השקט שלפני הסערה :( – פרק 12 .

u the one 4 me 21/04/2013 714 צפיות אין תגובות

" מעולם לא האמנתי שנוכל לצאת מחנות מסויימת עם כ"כ הרבה שקיות ולא יעצרו אותנו ביציאה כדי לבדוק אם לא גנבנו כלום, " אמרה נופר, מצחקקת, " אני רצינית, זה היה השופינג הכי מתיש בחיים שלי "
" וזה עוד לא הכל " אמרה לורל בחיוך . ליאן ונופר נעצו בה מבט .
" מה זאת אומרת ' זה עוד לא הכל ' ? לורל ! כואבות לי הרגליים ! " אמרה נופר .
" תירגעי י'לחוצה, מה יש לך ? גם לי אין כוח לצאת לעוד מסע, " אמרה לורל והניחה את השקיות על רצפת הכניסה, " עוד חצי שעה מגיעים לפה ספרים, מעסים, וסטייליסטית כדי להכין אותנו להערב . אז וואמוס, כנסו למקלחת ושימו חלוק " ליאן ונופר הביטו בלורל בשעשוע . " איך שלושתנו ניכנס למקלחת בחצי שעה ? את יודעת שכל אחת מתקלחת שעתיים וחצי, וזה גם במקרה הטוב " אמרה ליאן . לורל גם גיחכה .
" אתן צוחקות עליי ? אתן חושבות שבכל הבית שלי יש רק חדר שינה אחד עם מקלחת אחת ? העלבתן . בואו, אני אראה לכל אחת איפה היא מתקלחת, " לורל יצאה מהחדר כשליאן ונופר אחריה . " רום נמבר וואן, כנסי את לפה, ליאן " אמרה לורל ודחפה את ליאן לחדר הגדול . נופר המשיכה לבדה לחדר הבא במסדרון, ולורל מיהרה לחדרה כדי להתקלח גם היא .

~ נקודת מבט נופר ~

נכנסתי לחדר שצמוד לחדר שליאן נכנסה אליו, והבטתי מסביב . כל החדר הזה בגודל של הסלון שלי בבית ! והסלון שלי עוד נחשב לעצום ! ניגשתי לחדר האמבטיה אבל בדרך שמעתי קולות של מים .
" את, הכי יפה בעולם .. טו טו טו טו ! מלכת היופי שלי, אי אי, רק איתך, אני מרגיש קיים … – "
החזקתי את הפה בידיים כדי לא להתפקע מצחוק . ואז, שמעתי את המים נסגרים, את ווילון האמבטיה מוסת, ומישהו יוצא . רציתי לקחת את הרגליים ולברוח אבל משום מה הפחד שיתק אותי . הידית זזה, הדלת נפתחה .. " נולדת בשבי – אמא ! לורל ! תפסיקי להכניס את חברות שלך לפה !! " מולי עמד מישהו, גבוה, שרירי, שטני עם עיניים חומות בהירות מדהימות שננעצו בעיני . הוא היה עם מגבת שמכסה רק את .. נו, אתם יודעים, שם למטה . כשראתה שאני בשוק, חייך . " אז מה, תמיד את נכנסת לחדרים של אנשים ומוצאת מישהו חצי עירום עומד מולך ? " אמר במבטא בריטי . מיד כשהוא אמר את זה תפסתי את עצמי בידיים והסתובבתי סוף סוף . " אממ, אני .. אממ סליחה .. לא התכוונתי .. לורל !!! " לורל נכנסה לה לאיטה לחדר, לוקחת ת'זמן . " הו, היי לואי ! נופר, הכרת כבר את לואי ? " סימנתי לה ' מה לעזאזל ?! ' עם הידיים והסתובבתי לעבר מי שכנראה קוראים לו לואי . " היי לואי " אמרתי . לואי רק חייך ויצא מהחדר . נעמדתי מול לורל . " מה לעזאזל ?! למה לא אמרת לי שהוא פה ? " לורל עיקמה את האף . " אממ, תכלס הוא לא אמור להיות פה .. " אמרה ומשכה בכתפיה . " עזבי, לא משנה .. מי זה בכלל ? " שאלתי, כועסת . " לואי, אח שלי " הייתי בשוק . " אח שלך ?! " לורל נבהלה מהשאלה שלי והתרחקה צעד קטן אחורה . " כן, אח שלי . מה, לא ידעת ? יש לי אח בכיתה יב', וזה לואי . " אמרה בשלווה . השלווה שלה עצבנה אותי . " ולמה לעזאזל יש לו מבטא בריטי אם הוא אח שלך ? " שאלתי . " אה כן ! שכחתי מהמבטא שלו . הוא למד באנגליה מאז שהיה בכיתה ז' . הוא היה ילד מופרע מידיי אז ההורים שלי שלחו אותו ללמוד באנגליה, שילמד להתנהג " לורל הסתובבה ויצאה מהחדר . עמדתי המומה . " אל תדאגי לאב, אני לא נושך . כלומר, תלוי את מי " הציץ לואי מהדלת, סקר את כל גופי בעיניו, וחייך חיוך זדוני . " הו זה בסדר דארלינג, שלא תחשבי לא נכון, יו הוט, אבל לא הטעם שלי " אמר וסגר בחזרה את הדלת . הרגשתי איך הלחיים שלי מתלהטות ונכנסתי לאמבטיה בראש מורכן . נו ברור שהבגדים שלו יישארו פה . במיוחד הבוקסר . הוא עשה את זה בכוונה, אני בטוחה .
______________________________

" אתה חושב שהוא אומר את האמת ? "
" נראה לך ?! מה את בוטחת בו ? "
" לא יודעת .. אני בוטחת באחותי, לא בו "
" ואם הוא משקר, הא ? תפתחי ציפיות ? "
" לא יודעת .. אני כבר לא יודעת מה לעשות .. "
" מי צריך את הטובות שלו, ליני ? יש לך פה אותי, זה לא מספיק ? "
" שלא תחשוב לא נכון .. אני רוצה הביתה "
" נו ברור שגם אני רוצה הביתה, אבל אני בטוח שההורים שלי חושבים שאני מת "
" מת .. ? יכול להיות שגם המשפחה שלי איבדה תקווה .. ? "
" נו דיי ליני, מספיק להתעסק בזה . תעבירי נושא "
" אמממ .. יש לי ! כשהייתי קטנה ההורים שלי לימדו אותי שיר, אבל רק את הפזמון, כי הם אמרו ששאר הבתים גסים מידי בשביל ילדה בגילי "
" נו, ואת זוכרת אותו ? "
" ברור ! אממ זה הולך ככה –
בני, בני, ילד רע ! אני אוהבת אותו, כ"כ נורא ! בני, בני, ילד רע ! אני אוהבת את בני .. ילד רע "
" היי ! זה נכתב עליי ! "
" חחחחחחחחח כן, אפשר לומר "
" לינוי .. ? "
" מה .. ? "
" את חושבת ש .. שעוד נותר תקווה .. ? "
" אני לא יודעת בני, אני לא יודעת .. "
______________________________

" אתה מקשיב ? "
" הא ? "
" יש איזה מועדון ממש שווה בנתניה, משהו פיצוץ . שמעתי הולכת להיות שם מסיבה ענקית ! מה אתה אומר, נלך לשם ? "
" וואלה לא יודע, זה רחוק "
" אל תדאג ! יש לי רכב . אני נוהג "
" יודע מה ? בכיף "
" אז דבר איתי, תודיע לחברה' "
" סבבה . אני אדבר איתך מאוחר יותר "
" יאללה ביי "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך