סיפור ראשון שאני מספרסמת תגיבו סורי שקצר וסורי שמשעמם זה רק הפרק הראשון.

~ השתנתי בשבילך ♥ ~

15/06/2014 834 צפיות 2 תגובות
סיפור ראשון שאני מספרסמת תגיבו סורי שקצר וסורי שמשעמם זה רק הפרק הראשון.

פרק1: הייתי במסיבה פרידה בשבילי עם כל החברים שלי.
" אמ אני לא מאמינה שאת עוזבת אותי מחר." אמרה ליניו בבכי מחר אני עוברת דירה מחיפה העיר שבה גדלתי להרצליה ." די בובי אל תבכי. " אמרתי גם בוכה מנסה להרגיע אותה אבל ללא הצלחה חיבקתי אותה." אמבר בואי רגע. " בן קרא לי. " כחי את זו זה מכולנו. " אמר והושיט לי קופסת לב בגודל בינוני פתחתי אותה וראיתי תליון בצורת לב סובבתי את התליון והיה כתוב WE WILL ALWAYS LOVE AND REMEMBER YOU,HAIFA. התחלתי לבכות. " תודה ." אמרתי בבכי וחבקתי את כולם. " דיי אמ אל תבכי." אמר בן."אני התגגעגע." אמרתי. " גם אנחנו. " אמרו כולם בזמן החיבוק הקובצתי שלנו. בערך בשתיים עשרה בלילה כולם עזבו הלכתי לאמבטיה לצחצח שניים ולהתקלח שיצאתי הלכתי לחדר של דילן להגיד לו לילה טוב ." לילה טוב דילן. " אמרתי לו והבאתי לו נשיקה בלחי." לילה טוב אחות קטנה. " ענה לי. " דילן אני התגעגע לבית לחברים ולחיפה בכלל." אמרתי והתחלתי לבכות." גם אני די אמ אל תבכי." אמר ונתן לי חיבוק שרק אח גדול יכול לתת." טוב עפתי לישון ." אמרתי. בבוקר…


תגובות (2)

תמשיכייי!

15/06/2014 16:07

מתי פרק הבא?

17/06/2014 12:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך