התאהבתי בחיה פרק 8
יצאנו הגענו למקום בו היה הבית של איש היערות כשאני רואה את אחותי כדמות זאב קשורה בכבל ברזל אל עמוד כשלידה מלונה?!!?!!?!!!
נקודת מבטה של ליליאן.
הוא פשוט נעלם.
הוא היה אצלי שמענו יללת זאב הוא אמר לי שהוא חצי זאב? ופשוט הלך…
ונעלם…
היה יום מושלג ..
זה היה חורף.
יצאתי החוצה וצעקתי: " איפה אתה??? תענה לייי!! "
התחלתי לבכות.
הוא לא חזר..
התחלתי להתגעגע יותר לדמותו כזאב כי הוא לא היה מדבר..
הוא היה מסתכל לי אל תוך העיניים ואני אל תוך שלו , אני דיי מתגעגעת לעיניים הירוקות האלה…
עוד יום ועוד יום והוא לא חזר אלי.
אני מתמוטטת , תחזור אליי..
אני לא מאמינה שככה נתתי לו לחמוק בין האצבעות שלי … אבל אני הכי לא מאמינה שהתאהבתי בחיה…
נקודת מבטה של ניקול
ידעתי שישלחו אותי למשימה הסודית הזאת.. אני הזאבה הכי מיומנת לריגול נוודים, הגעתי למחתרת , הם תפסו אותי, קשרו אותי , הרביצו לי והכו אותי אחרי שכל המתעללים השאירו אותי שבויה שלהם על ידי נווד אחד (מהלך טיפשי למדי) פתחתי תפה נשכתי את ראשו והעפתי אותו השתחררתי מהקשר וברחתי ..
הייתי חלשה מדי בשביל להיות בדמותי כזאב והגוף שלי שינה צורה אפילו שהייתי חייבת להישאר כדמותי כזאב בשביל שאני לא אקפא..
איש יערות מצא אותי חימם אותי בבית נתן לי אוכל ושתיה כשהייתי מספיק חזקה הפכתי לדמותי כזאב.
כשבאתי לברוח הוא תפס אותי ואמר:
"לא כל כך מהר , אני אשיג הרבה כסף עליך חמודה קטנהשלי.."
רציתי לנשוך אותו אבל אם אעשה זאת הוא יהרוג אותי אני יודעת מה הוא רוצה , הוא רוצה כל מה שאיר יערות חולם עליו אני קוראת לזה: "זאב שפוט" .
אנשי יערות גדולים ובולטים מדי וכך הטרף שלהם רואה אותם אבל אנחנו הזאבים שקטים שקטים עם צעדים קלילים על השלג…
ויש לנו גם ראיית לילה .
כמו שאני מכירה את אחי הוא ימצא את האיש יערות הזה ויערוף לו את הראש..
כל להקות הסלנים מכירים את התנאים של האנשי יערות ..
כולם שונאים ומתעבים את היצורים האלה..
התייאשתי מעצמי אבל לא איבדתי את כבודי , הוא קשר אותי ליד מלונה אבל למרות הקור לא נכנסתי אליה.. אני בחיים לא אהיה מאולפת\מבוייתת אני לא כלבה שניתן לאלף.
יש את המשפט: "כלב נובח, לא נושך"
אני ההפך הגמור מזה : "כלב נושך , לא נובח"
אח שלי הוא המועמד לאלפא ולכן בשביל להרשים את כולם הוא חייב להחזיר אותי מהשבי..
הוא לא יתן לאיש יערות הזה לקחת זאב מהלהקה שלנו , בחיים לא…
נהייה לי משעמם לחשוב עם עצמי כי שום זאב לא היה בסביב בשביל לדבר איתו ..
ראיתי מרחוק זאב אפור לבנבן.. הרחתי וידעתי זה היה אלכס, ידעתי שהוא יבוא אחריו כל זכרי הלהקה הבוגרים.
הם באו לשחרר אותי ,אלכס עבר לדמותו כאדם כשלפתע…
תגובות (2)
המשךךךךךךךך
תמשיכייייייייייייי