סיפורונת
הסיפור ה - 400 שלי !
תודה רבה רבה רבה לכולכם ושאתם מגיבים וקוראים את הסיפורים שלי, אתם לא מבינים עד כמה זה משמח :)
אני מאחלת לכולם שתצליחו בכתיבה ולהדהים כמות נרחבת של סופרים פה באתר ♥
אז שוב תודה, בלעדייכם לא הייתי מגיעה לזה !
אז למי להקדיש את הפרק הבא ?

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 4

סיפורונת 16/08/2013 1169 צפיות 4 תגובות
הסיפור ה - 400 שלי !
תודה רבה רבה רבה לכולכם ושאתם מגיבים וקוראים את הסיפורים שלי, אתם לא מבינים עד כמה זה משמח :)
אני מאחלת לכולם שתצליחו בכתיבה ולהדהים כמות נרחבת של סופרים פה באתר ♥
אז שוב תודה, בלעדייכם לא הייתי מגיעה לזה !
אז למי להקדיש את הפרק הבא ?

למחרת בצהריים נייל הגיע לבית שלנו והזמין את ליהי לטייל בסביבה, והיא כמו כל אחת מהבנות שלו, שמה עלייה את הבגדים הכי קצרים שיש והלכה איתו .
" את בסדר ? " נוי התיישבה על ידי כשראתה שאין לי מצב רוח .
הנהנתי " אני חושבת שכן "
היא חיבקה אותי ושמה את ראשה על כתפיי " תתני לה להנות, גם ככה היום בערב היא עוזבת .. "
נכון, גם ככה היום היא עוזבת, ואחר כך נייל יהיה שלי וליהי לא תהיה פה .
קמתי ממקומי ועברתי נושא " שנלך לבריכה ? "
נוי קפצה ממקומה " ברור ! אני שנייה מחליפה לבגד ים ובאה "

קפצנו לבריכה והתחלנו להשתגע .
ההורים שלי לא היו בבית, הם היו עסוקים בלבחור צבע ורהיטים לחדרים במרתף שככל הנראה יהיה שם חדר קולנוע ומשחקים, אבל זה עדיין לא בטוח .
ואז ראיתי אותו, ועמדתי קפואה במקומי בוהה בו .
נוי התקרבה אליי וניסתה לאתר את מה שבהיתי בו " על מה את מסתכלת ? " לחשה לי ואז כשהבינה היא חייכה ונפנפה לו, והוא נפנף לה חזרה .
" הוא ממש מאוהב בך הא ? " שאלה נוי וצללה לכמה שניות למים ואז חזרה .
משכתי בכתפיי " כן, מהרגע הראשון שהוא ראה אותי " אמרתי את זה בשקט כדי שלא ישמע ויצאתי מהבריכה לכיוונו .
" היי אריק "
" היי שני, אנחנו יכולים לדבר ? "
" אנחנו כבר מדברים "
" אני מתכוון .. לא פה "
" אז אם כבר אז זה לא יקרה היום "
הוא נראה מעט מאוכזב ואז החטיף מבט לנוי " אוקי אז מחר בערב ? "
הנהנתי " אוקיי אין בעיה "
הוא חייך חיוך קטן והעביר את אצבעותיו על הגדר שהפרידה ביננו " אני מחכה לזה " ואז הוא החטיף לי נשיקה על שפתיי והלך .
הסתובבתי לנוי והיא עשתה לי כזה פרצוף של " מה קרה ?! "
ואז קפצתי לבריכה וספרתי לה הכל, והיא כל כך שמחה עבורי למרות שאני לא כל כך שמחתי .. אחריי הכל אני לא אוהבת אותו אלה את אחיו .

" הוא ממש חמוד, הוא הראה לי את הבית ספר שהוא לומד ואת הבית שלו ואת החדר שלו וכשהיינו קרובים לכאן הוא שאל אם אני רוצה שנשמור יותר על קשר, ואז אמרתי לו שאני לא מכאן והוא התבאס .. בקיצור התנשקנו והוא מנשק ממש טוב ואז הוא אמר שהוא מזמין אותי אליו בכל סוף שבוע " ליהי סיפרה את אותו סיפור שוב ושוב לאחר שחזרה, נוי ישבה על ידה ואני ישבתי על יד נוי .
ההורים שלי הגיעו הבייתה אבל שניהם היו ממש עייפים אז הם ישנים כבר ואנחנו יושבות כאן ומקשיבות לסיפורים של ליהי . מבחינתי – אני וליהי רבנו, אין ביננו דיבור ואני לא רוצה לראות אותה יותר בבית שלי, אני יודעת שהיא לא עשתה את זה בכוונה אבל הדיבור שלה כלפיי בשיחה האחרונה שלנו היה כל כך מגעיל .. כאילו היא חיכתה לדבר כזה ופתאום היא פיצצה לי הכל בפנים .
סמסתי לנוי " להכין לנו מילקשייק ? "
היא החטיפה לי חיוך ומיד ענתה לי " אני אשמח לוניל "
קמתי ממקומי והלכתי למטבח ושמעתי את קולה של ליהי שלא עוצר לדקה, גלגלתי עיניים והמשכתי בהכנת המילקשייק .
נוי סימסה לי " ההורים שלי יהיו כאן בעוד עשר דקות .. תיפרדי מליהי בצורה נחמדה .. "
החזרתי לה ב " סבבה .. המילקשייק מיד מגיע "
ואחריי דקה הייתי בסלון והושטתי לנוי את המילקשייק ומהצד ראיתי את ליהי נועצת בי מבטים כעוסים .

הוא הזיז את הכסא כדי שאוכל להתיישב ואני הודתי לו ולאחר כמה שניות הוא התיישב ממולי וחייך אליי חיוך רחב ואני החזרתי בחיוך קטן ומבויש .
" אני מקווה שאת לא כועסת עליי על אתמול ? "
זיכרוני היה מעורפל מעט " על מה בדיוק ? "
" על הנשיקה .. אני ממש מצטער אם זה הפריע לך אבל זה ממש קשה להתאפק "
" תקשיב אריק .. "
" אני יודע שאת לא מעוניינת בי אבל תני לי צ'אנס, בואי נהיה זוג ותראי איך זה איתי, אולי עוד תתאהבי בי " הוא קרץ לי ואני השפלתי מבט .
" אני לא רוצה לפגוע בך אם ההחלטה שלי לא תשתנה .. "
" לפחות אני אהנה מהזמן שאהיה איתך, באמת שני, אף אחת מהחברות הקודמות שלי לא התאכזבה ממני, את יכולה רק לצפות לטוב "
הזזתי את שעריי לאחור " אני לא יודעת "
הוא קם ממקומו וניסה להתעלם ממה שאמרתי הרגע " מה תרצי לשתות ? "
" אני אשמח למים " עניתי לו והוא הנהן ונעלם במטבח .
כשהוא חזר הוא השויט לי את כוס המים וחזר להתיישב מולי, לגמתי כמה לגימות מהמים והנחתי את הכוס על השולחן שעל ידו ישבנו .
" אני אסכם את הכל בקצרה, אני מציע לך להיות חברה שלי " הוא לקח נשימה עמוקה והמשיך " אנחנו נהיה לתקופת זמנית של חודש, אם אמצא חן בעיניך – נמשיך .. ואם לא .. " הוא נשך את שפתו התחתונה והמשיך " אז אמשיך להילחם עלייך, אני לא אחד שמוותר " .
בלעתי רוק ושקעתי במחשבות, רציתי קצת לשכוח מהכל ודמיינתי אותי ואת נייל על חוף הים, כשהוא מרים אותי כמו הילדה הקטנה שלו, ושנינו צוחקים והוא רוכן לנשק אותי ו –
" שני ? "
הנדתי בראשי במהירות " כ.. כן "
" כן זה אומר שאת מסכימה ? "


תגובות (4)

תמשיכי מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ומזל טובבבבב על הסיפור ה400(:

16/08/2013 13:20

לי תמשיכי ומל טוב

16/08/2013 14:56

סיפור יפה אבל לא הבנתי כי את לא אומרת איפה המקום…

28/09/2013 08:56

סיפור יפה אבל לא הבנתי כי את לא אומרת איפה המקום…

28/09/2013 08:56
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך