הדר
בלה בלה בלה XD
תהנו P:
ותגיבו -.-

השקט שלפני הסערה 2 – פרק 30

הדר 28/11/2011 1024 צפיות 12 תגובות
בלה בלה בלה XD
תהנו P:
ותגיבו -.-

לאחר חצי שעה התעוררתי שוב. לא הצלחתי להירדם בחזרה. סת' כבר נרדם ממזמן והדבר היחיד שנותר לי לעשות זה לבהות בו ולהרהר. הוא נראה כל כך שלו ורגוע. החלומות שלו היו מלאים בצבעים והמון פעמים אני הופעתי שם. הפעם הוא חלם שמאט גונב אותי ממנו. בחלום צחקתי בפניו כשאני מחבקת את מאט. במציאות דמעה בודדה התגלגלה במורד לחיו. הוא בכה. הוא בכה בגללי. נפעמתי מרמת הכאב שלו. מזה שאני כל כך קשורה אל האושר שלו. חזרתי לראות את חלומו. הוא היה מלא בכאב ועצב. רציתי להעיר אותו, שיפסיק לחלום דברים כאלו, אבל לא יכולתי. הוא היה עמוק בתוך החלום וזה נראה לי פשע להעיר בנאדם משינה.
הוא המשיך לחלום. בחלום נישקתי את מאט. נראינו מושלמים ביחד למרות שהרגשתי בחילה כששפתי נגעו בשלו. עוד דמעה נפלה מעינו של סת'. לא יכולתי לסבול את זה יותר.
"סת'! תתעורר!" קראתי וניערתי אותו.
הוא התעורר והסתכל עלי. לרגע אחד הוא כעס עלי כשנזכר בחלום אבל מיד הבין שהוא ער.
"מה קרה?" שאל מבולבל.
"כלום. רק רציתי ש… שתפסיק לחלום." לא יכולתי לשקר לו.
"את… את הסתכלת על החלום שלי?"
"כן. אני באמת לא מבינה איך אתה חולם דברים כאלו. זה נורא." אמרתי זועמת. משום מה, כעסתי.
"אני לא שולט על החלומות שלי."
"אתה כל כך מעצבן! כל הזמן חושב על זה שאני אפרד ממך! כל הזמן חושב שזה נגמר! כל הזמן דואג ועוזר ו… וחולם על דברים טיפשיים! אוף! אני שונאת שאתה לא סומך עלי!" לא היה לי מושג מאיפה בא הכעס הזה.
"אני… אני לא מבין על מה את כועסת." מלמל בחוסר ביטחון.
"אני כועסת עלייך! על זה שאתה לא סומך עלי! על זה שאתה כל הזמן פוחד שניפרד למרות שזה אף פעם לא יקרה!" באותו רגע כבר העפתי את השמיכה מעלי וקמתי כועסת ורותחת.
"אני… אני סומך עלייך." הוא לא ידע מה להגיד. הוא בכלל לא ידע מה אומרים במצבים כאלו.
"מה שתגיד." מלמלתי ונשענתי על השולחן שלו. התמונות היו מפוזרות עליו. לקחתי אחת מהן, שלי ושלו ובהיתי בה. לפתע, בלי שום אזהרה, דמעות התחילו לרדת מעיני למרות שזה בכלל לא היה אפשרי.
סת' ראה את הדמעות ומיהר לקום אליי. הוא אמר בדאגה: "יפה שלי, מה קרה? למה את בוכה? יפה שלי…"
"אני… אני לא יודעת." מלמלתי מבעד לדמעות. לפתע פרצתי בבכי משחרר. סת' הסתכל עלי מבולבל ומודאג. כל גופי רעד מהבכי. סת' חיבק אותי, מאמץ את גופי אליו, מקווה שהדמעות המוזרות יפסיקו.
"ששש…. אל תבכי, יפה שלי…" הוא חיבק אותי יותר ויותר חזק עד שהדמעות הפסיקו. כל מה שנשאר מהבכי זה משיכות אף ספורות ועיניים נפוחות.
"זהו? נגמר הבכי?" שאל ברכות.
"כן." מלמלתי והנחתי את ראשי על חזהו.
"מה קרה? למה בכית?"
"ראית אותנו. היינו כל כך מאושרים…" אמרתי בעצב, מתאמצת לא להתחיל לבכות שוב.
"ועכשיו אנחנו לא מאושרים?" שאל בגבה מורמת.
"לא כמו אז."
"ככה את מרגישה?" שאל בעצב.
"כן. אוף! זה הכול בגלל מאט!" התפרצתי והתרחקתי ממנו. סת' נבהל משינוי מצבי הרוח שלי ונשען אחורה על השולחן, תופס מרחק בטוח ממני.
"מה עשה מאט?"
"הוא הרס הכול. הוא הרס לנו את הזוגיות! בגללו אתה לא סומך עלי ובגללו-"
"מזה השטויות האלו?? אני סומך עלייך! אני סומך עלייך במאה אחוזים! והוא לא הרס כלום! הדבר היחיד שהוא עשה זה להביא לי חלומות רעים. הקשר שלנו חזק מתמיד. ואנחנו הרבה יותר מאושרים מאז." הוא התקרב אליי ונישק אותי בתשוקה. שפתיו היו רכות כמשי היוקרתי ביותר. ידיו חיבקו את גבי, מצמידות אותי אליו כמה שיותר. כרכתי את ידי סביב צווארו ונתתי לתשוקה המתפרצת שבי להשתחרר ולעטוף אותנו באהבה שבאה מכל הלב. שלו ושלי.


תגובות (12)

ערב טוב הדר סיפור מדהים, מרגש מלא אהבה כייף לקרוא את הסיפורים המהממים שלך ואוו אני המגיבה הראשונה איזה יופי תמשיכי בבקשה ממני בקי ♥♥♥♥

28/11/2011 08:48

מדהיםםםם! אהבתי ,

28/11/2011 09:06

אחד הפרקים הכי יפים :)תמשכי

28/11/2011 09:18

גברת הדר את מנסה לכלכל לי את כול הימים בחיים שלי כשאני ניחנסת לאתר ואני לא רוה שאמשחת את מישחק מסוקן אני מחכה שתמשיחי מאוד ארבה זמן וכשאני אומרת זמן אני מיתכבנת שאני מחכה ארבה זמן ולא כצת אז תמשיכי מאר אושאני יציק והחרפן כמו ה פאם הכודמת מחעחעחעחעחעחעחעחעחע

28/11/2011 09:26

איזה יפה!!!
היא בהריון ?ניסית לרמוז משהו?

29/11/2011 07:10

לואיזיי… אחח הם הזוג המו-שלם XD
הדר, כחברה לא כל כך קרובה (אני חושבת שגם את מודעת לריחוק ביננו מאז תחילת השנה) אני אומרת לך שאת צריכה להוציא את אחד הספרים שלך לאור. לפחות את זה! את כמו סטפני מאייר וכן אני מעזה להגיד: יותר טובה ממנה!
אין על הכתיבה שלךך ועוד אנשים צריכים לראות אותה!!

מקווה שתחשבי על זהה ;)

29/11/2011 07:41

עם כל הכבוד(ויש לי כבוד עצווווום לגבי סטפני מאייר!) אני(פ'חח) לא(ט'חחח) כותבת(פפפט) יותר(ג'חחח) טוב(אותכלשהי'חחחח) מסטפני(איןליאותיות'חחח) מאייר(נמאסעםה'חחח)!
בקשר להוציא ספרים לאור..
איזה הוצאת ספרים בדיוק תוציא ספר של ילדה בת 14?!
אפחד לא מתייחס לילדים בגיל שלנו במילא, אז אם אני אבוא לאיזה הוצאה לאור ואבקש מהם להוציא את אחד הסיפורים שלי, הם בכלל יצחקו לי בפנים!!
הכתיבה שלי צריכה שיפור, היא ממש לא ברמה של סטפני מאייר. האישה הזו מדהימה!! ואני לא, וכשאני אומרת לא, אני אומרת לא, יותר טובה ממנה.
את יותר טובה ממני.
אמה יותר טובה ממני.
לילך יותר טובה ממני.
מאיה יותר טובה ממני.
אור יותר טוב ממני.
ויש עוד רשימה ארוכה של אנשים שיותר טובים ממני.
בכל זאת, תודה (:

29/11/2011 09:02

הדר יש כל מיני הוצאות ספרים שמוציאות ספרים של ילדים בגיל שלך!
אני לא ממש מכירה כאלה אבל חברה שלי כן ועוד המון אנשים שאני מכירה כן. אם תחפשי – תמצאי.
בהצלחה :)

29/11/2011 09:12

ווואו את לא מבינה כמה התגעגעתי לסיפור הזה 0:
תמשיכי !!!! אני לא יכולה לראות מה יקרה בסוף ;)

29/11/2011 09:59

הדר, טוסטי, פוציל'ה, (יאחס!!! שונאת ל'ה!)
את אולי לא טובה יותר מסטפני מאייר, אבל את טובה כמוה!
וכן תאמיני או לא יש הצאות ספרים שמוכנות להוציא ספרים של ילדים לאור.
אולי הם יוציאו את זה בקטנה ודי בזול ולא בכריכה ודפים הכי מושקעים כי בכל זאת את באמת רק נערה ומי יודע כמה יקנו את הספר שלך.
אבל לפחות הוצאת לאור! ואנשים יקראו! אני אקרא!! אני אלך לצומת ספרים/סטמצקי או איזה חנות שמוכרת את הסיפור הזה ואניי אקרא אותו בלילה אחד!!!!

אז תחשבי על זה;)))) שוב ;)))

29/11/2011 22:27

טוב שמי מהדר אני היתיהשתי והיה לי משאמם ה את חלתי ליכרו מאת כלה את הסיפור הזה ואני הגתי לפרק הזה ואבנתי תיזרקי להזזל את הסיפור מישחק מסוכן ותמשיכי מיאד את השכת שליפני הסערה שמת אותי תמשיכי תמשיכי

30/11/2011 08:14

וואו זה מדהים! תמשיכי ומהר!!!!

30/11/2011 09:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך