dornixi20
טיפה מתח לסיפור לא יעשה כלום(-:

התאהבתי בחיה 2 פרק 18

dornixi20 12/03/2014 896 צפיות 3 תגובות
טיפה מתח לסיפור לא יעשה כלום(-:

למה זה לא יכל לקרות לפני שנה, שנתיים?…
למה אני צריכה להיות מאושרת רק אחרי שהתקופה החברתית נגמרה?
אני לא מבינה את עצמי כל כך, איך אני מסוגלת לחשוב על זה כרגע?
הסתכלתי על סול
עיניו היו אדומות וטיפה נפוחות (כמו שאחרי שבוכים).
הפכתי לדמותי כאדם…
"למה אתה בוכה?" שאלתי
הוא לא ענה הוא רק הסתכל עליי
"אולי תענה לי?" התחלתי להתעצבן…!
"אני מנסה לחיות את הרגע הזה כמה שיותר…" הוא ענה בלחישה
הררגשתי צביטה בלב, חשבתי על אלכס. לא משנה איפה אני או מה אני עושה הוא תמיד חלק מהמחשבה שלי…
סול המשיך להסתכל עליי והבנתי שאם לא אעשה משהו אנחנו נשב פה עד שנמות.
תפסתי בחולצתו ומשכתי אותו אליי, הוא לא התנגד לא חשבתי שהוא יתנגד…
הוא מנשק כל כך טוב…! חשבתי לעצמי וידעתי שהוא יודע שחשבתי על זה…
אחרי דקה בערך התנתקנו והוא חייך אליי.
"את יודעת שאנחנו היינו מיועדים אחד לשני ממזמן…? אבל קרה משהו והעבירו אותך לאלכס.
זאת הייתה התקופה הנוראה בחיי, באמת הרגשתי שהכל מתפרק עליי…"
"מה קרה?" הייתי חייבת לדעת מה קרה ששיחקו בי כיאילו אני צעצוע…
"אני עברתי על כמה חוקים של שבועת הדמים ואמיל שלל ממני את הטריטוריה הכי טובה ואת המיועדת הכי טובה…"
"איזה חוקים בדיוק?" התרחקתי טיפה הרגשתי נבגדת.
"אני יצאתי לציד וראיתי את אלכס בטריטוריה שלי, בדמות זאב אז רדפתי אחריו."
"למה עשית את זה?"
"כי מותר לי ואני ואלכס בוא נגיד לע היינו בסטיז פוראבר… זה לא משהו אישי, לאלפות תמיד יש הרגשה להיות הכי טובים ולהביס אלפות אחרים.. בקיצור רדפתי אחריו במטרה לנשוך אותו שילמד לא להתקרב לטריטוריה שלי, הוא לא הפסיק לרוץ וגם אני, תפסתי אותו והתחלנו לתקוף אחד את השני… נשכתי אותו ברגל והוא התחיל לצלוע. אני זוכר את זה בכל פרט, הוא הפגין סמל של היכנעות ונשכב על הגב, חשף את בטנו וילל. ולי היתה מטרה אחת בראש וזה לחסל אותו.. באותו רגע אין להזהיר יותר, יש לחסל…"
"ואז מה קרה?" שאלתי
"ברגע שהוא מפגין היכנעות אסור לי לתקוף אותו, הוא יכול לנסות להביס אותי ולהיות אלפא של הלהקה שלי אבל הוא יודע שאני יותר חזק, וגדול ויש לי תאבון להביס אלפא אחר… אז הוא עשה תרגיל מלוכלך ואני נשכתי אותי ברגל שמקודם פצעתי והוא ילל וויקטוריה הגיעה… ונשללה ממני מיועדת מדהימה וטריטוריה טובה…"
הרגשתי רע עם עצמי, איך אני אדע שהוא לא יעשה את זה שוב ואני אעבור לאלפא אחר?
מתייחסים אליי כאל כלי…
"מאז נשבעתי שאני אעשה הכל בשביל להחזיר אותך אליי ולשמור עלייך… ונדרתי שאני לא אעשה את מה שעשיתי לאלכס…"
התרגשתי..
"אני אוהב אותך ליליאן…"
אמר ונישק אותי


תגובות (3)

תמשכיי

12/03/2014 17:08

תמשיכיי

12/03/2014 18:37

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעע אני בוכה המשךךךךךךךךךךךךך

13/03/2014 09:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך