Butterfly
שבע דקות בגן עדן*- למי שלא יודע, משחק שבו יושבים במעגל ומסובבים בקבוק, השניים שהבקבוק יוצא עליהם, צריכים להכנס לחדר ולהתנשק במשך שבע דקות. (ככה אני מכירה את זה, ויכול להיות שיש כמה סוגים, אז תזרמו פשוט)
תגיבו פלייז

השנה, הכל השתנה- פרק 9

Butterfly 22/12/2013 798 צפיות תגובה אחת
שבע דקות בגן עדן*- למי שלא יודע, משחק שבו יושבים במעגל ומסובבים בקבוק, השניים שהבקבוק יוצא עליהם, צריכים להכנס לחדר ולהתנשק במשך שבע דקות. (ככה אני מכירה את זה, ויכול להיות שיש כמה סוגים, אז תזרמו פשוט)
תגיבו פלייז

עופרי הגיעה כעבור כמה דקות עם סט שלם של בגדים, נעליים, איפור ומה לא.
היא נתנה לי ללבוש חולצת סטרפלס בצבע לבן, ג'ינס ארוך עם קרעים, נעלי עקב פלטפורמה בצבע כסף, שרשרת כסף וזוג עגילי חישוק. היא איפרה אותי עדין, וסירקה את השיער השחור הארוך שלי, ואז אספה אותו לקוקו גבוה. הסתכלתי במראה ופשוט לא האמנתי שאני, זאת הילדה שנשקפת שם. עכשיו באלי שסער יהיה במסיבה. שיראה מה הוא מפסיד.
עופרי הביטה בי בגאווה. היא בעצמה לבשה שמלת מיני בצבע לבן עם כתפיות שנקשרות מאחורי ראשה וחגורה שחורה קשורה כסרט. היא נעלה מגפיים לבנים גבוהים עם עקב ענק. וואו היא לקחה רציני את המסיבה הזאת.
"תגידי, את לא חושבת שקצת הגזמת?" שאלתי אותה, והסתובבתי במקומי, לבחון את דמותי הנשקפת בראי.
"לגמרי לא! זאת ה-מסיבה של ה-ילד שעושה את ה-מסיבות ה-כי שוות ביקום" היא אמרה, וראו עליה שהיא מתרגשת. אולי הרגשות אל עומר מכיתה ז', צפו ועלו חזרה? אולי היא מתאהבת בו מחדש?
"לא הגזמת עם ה-ה הדפוק הזה?" שאלתי אותה וצחקתי.
"שתקי. את נראית טוב בטירוף, וזה רק בזכותי" אמרה עופרי בחיוך.
"טוב יאללה בואי לפני שתעופי על עצמך מדי ותפלי ממקום גבוה" אמרתי והיא צחקה. שתינו יצאנו החוצה ונכנסנו למכונית של עופרי. נסענו לבית של עומר, והגענו באמצע המסיבה.
בכניסה קיבל את פנינו עומר. הוא חייך למראה עופרי והוא חיבק אותה. עומר נראה ממש טוב, הוא לבש חולצת טריקו בצבע כחול וג'ינס כחול ארוך, שנפל קצת וחשף את החלק העליון של הבוקסר שלו. השיער הבלונדיני שלו היה רטוב, והגומה היפה שלו חייכה איתו.
אבישג כנראה ראתה את הקבלת פנים המחבקת שעופרי זכתה לה, והיא יצאה החוצה במהירות ונישקה את עומר על שפתיו, נשיקה שארכה חמש עשרה שניות בערך. עופרי הביטה בהם בסלידה. אבישג התנתקה מעומר וחייכה לעבר עופרי חיוך מזויף, עופרי החזירה לה. אבישג נכנסה חזרה לבית, ועומר נשאר עם עם עיניים פעורות. אבישג כנראה לא הרבה מנשקת אותו ככה. כנראה רק כשהיא מרגישה מאוימת. טוב זה משהו.
"אני.." גימגם עומר, אך עופרי עברה אותו ונכנסה אל הבית. בפנים חלה מהומה. היה מוזיקה, ריקודים, שתייה, ועוד מלא דברים שלא ראיתי בגלל האורות המסנוורים שלא יודעת מאיפה הם הגיעו.
עופרי הלכה לבר המשקאות, והשאירה אותי לבד. נמצאים כאן ילדים שמינסטים אפילו, ואפילו ראיתי את השמינסטית מתקרית הסלט ביום הראשון.
וואו עומר כנראה ממש מקובל. וזה שיש לו את האחים הכי חתיכים בעולם, כנראה גם תורם לזה.
יש לו שני אחים גדולים, שמיניסט ואחד שבצבע. לשמיניסט קוראים לירוי והוא חתיך על: יש לו שיער בלונדיני ארוך, עיניים כחולות, גומה כמו של עומר וגוף של דוגמן. את האח שבצבא לא הכרתי (לא שאת האחרים הכרתי מי יודע מה) אבל ידעתי שקוראים לו נדב, ושיערתי שהוא כנראה חתיך על כמו האחים שלו.
התיישבתי על הספה מול המערכת הסטריאו המפלצתית והסתכלתי לעבר עופרי. ראיתי שעומר ניגש אליה, מנסה להסביר את עצמו. לידי התיישבו שני ילדים שלא הכרתי. אחד מכל צד.
"היי יפה, איך זה שאני לא מכיר אותך?" פתח אחד.
"אני קטינה" עניתי, מנסה להבהיר שאני לא מעוניינת. הם גיחכו.
"נעים להכיר קטינה, אני מתן" אמר הימני וגרם לי לגחך.
"ואני עידן" אמר השמאלי.
"ואני לא מעוניינת" אמרתי וקמתי מהספה. שניהם קמו אחרי ותפסו בזרועותיי.
"היי, היי" אמר עידן.
"לא אומרים לא למתן ועידן" אמר מתן וציקצק בלשונו. וואי הם נמאסו.
"אז עכשיו אני אומרת" אמרתי בקשיחות והעפתי את הידיים שלהם ממני. התרחקתי מהם קצת ושמעתי אחד מהם לוחש לשני "כנראה היא במחזור.." זה הספיק לי. הסתובבתי אליהם.
"רק שתדעו שלי נמאס אישית ממשחקים טיפשיים של בנים, ואני לא עומדת להיות חלק בהם יותר, אז תעזבו אותי בבקשה!!!" צעקתי עליהם. אפשר להגיד שהם דיי הופתעו.
מתן הרים את ידיו אילו נתפס בפשע "סליחה סליחה.." מילמל בשקט. כלכך רציתי להכאיב לו עכשיו. כל דבר, בעיטה, סטירה, שריטה, הכל. אבל ידעתי שהוא סתם מישהו 'חף מפשע' ושאני פשוט מעוצבנת על סער. סער. המילה הזאת, השם הזה. שונאת אותו. שונאת אותו ואת כל מי שקשור אליו. איכס. הוא מגעיל אותי. הלכתי לשירותים ושטפתי פנים. פתאום נכנסו זוג נערים לשירותים בציחקוקים, והחלו להתנשק בלהט ליד הכיורים. זאת הייתה מאיה. אבל זה לא היה סער. מאיה בוגדת במי שבגד בי? טוב מגיע לו. שירגיש מזה. בייחוד עם הוא באמת אוהב אותה. רגע אבל איך הוא ידע? לדעתי מאיה מחוקה מדי אפילו בכדי לזכור את העניין הזה, אז עם כבר להרגיש אשמה כלפיו. אני יספר לו? לא, אז הוא יחשוב שיש לי רגשות אליו, למרות שאין לי. רגע אולי בעצם יש לי? אבל אם יש לי למה אני רוצה להכאיב לו כלכך? אולי אני אצלם אותם וב'טעות' אני אראה את זה לסער. טוב לא משנה, הם כבר הלכו, ולי אין מושג לאן. הלכו כל הראיות שיגרמו לסער לשנוא את מאיה. יצאתי מהשירותים ולא הרגשתי טוב. היה לי בחילה והראש שלי הסתובב. וואי חבל שעמית לא פה עכשיו. הוא היה מבלה איתי ומארח לי חברה. התיישבתי על הספה שוב. פתאום הודיע ברמקול שמשחקים שבע דקות בגן עדן*. תאמת שלא באמת חשבתי שמשחקים את זה. טוב זאת המסיבה הכי מגניבה ביקום, אז אין מצב שזה לא יהיה מגניב. אבל תאמת, אין מצב שאני משתתפת בזה. המעגל של הילדים בחר להתיישב דווקא לרגלי, ככה שאין מצב שאני אצליח לזוז, ואז משום מקום עופרי צצה ומשכה אותה למעגל. אוי, יופי.
הבקבוק הסתובב ונעצר עלי ועל עומר. ברור. פאק, עומר.
עומר גיחך. הוא בטח קיווה שיצא על עופרי, ואז הוא קם. אין מצב. אני לא עומדת לנשק אותו כי חבורת ילדים מטופשים מהשכבה שלי החליטו שזה מה שצריך.
"נו קדימה!" דירבנה אותי עופרי. היא לא נראתה מעוצבנת בכלל, אלא אפילו מאושרת. קמתי באנחה והלכתי אחריו לחדר שלו, שהיה ממוקם קרוב יחסית לסלון. היה לו חדר חמוד, עם מיטה רגילה, מחשב, שטיח בצבע לבן שכיסה את כל הריצפה וכרזות של 'קווין' על הקירות. הוא סגר את הדלת והתיישב על המיטה.
"תראה עומר אני באמת מעדיפה שלא נעשה את זה.." אמרתי בעדינות. הוא לא נראה פגוע, אבל קצת מופתע. טוב תאמת לא קורה הרבה שמישהי לא מוכנה להתנשק עם עומר יוגב.
"גם אני" הוא אמר לפתע וחייך חיוך נבוך.
"אז מה עושים?" שאלתי. באמת אין מצב שאני מנשקת אותו.
"נגיד שהתנשקנו…?" הוא שאל. הינהנתי. בינתיים עברה רק דקה, ככה שאנחנו צריכים לבלות פה עוד שש.
"טוב אז תגידי… את חברה טובה של עופרי נכון..?" הוא שאל. בינגו. ידעתי שהוא דלוק עליה. הינהנתי.
"אז אמ.." הוא התחיל, מעביר יד בשיערו הבלונדיני היפה "את יכולה לזרוק לה איזה מילה טובה עליי? או אמ משהו כזה.." הוא אמר.
"כן בטח" אמרתי, והתאפקתי כלכך לא לספר לו על זה שעופרי אמרה שעם הוא ייפרד מאבישג בשבילה היא תהיה מוכנה להפרד מעמית בשבילו. אוי רגע, אבישג.
"רגע, אבל מה עם אבישג?" שאלתי. הוא נאנח.
"ברור לגמרי שהיא דיי דלוקה על עמית.." הוא אמר.
"אבל כשהגענו היא באה וצירפתה אותך לגמרי" עוד ארבע דקות.
"כן, זה ככה רק כשהיא מקנאה, והיא קנאה בזה שפילרטטי עם עופרי" עוד בינגו. הוא פלירטט איתה.
"זה לא שהיא באמת מרגישה אליי משהו מיוחד.." הוא אמר שוב. שתי דקות.
"כן מבינה את זה…" שיט. חשפתי קצת יותר ממה שתיכננתי.
"מה זאת אומרת?" הוא שאל. שיט הוא עלה על זה. עוד דקה.
"כלום." עניתי במהירות.
"זה לא כלום. נו קדימה, אני לא מגלה דברים תאמיני לי" הוא אמר.
שתקתי כמה שניות. "אמ יש מצב שהייתי חברה של מישהו וראיתי אותו מתנשק עם מישהי אחרת מול הפנים שלי, והוא אפילו לא ניסה להתקשר, או לבדוק מה איתי" אמרתי. נגמר הזמן. קמתי במהירות והלכתי אל הדלת.
"שום מילה" אמרתי והוא עשה תנועה של סגירת ריצרץ עם הידיים.
"אה וגם, תגיד שאני מנשקת טוב" הוספתי בחיוך
"בתנאי שגם את" הוא אמר וחייך.


תגובות (1)

תמשיכי

22/12/2013 08:32
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך