אז, מה אתן אומרות בתור התחלה?
אני יודעת אולי חלקכן לא אוהבות את וואן דיירקשן אבל רציתי לעשות סיפור עם מפורסם. בהתחלה חשבתי על להמציא שם של מפורסם אבל לא הלך לי. התחילו לי רעיונות לסיפור על וואן דיירקשן אז החלטתי לעשות עליהם. זה לא סיפור מפורסים קיטצ'י כזה, להפך, הוא יפה ומרגש והכי לא קיטצ'י שיש. מבטיחה !
תגיבווווווווווווווו

' התאהבתי בטעות ' פרק 1

אז, מה אתן אומרות בתור התחלה?
אני יודעת אולי חלקכן לא אוהבות את וואן דיירקשן אבל רציתי לעשות סיפור עם מפורסם. בהתחלה חשבתי על להמציא שם של מפורסם אבל לא הלך לי. התחילו לי רעיונות לסיפור על וואן דיירקשן אז החלטתי לעשות עליהם. זה לא סיפור מפורסים קיטצ'י כזה, להפך, הוא יפה ומרגש והכי לא קיטצ'י שיש. מבטיחה !
תגיבווווווווווווווו

פרק 1:
" 1..2…1,2,3 ימין ושמאל, להזיז את התחת מצד לצד " הכיאוגרף אמר לנו.
" ליאם ! לא ככה ! את התחת תזיז מצד לצד " אמר, מדגים עליו. ליאם הסמיק כמו עגבנייה בשלה ביותר.
" And we dance all night to the best song ever ! " הבנים התחילו לשיר וזה היה הסימן של כל הרקדנים להיכנס לבמה ולרקוד את הריקוד. גם אני רקדנית, של הלהקה הבריטית " וואן דיירקשן " אבל אני גם זמרת ליווי ככה שזה יוצא ממש מגניב. אני פשוט מתה על העבודה הזאת.
יחסית לרקדנים האחרים, אני נחשבת כחדשה פה, אני כבר חודשיים בעבודה המדהימה הזאת שאני כל כך אוהבת.
אז, אני טיפאני, אמריקאית שעברה לגור בלונדון בזכות\בגלל העבודה החדשה שלה, בלהקה של וואן דיירקשן. אני בת 21, שיער חום בהיר ועיניים ירוקות.
חבר? אין, היה עד לפני חודשיים אבל נפרדנו בגלל שעברתי ללונדון והוא לא רצה לעבור איתי או על לשמור על קשר מרחוק.

" שוב ! אני רוצה את הפזמון מהתחלה ! טיפאני זוכרת? את נכנסת בהתחלת הפזמון ! " אוליבר הכיאוגרף צעק.
" למה אתה צועק..? " אחת הרקדניות היותר חדשות ממני שאלה מבולבלת.
" עוד יומיים אתם יוצאים לסיבוב הופעות ! הכל חייב להיות פרקט פרקט ! " צעק שוב.
" אוקי.." מלמלה בבהלה בשקט.

" And we dance all night…." הבנים התחילו לשיר " טיפאני תיכנסי ! " צעק אוליבר.
" To the best song ever.." שרתי את המשך המשפט לבד ואחריו הבנים הצטרפו אליי.
רקדנו ושרנו והיה כל כך כיף, שיחררתי כל כך הרבה אנרגיות בחזרות הגנרליות האלה. כל האדרנלין הזה היה מטורף, היה לי ממש כיף. ועוד יומיים, 3 חודשים של סיבוב הופעות בכל מיני ארצות בעולם.
כן, אני בהחלט מאוהבת בעבודה הזאת
" לא לשכוח ! מחר בבוקר 3 שעות של חזרות וכבר מחר ב23:00 בלילה הטיסה, כולם ב21:30 להיות פה עם כל המזוודות והדברים, ב22:00 בערך נצא לשדה התעופה ! " הזכיר לכולם המנהל שלנו.

– יום הטיסה –
הינה עכשיו השעה 21:30, כולנו עומדים בסטודיו ומחכים להסעה שתבוא לקחת אותנו לשדה התעופה. אני ממש מאושרת ומתרגשת. אנחנו הולכים להיות בכל כך הרבה ארצות !
קליפורניה, פילדלפיה, פלורידה, ווגאס, ספרד, פריז, רומא, סין, יפן, ישראל ולונדון.
כל כך הרבה מדינות !!! יואו אני מתרגשת כל כך !

" פסט…פסט…" שמעתי מישהו לוחש באוזני, ישנתי, והמישהו הזה העיר אותי בלחישות המציקות.
" ממ..? " מלמלתי, פוקחת את עיני באיטיות. אוקי, עדיין היינו במטוס והוא לא התרסק בינתיים, אוקיי, יופי, הכל בסדר.
" ליאם? " שאלתי בשקט, מופתעת.
פעם ראשונה מזה חודשיים שאני פה, בעבודה הזאת והוא מדבר איתי, מסתכל עליי בכלל.
" אני יכול לשבת לידך ? " שאל בשקט.
" ממ כן בטח " מלמלתי, מכסה את עצמי מחדש בשמיכה ומנסה להירדם.
" לילה טוב " לחש.
" לילה טוב " מלמלתי חזרה.

נחתנו בשדה תעופה, לקחנו את המזוודות ונסענו למלון בקליפורניה, בלאס אנג'לס.
והינה, סיבוב ההופעות מתחיל. נקווה שרק חוויות טובות יצאו ממנו !


תגובות (1)

תתתתמשיכיייי

21/12/2013 00:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך