברות לאוזניו חייכתי לעצמי שואלת אם הוא לא נהיה חרש מהאוזניות שלו אתם יודעים אלה אוזניות ביטס הדפוק יכול להפוך לחירש. הורדתי את האוזניות שלו הרגשתי אותו זז ראשו היה על כתף שלי ניסיתי להזיז אותו בשקט והיה לי קשה כי כל משקלו נשען אליי. הוא ישן לו בשקט עצמתי את עיניי היה כבר חשוך עוד מעט נגיעה לשם עוד מעט הסיוט שלי יגמר. כל כך הייתי עייפה ונרדמתי.
הרגשתי עייפה הרגשתי ידיים רכות מלטפות אותי כל כך נעים וכל כך טוב וחם בנשמה שלי הרגשתי משהו רך כל כך וחם גופי היה עטוף בחום הזה עיניי היו עצומות ורצו להמשיך לישון בשקט. "לינה תתעוררי הגיעה הזמן לקום." שמעתי את קולו המעצבן של אלירן מעיר אותי הוא נגע בפניי שיניתי צד לחלון זזה ממנו.
"לינה אשתי היקרה אם ילדי לעתיד," הוא אמר בקול רך ואני כבר הייתי כמו מגמה בהר געש.
"תשכח מזה בחיים לא!" הסתובבתי לצעוק הוא סתם לי את הפה.
"זו הדרך היחידה להעיר אותך תצעקי אחר כך מ-פ-ג-ר-ת." הוא אמר את המילה האחרונה מדגיש כל אות.
"כ-ס-א-מ-א שלך!" אמרתי לו באותו מטבע הוא נראה עצבני טילים בדודה שלו לא ראיתי אותו חם ככה.
"סתמי אחרת את תשלמי על מה שאמרת תתחילי להתארגן לינה אנחנו עוד עשר דקות נוחתים לירח דבש שלנו תתנהגי יפה תתנהגי כמו ילדה טובה, אם תהיי ילדה טובה אקנה לך קינדר." הוא אמר בחיוך קורץ לי כשאמר את משפט האחרון הוא מת מת הלך עליו.
"אם תהיה ילד טוב לא אשבור לך את העצמות מאמי בטעות אתה יודע כאן אין לך ביטוח מ-א-מ-י." אמרתי בחיוך קר קמה לעבור הוא תפס אותי מושיב אותי עליו.
"תירגעי ותהיני מהחיים יפה שלי." הוא אמר מלטף את פניי אנשים הביטו בנו בחיוך.
"נדמה שהם זוג טרי נשוי כל כך יפים הם ביחד אלוואי שאתה היית מתחתן סרג'ו." אמרה אישה זקנה קשישה מאחורינו באנגלית רהוטה הבנתי אותה מכיוון שהייתי חמש יחידות אנגלית וחוץ מזה אני מתמחה בשפה הזו למדתי אותה ביחד עם צרפתית כן כן אני יודעת צרפתית.
"אני רואה שאפילו האישה הנכבדה הזו אומרת שאנחנו זוג יפה לא ככה אשתי היקרה?" הוא אמר בחיוך זדוני מלטף את שיערי כשראשי על כתפו לא מרצון תבינו המנייאק הגדול הזה שם אותי בפוזה הזו מכריח אותי.
"גם בחלומות המופרחים שלך לא נהיה ביחד לעולם אני עומדת להיות עם גבר פי שתיים חתיך וחכם ממך בעלי היקר אחרי שנתגרש." לחשתי לאוזנו ידו התהדקה על גופי.
"תחלמי את לעולם לא תברחי ממני אשתי היקרה אין לך ברירה כי זה הגורל שלך." הוא אמר לי.
"מאמי אני הגורל ואני קובעת אותו לא אתה ולא אף אחד כמו שאומרים הכל צפוי והרשות נתונה," אמרתי בחיוך הוא ליטף אותי.
"זה כבר לא בידך מזמן אלוהים חיבר בינינו לעולם בין עם תרצי ובין עם לא." הוא אמר לי בחיוך זדוני מעצבן כל כך כוסאמק כוסאמק כוסאמק כוסאמק.
"אלוהים לא חיבר בינינו זה האח הטיפש שלי לשעבר עכשיו אני יתומה בעצם הביא לך את הטיפשות הזו למוח אחרת לא הייתי רואה אותך ממטר ועדיין לא רואה אותך מאמי זה נגמר הפסדת ביום שפגשת אותי." אמרתי לו בקול קר וזדוני הוא נראה זהום במקום להתפוצץ אליי הוא צחק צחוק קר.
"יפה יפה את המשלה לעצמך לברוח ממני מתוקה עצם העובדה שהטבעות האלה על ידייך מעיד על הנישואין שלנו." הוא אמר לי גיכחתי.
"בדיוק התכוונתי להחזיר לך אותן כי אני מ-ת-ג-ר-ש-ת." אמרתי לו את המילה בהדגשה ברורה.
"אם לא הייתי חוטף אותך את היית נדלקת לי על הצורה?!" הוא שאל בקול נמוך ותוקפני.
"נוסעים יקרים הנחיתה בוצעה באופן מושלם הינכם יכולים לקחת את מטענים ולרדת," באתי לקום הוא תפס אותי.
"תעני לי היית נדלקת לי על הצורה?" הוא שאל שוב.
"נמשיך את השיחה שלנו אחר כך ועכשיו בוא נלך," אמרתי בקול קר הוא שחרר אותי וקמתי הוא החזיק בידי וירדנו ביחד צעדנו בהמונים למדרגות האוטובוס חיכה לנו שם. הוא לא הרפה את ידו ממני מחזיק אותה בידו החזקה כברזל. ירדנו לכיוון האוטובוסים עד שהיגענו למכרזיית זהוי בגבול עמדנו בתור ארוך עם אנשים האירופאים עברו במהירות את הבדיקה ונכנסו מלבדינו חיכינו כשהגיעה תורינו הושטתי לו דרכון שלי הוא הביט ואז אישר את מעברי. אחרי שעברנו בדיקות מגוכחות כמו להוריד נעליים ובדיקה בתיק ובבגדים גם הוא עבר אותה מהר יותר. ויצאנו שנינו לכיוון יציאה משדי התעופה. הייתה שמש לבנה אור שמש חם כמו בישראל חם אכושרמוטה התייבשתי עוד שנייה. ראינו מוניות כל מיני.
"לאן היו התוכניות שלך אחרי שתברחי ממני?" הוא שאל אותי בחיוך מלגלג.
"התוכניות שלי היו להשיג צ'רטר עבודה פה בחבר'ה ואתה יודע מאמי לרכוש אזרחות כפולה ולשכור בינתיים בית ולחיות לי באושר ועושר." אמרתי לו בחיוך קר הוא גיחך.
"תוכניות יפות מאמי ומתי תכננת להתגרש ממני?" הוא שאל אותי בעוקצנות.
"אתה יודע אחרי הצ'רטר ולשלוח לך בדואר את זה שהתגרשתי ממך דרך השגרירות מאמי." אמרתי בחיוך קר גורמת לו להתעצבן יותר מתמיד.
"באמת חשבת שתוכלי בקלות מאמי לעזוב אותי?" הוא שאל כשצעדנו לנו לתפוס מונית.
"לא חשבתי אני יכולה ואקיים זאת אבל עם כמה שינויים." אמרתי לו בחיוך קר כשהמונית עצרה לידינו.
"יפיפייה צריכה טרמפ?" אמר לי בחור בלונדיני עיניו כחולות בחיוך הוא היה צעיר בתוך מונית.
"בכיף," אמרתי בחיוך ראיתי את אלירן מתפוצץ כמו פצצת אטום מהמילים של הנהג זה רק נתן לי יותר עוצמה וכוח לעצבן אותו. צעדתי לעבר המונית אלירן צעד לידי התיישבתי מקדימה והוא מאחור.
"הבחורצ'יק הזה איתך בייב?" הנהג שאל אותי.
"היי מפגר אתה מדבר ל—-" אלירן התחיל באנגלית אבל קטעתי אותו.
"הוא אח שלי המואמץ טיפה חם מזג אל תתייחס אליו." אמרתי בחיוך לנהג הוא רק יותר התעצבן מאחורה מקלל בלחש בעברית זה רק גרם לי לכיף לראות אותו סובל הוא רצה אותי עכשיו שיסבול מפגר חח.
"אח פרימיטיבי יש לפרח כמוך פנויה?" שאל הנהג מונית הצעיר.
"כן," אמרתי בחיוך מפתה מעצבנת את אלירן יותר.
"מאיפה פרח שכזה?" הוא שאל אותי.
"ישראל אני ירושלמית," אמרתי לו בקול גאה הוא חייך לעצמו.
"ישראלית יפה יפה איך זה בירושלים אין מלחמות כמו שאומרים?" הוא שאל אותי.
"ברובד היהודי לא אבל לצערי הרב בהר הבית יש איפה שיש את האריסות ולבקר שם בלתי אפשרי כמעט אתה זוכה באבנים עם אתה מתקרב לשם." אמרתי לו אף פעם לא התקרבתי לשם בשישי התפללתי בכותל אבל לא בהר הבית אף פעם לא עליתי לשם רק בגלל שההורים פחדו שאפגע מעוד מתקפות שם. ואסרו עלינו לתקרב למקום טמא שם כך אמר הרב בבית הכנסת. כשאני חושבת על זה עכשיו בא לי ללכת לשם לראות מה שלא הספקתי לראות וחלמתי לראות בעיניי.
"אני מבין עזבי את זה איך זה בישראל בכללי?" הוא שאל אותי בחיוך מפתה.
"ארבה שמש ים בחורף שלג בירושלים מדהים." אמרתי לו. "איך זה כאן יש פה משהו מעניין?" שאלתי בחיוך.
"יש טונות מקומות יפיפייה, את פה לחופשה או לגור פה?" הוא שאל מסתיר את תקוותו שאהיה איתו ראיתי את אלירן חמום וזה רק גרם לחיוך שלי לעלות עוד יותר.
"עוד לא החלטתי נחייה ונראה כרגע בחופשה לצערי עם אחי," אמרתי לו בקול חמוד ומפתה.
"טוב מושלמת לאן את צריכה למלון?" נסענו עוברים ליד החוף היה מלון.
"תעצור לי כאן," אמרתי הוא חייך רואה באיזה מלון בחרתי.
"בחירה מצוינת תתני לי את המספר שלך פרח?" ראיתי את אלירן מחזיק אגרופים דרך המראה וחייכתי.
"בטח," אמרתי הוא נראה עוד יותר עצבני.
"0500564656," רשמתי לו מספר של מכבסה של פטמה השכנה חחחח טוב יהיה מצחיק כשהוא ינסה למצוא אותי.
"הינה שלי, 0567656545." הוא נתן לי בחיוך הנהנתי יוצאת לי.
"ביי נהיה בקשר," יצאתי ואלירן טרק את הדלת עצבני הוא תפס בידי ושנינו נכנסנו הוא נראה עצבני טילים.
"אנחנו צריכים שני/אחד חדר/ים נפרדים/ לזוג," אמרנו באותו זמן.
"אוקיי מה אתם צריכים?" הפקידה שאלה מביטה באלירן בחיוך לבבי יותר משצריך עושה לו עיניים הוא חייך אליה חיוך פרלטטני מנסה לעצבן אותי אני מתתי מצחוק רק בתוכי החנקתי צחוק.
"אנחנו צריכים חדר לזוג," אמר לה בחיוך.
"תעודות זהות או דרכון," אמרה הוא נתן לה את שלו ולקח ממני את הדרכון החוצפן ונתן לה.
"אוקיי אלירן פרץ ולינה פרץ," אמרה לו בחיוך את שמו אני רק רציתי לצחוק.
"כן, חדר עם הטבות רומנטיות או מיטה נפרדת בחדר?" היא הביטה בו הבלונדינית השזופה בחיוך.
"נפרדת" אמרתי
"רומנטיות" הוא אמר
אמרנו באותו זמן.
"רומנטיות." הוא קבע בקול סמכותי ומעצבן כוסרבאק למה אני? תקועה איתו פה כושלדודה שלו.
"בסדר חדר 825 קומה עליונה פנטאוז." הוא רצה לשלם אני דחפתי חצי והוא דחף חצי. היא נתנה לנו את המפתחות והלכנו למעליות ואני פרצתי בצחוק על איך שהוא פילרטט איתה.
"מה את צוחקת מתכוננת לרומנטיקה שלנו," קרץ לי.
"היית מת אני צוחקת כי אתה כל כך מגוחך," אמרתי מצחקקת.
"ולמה זה?" הוא שאל אותי בחיוך.
"כי אתה עלוב כל כך פילרטוטים היא עוד שנייה התחננה שתלך איתה ואתה אידיוט." אמרתי לו בחיוך מצחיק.
"מה את לא שמחה להישאר עם חתיך כמוני?" הוא התקרב אליי כל כך קרוב נוגע בפניי בחיוך.
"איזה חתיך ואיזה נעליים אתה ממש לא בסגנון שלי הבייב הזה מהמונית הוא היה חתיכייייי," אמרתי בחיוך מתרגש הוא נראה עצבני.
"בעניין הפילרטוט שלך עם האידיוט הזה נדבר בחדר!" אמר עצבני מאוד ואז הדלת המעלית נפתחה והגענו לקומה שלנו. הלכנו לכיוון החדר שלנו הוא היה כל כך יפה איך שנכנסתי הלכתי למרפסת במרפסת היתה ז'קוזי גדולה הבטתי בשמיים הכחולים בים היפיפייה בחוף איך אנשים השתזפו להם.
"אנחנו נצטרך להשיג בגדים את ואני נצטרך לקנות מזוודות בגדים לעצמנו לדרך חזרה ולימים שנבלה כאן חודש." הוא אמר לי מחבק אותי מאחור הסרתי את ידיו.
"אל תיגע בי, אני לא חוזרת מאמוש ואנחנו הולכים להתגרש בימים הקרובים." אמרתי לו בקול סמכותי יותר הוא רק חייך ותפס אותי פתאום מצמיד לקיר בחדר הגדול כמו סלון.
"תחלמי בחלומות שלך זה לא יקרה לעולם ועוד דבר בפעם שאתפוס אותך פלרטטת אני אחסל את המחזרים שלך מכות." הוא אמר בקול קר וזדוני וכשהגיעה החלק עם פירלטוט קולו היה עצבני טילים.
"וואלה אתה חושב שאתה מפחיד אותי ממש לא מאמי וחוץ מזה…." התחלתי להגיד והתחלתי לצחוק הביט בי בהפתעה. "כשהוא יתקשר אליי מי שהיא חתיכה תענה לו בשם פטמה," אמרתי לו צוחקת הוא הביט בהפתעה ופרץ בצחוק כמוני. "אבל פרץ אני הולכת להיפטר ממך בקרוב אל תחשוב לרגע שלא אפטר ממך," אמרתי לו בקול בטוח וסמכותי.
"עוד נראה עכשיו יאללה אנחנו חייבים בגדים אני לא מתכוון להישאר בבגדים האלה," הוא אמר לי תופס את ידי לקחתי את התיק והוא את הארנק עם הכסף והלכנו לנו. לחום הבלתי נסבל צעדנו לכיוון הקניון שהיה שני רחובות ליד המלון. והתחלנו במסע קניות לקנות בגדים כלי הרחצה כל מיני בגדי ים ונעליים ליציאה וכפכפים. קניתי בושם איפור וטלפון חדש יותר נכון את אייפון שנעלם לי לשבוע קניתי חדש משוכלל יותר, וכל מיני דברים לנערה כמוני. והוא מה שהוא צריך לעצמו ומזוודות בנוניות כאלה שנינו. וחזרנו למלון עם המוצרים עייפים.
"כנסי את ראשונה," הוא אמר לי למקלחת.
"אין בעיה," אמרתי בחיוך זדוני ידעתי שזה ייקח לי שעה כן אני אוהבת להתקלח שעות במקלחת מה לעשות אני ומים קרים זה מסתדר טוב התקלחתי שוטפת ממני את כל השבוע ממני ואת העייפות עשיתי לקח לי שעתיים הוא התחיל לקטר ואני רק נהיניתי. יצאתי אחרי שעתיים משם הוא הביט בי לבושה גופייה שחורה ושורט קצר בשחור ושיערי השחור בלט מתמיד.
"כמה זמן לוקח לך חשבתי שייקח לך רבע שעה לא שעתיים!" הוא אמר בקול נוזף.
"תתרגל מאמי אתה תסבול אותי כפי שאני," אמרתי בחיוך קר מעצבנת אותו כרגיל. הוא התקרב לחבק אותי.
"א' לא להתקרב אליי ב' אתה מלוכלך לך תתקלח." אמרתי לו בחיוך קר הוא נשף בעצבים ונכנס למקלחת.
"טוב אחרי מקלחת לא תתחמקי," הוא אמר בחיוך קר נוגע בפניי בידיו.
"נחשוב עליך בחלומות כשתישן מתחת לשמיכה," אמרתי לו בחיוך זדוני. והוא נכנס מגחך.

——-אלירן———
נכנסתי לתקלח אחרי ארבע ימים קשים עבורי התקלחתי עייף מהכל לפחות הצלחתי להשיג אותה לעזאזל איתה היא עצבנה אותי כהוגן עם הבחור הזה מהמונית אחרי שגיליתי את מה שהיא עשתה צחקתי מהסיטואציה הזו איתה וזה רק הצחיק אותי. עכשיו אחרי כל כך ארבה עצבים ועוד שיהיו בדרך ידעתי שאני לא אתן לה ללכת לעזוב אותי. התקלחתי לי המעצבנת השאירה לי מים קרים מעט שיתחממו אחרי עשר דקות כי גדוד פה לא כמו בבית על גז התקלחתי אחרי חצי שעה זה היה יותר זמן מהרגיל לוקח לי לפחות עשרים דקות או רבע שעה לא יותר. הפעם הייתי עייף לבשתי בוקסר שחור ונכנסתי לחדר קפוא כמו סיביר ראיתי שהמזגן דלוק על שש עשרה המשוגעת הזו הדליקה על קור כלבים וחתולים ביחד חחח. כשהתקרבתי שהיא ישנה מתחת לפוך ישנה לה שינה מתוקה התקרבתי גם עייף ושכבתי לידה במיטה עייף משלושה ימים ארוכים נרדמתי איתה מתחת לפוך מחבק אותה וישן בנחת ליד הנערה הכי מושלמת עבורי בכל היקום הזה.

המשך יבוא :))))))))))))))))))


תגובות (6)

יששש העלת פרק! איזה חמדמדים הם! הפתיע אותי שהיא התחילה להאכיל אותו ונתנה לו להאכיל אותה חחח חתיכת הישג בשבילו בקיצור אהבתי את הפרק! חחח :))

20/05/2014 23:31

חחחחחחחח את יודעת היא עשתה זאת כי הוא נראה לה יותר מדי כבד עם עצמו והיא רצתה טיפה לרדת אליו והמטרה שלו היה להראות כלפי חוץ לכולם שהם זוג והיא לא יכולה מול אנשים לעשות זאת לריב לצרוח בגלל שזה יגמר להם גרוע.
אני שמחה שאהבת :))))))))))))))) מחר אני ממשיכה כבשתי אותך וזה בראש אצלי ואחר כך פרק חדש של זוג יונים שפה :))))))))

20/05/2014 23:36

כן ברור שכלפי חוץ הם זוג מושלם ואוהב אבל עדיין היא התרככה יותר מהמצופה ממנה עם האוכל חחח סבבה מחכה למחר לכבשתי אותך :)

20/05/2014 23:44

הפרק הבא כאן מעניין היחסים שלהם שם :))))))))))))))))))))))))

20/05/2014 23:46

את יודעת, חשבתי בחלק כשהיא האכילה אותו, שהיא תתחיל לי רוח לו על הפרצוף את האוכל

20/05/2014 23:51

    חחחחחחח בפרק הבא יתחיל קצת ארבה יותר אקשן מבטיחה התחלתי לכתוב זאת :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    21/05/2014 02:19
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך