השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 2

סיפורונת 10/08/2013 1261 צפיות 5 תגובות

" אז עברת לפה לתמיד ? " אריק שאל במהלך ה " סיור " שלנו . הוא שאל אותי הרבה שאלות, אבל רובן לא עליי, יותר שאלות כלליות .
" כן .. מאוכזב ? "
הוא צחק " ממש לא, סוף סוף מישהי בגילי פה "
חייכתי חיוך מריר כזה " אה כן ממש מזל יש לך .. "
" מצטער שאני שואל הרבה שאלות אבל, יש לך חבר ? "
חשבתי שכבר לא תשאל, הרי זאת אחת השאלות החשובות ביותר שבנים שואלים אותי כשהם מכירים אותי . " לא " עניתי לו והוא הנהן בהבנה והתקרבנו לשערים גדולים ויפייפים, שמאחוריהם עמד בית ענק ומפואר, שנראה כמו ארמון .
" זה הבית שלי " אמר והצביע על הבית – ארמון הזה .
הנהנתי " בית יפה " מהמם, מעלף, מושלם, ענק, ועוד דברים רבים שיכולים לתאר את השלמות של הבית הזה . " את יודעת שהאדריכל הכי מפורסם בעולם תכנן לנו את הבית הזה ? זה פשוט מדהים . אוכל להזמין אותך להיכנס .. שני ? "
" בכיף "
ואז התקרבנו לשערים והוא פתח לי אותם ואני חייכתי לעברו חיוך תודה, ולפניי נראה שביל הליכה ליד כביש, והבחנתי במספר מכוניות חונות על יד הבית היפייפיה הזה .
" יש לכם אורחים ? " שאלתי בזמן שאריק הוביל אותי לבית שלהם ואריק הניד בראשו " לא, אלה כל המכוניות שלנו, טוב זה לא מדוייק, חסרות פה שתיי מכוניות, אחת במוסך והשנייה בטח אצל אח שלי, או שהוא השאיל שוב לאחד החברים שלו "
" ובן כמה אח שלך ? "
" 19 וחצי "
הנהנתי ואז הוא פתח את הדלתות הכניסה הגדולות והזמין אותי פנימה לסלון ענק .
שמעתי את עצמי ממלמלת " וואו .. "
" בית מדהים הא ? אבל עוד לא ראית את הבריכה השווה שלנו "
לא אהבתי אנשים שחצנים ושוויצרים כאלה אבל גלגלתי עיניים והסכמתי שיראה לי ואז כשיצאנו לכביכול " מרפסת " שלהם – נשארתי קפואה במקומי והבטתי המומה על הבריכה שלהם .
על יד הבריכה היו כמה מגלשות מים, יחסית גדולות, ובברכה היו כמה מזרונים ועוד כל מיני, ועל יד היה ג'קוזי ובתוכו היה בחור שנראה כמו אח של אריק ולידו כמה בנות .
" אריק חזרת ! ומי זאת הבחורה היפה שלידך ? " צעק לו הבחור שניחשתי שהוא אח שלו, לא הפסקתי לבהות בו, הוא נראה כל כך טוב, שיער חום ועיניים כחולות מהממות, לעומת אריק עם השיער הבלונדיני והעיניים החומות .
הפנתי את מבטיי לאריק ולחשתי לו " זה אח שלך ? "
והוא הנהן וענה " כן, קוראים לו נייל, ההורים שלי אוהבים שמות אמריקאים ואנגליים וכל אלה, כאילו לא ישראלים "
נייל יצא מהג'קוזי והתקדם אלינו, והבנות שנשארו שם נראו לא מרוצות כשיצא, והוא התקדם לעברנו, או ליתר דיוק לעברי .
" אז את חדשה פה ? " הוא בחן אותי ומשך אותי אליו ואריק התנפל עליו והפריד ביננו " תירגע נייל היא לא אחת מהזונות שלך " ואז הוא מיהר לפנות אליי " מצטער על המילה אבל .. "
נייל גלגל עיניים " תירגע אח קטן, היא לא אחת מהן .. מגיע לה יותר יחס .. " והוא התקרב אליי וכשגופו היה צמוד אליי והרטיב את בגדיי הוא ליטף תוך כדי את שעריי " מה השם של היפייפיה ? "
" שני " אני ואריק אמרנו פה אחד .
" השם הכי פצצתי שיש, וגם הכי מתאים לך .. אז מה את השכנה החדשה שלנו ? או שעדיף שאקרא לך אשתי לעתיד ? "
התרחקתי ממנו וכבר הצטערתי על זה שהסכמתי להיכנס לכאן, אריק התקרב אליי ושאל אותי " את צמאה ? " ואני הנהנתי באיטיות והוא ליווה אותי למטבח, ונייל חזר לג'קוזי עם הבנות, ומהחלון במטבח בהיתי בו צוחק עם הבנות האלה, זה עקץ אותי קצת ורציתי להיות אחת מהן אם להודות בזה .
שמעתי את צעדיו של אריק ואז הרחתי את הבושם לו והבנתי שהוא על ידי, החטפתי לו מבט מהיר כדי לראות שאני צודקת וצדקתי .
" באמת שאת לא מפסידה כלום בזה שהפרדתי בינך לבין נייל "
הפנתי את מבטי אליו " למה עשית את זה ? "
הוא נשם עמוקות " אני יודע שזה יישמע מטורף אבל .. אני מאוהב בך מהרגע שראיתי אותך "


תגובות (5)

תמשיכיייייייי

10/08/2013 13:33

חחחחחחחחחחח

10/08/2013 13:37

תמשיכיייייייי

10/08/2013 13:38

תמשיכי!!!!!!ונייל לא הגזים קצת?כולה ראה אותה וישר אישתי לעתיד?

10/08/2013 14:16

מהממממם תמשיכי!!!!

10/08/2013 15:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך