אור באפלה
אני מודעת לזה שיש לי שגיואת כתיב כי אני דיסלקטית אבל חוץ מזה החלטתי להכניס את הפרק הראשון היום גם שכתבתי שאני יכניס אותו מחר כי מחר לא בטוח יהיה לי זמן אז אני מזכירה שבבקשה אל תכתבו תגובות רעות ותהנו :)

השחור מטפס…. פרק 1

אור באפלה 01/03/2013 1004 צפיות 2 תגובות
אני מודעת לזה שיש לי שגיואת כתיב כי אני דיסלקטית אבל חוץ מזה החלטתי להכניס את הפרק הראשון היום גם שכתבתי שאני יכניס אותו מחר כי מחר לא בטוח יהיה לי זמן אז אני מזכירה שבבקשה אל תכתבו תגובות רעות ותהנו :)

*פרק 1*
העיניים שלי עצומות ואני מוכנה הדף על השולחן והעיפרון שלי עובד כבר הרבה זמן.
העיניים נפתחות ואני רואה,זה לא סתם פרצוף זה אני אני הפנימי מבחוץ זה בלונד זוהר מבפנים זה שחור קודר..
אני עוצמת שוב את העיניים ומנסה להתחיל מההתחלה.
"רייץ'! רייץ' מעופפת איפה את"?! אני שומעת את קולו של מייק הפרנואידי.
"חדר אומנות. איפה יש לי עוד להיות "? אני עונה באופתמיות כאילו לא הברזתי עכשיו משעתיים מדעים ושיעור מטמתיקה.
"תורת היחסים של אנשטיין לא ממש מעניינת אותי,שלא לא נדבר על כל הגועל של הבפנים של הצפרדע יש לציין".אני ממשיכה עם ההתחכמות.
"יופי מצחיק מאוד הרגת אותי שעה המנהל תוקע אותי בלחפש אותך הוא אמר שיש לו משהו להגיד לך,בפרטיות,בקשר לאבא שלך"… הוא אומר במבוכה.
"מה יש להגיד על אבא שלי ? הוא מת מסרטן,נקודה".אני מגיבה בחדיות.
"מה את שואלת אותי זה המנהל הדפוק הזה מאוהב באמא שלך תוקע את שלושתינו "!
"אוף ! הבן אדם הזה תוקע לי את כל חוט המחשבה !אלוהים אמא שלי לא אוהבת אותו !זה לא היה ברור אחרי שהיא ניפנפה אותו בחדיות אחרי חמש פעמים"?! ני אומרת בעצבים.
"מאיפה לי להזכיר לך שהבן אדם תקע שעתיים מדעים רצוף כאילו הוא בכוונה רוצה להרוג אותנו !קמצן שיוציא קצת כסף על מסדר מערכת מקצועי ולא יתקע אותנו בשעתיים מדעים ועוד אחרי זה מטמתיקה " מייק משנה נושא.
אני נפרדת ממייק בנשיקה והולכתי לחדר המנהל.
בדרך אני מקבלת שיחה מאמילי:
"הלו אמילי"אני עונה מתוך נורמל.
"היי,תקשיבי את לא מבינה יש איזה חתיך כזה מסתובב במסדרורונות אמר שהוא מחפש אותך".היא אמרה נרגשת.
"חתיך זה טוב אם היה לי מצב רוח או הייתי מעוניינת.במקרה שלי זה לא זה ולא זה"… אני עונה כדי לידיע אותה לגבי העתיד שלי עם אותו בחור חתיך.
"את ממש מעצבנת את יודעת ?! יש לך גוף מעלף את בונדינית עם עיניים ירוקות מהממות כולם רוצים אותך רק אם תפסיקי כבר לנסות להיות בודדה!! קרציה אחת !!"היא עונה מתוך אהבה אליי.
"אם את כל כך אוהבת את איך שאני נראת אולי תצאי איתי את"?אני עוקצת בצחוק.
"חה חה ממש מצחיק מה יש למה אין לך מצב רוח ?קשור למייק כי הוא די מחפש אותך בטירוף".
"וגם מצא לצערי אבל זה לא קשור אליו הוא אמר שהמנהל רוצה לדבר איתי משהו בקשר לאבא שלי"…
"אוקיי.. הוא יודע שאבא שלך מת מסרטן נכון"?
"נראה לי".
"טוב אולי זה עוד אחד מהתרגילים שלו לשדך בינו לאמא שלך"….
"זה די הגיוני"..
"טוב אני חייבת לסיים החתיך עובר כאן עוד פעם..נדבר ביי"..
ניתקתי את השיחה והגעתי לחדר המנהל.העוזרת שלו גברת דבני נראתה מודאגת מאוד והכניסה אותי.
כשניכנסתי למנהל הייתה לו הבעת פנים גרוע יותר משל גבר דבני,נעמדתי ואז הוא אמר:
"רייצ'ל יקירתי,שבי בבקשה זה הולך להיות לא קל"…


תגובות (2)

קצת שגיעות,
אבל בסדר,
חוץ מזה מהמם<3
תמשיכי!!!!!

02/03/2013 01:30

תודה אני משתדלת :)

02/03/2013 05:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך