אז ככה העלתי מחדש בגלל לוולי היילדה שרשמה לכמה מהכותבות כאן סיפור סוטה!ויש כאן ילדים אז החלטתי לעשות פרק כפול!
אוהבים?
ונכון הסיפור על הארי פרק 45?הוא עלה תירדו טיפה למטה בפרופיל שלי ותירו כי זה ממש חשוב לי וזה כבר קרה והעלתי שוב חחח
להמשיך??????????????

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק11-12 האלעה מחדש!

03/11/2012 1312 צפיות 4 תגובות
אז ככה העלתי מחדש בגלל לוולי היילדה שרשמה לכמה מהכותבות כאן סיפור סוטה!ויש כאן ילדים אז החלטתי לעשות פרק כפול!
אוהבים?
ונכון הסיפור על הארי פרק 45?הוא עלה תירדו טיפה למטה בפרופיל שלי ותירו כי זה ממש חשוב לי וזה כבר קרה והעלתי שוב חחח
להמשיך??????????????

נייל אמר לי שהדייט שלו עם שחף ניגמר ושהוא הלך לבחוץ ולליאם גם יש דייט עם מישהי חדשה לואי יצא למועדון עם הארי ועדן"זאיין אמר לי התחלנו להינתנשק כשאני מעליו והוא יורד לצווארי"זאיין אני עוד לא עשיתי את זה ואני לא חושבת שאני מוכנה"אמרתי והשפלתי מבט"אני יחכה לך כמה זמן שתיצטרכי"זאיין אמר לי ונישקתי אותו ירדתי ממנו ראינו תוכנית ונירדמתי באמצע…..

מנקודת המבט של זאיין
"רום באה לישון אצלי והבנים לא היו בבית התחלנו להיתנשק כשהיא מעלי וירדתי לצווארה אך נעצרנו רום אמרה שהיא לא מוכנה אמרתי לה שאני יחכה לה כמה שצריך,אני באמתאוהב אותה אבל יצאתי מטומטם היא בטח לא עשתה את זה אף פעם ואין לה ניסיון איך יכלתי להיות כל כך דפוק?שאלתי את עצמי עד שהרגשתי שעייני נעצמות

מנקודת המבט של שחף
"התעוררתי ב3 בצהורים עייני אדומות האיפור מאתמול מרוח על פני הכאב בלב צורב אני מאוהבת בנייל אבל נחבבת את ליאם ואני לא יודעת מה לעשות ניכנסתי להיתקלח במים קפואים הרטבתי את שעירי במים קפואים כקרח כדי ליסבול לא מגיע לבנים ליסבול את זה יצאתי מהמקלחת אמי לא הייתה בבית לבשתי טרינג תכלת(גם מכנס וגם חולצה)ירדתי לסלון ופשוט צרחתי"אהההההההה,זה לא מגיע לכם"אמרתי בוכה פיתאום הדלת ניפתחה אלו היו נייל וליאם האנשים האחרונים שרציתי ליראות שניהם חיבקו אותי"זה לא מגיע לכם"אמרתי בוכה"שחף,נדבר על זה אחר כך אני מצטער"ליאם אמר והשפיל מבט "על מה אתה מצטער."נייל שאל את ליאם עליתי משם בוכה לחדרי נעלתי את דלתי ונישכבתי על המיטה"

מנקודת המבט של נייל
"אני וליאם שמענו צעקה מכיון הבית של שחף ורום פתחנו מהר את הדלת שלהם אפילו שאסור לעשות את זה ראינו את שחף בוכה חיבקנו אותה היא אמרה"זה לא מגיע לכם"וליאם אמר לה "אני מצטער"שאלתי למה הוא אמר לה את זה ושחף עלתה ללמעלה בוכה"נישקתי את שחף"הוא אמר לי והישפיל מבט הרבצתי לו דחפתיאותו בעטתי בו"אני אוהב אותה למה עשית את זה?"שאלתי "אני אוהב אותה גם"ליאם אמר התיישבת על הריצפה מנסה ליתפוס אותי שאני לא ירביץ לו הוא חיבק אותי נרגענו ובכיתי"אני אוהב אותה ועכשיו היא מבולבלת מה נעשה?"היא אמרה לי שהיא אוהבת את שנינו אבל אותך יותר ואני התחלתי לצאת עם דנה שלמדה איתי בכיתה נישארנו בקשר היתקשרתי אלייה בבוקר ושאלתי אם בא לה להיפגש ויש לנו פגישה בשמונה"ליאם אמר לי באותו רגע רציתי לירצוח אותו הוא יוצא עם מישהי שהוא לא אוהב אבל זה העניינים שלו אני מכיר את דנה היא חמודה רזה גבוהה עם עיינים כחולות ושעיר חום חלק אבל עדיין זה לא צודק הוא שיחק בשחף עליתי אלייה לחדרה דפקתי בדלת"תפתחי"אמרתי בקול רגוע שחף פתחה היא בכתה חיבקתי אותה ולאחר כמה שניות היתנתקנו אחת מהשני"אני,מבין שאת מבולבלת זה בסדר אני יתן לך כמה זמן שאת צריכה כדי לחשוב"אני רוצה להיות איתך ורק איתך"שחף אמרה לי דומעת"הכל בסדר יפשלי,ליאם כבר יוצא עם דנה חברת ילדות שלו הוא מנסה איתה"אני מרגישה שאני נופלת"שחף אמרה ונפלה מזרועתי הרמתי אותה לחדרה בדקתי את הדופק שלה,היא נושמת הרמתי על רגליה והיא התעוררה"הכל בסדר?"כן,פשוט אני לא מרגישה טוב אני עייפה תישאר איתי עד שאני ירדם?"אני ישאר איתך"לאחר כמה דקות של שקט שחף נירדמה ירדתי לסלון וליאם לא היה שם ויצאתי מהבית של שחף"

מנקודת המבט של שחף
"אחרי שצרחתי ליאם ונייל באו ליאם סיפר לנייל עליתי מהר לחדרי לאחר כמה דקות נייל דפק פתחתי לו את הדלת אמרתי לו שאני אוהבת אותו ושאני רוצה אותו וזה לא שקר אך גם לא לגמרי אמת וליאם היסתדר הוא יוצא עם דנה איזה חברת ילדות שלהן אני מעדיפה להישאר ככה ולא ליגרום לנייל ליסבול וגם לא לליאם "אני מרגישה שאני מתעלפת"אמרתי לנייל ונפלתי היתעוררתי על מיטתי שנייל שאל אם הכל בסדר אמרתי לו שכן ושאני לא מרגישה טוב אולי זה בגלל רועי? לא זה לא אך בכל מיקרה,אני חייבת לבדוק את זה"

מנקודת המבט של עדן
"יצאנו למועדון אני הארי ולואי רקדנו קצת והישתכרנו חזרנו לבית במונית ונישארתי לישון אצל הארי עלינו לחדרו והא התחיל לנשק אותי הרגשתי בטוחה מוגנת שמחה רגשות טובים הארי התנתק מהנשיקה ואמר"אני גמור אני הולך לישון נדבר בבוקר"וניתמוטט על המיטה עם אותם בגדים אני לקחתי מהארון שלו חולצה קצרה שהיגעה לי עד הברך ועליתי למטתו חיבקתי אותו ונירדמתי"

מנקודת המבט של דנה
"היום ליאם התקשר אלי ושאל אם בא לי לצאת איתו אמרתי כן שאני אשמח וקבענו היום בשמונה השעה כבר חמש ניכנסתי להיקלח ולאחר מקלחת מהירה של עשר דקות חזרתי לחדרי לבשתי שורט ג'ינס כהה גבוהה וחולצה צהובה נופלת ונעל בובה שחורה סירקתי את שעירי והשארתי אותו פזור שמתי שפתון ורדרד השעה הייתה רק שש היתארגנתי מהר מאוד הכנתי לי שקית פופקרן וראיתי הצעקה4 ברבע לשמונה ניגמר עשיתי תיקונים אחרונים וחיכיתי לליאם פתאום נשמע דפיקה בדלת פתחתי את הדלת זה היה ליאם מבטנו היצטלבו ונישקתי אותו היתנקתנו מהנשיקה וחייכנו חיוך מטומטם"בואי"ליאם אמר לי לקחתי את התיק הקטן שהכנתי קודם לכן ויצאתי עם ליאם"לאן הולכים?"סתם,לטייל בים"בים?ב8?זה לא מאוחר?"כן,זה מאוחר אבל אני אוהב את הים בלילה"בסדר"אמרתי בחיוך השלנו ברגל מחזיקים ידיים מחויכים אך ראיתי שמשהו מטריד את ליאם"מה קרה?"כלום"ליאם אמר בחיוך אבל אני מכירה אותו הוא מסתיר משהו אם הוא לא רוצה להגיד לי מה זה אני יגלה בעצמי חשבתי קצת ההליכה הייתה שקטה בשמונה ורבע הגענו לים ניכנסנו לא היה שם אף אחד ישבתנו על החוף ובהינו בכוכבים ליאם נישכב אל החול הרך נישכבתי לידו וחייכתי……..

מנקודת המבט של ליאם
"ניפגשתי עם דנה החלטנו ללכת לים החזקנו ידים היא שאלה בדרך אם קרה משהו אמרתי לה שכלום למרות שזה לא כלום כל הדרך לים חשבתי על איך אני שוכח את שחף?לא היה לי תשובה הגענו לים החלטתי לא לחשוב על דנה כplan B(אפשרות שנייה)והחלטתי לנסות אחרי הכל אם אני ודנה לא ננסה אז אולי נפספס היזדמנות גדולה הגענו לים היתשיבנו על החול לא היה שם אף אחד נישכבתי על החול הרך ודנה נישכבה לידי היה אפשר ליראות בעייני התכולות שהיא מוטרדת היא מכירה אותי היא לא תירגע עד שהיא תדע מה קרה לי"דנה,אני פשוט היה לי עינין עם איזה בחורה ו…"ניקטעתי"זה בסדר קצת חשבת עלייה,אני מכירה את זה"דנה אמרה וחייכה"תודה שאת מבינה"אמרתי"אין על מה"דנה אמרה היתבוננו קצת בכוכבים פתאום ראינו כוכב נופל ביקשתי משאלה בשקט"הלוואי שהכל יסתדר"ביקשת מישאלה?"שאלתי את דנה"כן"היא ענתה נישקתי אותה כשפני מעלייה(לא עלייה,דנה אני לא סוטה חחח)"המשאלה היתגשמה"דנה אמרה הבנתי ממנה שהמשאלה הייתה נשיקה ונישקתי אותה שוב,אני חושב שהכל יסתדר בסוף,אמרתי מחייך"בוא"דנה אמרה לי ומשכה אותי לים"אנחנו עם בגדים"אמרתי"לא נורא"דנה אמרה ניכנסנו למים צוחקים משפריצים אחד על השני פתאום ניפלט לי"אני אוהב אותך"דנה היתשתתקה מהצחוקים שלנו"גם אני"היא ענתה הרגשתי הבן אדםן הכי מאושר בעולם נישקתי אותה וחיבקתי אותו בעוד שאנחנונ עדיין בים

מנקודת המבט של הארי
"היינו במועדון אני עדן וליאם הישתכרנו ועדן בא לישון אצלנו כשבאתי למיטה ישר נירדמתי"הארי,אתה נשלחת לוודא שלכולם יהיה טוב"שמעתי איזה קול עדין של בחורה בחלומי"זה לא אמיתי זה חולם"צעקתי לה"זה חלום אך המשימה שלך אמיתית נישלחת כדי לוודא שלכולם יהיה טוב"הקול אמר לי"את פה?"שאלתי"אני תמיד איתך"הקול אמר לי ופיתאום התחלתי לחוות זיכורנות בראשי על כל מה שעברתי….


תגובות (4)

תמשיכי!! גם אני העלתי מחדש :)

03/11/2012 22:15

כן,הכל בגגל הסוטה הזאות היא עשתה לי סיטים ותיקראו סיפור שקוראים לו פגישה גורלית הוא על זאבים למחברת קוראים אורלושXזאיין ותיקראו גם הדרך שאני מרגישה רק באנגלית של הכותבת דנהXזאיין הם אחויות חחח ושחף נשמה שלי חיים מאוהבת בך חחח היום יש לי לחץ אני עכשיו מהבית ספר עוד שעתיים והביתה אני ישתדל לעלות פרקים אך אני לא מבטיחה עוד יומיים לי לי מבחן אז קראו ותגיבו ביוש

04/11/2012 02:46

וגם תיקראו סיפור שקוראים לו הגורל שלנו הוא גם של דנהXזאיין

04/11/2012 02:47

מושלם כמו תמיד!!! אפשרוש להיות גם בסיפורר אם זה לא מאוחר מדי אני יודעת שלא הגבתי הרבה זמן פשוט לא היה לי זמן חעחע סורי. משפט טימטום זהו מעכשיו אני לא אפסייד אף פרק ואם כע אני אקרא אותו שלוש פעמים!!

04/11/2012 05:06
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך