l.a.h.i
http://www.youtube.com/watch?v=OiwJypTGwes מי שרוצה להקשיב לשיר בשלמותו. קריאה מהינה :)))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 9: לא סובלים אחד את השני!!!

l.a.h.i 25/05/2014 1402 צפיות 6 תגובות
http://www.youtube.com/watch?v=OiwJypTGwes מי שרוצה להקשיב לשיר בשלמותו. קריאה מהינה :)))))))))))

בפרקים הקודמים……
"השחקנים הראשיים הם אלירן פרץ ולינה שמייב," הוא הקריא הרגע שמעתי נכון לינה שמייב לינה שמייב לא דמיינתי נכון.
"אתה" שנינו אמרנו באותו זמן חייכתי מצד אחד מרוצה זה הזמן להתקרב אליה אבל היא נראתה עצבנית.

—–לינה——
לא זה לא קורה לי לא אני זה בטח עוד חלום עוד סיוט לא זה לא אמיתי אני חייבת לברוח מכאן עכשיו! רק לחשוב על זה בשבילי זה גיהינום הוא למה הוא מה יש במעפן הזה.
"לא נכון זה לא קורה לי!" אמרתי בקול עצבנית עליו בעברית.
"אז מה מאמי התגעגעת אל בעלך האהוב נמאס לך מהגבר השני שלצידך?" הוא שאל אותי בעברית הבמאי הביט בנו מדברים בינינו.
"מאמי אני ממש אבל ממש מאוהבת בו דווקא חתיך ועוד תנחש מה הוא מפה." אמרתי לו בחיוך מלא אושר קולי היה מגרה ומעצבן חייכתי את החיוך המתנשא שלי.
"אני רואה שאתם מכירים?" הבמאי אמר לנו.
"מכירים ומתאמנים לתפקיד בדיוק עשינו את זה בעברית סתם לבדוק זאת." אלירן אמר בחיוך.
"טוב אם אתם מכירים אז טוב תבואו ביום שני בחמש לכאן באולפן ונתחיל בחזרות לסדרה החדשה שלנו." הבמאית אמרה בחיוך עם שיניים לבנות.
"טוב," אמרתי. "דן נלך?" שאלתי אותו בחיוך אלירן הביט בי עיניו נראו זועמות ממה שאמרתי לו קודם חייכתי חיוך מנצח שלי והלכתי עם זרועות שלובות בידיו של דן.
"אז מה הוא רצה כשדיברתם בעברית?" הוא שאל אותי ראיתי את הקנאה נוצצת בעיניו למרות שאנחנו עדיין לא ביחד ואפילו לא התנשקנו.
"יחחח סתם התחיל את המונולוג בעברית ואני המשכתי אותו זה סצנת הריב באוניברסיטה." אמרתי לו בחיוך הוא צחקק.
"כן זה נשמע שאת מעצבנת אותו והוא אותך והחיוך הפראי שלך הו כאילו את מוכנה לרצוח אותו." אמר מצחקק אבל בקולו נכרה קנאה.
"חחחח אתה יודע יש לי פיוז קצר מדי כשאני עצבנית טילים אפילו הסערה והטייפון בים לא ישרוד אותי, ככה לפחות אבא שלי ואמא שלי אומרים כי כשאני עצבנית אש אף אחד לא יכול להתווכח איתי לא משנה מה אני אומרת אני מנצחת בוויכוח." אמרתי מצחקקת הוא צחקק גם.
"טוב את זה עוד לא ראיתי ואני מקווה לא לראות זאת," הוא אמר מצחקק.
"גם אני מקווה בשבילך." אמרתי מצחקקת כשהלכנו היה חושך העיר מייאמי היתה עיר רוגשת אנשים ברחוב וארבה ארבה כוכבים זוהרים בשמיים הכהים של הלילה נוצצים ביופיים המשגע. הבטתי בירח הלבן השלם והבנתי שראש חודש קרב. אז עלה במוחי זיכרון רחוק עם המשפחה שלי הוריי ואחי אני זוכרת איך היתה לנו את המסורת בבית ללכת בראש חודש לבית כנסת. ובימי שישי רק לעשות את הקידוש לפחות אחרי הדלקת נרות בבית, כן אלה היו הימים הכי מאושרים בחיי עד היום שבו הגיעה האסון שלי אלירן פרץ שהרס את חיי ביחד איתם.
"טוב הגענו," הוא אמר לי בחיוך. "נפגש?" הוא שאל אותי.
"בכיף היה לי נעים להכיר אותך," אמרתי לו בחיוך ועליתי לחדרי במעלית לחדרי החדר היה ריק וטוב שכך צעדתי לכיוון הארון עד שהדלת נפתחה לה בחרתי לעצמי בגדים נקיים. בחרתי שורט קצר ללא גומי או ג'ינס וגופייה קלילה עורי לא השתזף כלל וטוב שכך.
"מה נשמע אישתי היקרה?" הוא שאל תופס אותי במותניי כשאני עם הגב אליו והצמיד אותי עליו.
"שתחרר," אמרתי מסירה את ידיו עצבנית ידיו חזקות כברזל החזיקו בי וסובבו אותי עליו הבטתי בעיניו הירוקות כזית הן היו כהות ואפלוליות וכועסות מאוד נראו זועמות מוכנות להרוג אותי הבטתי בו בחיוך זדוני מוכנה גם אני לקרב לא משנה מה יקרה אני אנצח בו כמו תמיד.
"לינה, מה זו ההתנהגות הזו אני בעלך החוקי ואת התנהגת כמו פרוצה ונתת לו להתחיל איתך!" הוא אמר זועם מחזיק בידי בכוח הבטתי בו הזעם בתוכי בעבעה השתחררתי מידיו החזקות וסטרתי לו בעוצמה חזקה עיניי זועמות. בן זונה מי הוא שיגיד אליי דברים כאלה מי הוא הבן זונה הזה שבעצמו התנהג כך זונה ממין זכר. טוב אלך אליך יתפוצץ העולם אני התגרש מהבן זונה הזה!!! התפוצץ העולם!!
"מי אתה חושב שאתה יא חתיכת זונה ממין זכר יא חתיכת קוקסינל מי אתה חושב שאתה מי אני לא התחתנתי איתך מרצון אני שונאת אותך!! תמות או לא אני מתגרשת והזונה האמיתי כאן זה אתה אז תעשה טובה לך זדיין." צעקתי עליו עצבנית בעברית תפסתי התיק ובאתי לצאת.
"לאן את הולכת?!" הוא שאל עצבני מאוד.
"לא עניינך," החזרתי לו באותו קול כשידי כבר על הידית הוא תפס אותי בכוח מפיל אותי על המיטה.
"אני בעלך לעזאזל לינה! ואת לא תברחי בכזאת קלות את שלי!!" הוא אמר בזעם כשהוא מעליי וחוסם את רגליי עם רגליו בכוח כשכל הגוף שלו אליי וידי כלואות תחת גופו הכבד.
"קום כבר לעזאזל אתה חונק לי את הנשמה," נלחמתי בכל הכוח שהיה לי ולא יכולתי, ידו עברה על הלחי שלי ברכות ואז הוא תפס אם ידו החזקה בסנטרי.
"את לא תברחי ממני לא משנה לי מה, תבחרי את זה יכול ללכת בטוב —הוא אמר עובר על הלחיי עם ידו שוב—- וזה יכול ללכת ברע!" הוא תפס את סנטרי בכוח. "מה את בוחרת לינה?" הוא שאל אותי הרגשתי את זעם מבעבעה בתוכי הוא מאיים עליי אין בעיה ימות העולם אני עכשיו אכנס בו. ידי השתחררה מתחת לגופו וסטרתי לו כל כך חזק מסלקת אותו ממני.
"על גופתי המתה אני לא אשאר פה דקה איתך!" אמרתי בקול נמוך ומלא זעם ושנאה עמוקה הוא תפס אותי לפני שהספקתי לקום ונישק אותי באגרסיביות ידיו עטפו אותי כשאני מתחתיו שנאתי כל רגע. לא אחזרתי לו נשיקה רציתי להשתחרר כשעכשיו אני תחת גופו החזק הוא המשיך לנשק אותי בסערה הרגשתי שהאוויר בתוכי נגמר. אני חייבת לברוח מכאן לא יודעת מאיפה מצאתי את הכוח בעטתי בו במקום רגיש לו הוא צעק מכאב.
"אל תיגע בי!" שאגתי את זה לא התסכלתי באותו רגע בשום דבר ברחתי מהחדר רצתי במדרגות לא עניינו אותי הקומות רצתי עוזבת את המקום הזה יצאתי בסערה משם החוצה הערב היה מעט קריר. יצאתי להסתובב באוויר הקייצי הסתובבתי לי להוטה מזעם ושנאה כלפיו הלכתי לכיוון הים התיישבתי מתחת לצוק שהסתיר אותי ככה אף אחד לא ראה אותי שם. הבטתי בחיים המחורבנים שלי כשאני מבינה יש דרך אחת להפסיק אותם או למות או לחיות אני עכשיו נמצאת בין חיים למוות אליי רק לבחור מה יותר טוב עבורי למות או לחיות. הלילה הכל הובער כאש לוהטת מלאת תעבה ושנאה שלא תיגמר זו רק עוד הוכחה שאני צריכנה לבחור בין חיי המוות או בריחה במוות.

——-אלירן——-
כעסתי מאוד זעמתי מאוד אני לא מאמין שאמרתי זאת זה כאב לי להגיד לה זאת אבל אני כבר לא בטוח שיש בנינו משהו. מה אני עושה לעזאזל היא ילדה בת שבע עשרה ואני כבר גבר צעיר בן תשע עשרה, היא עוד חייה בבועה הילדותית שלה איך התחתנתי איתה ודווקא בה התאהבתי חשבתי הבחורה בוגרת לגילה. היא עוד לא היא רק ילדה בגיל ההתבגרות בטיפש עשרה ואני עוד מעט כבר לא יהיה בגיל הזה הצבא לימד אותי כי החיים הם לא קלילים כפי שנראה לה בטח כל העולם הוא גן עדן אחד גדול. אני לא מאמין שירדתי לרמה שלה והתנהגתי כמו נער מתבגר איתה לעזאזללללל איתה הנערה הזו מחרפנת אותי גורמת לי לאבד את העישתונות (מי שלא יודע מבלבלת חסר שליטה). היא עזבה את החדר אני חייב למצוא אותה לפני שהיא תעשה איזה שטות הילדה הזו. יצאתי סוגר אחרי והתחלתי לחפש אחריה ברחובות העיר חיפשתי אחריה בכל מקום אפשרי להסתובב עייף במשך שעתיים חיפושים אחריה עם לא יותר רצתי.

——לינה——–
הייתי עצבנית עליו עדיין אבל עליתי לחדר באי רצון פחות רגועה פתחתי את הדלת עם מפתחות שבכיס השורט. ועליתי לשם דבר ראשון שעשיתי לקחתי את התיק שלי ושמתי בארון. ואחר כך לקחתי שמלה פשוטה קייצית כחולה והלבשה תחתונה ונכנסתי להתקלח קיצרתי תהליכים הפעם לקח לי עשרים דקות. סירקתי את שיערי השחור ונשכבתי על הספה בקומה השנייה לוקחת שמיכה נוספת בארון והדלקתי מזגן על שש עשרה כן אני יודעת אני משוגעת אני אוהבת קור ורגילה לקור. נרדמתי עייפה מהיום הזה.

——אלירן——
חיפשתי אותה כבר היה אחד בלילה עייף אחריה חיפשתי אותה בסוף עליתי לחדר עצבני כשנכנסתי היה קור סיבירי רגע רק בחורה אחת אוהבת את הקור הזה. פתחתי את המיטה אף אחד עליתי לקומה השנייה של הפנטאוז היא שכבה על הספה בצבע בז' ישנה לה שם בקור הזה. התקרבתי אליה נישקתי את מצחה ליטפתי את פניה אני מצטער אני כל כך מצטער לינה אני אוהב אותך אף אחת לא מעניינת אותי מלבדך לינה.
"לינה אני אוהב אותך," לחשתי בשקט מנשק אותה והלכתי להתקלח ושכבתי לישון במיטה שאתמול היתה חמימה והיום הסדינים שלה קרים בלעדיה.
למחרת קמתי מוקדם שמעתי קול נעים שר לו למעלה היא זמזמה משהו שם באנגלית בשקט התקרבתי לשמוע את קולה הרך עליתי למעלה היא ישבה עם אוזניות שרה לעצמה.
"You bring me up,
When I`m feeling down.
You touch me deep,
You touch me right.
You do the things,
I`ve never done.
You make me wicked,
You make me wild.
Cause baby, you\'re my #1."

****תרגום****
"את מרימה אותי,
כאשר אני מרגיש מדוכא.
את נוגעת בי עמוקות,
את נוגעת בי נכון.
את עושה דברים,
שאף פעם לא עשיתי.
את מולידה בי מחשבות של חטא,
בגללך אני מאבד שליטה על עצמי.
בגלל זה בייבי את מספר אחת שלי."

התקרבתי אליה הורדתי לה אוזנייה היא פקחה את עיניה העצומות בעצבים.
"מה אתה רוצה?!" היא אמרה בזעם.
"את יכולה לשיר יותר בשקט אני מבין שאת משוגעת לי על הצורה אבל תשירי זאת בלב." אמרתי מתגרה בה היא גיחך.
"בטח ממש מה שתגיד אני בטוחה שאני דלוקה על הצורה של אנריקה איגלסיאס מתוק וג'נטלמן על אלף אחוז ולא פרא אדם כמוך." היא אמרה לי מתגרה בי אוחח הילדה זו מחרפנת אותי.
"בטח רק בקליפים בייבי רק בקליפים." אמרתי מתגרה בה היא רק צחקה מזה.
"מה שתגיד הייתי במופע שלו הייתי ב V.I.P שלו ואו והכי מגניב שהוא הזמין אותי לבמה כשהוא שר את השיר הזה רק הזיכרון עושה לי טוב בנשמה ג\'נטלמן חתיך גבר מדהים." היא אמרה מחרפנת אותי כמו כל הבנות האלה שמספרות לחברות שלהן בהתגרשות על דייט רק שאני עוד שנייה התחרפנתי מכך שהבן זונה נגע באישה שלי לעזאזל איתו.
"את זה תספרי לאנאל לא לי אל תשגעי אותי וחוץ מזה יותר אין הופעות של איגלסיאס." אמרתי לה בחיוך מגרה לוקח לה את הטלפון.
"היי מפגר תחזיר לי את חיים שלי!" היא צעקה אליי שרצה אחרי ברחבי החדר לתפוס אותי ולקחת את האייפון שלה.
"תנסי לתפוס," אמרתי לה בחיוך. "אופס מחקתי שיר של אנריקה," אמרתי לה בחיוך.
"לא!!!!" היא צעקה אליי מנסה לתפוס אותי כשאני על המיטה היא קפצה מעל המיטה ותפסה את המכשיר מתוצאה מכך שהיא ניסתה לברוח ממני שנינו נפלנו על הרצפה כשאני מאליה. הבטתי בשפתי הדודבן שלה מריח בסתר את ריחם המתוק התקרבתי אל שפתיה ונישקתי אותה לא עומד בזה יותר הרגשתי את ידיה על פני מנסות לעצור אותי כל כך עדינות ורכות קרירות ומתוקות בריחם. שמתי את ידי על ידיה היפות טועם מפרי גן העדן שלי מאוהב. ראיתי זעם וכעס בעיניה היא עדיין כעסה על אתמול היא לא החזירה לי נשיקה חמה שרציתי ממנה. אחרי עשר דקות של נשיקה היא נכנעה עוטפת אותי בידיה הקרות ורכות אחרי שנייה מצאתי את עצמי מתחתיה כשהיא מאליי היא סטרה לי וקמה.
"אל תיגע בי אידיוט זונה ממין זכר." היא אמרה לי בכעס ועלתה למעלה לספה ידעתי שהיא עדיין כועסת על מה שאמרתי וידעתי שאני חייב לפצות אותה חייב לגרום לה לבטוח בי למרות שאני יודע שעכשיו הכל אבוד בשבילי.

—–לינה——
סאמק הוא שוב חייב להידחף לחיי נמאס לי ממנו אני שונאת אותו הדלקתי את השיר שוב נזכרת במופע שהייתי בו לפני חצי שנה, נהיניתי ממש שם עד שהשגתי כרטיסי V.I.P לשם. לקח לי ארבה זמן חיכיתי חצי שנה לפני והשגתי עם חברותיי עדיין יש לי את התמונות באייפון הישן לצערי. ביקשתי מנוי שתיקח אותם השבוע ותשמור אצלה עד שהתגרש עם החרא הזה דיברנו איתה פתחתי קו פה של טוקמן עד שאמצע עבודה פתחתי קו ללא הגבלה לפחות השתלם. ודיברתי עם נוי סיפרתי לה שהאידיוט תפס אותי ועכשיו אני מנסה לברוח ושהחרא פגע בי. היא היתה איתי כמו אחות היא יש אחות היא תמכה בי נגד החרא הזה וכעסה בשבילי עליו גם. סיפרתי לה על דן הידיד שלי היא שמחה לפחות שיש לי ידיד וסיפרתי על העבודה שלי היא חייכה מאושרת אמרתי לה שאני מבואסת רק בגלל שהחרא קיבל את התפקיד. שכבתי על הספה מקשיבה לאותו שיר נהינית מהזיכרון לעמוד על במה מולו אלף אנשים צועקים שמחים לפגוש אותו ואני על הבמה מולו והוא כל כך מתוק מלטף את פניי על הבמה. כן זה קרה לי ואני שמחה שהוא בחר בי ולא בבת אחרת כשהוא שר את השיר האהוב אליי כאילו קרא את מחשבותיי חייכתי למראה הזיכרון.
אז נשמע צלצול לחדר למלון והוא ענה מדבר באנגלית טהורה כאילו שפת אימו היא.
"לינה יש ארוחת בוקר כבר שמונה," הוא אמר לי הנהנתי מחליפה את השמלה הפשוטה בשירותים, והחלפתי לחולצת בטן בטורכיז עם חצאית בטורכיז לבשתי. ואספתי את שיערי לקוקו גבוה מוסיפה לשם שני צמות דקות משני הצדדים, ואודם ורוד חיוור עיפרון מסקרה קלה וקרם נגד שיזוף עורי היה עדיין חיוור. כשיצאתי הוא הביט בי עצבני עדיין על לבושי הקצר לבשתי נעלי אצבע בלבן כי זה הכי התאים לפה. ויצאתי בלי להגיד מילה הוא הביט בי לבושה בקצר יצאנו למעלית שקטים לא מדברים אחת עם השני הוא הביט בי רק עיניו בצבע זית זהרו כל כך כשיצאנו ונכנסנו לחדר אוכל ישבנו מול החלון לים מקום שמור לנו עם הנוף האוכל הונח לו. אכלנו בשקט שכל כך התאים לי כשהוא שותק ולא משגע אותי עיניו נצצו להם בצבע זית באור השמש הבטתי בנוף חושבת על החיים שלי איך אברח ממנו איך התגרש בסופו של דבר הרגיש בחופש. אכלתי את האוכל הכשר שהזמנו עבורינו במיוחד אכלתי בקושי את הארוחה הרגשתי רע עדיין המשפחה בגדה בי והוא חטף אותי והמשפחה שלו מעצבנת אותי אני רוצה להיות עם חברים רק לבד. לא רוצה יותר כלום ראיתי שגם הוא לא אכל עיניו הביטו רחוק מכאן כאילו לא הייתי לידו ראיתי שעיניו קפואות אין בהם כלום מלבד ריקנות שלו. אבל התנגדתי להביט בו הבטתי בים באנשים בחוף בספורטאים שרצים להם בשחקני כדור עף בקיוסקים למינהם בתי קפה התחלתי לאכול את הקונפלקס שתיתי מנמס קפה שלי אכלתי חצי מהקורסון ראיתי שגם הוא התחיל לאכול את מה שאכל רוקנו את האוכל. קמנו באותו זמן הוא נעמד מולי בוחן אותי לשנייה. "בואי נלך לטייל ביחד," הוא אמר לי קולו קצת רציני הוא תפס בידי בקלילות.
"איך שבא לך אני לא מבטיחה לך שתשרוד," אמרתי לו בחיוך זדוני הוא צחקק.
"בעניין זה כבר נראה ועכשיו בואי," הוא גרר אותי ליציאה של המלון ויצאנו ביחד כשידו מחזיקה בידי.

המשך יבוא מיד היום….


תגובות (6)

יששש המשכת! בשבילך נכנסתי לאתר כי אני חולה מתה … :(
בקיצור תמשייכיי

25/05/2014 16:52

רפואה שלמה לך קודם ואני המשיך את הפרק הבא גם יעלה היום כפיצוי על כך שלא כתבתי יומיים :) וכמובן תרגישי טוב ותבריאי :)))))

25/05/2014 16:57

יש העלת פרק! איזה מוזר שהיא יוצאת איתו כשהוא מחזיק לה את היד.. חחח מחכה להמשך ;)

25/05/2014 17:14

    בפרק הבא תגלי את הסיבה :)))))))))))))))))))))))

    25/05/2014 17:23

תודה 3>

25/05/2014 17:21
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך