l.a.h.i
מצטערת על כך שהוא קצר חלק ב' יהיה ארוך מהרגיל מבטיחה :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) לנסות לעלותו היום כי עוד לא סיימתי ולכן החלטתי לחלק לחלקים בינתיים קריאה מהינה :)))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 7: עולם אכזרררררררררררר חלק א'

l.a.h.i 19/05/2014 1406 צפיות 5 תגובות
מצטערת על כך שהוא קצר חלק ב' יהיה ארוך מהרגיל מבטיחה :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) לנסות לעלותו היום כי עוד לא סיימתי ולכן החלטתי לחלק לחלקים בינתיים קריאה מהינה :)))))))))))))))))

——–לינה———
ישבתי לי ישנה כשאני נשענת על ברכיי כן כן לא ממש כיף לישון בישיבה שלושה ימים כוסאמק למה מיטה אין פה למה?????? ועוד מה אני תקועה עם הבחור הכי מפגר בארץ טעות בעולם כולוווווווווווווו. טוב אחרי שעשיתי את הטקס העצבים שלי על החיים נמשיך אלאה התעוררתי לי היה חשוך הוא ישן לו נראה עייף סוף כל סוף קצת שקט. כבר התחלתי לבנות את התוכניות הבריחה שלי במייאמי ממנו משם ניסע ללוס אנג'לס אחתוך משם ואפגוש את החתיכיייייי שלי שהיה לבעלי מקווה כמובן שיהיה יהודי, ובינתיים אתגרש אחיה באושר אלמד ויאללללללה החיים הם דבש. חייכתי מאושרת מהמחשבה טוב סטופ מה את שמחה כאילו שאכלת במבה לא נפטרת ממנו כפרה. רק המחשבה הזו חלפה במוחי חייכתי ראיתי דפים ועט הייתי משועממת והתחלתי לכתוב.
~כצליל לחופש נשמתי מחפשת בתוך כל העולם הזה,
הרחתי את ריח החופש קרב כאדם יוצא משממה.
חלמתי עליך חופש יקר שלי נלקחת ממני לימים ארוכים
הירח למעלה מביטה בכוכבים ותוהה בליבי האם הטעם את חירות?
האם שוב הרגיש בחופש הזה בטעם החירות?
האם התחיל את חיי כשאני איפשהו בעולם הזה מתהלכת?
כל שמחה זמיר הגיעה כששמעתי שבגדי העבדים ירדו מגופי,
השמש זרחה באורה הקורן ואני הבטתי בחיוך מלא אושר.
סוף סוף הצא למסעי בעולם לחפש אחרי זהותי,
התנסה בדברים אלמד את החיים אלמד את הכל לבד.
כבר התחלתי בו ביום בו חיי התהפכו ואני הייתי חסרת עונים כלפי הקורה סביבי,
הבטתי בעיניים קרות סביבי כקרח עולמי חרב בדקה אחת ממבט אחד.
באותו יום בלילה קר דמעות אדם זלגו להם מחפשים אחרי התקווה,
מחפשים את שביל הבריחה שביל החלום שביל החיים הרגילים של נערה.
לא בכיתי על כלום אף פעם בחיים צחקתי תמיד כי הזכרתי לעצמי תמיד צחוק מעריך את החיים. ועכשיו אני רק רוצה שיגמרו כפי שהן התחילו להן איך שהוא הופיעה הדמעות איתם הופיעו. הפכתי לגסה מתמיד כעסנית מעוצבנת חסרת רחמים חסרת חמלה ובנוסף בכיתי והתלוננתי על החיים כפי שעכשיו אני עושה על דף לבן אחד מוציאה החוצה את כל הכאב.
מה נהיה ממני? אני כבר אותה לינה הרגועה שחייה חיים נורמלים יוצאת למסיבות מטיילת עם חברים. כל ההורמוניה בחיי נלקחה נשארתי ריקה. הכי כואב היה שהבן אדם שאתה תמיד אהבת והערצת הפך לאויב בדקה אחת אבא שלי שאני בשר מבשרו מסר אותי לשממה הזו זורק אותי לתהום. אמא שלי שתמיד היתה סמל לתקווה ורכות מסרה אותי משאירה אותי חסרת תקווה לחיים שאני רוצה לבחור בהן ושלא יבחרו לי. אחי הבחור שממנו למדתי כל כך ארבה האדם שהיה אמור לשמור אליי מסר אותי בלי לשאול ויותר גרוע הוא הביעה את הרעיון הטיפשי הזה. כן לינה את נותרת לבד עם עצמך כמו שתמיד אומרים 'אין על מי לסמוך חוץ מעל עצמך.' ועכשיו הינה למדת את זה רק חברים קרובים שעברו איתך את רוב הדרך בחייך יכלו להיות נאמנים לך. ועכשיו אני יוצאת לדרכי החדשה לעולם שאני אבנה בידי ולא יבנו לי אותו.~
סגרתי את הדף מכניסה אותו לתיק שלי ראיתי אותו מתעורר הוא הביט בי רק ולא אמר דבר רק שתק. לקחתי את האוזניות ושמתי על אוזניי מקשיבה לשיר ברדיו באנגלית לא מוכר ועוצמת את עיניי עייפה מאוד.

——אלירן———
להביט בה זה להרגיש שאתה נשרף מבפנים כל קול נשימה שורף אותך אתה רוצה להרגיש בחום הזה. כל ריח שלה משכר אותי וגורם להתמכר רק לה כל מבט חטוף שלה גורם ללבי להתפרפר, הביט לאן הדרדרת אלירן מה נערה אחת מסוגלת לעשות בליבך איך היא מסוגלת להביא איתה סערה גדולה צונמי טייפון טורנדו רעידת אדמה בתוכך בתוך נשמתך עמוק שם. מסוגלת להשחיז את הסכין עמוק ומסוגלת להעיר אותך עם קולה המתוק ולהחזיר אותך מן הגיהינום לגן עדן. מסוגלת לתת לך לטעום מכל פרי שבעולם גם מהפירות האסורים רק היא מסוגלת לעשות זאת איתך אלירן הבט היזהר תברח ממנה עזוב אותה עם היא סוגרת בפניך את שערי האהבה ושערי הגן עדן שערי האושר. לאן את לוקחת אותי נערה? לאן לקחת אותי באותו יום כאשר פגשתי בעינייך לראשונה הסבירי לי מה עשית איתי? מה עשית עם גבר גס וקר הערת בתוכי הכל החזרת בתוכי את השמחה הבאת את הברכה הבאת אליי את האנושיות. האנושיות שהיתה כל כך חסרה כל כך חשובה לימדת אותי לאהוב לימדת אותי לחמלה לימדת אותי לתשוקה לימדת אותי להתמסר ללב ולא להיגיון. רק ממבט קטן שלך רק מקולך רק מריח גופך ריח שיערך הפכת את אלירן פרץ לגבר מאוהב בך קשות השתמשתי בכלים שהיו לי מאז ומתמיד. עזות לחטוף אותך ולהזמין את הורייך לחתונתינו עזות למצוא אותך עזות להתאהב בך. את שוכבת לך עכשיו כשראשך רכון על ברכייך ואני מת לדבר אחד לאהבה שלך לחום שלך לחיבוק הכי קטן רק בשביל להרגיש אותך רק בשביל לנשום ולא למות מבפנים לא להישרף בתוכי לינה תצילי את האהבה שלנו את האור הקטן שנותר לפני שהוא יכבה.


תגובות (5)

באמת קצר.. נגמר לי מהר חחח.. מחכה לחלק ב׳ (:

19/05/2014 18:24

סליחה על האיחור אני עושה תיקונים אחרונים שם שגיאות כתיב וכאלה :)))))))))))))

19/05/2014 23:58

חחח סבבה אל תדאגי אני בינתיים פה :)

20/05/2014 00:03

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי ואני מחכה לחלק ב :)

20/05/2014 19:22

הפרק עלה בהצלחה סליחה על העיקוב בנות יקרות :))))))))))))))))))

20/05/2014 22:36
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך