השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 3

סיפורונת 12/08/2013 1250 צפיות 4 תגובות

" שני ! " ליהי קפצה עליי בחיבוק וקולה של נוי נשמע מאחוריה " היי ! גם אני רוצה חיבוק ! " ואז ליהי השתחררה ממני באי רצון ונוי חיבקה אותי בחוזקה .
" איך לגור בבית כזה מדהים ?! " שאלה אותי ליהי ואני חייכתי ושפשפתי את הרגל הימנית שלי בשמאלית " בסדר .. את יודעת .. "
" כבר נרשמת לבית הספר ?! "
" יש בנים ?! "
אז ליהי ונוי הגיעו אליי לשישי שבת שבועיים אחריי שעברנו לכאן, ככה שהבאלגן קצת ירד, אבל נשארו ממנו עדיין " שרידים " .
" קודם תשימו את הדברים שלכן ואז אני אספר הכל "
נוי וליהי לא נראו מרוצות אז הן פשוט רצו, זרקו את הדברים והתנפלו על הספות בסלון כשחזרו .
התיישבתי על הכורסה לעומתן וחיכיתי להפצצת השאלות שלהן .
" נו .. אז תתחילי לדבר "
" לא הלכתי לבית הספר אבל ההורים שלי בחיפושים .. הם שאלו את השכנים שלי לאיזה בית ספר הבנים שלהם הולכ- "
" אומייגד, יש לכם בנים שכנים ?! בואי נלך עכשיו אליהם ! " ליהי קפצה ממקומה בהתלהבות .
גלגלתי עיניים " אחד בן 19 והשני בגיל שלי, בן 17 כזה "
נוי קפצה גם ממקומה " בואי נלך עכשיוו ! אני לא מאמינה שאני סוף סוף מצליחה להסכים עם ליהי על משהו .. ואת חייבת להודות בזה ולהוביל אותנו לשכנים האלה שלך ! "
" תשבו עכשיו ותרגעו, הם לא בבית ו – "
ואז צלצל הפעמון בדלת וליהי רצה אל הדלת " אני אפתח ! " ואני גלגלתי עיניים והלכתי אחרייה .
אחריי סיבוך עם הדלת הגדולה שלנו היא פתחה, ונייל ואריק עמדו בכניסה, שניהם בלי חולצה, החטפתי מבט לליהי ונראה לי שהיא הייתה המומה מתמיד .
" היי שני .. חשבנו להזמין אותך לבריכה .. " פתח אריק ובחן את ליהי ונוי התקרבה ונעמדה לצידי השני " אבל אנחנו רואים שיש לך אורחות ו – "
" חשבנו למה לא להזמין את כולכן ? "
אריק החטיף מבט לנייל שאמר את המשפט האחרון ונראה מעוצבן מעט .
" הוו כן ברור ! לא נוכל לסרב, נכון שני ?! " ליהי דפקה מבט חנפני לשניהם ונייל חייך וזרם איתה " מעולה, אז נחכה לכם אצלנו, שני כבר יודעת איפה אנחנו גרים "
ואז הנהנתי וסגרתי את הדלת וצרחותיהן של נוי וליהי נשמעו בכל החוזק " משוגעות ! שישי היום ! מה אתן צורחות ככה ?! "
" שניי חתיכים הזמינו אותנו לבריכה שלהם ! "
" אעאעאעאעעאעאעא ! "
גלגלתי עיניים וקצת כאב לי אם אחת מחברותיי תמצא חן יותר ממני בעיני השכנים שלי, אריק לא כל כך עניין אותי אבל נייל כן . דרך אגב, בשבועיים האלה הוא ניסה הרבה פעמים להזמין אותי לצאת איתו אבל כל הזמן תירצתי לו משהו ותמיד הוא היה יוצא מאוכזב, כנראה הפעם הוא בא עם תגבורת והתאכזב שאני עם החברות שלי .
" טוב אין לנו הרבה זמן שימו בגד ים ובואו ! " צעקתי להן וכולנו פנינו לדרכנו והתחלנו להתארגן במהירות .
~ אחריי שעה של התארגנות ~
" וואי לקח לכן מלא זמן, בואו כנסו " נייל פתח לנו ונעץ מבטים בליהי, שהיא נעצה מבטים בו בחזרה .
ליהי ונוי נכנסו ראשונות ושמעתי את נייל לוחש לי " יש מצב את עושה לנו היכרות ? "
כאב לי כל כך כששמעתי אותו אומר את זה ובלי רצון הובלתי אותו לליהי ונוי שהתלהבו מכמה גדול הבית הזה ומפואר .
" אממ בנות תכירו את נייל " נייל הנהן ואני הפנתי את מבטיי לליהי " וזאת ליהי " ואז לנוי " וזאת נוי "
שתיהן חייכו חיוך מהופנט לנייל שפשוט בהה בהן " אז אתן באות לבריכה ? ממנה הכי תתלהבו " .
ליהי ונוי החליפו מבטים ואז התחילו לצעוק " כן ! כן ! " והן ממש הביכו אותי בהתלהבות התינוקית שלהן, אז פשוט החלטתי לבהות בתקרה, לפחות היא לא מביכה .
עקבתי במבטיי אחריי נייל שהוביל את החברות שלי לבריכה ולחשתי לעצמי כשהן יצאו החוצה " 3 .. 2 .. 1 .. " ואז נשמעו צרחות מטורפות של ליהי ונוי ומיליון שאלות כמו " דיי זה לא אמיתי ! " " אני לא מאמינה ! " ועוד כל מיני כאלה .
ואז מהמדרגות ירד אריק, ורציתי לקבור את עצמי .
" היי שני "
" היי "
הוא התקרב אליי " אל תהיי כזאת יבשה איתי, מה חסר בי שיש בנייל ? "
איך הוא שם לב שיש לי משהו כלפיי נייל ? טוב נו אני לא מופתעת שזה כזה ברור כשאני לא מפסיקה לבהות בו . " תקשיב הבעיה היא לא בך פשוט .. אני לא מעוניינת בך ו .. "
" ואת משחקת אותה קשה להשגה, הבנתי . אל תדאגי שני, כשאני רוצה משהו אני מקבל אותו, והיו לי לא מעט חברות שהן היו כמוך ובסופו של דבר היינו זוג לאורך לא מעט זמן, אז את סתם מפסידה "
הוא אמר ואז הלך לכיוון הבריכה וגלגלתי עיניים, אני לא משחקת אותה קשה להשגה, אני פשוט מעוניינת ככל הנראה בנייל, או שאני באמת משחקת אותה קשה להשגה ?
הלכתי אחרונה לבריכה וראיתי כבר את כולם קופצים ונהנים להם שם אז החלטתי להתיישב על אחד הכסאות ולבהות בהם, לא הייתי מעוניינת להתקרב לאף אחד כרגע .
" היי שני ! בואי תיכנסי ! " צעקה לי נוי ואני הפנתי את מבטיי ושמעתי את ליהי אומרת " עזבי אותה הפסד שלה "
עוד מישהו רוצה לומר כמה הפסדים יש לי בחיים ורוצה גם להחליט איזה בדיוק הפסדים אני מפסידה ?
ואז כשהפנתי את מבטיי בחזרה לבריכה ראיתי שנייל לוחש משהו לליהי והיא מהנהנת ואז הם שניהם יצאו מהבריכה ונכנסו לבית .
נוי שחתה אל קצה הבריכה הקרוב אליי והביטה בי " למה את לא נכנסת ? " לחשה לי ואני משכתי בכתפיי " אחריי שהתארגנת כל כך הרבה זמן .. נו בואי תיכנסי .. "
ואז לא יכולתי להסתיר את החיוך מפניי וחייכתי " טוב נו אני באה " ואז קפצתי למים ואריק ונוי התחילו להשפריץ עליי, ממש חזרנו לילדות .
~ כשחזרנו ~
ליהי נפלה על הספה במבטים מאושרים ואני ונוי התיישבנו על ידה .
" נראה לי שמישהי פה מאוהבת ! " קראה נוי וליהי זרקה עלייה כרית " לא נכון ! "
החלטתי לא להתערב אלה רק להקשיב לשיחה " הוא חמוד והכל אבל הוא זה שמעוניין בי, זוכרות שיצאנו שנינו מהבריכה ? אז הוא אמר שהוא לא יכול לומר את זה מול כולם כי הוא רואה שאת מתעניינת בו " ואז היא תקעה בי מבטים וככה גם נוי, ואז היא המשיכה " אז הוא אמר שהוא מעוניין שנכיר יותר וזה"
" ואת מתכוונת לעשות את זה ? " פלטתי ואז ליהי קמה ופנתה לחדרי האורחים שלנו, ואז הסתובבה והחטיפה לי מבט " למה ? מקנאה ? "


תגובות (4)

בא לי להרוג את ליהי!!!!!!!!!
תמשיכי במהרה!

12/08/2013 13:49

ווווואי ייייייייייי תתמשיכיייייייייי

12/08/2013 14:28

תמשיכיייייי

12/08/2013 14:45

נו פליז תמשיכייי

15/08/2013 04:26
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך