סיפורונת
זה הפרק להיום D:

נתראה בפרק הבא ;)

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 17

סיפורונת 17/09/2013 1429 צפיות 15 תגובות
זה הפרק להיום D:

נתראה בפרק הבא ;)

" היי את הילדה החדשה נכון ? " הפנתי את מבטיי למקום שממנו נשמע הקול, שלוש בנות בעלות שיער חום עמדו מולי, מחויכות שלושתן .
" אהה .. כן .. " מלמלתי והאמצעית לקחה צעד לעברי " היי קוראים לי יובל, נעים להכיר ? " הנהנתי ועוד אחת מהן התקרבה אליי " ולי קוראים שובל " ואז גם השלישית " ולי גאיה " .
הנהנתי אליהן " ולי קוראים – " ובדיוק משהו קטע אותי, אריק עבר על ידנו, על ידו הלכה נערה בלונדינית יפייפיה, הרגשתי כאילו אבן נופלת לי על הלב, הסטתי את מבטיי .
" איך קוראים לך ? לא שמעו פשוט " שמעתי את גאיה אומרת .
" כן יש פה ממש הרבה רעש " אמרה יובל ושובל פשוט הנהנה .
" שני . קוראים לי שני … " צעקתי כדי שהן ישמעו והן הנהנו " היוש שני ! " אמרה שובל בצחוק כזה ואני גלגלתי עיניים ושמחתי שהכרתי כבר שלוש חברות, מה יהיה הלאה ?
" אומייגד שני ! את לומדת פה ?! " שמעתי קול מוכר מאחוריי והסתובבתי ומצאתי את שלי, " שלי ! " צעקתי וחיבקתי אותה והיא חיבקה אותי בחזרה .
" אתן מכירות ? " שאלה שובל ואני הנהנתי ושלי החליטה לענות " עזבי הכל בגלל איזה חרא בן " .
" אויש נייל ? " אמרה גאיה באנחה ושלי הנהנה " חרא, פשוט חרא " השפלתי מבט כשנזכרתי בנייל המושך שהסיע אותי ברכב המדהים שלו עם הגג הפתוח, ושוב הרגשתי עד כמה אני מאוהבת בו בלי סיבה, הרגשתי גם באותו רגע שאני מחייכת כמו מטומטמת וקיוויתי שאף אחד לא שם לב .
" אהה שני ? יש סיבה לחיוך המאוהב הזה ? " שאלה יובל ואני הנדתי את ראשי והסמקתי .
" דיי את מכירה גם את נייל ?! " שאלה גאיה ושמעתי את שלי נאנחת " דא ! מי לא מכיר את הילד ? אגב שני ראיתי שהוא הסיע אותך היום לבית הספר, יש משהו ביניכם ? " .
אוי לא, היא ראתה אותנו ? איפה דין כשצריך אותו שיציל אותי ?
" אהה .. לא .. כלומר .. אממ .. " ניסיתי למצוא איזשהוא תירוץ בזמן שארבעתן נעצו בי מבטים, מחכות לתשובה . " טוב עזבו אותה היא לא תגלה לנו כלום " אמרה גאיה ואני גלגלתי עיניים וקיוויתי שאת זה הן לא ראו, וכן הן לא ראו .
" סתם שאלה : מי זה זה שעזר לי לקום היום בבוקר כשנפלתי ? " שאלתי ויובל חייכה אליי והסמיקה " זה .. " התחילה לומר ושובל דחפה לה מרפק " עזבי אותה, היא מאוהבת בילד הזה כבר שלוש שנים, זה ערן, הילד החתיך של השכבה " .
" לא מפתיע אותי למה קוראים לו ככה " קרצתי אליהן ושמעתי את גאיה נוחרת בבוז " הוא לא שווה שום מאמץ, הייתי חברה שלו, הוא סתם זבל " .
" דיי תפסיקי לדבר עליו ככה ! " אמרה יובל בעצבנות .
" לא רוצה " אמרה גאיה ומשכה בכתפיה .
שמעתי את שלי לוחשת לי משהו, זה נשמע כמו " הוא מתקרב אלינו " אבל התעלמתי מזה .
" יואו אבל מה הוא – " יובל עצרה את המשפט ופתחה את פיה בתדהמה, וכולן הסתכלו על משהו מאחוריי . " מה אתן רואות שם ? נו תגלו לי " אמרתי בטון של ילדה קטנה כזאת אבל הן לא ענו לי, וכשבאתי להתעצבן עליהן, שמעתי קול אלוהי מאחורי " היי בנות אפשר להפריע לכן ? " .
הסתובבתי וראיתי את הילד החתיך עם העיניים הירוקות שעזר לי בבוקר . " ברור שאפשר ! " צעקה שובל ויובל חייכה אליו חיוך מהופנט . בחנתי אותו שוב ושוב ולא הצלחתי להסיט ממנו את מבטיי, הוא נראה טוב, היה לבוש טוב וזה רק חלק קטן מהדברים שחשבתי עליו באותו רגע .
הוא הפנה אליי את מבטו ומיהרתי להסיט את שלי, אבל לא כל כך הצלחתי את פשוט השפלתי מבט לנעליים הגבוהות הייפייפיות שלו ושמעתי אותו אומר " את בסדר מהבוקר ? " והבנתי שהוא דיבר אליי, אז החטפתי לו מבט מהיר ומלמלתי " אה .. כן תודה " .
" אני יכול לקחת אותך לצד לכמה דקות ? " שאל ואני החטפתי מבט לשלי ושובל והן הנהנו ועשו לי בתנועות שפתיים " כן ! כן ! " וחשבתי שהן לא יגידו לי סתם להסכים, כלומר לא יקרה לי משהו רע אם אלך איתו לצד, אבל מצד שני יובל לא נראתה מרוצה מזה, בכלל .
יש לי כבר אויבת על היום הראשון ? נייס .
" אממ .. אוקי " אמרתי והוא חייך, אחז בידי וליווה אותי למאחוריי הבניין .
היינו שם לבד, והתיישבנו על הספסל שהיה שמה .
" אז מה השם שלך ? " הוא שאל ברגע שהתיישבנו .
" שני "
" שלי ערן . למה עברת באמצע שנה ?"
" עברתי דירה .. ויחד עם זה גם בית ספר "
" הבנתי, מאיפה עברת ? "
" רחובות "
" יש ברחובות בנות יפות ? " נעצתי בו מבט לעגני והוא צחק " סתם סתם אני צוחק " .
" אם זה כל כך מעניין אותך אתה יכול לעבור לרחובות ולבדוק "
" אני לא חושב שממש כדי לי, אם כנראה הגיעה מרחובות הילדה הכי פצצתית שיש "
" סליחה ? "
" התכוונתי לומר במילים אחרות, את ממש יפה "
" ואתה ממש חתיך "
" אני יודע, כולם אומרים לי את זה "
" היית באמת חבר של גאיה ? "
" הרכילויות כאן עוברות כל כך מהר ? כן כן הייתי חבר שלה, ובואי נגיד שזאת הייתה טעות "
" למה ? "
" גאיה כל הזמן לכלכה עליי והיא התנהגה אליי הכי חרא שבעולם, קיצור אני מצטער על זה עד עכשיו "
" טוב .. "
" תגידי יש לך חבר ? "
ואז בדיוק הצלצול צלצל והודתי לו על כך שצלצל עכשיו .
קמתי ממקומי וערן עצר אותי " חכי, תעני לי "
" כן יש לי "
" מי ? "
" אריק "
ערן צחק " זאת בדיחה או משהו ? יש לאריק חברה כבר שבועיים, את יכולה להסתובב ולראות אפילו " ואז עשיתי פשוט מה שהוא אמר לי, הסתובבתי וראיתי את הבלונדינית שראיתי יחד עם אריק, אבל עכשיו כשהיא שעונה עליו והם מתנשקים .
צעדתי לאחור בצעדים כבדים, רציתי למות באותו רגע, פשוט למות .


תגובות (15)

מושלםםםםםם איזה חרא אריק!!!
תמשיכייייייייייי

17/09/2013 11:40

אווצ',אחחד גדוול!
לא מקנאה בשני,ערן נשמע אחלה בחור,:)
תמשיכי! ^__^

17/09/2013 11:51

המשךךךךךךך מידייייייייייייייייי

17/09/2013 12:10

ותעני לי באיימל!!!!!!!!

17/09/2013 12:10

תמשיכיייייייייי

17/09/2013 12:21

מושלםםם תמשיכיייי אכשיווווואכשיוווווץב

17/09/2013 12:23

ומתי תתחילי תסיפור החדש?

17/09/2013 12:24

ומתי תתחילי תסיפור החדש?

17/09/2013 12:24

תמשיכי מהר !

17/09/2013 12:25
17/09/2013 12:54

אוףףףףף
מתי את ממשיכה?!
T^T
תמשיכי כבר!
:-)

17/09/2013 13:44

בבבבבקקשה תמשיכיי

17/09/2013 22:26

מאוהבת לך בסיפור(:

18/09/2013 15:00

איזה מגעיללללללללללל בוגדדדד
תמשיכי

18/09/2013 20:36

מושלם תמשייכיי!

19/09/2013 14:26
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך