השקט שלפני הסערה – פרק 11

הדר 22/07/2011 1505 צפיות 12 תגובות

אחרי טיסה ארוכה שבמהלכה רוב הזמן ישנתי, הגיע המטוס לאנגליה. הנחיתה קצת היממה אותי אבל בסך הכול היה בסדר.
ירדתי מהמטוס מבלי לדעת לאן אני הולכת ואיפה אני יושנת היום. לקחתי מונית ללונדון. החלטתי שאני הולכת לישון במלון עד שאני אסתדר באנגליה.
נכנסתי לאחד ממיני המלונות שהיו ברחוב. בחרתי את הכי… פשוט. בקבלה הייתה אישה מסודרת ומאורגנת. היא נראתה עסוקה ולא היה לי את האומץ לגשת אליה. התיישבתי על אחת הספות וחיכיתי שהיא תתפנה.
לפתע הפלאפון שלי צלצל. הוצאתי אותו ועניתי בשקט: "הלו?"
"איפה את?" קולו העמוק של סת' בקע מהמכשיר.
"לא עניינך." עניתי באדישות, מנסה להסתיר את השמחה שפרצה בי למשמע קולו.
"נו, קדימה. את באמת רוצה לפתוח את העניין הזה שוב?"
"איזה עניין?"
"עניין ה-'זה לא ענייינך'. לא סגרנו את זה כבר? ברור שזה ענייני ועכשיו דברי. איפה את? בדרום אלסקה?"
"קר. קפוא." החלטתי לשחק איתו. למה שהוא לא יתאמץ קצת?
"קנדה?" שאל בתקווה.
"קר."
"אמריקה?" הוא שאל ברצינות. החשש נישמע בבירור בקולו.
"מצטערת."
"איפה את?! תעני לי עכשיו!" הוא צעק בזעם.
"אני באירופה. אגליה." לא יכולתי להגיד לו לא. פשוט לא יכולתי.
"אנגליה?! את מטורפת?! איך יכולת?!" בשלב הזה הוא כבר ממש צרח.
"טוב, סת', אני צריכה ללכת. ביי." ניתקתי את הפלאפון, מודעת לטעות הענקית שעשיתי. כל מה שרציתי היה מרחב אבל במקום עשיתי את ההיפך וגרמתי לסת' לבוא לפה. אבל… איך זה שבמקום דאגה אני מרגישה… שמחה? יש סיכוי שאני רוצה שסת' יהיה איתי? שכל העניין הזה הוא דווקא… טוב בשבילי? יכול להיות שאני וסת' נהיה ביחד, לתמיד?
"גברתי?" קולה של הפקידה בקבלה עורר אותי ממחשבותי.
"כן?"
"רצית משהו?"
"או, כן. אני רוצה לשכור כאן חדר."
"לכמה לילות?"
"לא ידוע. כל יום אני אשלם לך על הלילה הקודם. זה בסדר?"
"כמובן, גברתי. הנה המפתח לחדרך, מקווה שתיהני משהותך כאן."
"תודה רבה." לקחתי את המפתח ועליתי במעלית אל החדר שלי.
החדר היה מסודר ופשוט: מיטה, ארון ומראה מעל השידה. הנחתי את המזוודה על המיטה ואת התיק הנחתי בצד. פתחתי את המזוודה והתחלתי לסדר במהירות את הבגדים בארון.
לאחר 10 דקות סיימתי לסדר ולקחתי את התיק לחיקי. שמתי את הדברים של הניקיון בחדר האמבטיה שהיה צמוד אל חדר השינה. לאחר מכן הוצאתי את הדברים האישיים מהתיק: היומן, מחברת הסקיצות שלי, תמונה של סת' שגנבתי מג'יימס, הניחוח הנעים של סת' שהצלחתי לשמר בבקבוקון (אתם לא רוצים לדעת איך) המטען לפלאפון שלי, קופסת המכתבים שלי ותמונה של המשפחה שלי מפעם.
סידרתי אותם על השידה שליד המיטה. כולם היו חשובים לי, כל אחד ואחד. האחרון, התמונה של המשפחה שלי, היה הכי חשוב. עדיין כאב לי מהפרידה שעשיתי אז, לפני שנתיים. הם היו הכול בשבילי. אימא שלי, אווה, הייתה האישה הכי יפה שאי פעם הכרתי, יותר מהערפדים. אבא שלי, ג'ון, היה האבא הכי טוב בעולם. תמיד הקשיב לי והיה שם בשבילי. תמיד. אחים לא היו לי וגם לא רציתי. אהבתי את הלבד.
חיוכם האוהבים ניבטו אלי מהתמונה. איך יכולתי? איך? איך בבת אחת זרקתי הכול לפח? ובשביל מה? רק סבל קיבלתי מהשינוי האידיוטי הזה. לא הייתי צריכה להרוס לעצמי את החיים ככה. בשביל חלום מטופש וחסר כל היגיון זרקתי לפח משפחה אוהבת וחמה. אולי אני אלך לבקר אותם? כמובן שהם לא יראו אותי. אני רק אציץ לחיים שלהם, לבדוק מה קורה איתם. הרי הם גרים פה, בלונדון. הם עברו אחרי המוות המזויף שלי.
ירדתי במהירות למטה. בקבלה עמדה אותה הפקידה. ניגשתי אליה בחיוך ממיס ואמרתי: "שלום, אני צריכה מונית. דרך אגב, אני לואיז. מה שמך?"
"לילה. לאן גברתי רוצה לנסוע?"
"לדאון טאון ובבקשה, קראי לי לואיז, לילה."
"כן, גברתי. זאת אומרת לואיז! מצטערת. זה די חדש לי."
"זה בסדר."
לילה התקשרה למוקד המוניות והזמינה לי מונית. היא הודיעה לי שבתוך 5 דקות המונית תבוא ושבינתיים אני יכולה לחכות לה פה. הודיתי לה והתיישבתי על הכורסה, מצפה בכיליון עיניים למונית שתיקח אותי להצצה לחיי משפחתי.
לפתע הפלאפון שלי צלצל ורטט בכיסי. הוצאתי אותו ועניתי בקוצר רוח: "הלו?"
"לואיז." כמובן, מי זה יכול להיות חוץ מסת'??
"מה עכשיו, סת'?"
,מצטער שהתקשרתי אבל זה חשוב." מצוקה אמיתית נשמעה בקולו.
"מה קרה?" קולי התרכך בבת אחת.
"גיליתי שאת… שאת כבר לא… הנשמה התאומה שלי."


תגובות (12)

תמשיכי !! את כותבת מדהים :)

22/07/2011 18:06

מה?!?!?!?!????!?!?!?!??!?!
מה זאת אומרת לא הנשמה התאומה שלו יותר!?!??!?!?!!?
לא יכול להיות!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!

22/07/2011 19:30

איך ידעתיי שרק אתן תגיבוו ><
אה, וסטורי, חנוש ואמה XD
רואות? אני כבר מכירה אותכן מקרוב !!
הנה אני אראה לכן:
מרי כותבת את משדרים אהבה
דקוטה כותבת את היהלום שבכתר והיא דיי חדשה פה, בהתחלה הייתה לה תמונה של ספר שכתוב בו משהו שאני לא זוכרת עכשיו ><
דורינה היא אחותי התאומה והיא כותבת את אהבה ישנה ואחר כך חדשה, בהתחלה היא שמה תמונה של דמי לובטו אבל אז היא שינתה
אמה כותבת את יומני היקר, משנה מקום משנה מזל ואני היא?! בחיים לא! רק לפני כמה זמן היא שמה תמונה מתוקה מאוד של סופרמן ;)
לחנוש יש תמונה של עט כותב והסיפור שלה הוא מציאות אחרת שעדיין לא קראתי אבל הוא ברשימת ההמתנה שלי מבטיחה לקרוא אותו בקרוב שיהיה לי זמן D:
סטורי הייתה פעם ברשימת ממולצים אבל אז היא מחקה את כל הסיפורים שלה חוץ מאחד : 6,000,001 שהוא היה נורא מרגש והיא נורא אהבה אותו אז היא השאירה. בנתיים היא כותבת את ליגה, סיפור מהמהם חושים ומדהים שאני אישית אוהבת. אבל אני משוחדת, אני אוהבת את כל הסיפורים שלה =]
בקי מאיה ושירוש קוראת את הסיפור הזה אבל מגיבות רק מדי פעם, ככה שאני לא בטוחה שהן עדיין קוראות אותו.
אז אתן רואות? בגלל שאתן הקוראות היחידות שלי אני מכירה אותכן כל כך טוב.

22/07/2011 20:56

היי!!! מה איתי? גם אני מתה על הסיפור הזה!!!!
ופרק יפה כרגיל!!!! את חייבת להמשיך דחוף!!! D:
וסורי שאני מגיבה מדי פעם, אני לא כל כך שמה לב שאת מפרסמת *_*

22/07/2011 22:06

הוווווווווווו, כתבת אותי 3> (:
את יודעת שבחיים לא ארשה לך למחוק את הסיפור…
אלא אם כן את רוצה שאני אמחק אותך!
את כותבת מדהים. אם הייתי בגילך עם כישרון כזה בדוק הייתי עושה משהו עם עצמי.
את כותבת מדהים!
אני אוסרת עלייך להפסיק!

ובקשר לפרק…..
מה זאת אומרת לא הנשמה התאומה שלו?
את רוצה מכות?! תחזירי אותם אחד לשני!! דחוווף!!
בתודה, ההנהלה (;

XOXO

22/07/2011 22:45

היי הדר את כותבת נפלא כייף לקרוא את הסיפורים שלך תמשיכי בבקשה ונתענג על כתיבתך הנאה והמעניינת תודה בקי

22/07/2011 23:35

הווווווו
למרות שלא הספקתי להגיבב את התייחסת אליי :')
אווו הדר מדהימה שכמותךךךך
זה סיפור מדהיםםם ושלא תחשבי אחרת!!!!

נ.ב ; נראלי התבלבלת ביני לבין דקוטה חוחו ><
אולי בגלל שלשתינו יש שתי חתימות חשוכות כאלהה
בכל זאת אני היא הכינה לי את החתימה חעחעחע XD

הדרונתתת מדהימהה שכמותךך ♥

23/07/2011 00:39

מאיה:
אני לא ידעתי שאת קוראת את הסיפור הזה!!
וואי מזה מחמיא לי שאת אוהבת את הסיפור ><
את אחת מהכותבות הכיי גדולות באתר D:
אמה:
אממ… תחשבי על זה, מה בדיוק אני יכולה לעשות עם עצמי? אני ילדה בת 13 וחצי עם כמה סיפורים חובבניים ביותר. מה אני כבר יכולה לעשות? לפרסם בלוג? את היית קוראת בלוג של ילדה בת 13?
בקי:
תודה D:
זה גם נורא מחמיא לי שאת מגיבה לי ואוהבת את הכתיבה שלי, את אישה מדהימה וזה ממש מרגש אותי שאת קוראת את הסיפורים שלי :)
סטורי:
אני לא בטוחה… את תמיד היית עם הבועות בתמונה וסטורי מאחור, ודקוטה היה לה או קלף או ספר… אני לא יודעת זה נורא מבלבל…. חוץ מזה שאני סופר מסטולה כי עדיו 1 וחצי לפנות בוקר… ושתיתי הרבההה מיים ומים הופכים אותי קצת למעופפת…. O.O

23/07/2011 01:18

חעחע אני אמרתי לך לשתות הרבה מייםם XD

ונכון פעם הייתה לי את החתימה של הבועות שדקוטה עשתה לי עוד לפני שהיא נרשמה לאתר ( קשרים >< )
והיא הכינה לי גם את החתימה הנוכחית והחתימה הנוכחית שלה די דומה אבל בסדר XD

23/07/2011 10:37

אווו תודה!!!
זאת מחמאה גדולה D:
גם את!!! ברצינות! את כותבת מדהים!!! :)

23/07/2011 11:45

תמשיכי דחוף!! (:

23/07/2011 20:53

הבעיה היא שאת לא סתם ילדה בת 13.
את ילדה בת 13 עם כישרון.
וגם אם זה סתם בלוג.. את צריכה להפגין את הכישורים שלך ברבים…

23/07/2011 21:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך