היה לי בעיה לואי לא היה איתם אם רשום איפה שהוא היה הוא לא סורי התבלבל לי הפרק חחח לאב יו

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק13(סיפור על1D)

07/11/2012 1324 צפיות 19 תגובות
היה לי בעיה לואי לא היה איתם אם רשום איפה שהוא היה הוא לא סורי התבלבל לי הפרק חחח לאב יו

מעוראי הפרק הקודם…
מנקודת המבט של הארי"
היינו במועדון אני עדן וליאם הישתכרנו ועדן בא לישון אצלנו כשבאתי למיטה ישר נירדמתי"הארי,אתה נשלחת לוודא שלכולם יהיה טוב"שמעתי איזה קול עדין של בחורה בחלומי"זה לא אמיתי זה חולם"צעקתי לה"זה חלום אך המשימה שלך אמיתית נישלחת כדי לוודא שלכולם יהיה טוב"הקול אמר לי"את פה?"שאלתי"אני תמיד איתך"הקול אמר לי ופיתאום התחלתי לחוות זיכורנות בראשי על כל מה שעברתי….
לא הבנתי למה אני חווה את כל חיי ועוד בחלום"המשימה שלך היא לאחד את כולם"שמעתי את הקול הנשי אומר לי לא ידעתי מי זאות"תראי את עצמך"צעקתי תוך כדי שאני חובה את זיכרונותי"כשיגיע הזמן"פיתאום עברתי לחדר שחור"מה לעזאזל קורא פה"צעקתי"הארי הארי הארי אין לך סבלנות אתה תדע הכל בזמן"הקול אמר לי והיתעוררתי השעה הייתה 11בבוקר היתעוררתי בחדר לבן או לפחות חשבתי שהיתעוררתי"אההההההההה"צחרתי לבסוף הרגשתי שאני רטוב סוף סןף פקחתי את עיני"למה שפכת עלי מים?"שאלתי את עדן למרות שהייתי שמח שהיא עשתה את זה"אתה דיברת מתוך שינה,לא חשבתי שזה כזה מעצבן"אה,שחכתי דירקשנית"מה חלמת?"מה צעקתי"?"צעקת ואני מצטטת"תראי את עצמך,מה קורה פה"ועוד כמה מישפטים,הכל בסדר"כן"טוב אני הולכת לקריון עם רום ושחף ודנה חברה של ליאם זאיין ונייל רום הולכת עם קביים ואני בסדר" טוב יפשלי תיזהרו"אמרתי ועדן נישקה אותי בלחי ויצאה שטפתי פנים החלפתי בגדים וירדתי לסלון רק ליאם היה בבית לא אמרתי לא כלום הוא עצבני אז העדפתי לישתוק הוא קם "אני הולך לקריון עם הבנים והבנות הם אוספים אותי בננדוס"ליאם אמר לי ויצא"

מנקודת המבט של ליאם
"ישבתי בסלון הארי ירד ללמטה הוא שתק שתקתי גם אני לפתע קיבלתי הודעה מדנה"אני הולכת עם רום וזאיין שחף ונייל ועדן לקריון בא לך לבוא?"השבתי"כן עוד 10 דקות חכו ליע בננדוס" הלכתי לקריון עם הבנים והבנות הם אוספים אותי מהננדוס"אמרתי ויצאתי הלכתי ברגל לא היה בא לי תחבורה שמעתי כמה בנות צועקות"הנה ליאם מוואן דיירקשן"הם היתקרבו עלי היה להם רק עט לא דף אז חתמתי על גופם והם הלכו היתקרבתי לננדוס ראיתי את המכונית של לואי התיקרבתי עליתי על המכונית הגדולה ונשקתי לדנה נשיקהה קטנה על הלחי פיתאום נהג שיכור היתקרב אילנו רום זעקה ללואי שנהג שיזוז הוא זז והמכונית רעדה לכל הכיונים וזה מה שאני זוכר"מנקודת המבט של רום" שחף אמרה לי שהיא יוצאת עם נייל ועדן גם באה והיא שאלה אם בא לי לבוא איתם אז אמרתי לה שכן כי הרגשתי יותר טוב שלחתי לזאיין הודעה "בא לך לצאת עם נייל ושחף ועדן?"טוב מאמי שלחי לי פרטים עוד כמה דקות אני בחזרות רק אני" היתקשרתי לדנה חברה של ליאם היא היייתה איתי ביסודי והיינו חברות טובות אז שאלתי אותה אם בא לה לבוא איתנו והיא אמרה שכן באנו אלייה לאחר כמה זמן וסיסמתי לזאיין" גם דנה באה אנחנו אצלה"אני תכף בא מה הכתובת"!@#$%^&*)(_+|"דנה שלחה הודעה לליאם אם בא לו לבוא הוא השיב לה שהוא עוד כמה דקות יהיה ליד הננדוס ושיאספו אותו משם הגענו לאחר 10 דקות ליאם עלה לאוטו ראינו נהג שיכור מתקרב אליו"תזוז" רום צרחה לנייל שנהג הוא זז המוכנית התהפכה וזה מה שאני זוכר"

מנקודת המבט של הארי
"החלום שחלמתי היטריד אותי כל היום פיתאום כשהבנים הלכו ונישאתרי לבד אותו קול ששמעתי בחלומי דיבר אלי"הארי משהו רע קרה רק אתה יכול לעזור לך בעיקבות חבריך" לא הבנתי את כוונת הקול אך משהו אמר לי שאני צריך ללכת לבנים ליאם אמר לי לאן הם הולכים טסתי בריצה לננדוס וראיתי את האוטו של לואי הפוך על הכביש לא היה שם אף נפש חייה"לאאאאא"צרחתי כמו משוגע הוצאתי כל אחד מהאוטו הוצאתי ראישונה את עדן ואז את רום ואז את דנה ואז את שחף זאיין היה היחדיי שער הוצאתי אותו הוצאתי את לואי וליאם בדקתי להם דופק הם היו שרועי דם הזמנתי אמבולנס לאחר חמש דקות הגענו לבית החולים אישפזו את כולם במחלקת טיפול נמרץ את שחף ורום באותו חדר את עדן ודנה באתו חדר ואת ליאם וזאיין באותו חדר הרופא יצא מהחדר של עדן ודנה ניגש אלי ואמר לי…..


תגובות (19)

מושלם! תמשיכי!! <3 <3
רק, את לא הורגת אותי נכון ? ((;

07/11/2012 15:54

אני כן…חחחחחחחח חכי ותיראי אין הצצות אני יעלה עוד מעט שאני יחזור מהבדיקות דם פיפי סוכר כליות מעיים ריאות ראייה כבד ובלתות התריס

07/11/2012 22:08

תמשיככי

07/11/2012 22:10

אני ימשיך אבל לא יודעת מתי כי עכשיו חזרתי וכואב לי היד מהדקירה

07/11/2012 23:17

אל תהרגי אותי כן?? ומה קרה לך???

08/11/2012 04:53

אימלה תמשיכי!! >

08/11/2012 04:54

יואו אני יכולה להיות גם בסיפור הזה הוא מושלמי!!!!!!❤❤❤

08/11/2012 04:56

מושלם אהבתי מאד מאד מאד ודירגתי אותו כיאה לסיפור מהמם בדירוג 5 ממני באהבה בקי ♥♥♥

08/11/2012 05:08

קודם כל לפני המחמאות , אס אני מתה מדאגה עכשיו מה קרה לך?! למה בדיקות?! את חייבת לענות על זה את יודעת כן? :(
והפרק? אחד הקטלנים שהיו עד עכשיו.. ממשממש אהבתי אותו והכתיבה שלך רק יותר משתפרת ונהיית מרשימה ויפה מפרק לפרק , אני מכורה ומתה על כל הדברים שאת כותבת!!
תמשיכי :)))))

08/11/2012 06:00

תודה על המחמאות שחף אני יבדוק אם בא לי לרצוח אותך חחח לא אבל חכי לפרק וכניראה שיש לי משהו במגלובין בגלל שאני לא אוכלת פירות וירקות ובשר רטבים ודגים איכס שינאת חייי

08/11/2012 06:12

אה ולילוש את תיהיה בסיפור פרטים ובאלך לואי?

08/11/2012 06:20

כן!!!!! לואיייי❤❤❤❤

08/11/2012 06:22

שמעי אסתוש בכנות אני מתעבת ושונאת ירקות ופירות..! אבל אז הבנתי שזה באמת באמת חשוב אז אין ברירה אלא לאכול ודווקא הייתי מופתעת והיו ירקות ופירות שאהבתי! כדאי לנסות כי בכללי – הבריאות שלך ;)

08/11/2012 06:23

אני אוהבת אבל לא מסוגלת לאכול זה טעים לי ובוב בזמן יש לי בחילה המוח שלי דפוק אז פשוט אני לא אוכלת ובשר גם אני לא מי יודע מה אוכלת אבל אני לא באנרוקסיה או משהו למרות שמי שמכיר את הסיפור שלי ויודע איך אני ניראית(אומרים לי שאני ממש ממש רזה ואני לא!)היה לי פעם את הבעיה הזאות ואכלתי טוב ואז שוב חזרתי לזה ולקחתי כדורי ברזל אבל אין לי מושג למה זה קרה אני כן אוכלת:פיצה,בורקסים,ביצים,איטריות,תפו"א,ציפס,ויש לי אלרגיה לחלב אבל אני עושה ספורט כל יום ריצת 3000 מטר בקיצור אני לא באנורקסיה דרך אגב אני 1.65 ואני שוקלת 40 ועדיין אם אתם חושבים שאני רזה ואני לא זה רק מבנה גוף ואני אוכלת

08/11/2012 06:39

קודם כל ממש מגיע לך כל הכבוד שיצאת מזה והתחלת לאכול טוב ואת נראית טוב.. אבל מצד שני אני לא רוצה להטיף מוסר כן? אבל אני גם בסוג של לא אוכלת פחמימות זה פשוט מגעיל אותי בואי נגיד כך.. אבל אני רוקדת ויודעת שזה מאוד חשוב לי וגם אני עברתי בדיקות בגלל זה והיה לי בלאגן רציני, ואת גם עושה ספורט והכול ובשרים זה ממש ממש חשוב , יש בזה חלבון וברזל .. יש בזה כמעט הכול:) ובקשר לירקות את לא לא חייבת לאכול טונות אבל כן ירק אחד או שניים ביום לא יהרגו.. נניח אני אוכלת גזר אחד ביום ושותקת כי אני יודעת שזה לטובתי בסופו של דבר.. אם חברות שלך אומרות לך שאת רזה מידי אולי את באמת כך אבל לא רואה או לא רוצה להאמין לזה? לי תמיד אמרים שאני מקל ושאני קלה מידי אבל מרגישה שכן יש לי מה להוריד ולא צריכה להעמיס עליי בשרים ופחמימות – אבל זו טעות , אני חושבת שאם תוכלי פעם ביום בכמות ממוצעות לא יזיק לך.. אל תשכחי שאת עושה ספורט זה חשוב לך, כי בוודאי גם יש לך מעט שרירים ואם לא תתני להם בשר את תוכלי אפילו להתמוטט..! אני באמת מציעה לך כחברה לנסות קצת יותר ולא ישר לשלול ;)  

08/11/2012 06:46

ניסית אבל לא יכולה זה מגעיל זה שנאת חיי אני לקחתי כדורים פעם אני מקווה שאין לי את זה וחלק מהבדיקות שלי יגיעו בשבע בערב למחשב ואני כבר יעדכן אותכם תודה על העיתנינות

08/11/2012 08:59

המשכתי מקווה שיעלה בקורב

08/11/2012 10:26

אסתוש בחירה שלך אבל לפחות יש לך כדורים שזה לטובתך ואני באמת מקווה בשיא הכנות ומכל הלב שהכול בסדר 3>
ואני מחכה לפרק :)))

08/11/2012 14:42

תודה על הדאגה והעלתי את פרק 14 הוא עלה בלילה מקווה שתואהבו הוא ממש מותך וכתבתי בגלל חברה שלי אבל ממש לא הרגשתי טוב בזמן שכתבתי חח יש לי משהו בדם ההורים שלי בדקו תתוצאות ויש לי תור לרופאה רק ביום שני כדי לקבל טיפול או לדעת מה זה אני ימשיך היום לא הלכתי ויש לי מצב רוח יצירתי חח

08/11/2012 21:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך