' התאהבתי בטעות ' פרק 2

מהפרק הקודם:
נחתנו בשדה תעופה, לקחנו את המזוודות ונסענו למלון בקליפורניה, בלאס אנג'לס.
והינה, סיבוב ההופעות מתחיל. נקווה שרק חוויות טובות יצאו ממנו..!

פרק 2:
" יואווו ! איזה מלון מושלם ! " אמרתי המומה, מביטה סביב.
" לגמרי ! תראי איך הוא מעוצב, ואיזה גדול הוא !! יואו פשוט שלמות ! " אמרה אמילי, החברה הכי טובה שלי שגם היא רקדנית פה. נרשמנו לעבודה הזאת ביחד, ושתינו התקבלנו !! ככה שזה יצא ממש מגניב.

" אוקיי, חברים, תקשיבו, ככה הולך להיות הסדר בחדרים: לואיס, הארי, נייל, מיה (רקדנית) ולולה (רקדנית) בחדר מספר 205. זאין, ליאם, טיפאני, אמילי ומאיה (רקדנית) בחדר מספר 206. ג'ו, סטיב, מייגן (רקדנית), בטי (רקדנית) בחדר מספר 207. סטפני, ג'ייסון, מייק, וויל, ואריאנה בחדר מספר 208.
כל שאר הצוות, אנחנו נהיה בחדר 210 למקרה ותצטרכו משהו. היום יש לכם יום חופשי, ככה שבכל היום תוכלו לעשות מה שאתם רוצים. בשעה 19:00 יש חזרה גנרלית לקראת מחר וכבר ב21:30 מתחילה פה מסיבה במועדון שנמצא במלון שאם את רוצים תוכלו ללכת אליו." אמר אוליבר.

" טוב, הולכים לבריכה, ונראה מה אחר כך, יש מבין? " שאלה\הודיעה אמילי, לי למאיה ולאריאנה.
אנחנו החברות הכי טובות פה, חבורה קטנה כזאת של חברות הכי טובות. האמת, שאת מאיה ואריאנה לא הכרנו לפני, והספקנו להתקרב ולהתחבר איתם יחסית מהר. תחשבו, רק חודשיים אנחנו פה וכבר הן החברות הכי טובות שלנו.

לבשתי את הבגד ים הלבן האהוב עליי, בגד ים משולשים לבן שעל הקצה של החוטים בכל חוט יש חרוז קטן מזהב. החלק התחתון הוא גם לבן, אבל לא שקוף לא לדאוג ואני פשוט מאוהבת בבגד ים הזה.

מנקודת מבט – ליאם:
" טוב יאללה, מי זורם לבריכה? " שאלתי את כולם.
" אניי ! " הארי, נייל, לואיס וזאין ענו לי במקהלה.
לבשנו בגדי ים, זרקנו על עצמנו משקפי שמש והלכנו לאזור הבריכה.
" יואוו, אחי, קלוט את הכוסית ששם " אמרתי לזאין, מצביע לעבר איזה אחת ששכבה על המיטת שיזוף. היא הייתה מושלמת. היא הייתה רזה, אבל לא סתם רזה, מחוטבת כזאת. סקסית בטירוף. היה לה בגד ים משולשים לבן, שהחמיא לה בטירוף. היה לה שיער דבש כזה, חום בהיר בהיר. היא הייתה עם משקפי שמש טייסים, ככה שלא ידעתי מה צבע העיניים שלה. שפתייה היו מדויקות ומשורטטות כאילו היו ציור של אומן מפורס ומדוי- " אה, זאת טיפאני, אתה לא זוכר? " זאין קטע את גל המחשבות ששטף את מוחי. הבטתי בו, מנסה להיזכר.
" נו, הזמרת ליווי, הרקדנית…? " ניסה להזכיר לי.
איך זה שלא שמתי לב אליה קודם? טוב…..אני דיי יודע את התשובה. אני ומייגן, אחת הרקדניות היינו באיזה קטע במהלך החודשיים האלה, ככה שלא ממש שמתי לב או הסתכלתי על אף אחת אחרת.
אבל, זה נגמר בינינו כבר לפני שבועיים אחרי איזה וויכוח מפגר, היא גם הייתה חופרת כזאת, חטטנית ומציקה. לא אהבתי את זה, בכלל לא. אבל היא הייתה יפה, וטובה במיטה, אני מוכרח לציין, ככה שהיה קצת קשה לי לוותר על זה בחודשיים האלו. אבל לפני שבוע, סוף סוף זה נגמר !!
ועכשיו היא שונאת אותי, שזה עוד יותר טוב !
אה, רגע ! נזכרתי, זאת טיפאני ! ישבתי לידה במטוס !! איך אז לא ראיתי כמה היא יפה?!

מנקודת מבט – זאין:
כל כך קיוויתי עכשיו שליאם לא מתחיל להתאהב לי בטיפאני. נכון, אנחנו לא ביחד, אנחנו גם לא ממש ידידים. אבל הסיבוב הופעות הזה, הטיול- המסע הזה, יעזור לי להתיידד ואולי גם אפילו יותר. שמתי עליה עין כבר בחודש האחרון, היא כוסית רצח, יש לה חיוך יפה, היא מצחיקה. ומהשיחות המעטות שיצא לי לדבר איתה, היא גם חכמה, אחת כזאת שמבינה כמה דברים בחיים שלה.
בבקשה שליאם לא יקח לי אותה, בבקשה שליאם לא יקח לי אותה, אמן אמן אמן !
" אני כבר חוזר " ליאם אמר.
" טוב אחי " אמרתי בחיוך, מסתכל על טיפאני עוד כמה שניות בחיוך קטן שנפרס על פניי. אבל החיוך נמחק מיד, ברגע שראיתי את ליאם הולך לכיוונה.

מנקודת מבט – טיפאני:
הייתי באינסטגרם בפלאפון, או בוואטסאפ, מדברת עם החברות והמשפחה. לקחתי לעצמי שעה אחת בשביל להשתזף, אני אוהבת להיות שזופה. פתאום הרגשתי מישהו מתיישב לי על הכיסא, הרמתי את מבטי והבחנתי ב- " ליאם? " שאלתי מבולבלת.
" אבא שלך מחבל? " שאל לפתע, רוכן לעברי מעט, מחייך חיוך ממיס.
" מה? חח, לא למה נראה לך " גיחכתי במעט מבוכה.
" אז איך יצאת פצצה כזאת? " שאל בקול צרוד ומסוקס, קורץ לי. נקרעתי מצחוק.

" ממתי אתה שם לב אליי בכלל? " שאלתי בגיחוך ציני קטן.
" יפיופה כמוך, איך אפשר לא לשים לב? " חייך אליי, מתקרב אליי עוד קצת.
" עובדה שמילה אחת לא אמרת לי כבר חודשיים " צחקתי.
" טוב, עלית עליי " עשה עם ידיו סימן כנכנע, צחקתי וחייכתי אליו.
" מה את אומרת? היום בערב במועדון תיתני לי איזה סלואו אחד? " שאל בשקט, מביט בעיניי.
העיניים שלו הפנטו אותי, כבשו אותי בכל המובנים, הפשיטו אותי עם מבטם על פניי, על גופי.
" ממ.. נחשוב עלייך " קרצתי לו.
הוא צחק ורכן לעברי עוד יותר, שפתינו היו מרחק נגיעה, אני לא מבינה בכלל ממתי אני מתנשקת עם מישהו שהרגע דיברתי איתו פעם ראשונה. אבל משום מה הרגשתי שאני מכירה אותו יותר, שמשהו בינינו מתפתח, והוא יהיה אמיתי. סתם, הרגשה כזאת. אני אחת שהולכת לפי הלב, מה שהלב אומר. ומשום מה, הלב שלי אמר ' נו כבר ! תנשקי אותו ! ' ' אתם תהיו ביחד ' ' אני יכאיב לך אם לא תנשקי אותו ' כן, זה בערך מה שהרגשתי שהלב שלי צועק לי.
שפתיו רפרפו אל שפתיי, זאת הייתה כמעט נשי- " שאלוםםם ! " זאין התפרץ באמצע והתיישב על הכיסא לידי. נשכתי את השפה התחתונה שלי, מביטה בעיניו של ליאם שהביט בעיניי ונאנח בשקט, אכזבה נפרסה על פניו.
" מה קורה חמודים שלי? " זאין שאל בצחוק, חייכנו אליו וגיחכנו. שנינו רציתי תנשיקה והוא בא והפריע, אבל רגע…..למה הוא התפרץ והפריע לנו דווקא כשעמדנו להתנשק? לא…אני סתם מדמיינת, בטוח לא כמו שאני חושבת. טיפאני, תצאי מזה, כנראה שזה סתם ואת רק מדמיינת.

– במועדון –
אחרי חזרה גנרלית קשה ומפרכת, התארגנו כולם למסיבה במועדון שבמלון והלכנו אליו.
" ומה בשבילך יפיפיה? " הברמן חייך אליי בחיוך פלרטטני במיוחד.
" תפתיע אותי " צחקתי, הוא צחק, קרץ לי והכין לי איזה משקה.
הורדתי את הכל בשני שוטים, ואז הבחנתי בליאם שמתקרב אל כיווני.
" תביא לי את מה שהבאת לה " אמר ליאם לברמן, בוחן אותי עם עיניו תוך כדי. הסמקתי.
" לחיי, השוט ה4 " צחקנו שנינו ועשינו לחיים עם כוסות האלכוהול. " לחיים ! " צעקתי צוחקת, מעט שיכורה, שתינו את השוט ה4 ואיכשהו התחבקנו צוחקים.
" אני הולכת לשירותים " מלמלתי במהירות, הולכת קצת עקום תודות לאלכוהול לעבר השירותים.
סידרתי את השיער וסידרתי את האיפור כשהרגשתי פתאום שתי ידיים גבריות נכרכות סביב מותניי. נבהלתי, הסתובבתי, עמדתי לצעוק מתוך אינסטינטק, אבל ליאם השתיק אותי עם ידו על פי.
" תרגעי " צחק, צחקתי גם. כשהבחנתי פתאום בסיטואציה שאני נמצאת בה.
אני צמודה לכיור בשירותים, כשרגליי פסוקות מעט, וליאם עומד ביניהם, ידיו על מותניי וידיי על כתפיו הגבריות והחסונות. לפני שהספקתי, או חשבתי בכלל להגיד משהו הוא השתיק אותי "ששש" אמר בשקט, מניח את אגודלו על השפה התחתונה שלי, לוחצת עליה ברכות ששיכרה לי עוד יותר את כל החושים בגוף, הקימה לתחיה את כל הפרפרים שאצלי בבטן.
הוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי, מנשק אותי נשיקה איטית ועדינה. שברגע אחד נהפכה לסוערת ולוהטת, מלאת תשוקה. הוא הרים אותי ממותניי, מניח אותי על השייש, ידיו על מותניי ושנינו מתנשקים בלהט, לא מהעולם הזה.

" אני יכול לקבל עכשיו את הסלואו שלי…? " שאל בשקט באוזני, כשיצאנו מהשירותים.
" אני רק לוקחת לשתות משהו ובאה " חייכתי אליו.
לקחתי מהבר עוד כוס של בירה מעורבבת עם משהו, שכחתי עם מה.
הסתובבתי כדי לראות איפה ליאם. אבל כשראיתי אותו, הייתי מאוד מבואסת. הרגשתי כבר את הדמעות המלוחות על שפתיי. הוא רקד שםף סלואוף לא איתי. אלא אם מישהי אחרת.
אז הוא מתנשק איתי, מציע לי לרקוד ואז הולך למישהי אחרת?
מה לעזאזל חשבתי לעצמי?! הוא סתם חיפש להתנשק או אלוהים יודע מה עוד, הוא סתם סטוציונר מסריח שגרם לי לצפות ולקוות ובסוף הלך למישהי אחרת. הרגשתי כועסת, אבל בעיקר מושפלת…..


תגובות (1)

תמשיכיייייייי

21/12/2013 03:35
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך