הנושמת
טוב הספקתי להעלות רק פרק מסיפור אחד היום אז מחר אני אנסה להעלות מהסיפור השני כי אני ממש עמוסה!!
הנה שיר שאני ממש אוהבת בקוריאנית:
http://www.youtube.com/watch?v=A-aOZ9UDVco
אם הקישור לא עובד אז הנה השם של הסרטון שאני רואה עכשיו (קיים לזה קליפ נוסף):
Super Junior Mr.Simple Dance Version

השרפה פרק 6

הנושמת 06/10/2013 667 צפיות 10 תגובות
טוב הספקתי להעלות רק פרק מסיפור אחד היום אז מחר אני אנסה להעלות מהסיפור השני כי אני ממש עמוסה!!
הנה שיר שאני ממש אוהבת בקוריאנית:
http://www.youtube.com/watch?v=A-aOZ9UDVco
אם הקישור לא עובד אז הנה השם של הסרטון שאני רואה עכשיו (קיים לזה קליפ נוסף):
Super Junior Mr.Simple Dance Version

2013 ה26 לאפריל:

"שחקי בשער" אמר הצלם. ליפפתי קצוות שער אדמונית סביב אצבעי ונתתי מבט חושני למצלמה, מנסה שלא לזוז באי נוחות לנוכח הלבוש המינימלי שלבשתי.
לאחר עוד מספר תמונות הצלם נתן לי הפסקה ואני הלכתי לכיוונו של את'ן.
"פעם אחרונה שאת מתלבשת ככה" אמר כהבעה כעוסה על פניו, אך הנשיכה הקלה של שפתו הסגירה את הגירוי שהרגיש כתוצאה מהתלבושת. חייכתי חיוך שובב, הנהנתי והסתובבתי, מענטזת מעט בכדי לגרות אותו יותר, אני אוהבת לשגע אותו.

"MAROON 5!!!!!"
"ONEREPUBLIC!!!"
"MAROON 5!!!!!"
"ONEREPUBLIC!!!"
"MAROON 5!!!!!" פה התחלתי כבר להתעצבן!!
"ONEREPUBLIC!!!" הוא המשיך.
"ONEREPUBLIC!!!" אמרתי מנסה לבלבל אותו.
"סוף סוף חדר לך ההיגיון!!" אמר בחיוך והפעיל את השיר של וואנריפובליק – כאוטין סטארס.
"פעם אחרונה שאני נוסעת אתך" אמרתי לאת'ן בזעף, הוא רק גיחך ושלח אליי חיוך שחצני.
"כשהיה לך רכב, נדבר" אמר.
"סבבה אז מעכשיו אני לא מדברת איתך" אמרתי. בדיוק היה רמזור אדום והוא ניצל אותו בכדי לנשק קלות לשפתיי.
"יותר טוב ככה אני אוכל לנשק אותך יותר" אמר כשהרמזור התחלף לירוק. לחיי החליטו שהצבע של שערי הולם אותם מאד והחלו להתחמם.
הגענו אל בייתי והוא החנה לצד המדרכה. הוא חייך אליי והחל לנשק את שפתיי.
"She's got tickets to her own show but nob-" צלצול הטלפון קטע את נשיקתנו.
הסתכלתי על הצג – אגוסטינו.
סיננתי וחזרתי לנשק את את'ן. מנסה למנוע את הפלאשבקים שיעלו לראשי, ללא הצלחה.

2013 ה16 לאפריל:
"את בסדר?" שאל אחרי שנרגעתי.
"אני נראית לך בסדר?" שאלתי בגיחוך מריר, הוא רק חייך אליי חיוך מובך.
לפתע ידיו החלו לשחק עם שערי, זה הרגיש נעים.
אני לא יודעת איך אבל בסופו של דבר מצאנו את עצמנו מתנשקים.
לא יכולתי להכחיש שהרגשתי משהו בנשיקה הזאת – אך זה מה שהפחיד אותי.
התנתקתי ממנו וברחתי משם.


תגובות (10)

אעעעאעאעאע!!!
אני מכירה אותם!!
זה פרק 7
ראעערררר *^*^*^*
אוח, תמשיכי כבר!!

06/10/2013 13:06

מושלםםםם תמשיכייי !!!
רציתי הוסיף גם שראיתי את התגובה שלך על הקטע שכתבתי בו שאני צריכה עצות, שתדעי אני כול כך מעריכה אותך על זה שהקדשת מזמנך קראת והגבת.
זה לא משהו מובן מאליו בשבילי, זה לא בא ברגל…
ועל זה רציתי להגיד תודה על שאת תומכת בי, זה חשוב כול כך עבורי !
אוווהבת אותך הכי שיייש ושתדעי שאני תמיד פה גם בשבילך חיים שלי בכוח מה שתרצי!:-*

06/10/2013 13:16

ממש כיף לגלות מישהי כמוני,מעריצת קייפופ XD
תמשיכי

06/10/2013 13:19

ספירוש – את מי את מכירה? את הקוריאנים? או את מארון 5 ווואנריפאבליק? טוב כולם מעולים!! אני ממש אוהבת קוריאנית (חברה שלי הדביקה אותי בזה) ואני גם ממש אוהבת אנגלית, עברית – תלוי בשיר ובסולן/ית.
אבי – בכיף, אני באמת חושבת שאת בן אדם מדהים! תראי איזה סיפורים את כותבת? כל דמות שאת כותבת היא אחת ממך, חלק בנפש שלך שיצאה החוצה, תראי אילו דמויות נפלאות כתבת!! תראי איזו נפש מקסימה יש לך, כי אני רואה אותה, עכשיו תורך!

06/10/2013 13:21

דאד אנג'ל- חברה שלי היא יותר מעריצת קיי פופ ממני, הרבה יותר!!! אם היא תתחיל לכתוב סיפורים זה יהיה פאנפיקים עליה ועל טיימין משייני, מכירה?

06/10/2013 13:22

חח את הקוריאנים D:

06/10/2013 13:23

כן,טאמין הוא הביאס שלי.
החברה שלך זה מריה?

07/10/2013 05:33

דאד – לא חברה שלי לא באתר בכלל אבל היא החליטה היום שהיא תצטרף לאתר רק בשביל להכיר עוד מעריצות קיי פופ
סיפרוש – יאיאיאיאיאא איזה כיף!!! נכון שהשיר הזה מושלם?!

07/10/2013 06:15

אני יודעת שהיא לא באתר XD
הכוונה מה השם שלה

07/10/2013 12:53

זאת שהגיבה דרך הפייסבוק

07/10/2013 13:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך