~ השתנתי בשבילך ♥ ~ הקדמה

15/06/2014 840 צפיות תגובה אחת

הקדמה:
~אמבר ווטסון ~
אני בת 16 כיתה י שיער בלונדיני בהיר אורך חלק עם קצוות ורודים עיניים בצבע כחול בהיר רזה גובה בינוני שתי גומות בכל לחי אחת תלמידה טובה עשירה. גרה בחיפה בבית פרטי. BFF לינו מימון. חבר אין ולא היה. בן ביטו ידיד הכי טוב. אח גדול דילן .
~דילן ווטסון~
בן 17 כיתה יא .חתיך שרירן עם קוביות שזוף שעיר בצבע שטני עינים בדיוק כמו של אמבר שתח גומות בלחיים . אחות קטנה אמבר משנוגע בה אין לו חיים יותר. חברה: אין נפרדנו לפני יותר מחודש בגלל שהיא בגדה בי.דניאל כהן אח בדם מאוהב בסתר בליניו חברה של אמבר.
~לינוי מימון~
בת 16 כיתה י.שעיר שטני ארוך חלק עיניים בצבע ירוק בהיר רזה לא מאד גבוהה שזופה אבל לא יותר מדי .חבר סער ליו. גרה בחיפה.
~בן ביטו~
בן 16 וחצי כיתה י חתיך עינים חומות שעיר שטני קוביות שזוף שרירן. תלמיד ממוצע ערס אבל בקטנה. לא שותה ולא מעשן. חברה אין. ליניו ואמבר כמו האחיות קטנות שלי משפגוע בהן הלך עליו. יש אחות קטנה אביגיל משפגוע בה יכול כבר להכין את הקבר שלו. גר בחיפה.
~דניאל כהן ~
בן 17 כיתה יא. שעיר שחור עיניים בצבע כחול. חתיך קוביות. חברה אין נפרדנו מכבד בנות שמכבדות את עצמן מעשן לא שותה. גר בחיפה.
~ סער ליו~
בן 17 כיתה יא. ערס לא שותה ולא מעשן. חברה ליניו מימון. שעיר שטני קוביות שרירן. עיניים בצבע חום שידה.גר בחיפה.
~ אביגיל ביטו~
בת 15 שעיר שטני ארוך חלק עיניים בצבע ירוק. רזה נמוכה ילדה טובה. גרה בחיפה.


תגובות (1)

היי!
הבסיס של הסיפור שלך טוב מאוד, שימי לב לכמה דברים: כדי שלקורא יהיה יותר נוח לקרוא, תשתמשי בסימני פיסוק.
לדוגמה:
אביגל ביטו: גרה בחיפה, אחות של בן, בת 15.
יש לי שער שטני ארוך וחלק, צבע העיניים שלי הוא ירוק.
אני רזה ונמוכה, לא עושה בעיות. בסה"כ ילדה טובה.
חוץ מזה אהבתי ממש, מחכה שתתחילי :)

15/06/2014 18:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך