אז למי שלא קראה את ההקדמה זה סיפור יאוי (יחסיים בין שתי גברים)
ואני לא בטוחה עם לשים הגבלת גיל ועם כן מאיזה גיל?
שבת שלום ^^
** פארק זה שם די שכיח בקוריאה

ושיר שאני ממליצה עליו ^^
http://m.youtube.com/#/watch?v=e0Wpas24bfA

התאהבתי בו פרק אחד (סופסוף)

21/12/2012 948 צפיות 5 תגובות
אז למי שלא קראה את ההקדמה זה סיפור יאוי (יחסיים בין שתי גברים)
ואני לא בטוחה עם לשים הגבלת גיל ועם כן מאיזה גיל?
שבת שלום ^^
** פארק זה שם די שכיח בקוריאה

ושיר שאני ממליצה עליו ^^
http://m.youtube.com/#/watch?v=e0Wpas24bfA

הוא הושיט את ידו ללחיצה וחייך, חיוכו גרם לליבי לפעום במהירות שחשדתי ששמע אותם.
״קוראים לי….א..אן״ גימגמתי ולחצתי את ידו ״נעים לה..כיר״ הסמקתי ״אתה בסדר ?אתה כולך אדום״ אמר והגיש לי כוס מים קרים מהמיני מקרר שנמצא בחדר.
״חם בחוץ פשוט …אתה יודע איך זה״ ניסיתי להתחמק מהמצב המביך ״מבין אותך״ החזיר לי בחיוך והדליק את המזגן.
״אז מה קורה גבר?״ אני כלכך מטומטם ,מה זה היציאה המפגרת הזאת ״אני בסדר ואתה?״ שאל ״סבבה״ עניתי בחיוך ״אתה יודע בנות ו….בנות״ יש יותר מטומטם ממני ״מבין אותך ״ קרץ לי והתחבר לפייסבוק שלו דרך המחשב החדיש שאבי שכנע את אימי שחייב בכל חדר.
לאחר בהייה ממושכת בו נשמעה קול הודעה ,זה הייתה הודעה מאנה האקסית שלי שמציקה לי שנחזור ״מי זה״ התעניין סאי ״האקסית שלי״ השבתי ״לא מבינה שנמאס לי ממנה״ הוספתי והוא חייך ״מבין אותך,יש כאלה בנות שהם קשות הבנה״ צחקוק קטן נפלט מפי ״לגמרי״ .
לאחר שיחה ארוכה שכולה הייתה על האקסיות שלנו הייתי חייב להתקלח ״טוב זזתי למקלחת ״
אמרתי ויצאתי מחדרו בזמן שהוא דיבר עם ידיה שלו בפייסבוק,מה שגרם לי לתחושת קנאה?.
הוצאתי את הפיגמה שלי המורכבת מבוקסר ומכנס ארוך מבד דק משובץ.
נכנסתי למקלחת והפעלתי את הדוש על מים קפואים כמו שאני אוהב ,טוב רק בקיץ בימים חמים.
חפפתי את שערי השחור וסיבנתי את גופי ולאחר מכן שטפתי הכל עם המים הקפואים.
לאחר שסיימתי עם המקלחת המרעננת יצאתי ולבשתי את הבגדים שהכנתי וסרקתי את שערי שכבר כמעט והגיע לכתפיים ״אני חייב לקצר אותו,זה עוד יראה מוזנח ״חשבתי לעצמי.
אל תבינו אותי לא נכון אני די ״חתיך כמו שמגדירות הבנות שפוגשות אותי,ישלי שיער שחור,עיינים זהובות וכמובן אני שרירי וגבוהה .
יצאתי לחדר החדש או יותר נכון החדר האורחים המכוער הזה שכולו מעוצב בגווני שחור ולבן שיותר מתאימים לבת מאשר לבן,התעודדתי מהמחשבה שלפחות יש בו מחשב.
הפעלתי את המחשב ונכנסתי לפייסבוק וכמובן שהיה מפוצץ מהתראות והודעות מבל,האקסית שלי.
אני:מה את רוצה הפעם?
בל: אותך לא ברור?
אני: אם כמה שאת חופרת זה די ברור
בל:זה לא מצחיק,מתי תבין שאני אוהבת אותך ?ויותר מזה מתי תעזוב את החנונית הזאת פארק?
אני:דבר ראשון אני בחיים לא אהבתי אותך ולא יאהב, זה היה רק בשביל הנאה שגם ככה לא הייתה ודבר שני על תדברי ככה על הידידה הכי טובה שלי!
ופה כבר ניתקתי את השיחה,ידעתי שהייתי אכזרי מידי אבל אפחד לא מדבר על פארק.
פארק היא הידידה הכי טובה שלי,היא היחידה ששם לצידי ממש כמו אחות שלא הייתה לי מעולם.
קמתי מהכיסא וניגשתי למיני בר שם ההורים שלי שמו שתייה חריפה למקרה ועם אחד החברים של אבי יתארח היה לו מה לשתות.
מזגתי לי כוס מוויסקי ושתיתי בבת אחת וניגשתי למלא אותה שוב אך שבאתי לשתות הדלת נפתחה ועמד שם….


תגובות (5)

ווהווו!!!!!!!!!
את עושה סיפור של יאוי!!!!!! נדיר!!!
אני עוקבת אחרייך! *~*
i love yaoi!!!!!!

21/12/2012 10:01

Yaoi is the best XD

21/12/2012 10:15

yep yaoi is really the best!

22/12/2012 04:49

ווואיייייי תמשיכייייייי ואני מציעה שתעשי הגבלת גילאים שיהיה קצת סיבוך בעלילה וזה..

31/12/2012 12:58

תמשיכייי!

22/01/2013 12:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך