swag12
פרק ארוך סורי
מקווה שאהבתן☻

התאהבתי בערס 3+4 פרק כפולל♥

swag12 21/08/2013 2155 צפיות 2 תגובות
פרק ארוך סורי
מקווה שאהבתן☻

צבט לי הלב,אבל למה?
"סופי אני שכחתי את הפלא.." אושרי צעק ונכנס לכיתה,הוא ראה שאני הסתכלתי ושתק
"אני,,אני מצטער.." הוא אמר לי והשפיל את מבטו.
"למה?" שאלתי אותו, הוא לא הבין איך פתאום דיברתי עברית אבל קלטתי מהר את השפה שלהם.
"אתה לא חייב לי כלום,אני מכירה אותך בקושי יומיים,אין בנינו כלום וגם לא יהיה." אמרתי לו ויצאתי מהכיתה במהירות הוא נשאר המום אבל עוד כמה דקות הוא ילך להשתחרר בשרותים עם ניקול. הלכתי לקפיטריה,מרחוק ראיתי את לידור מוקף במלא ילדים ושרמוטות. לידור נופף לי וחייך,הבנות שלא הבינו עוד שאני בדודה שלו הסתכלו עליי במבט של im gonna kill you bitch (אני הולכת להרוג אותך כלבה) חח נו למה אני צריכה לצפות החשיבה שלהן קצרה כמו המכנסיים שלהן. רצתי אל לידור וחיבקתי אותו
"אתה יכול לגרום לבנות להפסיק לנועץ בי מבטים" לחשתי לו. הוא קרץ לי.
"אז סופי.." הוא אמר/צעק
"כן לידור?"
"את יודעת שאת הבדודה המועדפת עליי?" הוא שאל נו איזה ילד צפוי!
"אתה יודע שאני הבדודה היחידה שלך?" כל הבנות נשמו לרווחה שנינו התפקענו מצחוק.
"כן,ואת זוכרת את הפעם שבאת עם מכנס לבן בכיתה א וברח לך פי"
"לידורר!!!!!!! הם הבינו את הקטע!" חח יוו איזה דפוקק! שמתי את היד על הראש מקווה שכל הילדים חזרו להתעסק בחיים שלהם כשהבינו שאני לא חברה שלו,מרחוק ראיתי את אושרי צוחק,בלי בושה,הוא התקדם אליינו
"אה אחי?" לידור שאל אותו
"אתה לא אמור לדפוק שרמוטה בשירותים?" שאלתי אותו ועשיתי פרצוף מבולבל. (דמיינו שהיא יודעת קצת עברית חח טוב??)
לידור נתן לי מכה קטנה ועשה לי עם העניים שאני מגזימה,אולי הוא צודק מה אני עושה עיניין כזה גדול מערס.
"זה בסדר" אושרי אמר והלך לאיזה אחת מחומצנת עם בגדים מינמליים שצעקה לו 'אושריייי'
"בטח נמאס לה לחכות בשירותים" מילמלתי וכנראה שזה היה יותר ממלמול כי כל הבצפר שמע וצחק, אני חושבת שראיתי אפילו את אושרי צוחק, חוץ מהחומצנת והחברות שלה.
"סליחה?" היא שאלה אליי והתקרבה אליי. עם מבט רצחני בעניים.
"סולחת" אמרתי לה וחייכתי
"מי את חושבת שאת?"
"איי דונט ספיק היברו" אמרתי לה והסתובבתי אל לידור.
"לידור מה השעה?" שאלתי אותו בעברית.
"את יודעת שאני שומעת אותך.
" להה תנדרי באלוהים!" החזרתי לה,היא רצתה להוריד לי כאפה. לא הייתי מוכנה לתת לה את הסיפוק. כל הבצפר הסתכל עליינו כיאלו אנחנו הופעה.
"מה אמרת מקודם?"
"אמרתי שבטח נמאס לך לחכות בשירותים " אמרתי לה בקול חזק ורווח בין המילים.
"אני מבינה אותך השרותים פה קטנים יחסית לשרותים במיאמי,אבל אני ממליצה לך לחזור לשרותים"
"מה?" היא שאלה אותי מבולבלת.
"השארת שם את החולצה והמכנסיים שלך." כל הבצפר התחיל לצחוק גם אושרי וגם החברות שלה. היא נתנה להן מבט רצחני והם שתקו. היא הורידה לי כאפה שהראתה שהיא באמת פרחה.
כל הבצפר צחק חוץ מלידור ואושרי. נו למה אני מסתכלת על אושרי!!
"יודעת מה אני מצטערת,חבל שאנחנו רבות דווקא יש לך אופי טוב" אמרתי לה וחייכתי .היא לא הבינה מה אני רוצה מהחיים שלה "את אוהבת לתת" המשכתי את המשפט. "חתיכת זונה…" היא אמרה עוד שנייה מורידה לי לאטמה. "לפחות אני לא תוצאה של קונדום קורע" אמרתי לה והלכתי. השארתי אותה מאחורה והיא התחילה לבכות.
_______________________________________________________

"אהבתי איך שהעמדת אותה במקום" ילדה מצחקקת התקרבה אליי.
"תודה" אמרתי לה
"מאי פרידמן" היא אמרה לי וחייכה
"סופי" באתי להגיד והיא קטעה אותי "נוימן"
"אה את מכירה.." איך לא?? נראלי כל הבצפר סוגד לך אחריי שהעמדת את השרמוטה במקום"
"באיזה כיתה את?"
"י"א 4 " היא ענתה לי.
"י"א 2" אמרתי וחייכתי. את רוב ההפסקה העברנו בלדבר, היא אחלה ילדה.

בסוף היום הלכתי הביתה עליתי לחדר שלי וראיתי מרחוק את לידור ואושרי בחדר של לידור. איך לא.
"אני בבית" צעקתי להם.
"סופי בואי הנה!" לידור צעק לי, ניראלי לי אני בצרות
"כן?" אמרתי בדיוק שנכנסתי בדלת.
"לא הפסקתי לצחוק מאיך שהשתקת לה תאימא" לידור אמר לי וצחק,
"טוב אני הלכתי לבריכה,מאי עוד מעט מגיעה אל תפריעו לנו!"
באתי לצאת מהחדר אבל לידור עצר אותי והחזיק לי ביד.
"שו מאי? מאי פרידמן??" הוא אמר וכמעט נחנק מהמסטיק שלו.
אושרי לא הפסיק לצחוק. "כן פרידמן יש בעיה?" שאלתי אותם.
"לא,פשוט הילד מאוהב בה מכיתה ב."
"לא אני לא!" לידור צעק שהסגיר אותו.
"טוב פשוט אל תתקרב לבריכה ותתחרמן עלייה," אמרתי ויצאתי.

~נקודת המבט של אושרי~
"לפחות אני לא תוצאה של קונדום קרוע" סופי אמרה והלכה. פשש הילדה הזאת.
נגמרו הלימודים אני הלכתי ללידור,קיוויתי שסופי תיהיה שם. היא לא הייתה שם. "מה אחי סופי בטח מתעכבת" לידור אמר לי,כנראה הבין.
"לא סתם בוא לחדר שלך"
אחרי כמה דקות סופי נכנסה . היא נכנסה לחדר שלנו דיברנו סתם,לא הייתי מרוכז, המילים 'לא היה ולא יהיה בנינו כלום' הדהדו עדיין בראש שלי.
"אחי מאי מגיעה!" כן כן, בוא נרד גם לבריכה." אמרתי לו, רציתי להיות לידה רק להריח את הריח הממכר שלה להביט בעניים. "אושרי??" לישדור קרא לי בפעם החמישית. ישבנו בכיסאות מול הבירכה. סופי ומאי יצאו החוצה,סופי הייתה עם בגד ים סטרפלס סגול ותחתון ברזילאי כזה. יא מאמא איזה כוסית!
"אבל למה אתם עושים דווקא!!!" היא צרחה עליינו.
"מתוקה זה גם בית שלי " לידור אמר וחייך בבישנות למאי.
נכנסנו לבירכה,סופי שמה מוזיקה בפול ווליום והתחילה לרקוד עם מאי, רואים שהילדה הזאת ממיאמי.
~נקודת המבט של סופי~
התחלנו לרקוד. אושרי כזה חתיך כמה קוביות אמאא, מאי ולידור לא הורידו את העניים אחד מהשניה וראתי שאושרי לא מפסיק לבחון אותי
"קרב תרנגולות" אושרי צרח והרים אותי על הכתפיים שלו.
אחרי הרבה זמן שצחקנו ונהנו
מאי הלכה ואני נכנסתי להתקלח ואיך לא שכחתי את הבגדים בחדר. קיוויתי שאפחד לא יראה אותי, רצתי מהר לחדר, סגרתי את הדלת במהירות, נשענתי עלייה ונאנחתי.
"וזה אמור להביע?" ראיתי פתאאום את אושרי על המיטה שלי "מאדר פאקר" צרחתי וקפצתי במקום, המגבת כמעט נפלה לי. כמעט. אושרי לא הפסיק לצחוק.
"מהמם,עכשיו תצא מהחדר שלי.
"נו מה את ילדה קטנה? תתבגרי את בת 17."
"ממש מחמיא לי אבל אני לא רוצה הליות הילדה ה-" התחלתי לספר האצבעות "23455" שתראה בעירום. הוא שתק.
"נו סליחה תסתובב" אושרי הסתובב הורדתי את המגבת שמתי במהירות חזייה ותחתונים ואז אושרי הסתובב. "סיימת כב…" הוא שתק וקלט שאני בחזייה ותחתונים.
"אושריי!!!!" צרחתי לו והוא סובב בחזרה התלבשתי במהירת.
"מוצפי אתה יכול להסתכל" אמרתי בקול של גאנגסטרית
"נוימן?"
"מה?"
"אני רק רציתי להגיד לך ש"
"סופי" בדיוק לידור נכנס


תגובות (2)

תמשייכיי

23/08/2013 14:59

מושלםםם חחח צחקתי בקול בערך כל הפרק….חחחח

26/06/2014 18:50
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך