השינויים הקטנים שמשנים הכל פרק 3

Sunflower 07/03/2014 702 צפיות 2 תגובות

העיניים שלנו נפגשו לכמה שניות עד שהרכנתי את מבטי והמשכתי ללכת , הרגשתי שהוא עדיין מסתכל עלי , אבל המשכתי ללכת , חיפשתי את החדר של תהל,היא אמרה לי אתמול איפה החדר שלה… חדש 13 חיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי את חדר דפקתי בדלת והבן שפגשתי ראשון במסיבה פתח לי , בהיתי בו כמה שניות , הוא היה בלי חולצה כנראה הוא הרגע קם משינה, "כן?" הוא שאל "אמממ … תהל פה?" הוא העביר את ידו בשיערו וענה "היא במקלחת"
ואז הוא הוסיף "שעות" צחקתי , התבוננתי בחדר שלהם, הוא היה בדיוק כמו שלנו , לפחות החלק של הבן, של תהל היה חלק אם מלא פופים ודברים ובגדים ומחשב ואייפון , היא כנראה ממש עשירה, התיישבתי על אחד הפופים שהיה מונח ליד המיטה שלה , "נוח?" הוא שאל "אתה לא יודע?"שאלתי "לא, יש לנו חוקים מאוד רציניים פה , אסור לי להיכנס לחלק שלה בחדר , כמו בכיתה אלף שעושים קו כדי שהבנים לא יעברו לחלק של הבנות" הוא חייך ואני צחקתי "חוקים מאוד נוקשים!" אמרתי בציניות והוא צחק הוא לקח חולצה מהארון ולבש אותה, "אז איך קוראים לך?" הוא שאל "אתה לא זוכר?" שאלתי "אני אמור?" הוא שאל וצחקתי "כן, היינו לפחות חמש שעות דבוקים … במסיבה אתה אני וחבר שלך … אבל אם אתה עדיין לא זוכר אז אני אן" הוא נראה מתאמץ לזכור "אההה…. אין לי מושג" הוא אמר ואני צחקתי , בדיוק תהל יצאה אם מגבת "הייי" היא חייכה ונפפה לי לשלום, היא סימנה לי לבוא , "תעזרי לי לבחור בגדים טוב ?" הנהנתי היא פתחה את הארון שלה, הוא היה מפוצץ בגדים, בחרתי לה חולצה על הצד אדומה וסקיני ג'ינס היא נכנסה למקלחת ויצאה מהממת , היא לבשה נעלי עקב אדומות , שמה טיפה ליפסטיק והייתה מוכנה "בואי ללובי" היא אמרה ואני הלכתי אחריה , נכנסנו ללובי הגדול והתיישבנו על ספה "איזה מזל שהשיעורים מתחילים רק מחר " אמרתי והיא הנהנה "את יודעת, אתמול הבן ההוא, שקוראים לו דיימון , אז הוא יצא החוצה, למרפסת,עוד פעם,הפעם ללא טיפת אלכוהול, התחלנו לדבר , דיברנו מלא, וממש התחברנו , לבסוף הוא נתן לי נשיקה על הלחי ! את מאמינה! , הוא כזה חמוד !" היא התמוגגה .


תגובות (2)

אומייגדד זה ממש יפה !! וסורי שלא הגבתי לא נכנסתי לאתר חחח
ייוואוו אין את חייבת להמשיך היום !!!

07/03/2014 18:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך