swag12
שיניתי את השם מ"התאהבתי בערס ","להתאהבתי בו?"
מקווה שאהבתן♥

התאהבתי בערס 2

swag12 21/08/2013 2328 צפיות 5 תגובות
שיניתי את השם מ"התאהבתי בערס ","להתאהבתי בו?"
מקווה שאהבתן♥

נקודת המבט של סופי~
הלכתי לישון, מחר יש בצפר אני לא מאמינה,אני בקושי יודעת לדבר עברית!! לידור הזה לימד אותי רק להגיד אני לא הזונה שלך כי מתברר שבישראל,לא כמו במיאמי כל בת שהולכת עם שורט נקראת שרמוטה…
התעוררתי. לבשתי גופייה צמודה לבנה ושורט ורוד מרקר של בילבונג. עברתי בזריז עם מחליק
התאפרתי וירדתי למטה. "פעם אחרונה שאני רואה אותך ככה" לידו סינן לעברי. "נווו אבל לידורררר" צעקתי לו באנגלית "שו באט ,באט זה תחת באנגלית מה את חושבת אני מפגר??" חחחחחחחח איזה ילד שרוט! "חחחחחחחחחחח לידורר!!" "הולכת להיות לנו בעיה את יודעת,את בקושי מדברת עברית ואני רק אנגלית מדוברת" "מה?" "תנקיו,תנקס אופ קורס וחארטות כאלו" "חחחח" לא יכולתי להגיד שום דבר אחר הוא חושב שכל מילה שיוצאת לי מהפה זה קללה. "בואי צריך לצאת לבצפר" "באה,באה.." הגענו לבצפר, אני לא באותה כיתה עם לידור מזלל,כאלו אני חולה עליו והכל שלא תבינו לא נכון אבל לפעמים הוא מעצבן…
התקדמתי לעבר הכיתה "נוימן" שמעתי מישהו צועק לי מרחוק ראיתי את אושרי הזה רץ אליי, לא היה לי כח התקדמתי לכיתה,נכנסתי וחיכיתי למורה. רקאושרי לא ייכנס, ואיך לא? "אני מבין שאנחנו לומדים באותה כיתה.." הוא אמר לי מתנשף. "כן..למרבה הצער" "שו?" יופי עוד אחד שלא יודע אנגלית. "אנגלית" אמרתי לו זריז ולעניין. "אה," לא עברו שניות "איתיי" הוא צרח, נו מה לא מוותר?? איזה חנון אחד בא "אחי תרגם לי" אושרי אמר לאיתי והילד עוד שנייה התעלף כי הוא מדבר איתו. "תגיד לו שיעזוב אותי בשקט"
"ת..ת..תעזוב אותה בשקט" בדיוק היה צלצול,אושרי התיישב במקום שלו, המורה נכנסה. "את סופי נוימן?" היא שאלה אותי. "כן" (תתרגמו את כל מה שסופי אומרת לאנגלית) אושרי נעץ בי מבטים והבנות שנעצו באושרי מבטים קלטו שהוא מסתכל עליי והיה להן מבט רצחני בעיינים. "סופי היא תלמידה חדשה ממיאמי,היא עברה היום לארץ ולבצפר,בבקשה תקבלו אותה יפה" כל הבנות התחילו להתלחחש "מיאמי,בטח תכונה," "מה נוימן,נוימן כמו לידור נוימן"

הבנות התחילו להתחרפן. "סופי מדברת רק אנגלית אז אל תקשו עלייה" הדפוקה הזאת לא ציינה שאני מבינה עברית אבל עדיף. כל הבנים אמרו בלי בושה "כוסית" "תינשאי לי" "כוסע" ודברים כאלו, חושבים שאני לא מבינה את מה שהם אומרים. "ואתם תשבי ליד…" בבקשה לא אושרי בבקשה לא!! "אושרי,אושרי תרים יד" "לא צריך" התפרצתי לדברייה והלכתי לאושרי שישב בסוף הכיתה. בזמן שעשיתי את דרכי למקום כל הבנית צעקו לי "סופי תעשי לי שניצללל" התחלתי לצחוק,המורה כבר התעלמה מהם,כנראה שהם סיפור קשה. "אתם יודעים שאני מבינה עברית.." "ה..ה…היא א..אומרת שהיא מבינה עברית" איתי לחש. הבנים הפסיקו לחייך גם הבנות שכעסו על הבנים. "חחחחחחחחחחחחחחחח" לא הפסקתי לצחוק,התקדמתי ליד אושרי וישבתי במקום. המורה התחילה לחפור בעברית,לא עניין אותי.. אחריי שעה שנראתה כמו נצח שלמזלי אושרי לא חפר לי בה הגיע אנגלית. עניתי על כל השאלות הייתי היחידה שהבינה את החומר. זה היה ממש קל. הילדים האלו הם פשוט דפוקים! "נוימן" אושרי לחש לי. "מה?"
"הלפ מי" הוא אמר לי ועשה פרצוף מתחנן,היינו קרובים אחד לשני עכשיו יכולתי להבין את הנעיצת מבטים של הבנות. הוא חתיך, יותר מחתי מושלם! אבל לא,אסור לי להתאהב בו! הוא ערס,סטוציונר מגעיל! "תראה אתה פשוט הולך עם הראש בקיר." הוא נתן לי את העט שלו ושלחתי את ידי מתחת לידו ,אל החוברת וכתבתי את התשובה.
הוא הסתכל אליי.
"אושרי.." שאלתי אותו
"מה?" הוא ענה ולא הסיר את המבט שלו ממני.
"השיעור,השיעור נגמר…" הוא הסתכל על הכיתה הריקה והבין.
"אה.." הוא אמר והלך. הוא שכח את הפלאפון שלו. בדיוק שלחו לו הודעה "מאמי את בא לשירותם?"
צבט לי בלב. אבל למה?


תגובות (5)

המשךךך!!

21/08/2013 10:10

תמשיכייייייייייייייייי

21/08/2013 10:49

יאוו מושלם תמשיכי

21/08/2013 11:02

מושלםםם

21/08/2013 13:34

מושלםם

26/06/2014 18:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך