הדר
כן, כן, זה נגמר.
תאמינו או לא, זה נגמר.
זה היה קצר, חמוד, ו.... אני מניחה שיפה.
אממ....
יש לי כבר המשך מוכן, אני רק צריכה לדעת אם אתן רוצות שאני אעלה אותו.
אממ... ההמשך ממש יפה, נורא חזק. אני נורא אהבתי אותו. בכלל, אני חושבת שהספר השני של הסיפור הזה יותר טוב מהספר הראשון. בספר השני ממש... אני חושבת שהתעלתי על עצמי D:
אז... תגובות יתקבל בברכה, אני ממש צריכה לדעת אם אתן רוצות אם אני אעלה אמשיך.
אממ...
אני חושבת ש... 10 תגובות ישכנעו אותי שאני צריכה להמשיך.
חוחו
זה נשמע כאילו אני מתחננת אליכן שתגיבו.
לא, אבל זה נורא חשוב לי, התגובות האלו הן אחד הדברים הכי משמחים באתר הזה. חוץ מהמשכים של הסיפורים האהובים עלי D:
אז....
לילה\בוקר טוב (אני לא כל כך מאמינה בצהריים טובים O_O)
תהנו מהסיפור ותזכרו להגיב, גם אלה שאין להם משתמש שיעשו אחד ויגיבו, כי זה נורא חשוב.

השקט שלפני הסערה – פרק 13 – פרק אחרון

הדר 25/07/2011 1069 צפיות 9 תגובות
כן, כן, זה נגמר.
תאמינו או לא, זה נגמר.
זה היה קצר, חמוד, ו.... אני מניחה שיפה.
אממ....
יש לי כבר המשך מוכן, אני רק צריכה לדעת אם אתן רוצות שאני אעלה אותו.
אממ... ההמשך ממש יפה, נורא חזק. אני נורא אהבתי אותו. בכלל, אני חושבת שהספר השני של הסיפור הזה יותר טוב מהספר הראשון. בספר השני ממש... אני חושבת שהתעלתי על עצמי D:
אז... תגובות יתקבל בברכה, אני ממש צריכה לדעת אם אתן רוצות אם אני אעלה אמשיך.
אממ...
אני חושבת ש... 10 תגובות ישכנעו אותי שאני צריכה להמשיך.
חוחו
זה נשמע כאילו אני מתחננת אליכן שתגיבו.
לא, אבל זה נורא חשוב לי, התגובות האלו הן אחד הדברים הכי משמחים באתר הזה. חוץ מהמשכים של הסיפורים האהובים עלי D:
אז....
לילה\בוקר טוב (אני לא כל כך מאמינה בצהריים טובים O_O)
תהנו מהסיפור ותזכרו להגיב, גם אלה שאין להם משתמש שיעשו אחד ויגיבו, כי זה נורא חשוב.

התקדמתי כמה צעדים קדימה בשיחים. הם לא שמעו כלום, היו יותר מדי עסוקים בבאסה של עצמם. התקדמתי עוד כמה צעדים, מקווה שהם לא ייבהלו ממני. לבסוף החלטתי, די כבר עם הפחדנות! אני זו אני ואם הם לא מקבלים אותי אז שילכו לעזעזל!
התקדמתי במהירות אל המרפסת. אמי הרימה את ראשה מהסיגריה והביטה בי. בהתחלה נדהמת, כמעט לא יכולה לנשום, לאחר מכן מבולבלת ולבסוף חיוך מאושר חצה את פניה הזקנות.
אבי הסתכל עלי גם הוא. מבטו היה מעורער. ידיו רעדו קלות והוא התנשם בכבדות.
"לואיז? זו את?" שאלה אמי בקול רועד ונרגש.
"כן, אימא. זאת אני." אוי,אלוהים! רק אתה יודע כמה זמן חיכיתי להגיד לה את זה!
"זו באמת את?" שאל בקול מגמגם אבי. ראיתי עליו שהוא לא יודע אם להאמין למראה עיניו או לא.
"כן. חזרתי. אתם לא שמחים?"
"בוודאי שכן! אוי, ילדה שלי, אין לך מושג כמה התגעגעתי אלייך!" צווחה מאושר אמי.
"אווה, חכי רגע. איך זה יכול להיות שהיא חזרה? הרי היא… מתה." אמר בחשדנות אבי.
"אוי, ג'ון! אל תדבר ככה! אני ידעתי מהרגע שהודיעו לנו שהיא נפטרה שזה לא אמיתי! אני בטוחה שחטפו אותה או משהו כזה! נכון, חמודה?"
"כן. חטפו אותי. חייתי במשך שנתיים בסנטיאגו. זה היה נורא. הם אמרו לי שאם אלך הם יהרגו אתכם אז נשארתי איתם. בינתיים הם הודיעו למשטרה שנהרגתי מאיזו מחלה. אמרו שהם חברים שלי ושלפני שבועיים נתקפתי במחלה שאוכלת את הבשר מבפנים. זה היה פשוט… נורא." כאב לי לשקר להם ככה בפנים אבל מה כבר יכולתי לעשות?? אני חייבת לתקן את מה שעשיתי. פשוט… חייבת. כמה שקרים פשוטים לא יזיקו, לא?
"אויש, ילדה שלי! הכול בסדר עכשיו! אימא פה." היא אמרה בקול רך וחיבקה אותי חיבוק אימהי. כמה הייתי זקוקה לחיבוק הזה…
"ג'ון! בוא תחבק אותה! אל תהיה ככה!" היא הטיפה לו והוא ירד מהמרפסת עם אותו מבט חשוד. ידיו היו על חזהו, שלובות, כאילו הן יכולות לשמש לו כמגן.
"אבא? אני… אני מצטערת." אמרתי בעדינות, נחושה בדעתי לגרום לו להאמין לי.
"על מה?"
"על… על הכול. על הסבל שלך. על הכאב שלך. על הבעיות שלך. הבעיות שאני יצרתי." אמרתי בקול רועד, עיניי דומעות קלות.
"איך את יודעת על הבעיות שלי? הבעיות שאת יצרת?" שאל, מבטו עדיין חשוד.
"אני… אני רואה עלייך. אני רואה שגרמתי פה סבל ענקי, ו… זה הורג בפנים, הידיעה שאני זו שגרמה ל… לעיניים שלך להיות כאלו עצובות. בבקשה, תסלח לי."
אבי הסתכל עליי. מבטו עלה וירד, סוקר אותי מכף רגל ועד ראש. לבי פעם בחזקה, דוהר ומאיץ בתוכי. בלעתי את רוקי, ופתחתי את הפה כדי להגיד עוד משהו, עוד דבר שיגרום לו לסלוח לי ולקבל אותי, אבל זה לא היה נחוץ. הוא פשוט… חייך וחיבק אותי חזק.
"אני אוהבת אותך." לחשתי לו באוזן.
"גם אני אותך." הוא לחש לי בחזרה.
"בואי, בואי. את כל כך רזה! את חייבת לאכול, יפה שלי! בואי, בדיוק התכוונתי להכין ארוחת צהריים!" אימא שלי הסתובבה מאושרת סביבי, שמחה עד לב השמיים שהבת הקטנה שלה חזרה הביתה, לזרועותיה.
"תפסיקי להטריד את הילדה, יקירתי. כרגע היא חזרה. היא רוצה לנוח קצת, לא?" המבט האוהב בעיניו חזר. כינויי החיבה חזרו. הטון האוהב והמרגיע חזר. הכול חזר והכול בגללי.
לפתע הפלאפון שלי צלצל. זה היה סת'.
"הלו?" עניתי בחשש, מקווה לחדשות טובות.
"היי." קולו היה עצוב.
"מה קרה?" שאלתי ברוך.
"את חסרה."
"אני אחזור, אתה יודע." ראיתי את הורי מחליפים מבטים. התרחקתי מהם, מנסה לשמור על פרטיות.
"אני יודע, אבל… אני מתגעגע."
"אני מצטערת."
"למה אלוהים עושה את זה לנו?" אמר לפתע, קולו מיוסר בכאב.
"עושה מה?"
"מנסה לשחוט את היחסים שלנו."
"הוא לא. זה אנחנו אלה ששוחטים אותם."
הוא שתק ואני שאלתי: "סת'?"
"כן?"
"יש לי משהו חשוב להגיד לך."
"מה?" הוא הסתקרן.
"אני… אני אוהבת אותך."
"גם אני אותך."


תגובות (9)

אוווו איזה סוף חמווווד!!!
וברור שתפרסמי את הספר הבא, את חייבת!!!
זה מדהים!!! אז קדימה, להמשיך… :)

25/07/2011 18:11

את חייבת לעלות את הסיפור השני ! אני מתה על הסיפור הזה !:)

25/07/2011 18:41

באמת סוף חמוד :)
ומסכימה עם מאיה,תפרסמי את הספר הבא! [:

25/07/2011 18:42

אאבל….
למען האמת, יותר כיוונתי להלם.
כאילו סוף הלם, שאתה יושב מול המחשב ומסתכל על הסיפור בפה פעור ועיניים פתוחות לרווחה, קורא שוב ושוב את השורות האחרונות, ולא מאמין למה שעינייך רואות.
אבל במקום זה, קיבלתי סוף חמוד[?]. זה דבר טוב או רע?
עוד שאלה:
האם במהלך הסיפור מישהי… בכתה?
זה נורא חשוב לי, אני צריכה לדעת אם גרמתי לכמה דמעות ליפול מעין של מיישהי….
או מישהו…
אם ילד או נער או גבר קורא את זה…
תגיבו, אם בא לכם ואם לא D:
חוחו

25/07/2011 19:58

אל תעלבי…. חחח הוא באמת סוף חמוד!
אני התרגשתי, אבל לא בכיתי… זה היה יפה מאוד!!!
והכול בתור מחמאה, כן? ;)

25/07/2011 20:06

סיפור מ-ה-מ-ם!!!
אין מצב שאת לא מעלה את ההמשך!!!

25/07/2011 21:45

הדרדר!

זה שאנחנו לא בוכות לא אומר שהסיפור שלך לא טוב! זה לא אומר שאת לא סופרת טובה עם כישרון! אנחנו פשוט לא הטיפוס שבוכה, כולנו! אבל אנחנו התרגשנו כהוגן ונצבט לנו הלב ברגעים המרגשים והעצובים!
וזה שלא מגיבים לך ל-א א-ו-מ-ר שלא אוהבים!
בחיי הדר! כולם מתעצלים להגיב לך כי הם יודעים שאת מעלה מחר את ההמשך והם פששוט רוצים לשמר את המחשבות וההתרגשות ולא לשכוח כלום (כי כולנו עצלנים ואין לנו כוח לקרוא שוב את הפרק!) ואני חופרת!
מה אמרתי..?
אני מסטולה ><
סמיילי חתיך XD
חעחע הדר אוהבים את הסיפור המהמהם חושים שלך! XDXDXDXDXD
אני מוזרה. אני פריקית. אני עב"מ O.O

מוחחעעחעחע נראלי שתיתי יותר מדי מים או שאני סובלת מעודף חמצן XD

25/07/2011 23:33

גררררר
לוקח לי שעה לנסח תגובה ><
זו פעם שלישית שאני מנסה לכתוב תגובה, בכל פעם היא רק גרועה יותר ויותר.
אעאעעאעא
אני מרגישה שאני משתגעת.
אבל אולי זו רק אני, זו ההתנהגות שלי והמצבי רוח שלי ב1 וחצי לפנות בוקר.
שוב:
אעאעעאעאעא

אוקיי, נרגעתי.
מה רציתי להגיד?
הממממ
מה באמת רציתי להגיד?
טוב, יודעות מה?
רק בגלל ה5 קוראות החמודות שהגיבו לי(גאד אני נשמעת כמו זקנה בת 100 שמדברת אל הנכדים שלה O_O) אני אמשיך.
אה וגם בגלל שאני יודעת שלמרות החוסר תגובות וקריאה מצד אנשים פה באתר(אנשים מטופשים שקוראים רק סיפורים מסוימים ולא את הסיפורים שלי >< בלי להעליב אנשים מסוימים, זה רק בגלל שאתם חראות. חוחו. סתם באמת בלי להעליב, אני כזאת בשעות כאלו, אתם אמורים להבין את זה מהתגובות הקודמות שלי פה XD) הסיפור הזה הוא ממש יפה, בעיקר בחלקו השני. חברה נורא טובה שלי (שאת שמה לא אומר פה מסיבות מסוימות, אבל היא יודעת למי אני מתכוונת ^^) קראה את הסיפור הזה והיא בעצמה אמרה לי שהיא הזילה דמעה קטנטנה (היא לא אחת שמייללת בסיפורים כמוני XD) בחלק מסוים במיוחד שנורא עצוב.
אפילו אני בכיתי כשקראתי אותו מחדש, ואני זו שכתבה אותו.
טוב, נראה לי שחפרתי מספיק.
אבל אני מעלה קודם את הפרק הבא של משחק מסוכן ואז אני אעלה את הפרק הראשון של החלק השני של הסיפור הזה.
חוחו.
אני אוהבת שמות ארוכים XD

26/07/2011 01:46

חחחחח הדרר מדהימהה ומסטולה שכמותך XD
תעלי המשךךךך מאיזה הזכות לחברה הזאת שלך לקרוא את הסיפור מבלי שאנחנו נקרא? ><
גרררררררררררררררר
אעאעאעאע
גם אני די מחורפנת ><
LO NORA ZE OVER

מוחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעע x-)

26/07/2011 17:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך