התאהבתי בחיה פרק 4
הוא נכנס לביתי והתחלנו לדבר כשפתאום בר הסתכל אל מחוץ לחלון וצעק את הצעקה של החיים שלו (הוא נשמע כמו בחורה כשהוא צועק.. חחח).
"מה קרה?!" שאלתי בדאגה
"של מי המכונית המושלמת הזאת בחוץ?!!!!?!?!?" שאל בר
"שלי חחח…" ענה לו אלכס
"אחי … יש לי הרגשה שנהיה ממש קרובים … כמו אחים(-;"
שלושתינו התחלנו לצחוק.
"רוצה סיבוב?" שאל אלכס
בר החוויר לגמרי.
"אתה רציני?"
"כן למה לא.. רק תחזיר אותה שלמה נקייה בלי שריטות…!"
"תודה תודה תודה תודה תודה תודדההההה !!" צעק בר ויצא החוצה בריצה
סופסוף לבד אמרתי לעצמי בלב..
"כן נכון?.." אמר אלכס
"מה ? אמרת משהו? " שאלתי את אלכס.. אני דיי בטוחה שאמרתי את מה שאמרתי בלב..!
"מהה אה.. לא.. "
"טוב.. על מה רצית שנדבר?"
"טוב תקשיבי , זה לא יהיה קל לומר אתזה… איפה להתחיל ? טוב.. בוא נתחיל מזה ש… "
"ש…. מה?"
"ש………."
"????"
"ש…………….אני ….."
"אני…… ….. אני אוהב אותך."
נקודת מבטו של אלכס
הייתי על המרפסת שלה בצורת זאב.. זה הדרך היחידה באמת להיות קרוב אליה..
אחרי החודש שנעלמתי כי היא התחילה לחשוד.. התגעגעתי כל כך.. זה קרע אותי מבפנים.
אז חזרתי אליה, וכשחזרתי כל כך התרגשתי כשקפצתי עליה.. אבל בגלל האינסטינקט החייתי שבי חשפתי שיניים .. הרגשתי כיאילו תפסתי עוד טרף אז איימתי וחשפתי שינים..
באותו רגע אח שלה יצא עם סכין שלוף ביד נלחצתי שהוא יפגע בי .. אבל לא פחדתי שאני אפצע.. שכאשר הוא ידקור אותי אני אהפוך לדמותי כאדם.. (יש לי ריפוי עצמי… מי שראה דימדומים יבין)
אני לא רוצה שלילי תדע שאני זאב לא ככה..
אני רוצה לספר לה בעצמי.
רצתי לתוך היער ואז בכל הכוח רצתי אל ביתי , הפכתי לדמותי כאדם ונסעתי מהר אל לילי שלא תחשוד.
הגעתי וצפצפתי לה כמו תמיד.. היא יצאה החוצה היה רוח והשיער שלה עף הריח שלה נידף אליי וזה עשה לי חשק להיות איתה יותר. נכנכסתי לביתה ונתתי לאח שלה סיבוב באוטו בשביל שילך כבר .. רציתי להיות איתה לבד.
אח שלה מחבב אותי.. לא כל כך אכפת לי מהאוטו אני גר לבד ורוב הזמן אני כדמות זאב צד ביערות אז אני לא משלם על אוכל ואני עובד.. ככה שיוצא שיש לי דיי הרבה כסף ואני מרשה לעצמי דברים…(-;
כשהוא יצא היא חשבה בליבה : "סוף סוף לבד"
ציינתי שאני יכול לקרוא מחשבות? יש לי הרבה כוחות אבל עוד לא גיליתי את כולם.. זאת הייתה הפעם הראשונה שהצלחתי לגלות את הכוח הראשון שלי כזאב.
עניתי לה כמו אידיוט..!
ניסיתי לספר לה שאני חצי זאב וברגע האחרון השתפנתי..
מה שאירוני כי אני צד שפנים…!!!
התאכזבתי מעצמי…
אבל לפחות הצלחתי לומר משהו שבאמת נכון.
נקודת מבטה של ליליאן
הוא בדיוק בא לומר לי משהו הייתי בטוחה חצי זאב …
חחח מה ניראלי? אין כזה דבר בכלל..
ואז הוא אמר.. אני אוהב אותך..
הסתכלתי לו בעיניים הירוקות שלו ואמרתי….
תגובות (1)
תמשיכי