מה אתם חושבים שמצבה הישתפר או החמיר מתח אני יודעת שקצר אבל כואב לי הראש והבטחתי לחברה שלי שאני יעלה היום פרק אז נעשה בחלקים ובכוונה לא אמרתי לכם אני חולה משהו בדם אני תכף יבדוק תתוצאות של חלק מהבדיקות במחשב ויעדכן אותכם להמשיך?
לאב יו

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק14חלק א'(סיפור על1D)

08/11/2012 1136 צפיות 18 תגובות
מה אתם חושבים שמצבה הישתפר או החמיר מתח אני יודעת שקצר אבל כואב לי הראש והבטחתי לחברה שלי שאני יעלה היום פרק אז נעשה בחלקים ובכוונה לא אמרתי לכם אני חולה משהו בדם אני תכף יבדוק תתוצאות של חלק מהבדיקות במחשב ויעדכן אותכם להמשיך?
לאב יו

מנקודת המבט של הארי
"החלום שחלמתי היטריד אותי כל היום פיתאום כשהבנים הלכו ונישאתרי לבד אותו קול ששמעתי בחלומי דיבר אלי"הארי משהו רע קרה רק אתה יכול לעזור לך בעיקבות חבריך" לא הבנתי את כוונת הקול אך משהו אמר לי שאני צריך ללכת לבנים ליאם אמר לי לאן הם הולכים טסתי בריצה לננדוס וראיתי את האוטו של לואי הפוך על הכביש לא היה שם אף נפש חייה"לאאאאא"צרחתי כמו משוגע הוצאתי כל אחד מהאוטו הוצאתי ראישונה את עדן ואז את רום ואז את דנה ואז את שחף זאיין היה היחדיי שער הוצאתי אותו הוצאתי את לואי וליאם בדקתי להם דופק הם היו שרועי דם הזמנתי אמבולנס לאחר חמש דקות הגענו לבית החולים אישפזו את כולם במחלקת טיפול נמרץ את שחף ורום באותו חדר את עדן ודנה באתו חדר ואת ליאם וזאיין באותו חדר הרופא יצא מהחדר של עדן ודנה ניגש אלי ואמר לי שזאיין בסדר והוא יעבוד למחלקת פציעות ליאם היתעורר והוא שבר את היד יעבירו גם אותו דנה היתעוררה ומצבה בסדר היא נקעה את הרגל יעבירו גם אותה לשחף היה זעזוע מוח קל והיא בסדר רק כמה שריטות עדן בסדר היא שברה את היד נייל סדק את הרגל וגם לא היה זעזוע מוח קל"הרופא נעצר לכמה שניות"ומה אם רום?"שאלתי"מצבה קשה היא מושנמת היא בניתוח בשלב הזה אין לדעת מה יהיה בהמשך"הרופא ארמ לי והלך הלכתי למחקלת פציעות ועברתי חדר חדר עד שראיתי את החדר של זאיין וליאם ליאם ישן וזאיין היה במיטה שוכב מביט בתקרה בעצב לזאיין היה גבס ביד ולליאם תחבושת בידו"זאיין אתה לא מבין מה קרה?"מה קרה?"זאיין מלמל חלושות"רום במצב קשה היא בניתוח"זאיין קם מהמיטה במהירות ורץ צולע מחפש את החדר ניתוח רצתי אחריו"זאיין חכה"צעקתי לו אך הוא לא עצר הוא פתח חדר חדר עד שלבסוף ניכנס לחדר בעל דלת גדולה לאחר דקה הרופאים הוציעו אותו בכוח והוא מתחנן אליהם להישאר בחדר הם החזירו אותו לחדרו ונתנו לו זריקת הרגעה"הארי אני חייב….ליראות..את רומי…את רום"זאיין מלמל מבולבל מהזריקה"תנוח הכל יהיה בסדר אל תדאג"אמרתי לזאיין הוא בכה ליאם עוד ישן לאחר כמה דקות של בכי זאיין נירדם ואני יצאתי חיפשתי את החדר של עדן ומצאתי היא הייתה ערה שוכבת במטה בשקט חיבקתי אותה"את בסדר?"אני בסדר אני לא מרגישה טוב"נשקתי לה במצח"מה עם כולם?"היא שאלה כולם בסדר חוץ מרום היא בניתוח"לעדן זלגה דמעה ופתאום שחף התעוררה"אמרת עכשיו שרום בניתוח?"היא אמרה"כן"שחף קמה ממטתה ורצה רצתי אחרי תפסתי אותה היא ניסתה לברוח תוך כדי צרחות ובכי היא עצרה וחיבקה אותי"הכל יהיה בסדר"לחשתי לה בזמן שאני מלטף את שערה"לא יהיה בסדר אני בה… לא משנה"שחף אמרה והלכה ממני"את בה..? במה?"הארי תעזוב אותי"תפסתי בידה והיסתכלתי בעיינה ששינו צבעם לאפור קר כקרח"אני בהריון מהאקס שלי"היא מלמלה חיבקתי אותה"נייל יודע?"לא ואני לא יודעת מה לעשות ואיך להגיד לו"תחכי עם זה קצת ותגידי לו כשנצא מכאן בנתיים אל תדאגי תשחכי מהכל אני אוהב אותך"אמרתי ונשקתי לחשף במצח היא עלתה למיטתה בחזרה עדן נרדמה יצאתי לכיון החדר של הבנים והרופא עצר אותי בדרך"אתה כאן בישביל רום נכון?"כן מה איתה?"שאלתי מבהול"מצבה….."

מנקודת המבט של זאיין
"התעוררתי בחדר לבן עם תאורה שחורה מסיביבי היו כמה רופאיםאחד מהם אמר"הוא בסדר"השני אמר"כן נעביר אותו למחלקת פציעות ונערוך לו כמה בדיקות"אחר אמר והבעירו את מיטתי לחדר אחר לאחר כמה דקות העבירו את ליאם לחדרי הוא ישן לאחר כחמש דקות הארי בא ואמר שרום בנתוח רצתי כמו משוגע מחפש עובר מחדר לחדר עד שלבסוף מצאתי את החדר ניתוח שרום הייתה בו שתי רופאים שהיו בצד הוציאו אותי משם בכוח"בבקשה תשאירו אותי איתה,תצילו אותה"צעקתי אליהם הם החזירו אותי למיטתי ונתנו לי זריקת הרגעה הארי בא לידי הרגשתי מטושטש אמרתי להארי שחייבים להציל את רום ולאחר כמה דקות לא יכלתי יותר ונרדמתי"

מנקודת המבט של עדן
"שהארי סיפר לי על רום שחף התעוררה והתנהגה כמו משוגעת לאחר כמה דקת הארי החזיר אותה לחדר היא נגבה את הדמעות"מה קרה?"שאלתי"אני ידבר איתך אחרכך שחף ענתה"סיפרת לו?"כן"היא ענתה אני באמת לא יודעת מה שחף תעשה עם התינוק עכשיו שהיא אם נייל היא צתריכה להחליט מהר עוד חודש וכבר היא לא תוכל לעבור הפלה"

מנקודת המבט של שחף
"כשהארי סיפר לי על רום קמתי מהמהיטה רצתי הוא תפס בידי וסובב אותי אלי היחזיק בי בכוח ניסיתי להתנגד אך לא יכלתי והא חיבק אותי סיפרתי לו על ההריון מרועי מה אני עושה עכשיו יש לי רק חודש להחליט ונייל בכלל לא יודע מזה כשהארי יצא מהחדר יצאתי גם ראיתי אותו מדבר עם הרופא עברתי במהירות הארי לא ראה אותי ניכנסתי לחדרו של נייל הוא בחדר לבד התקרבתי אליו חיוך עלה על פניו הוא לקח את כוס המים שהייתה על השידה שתה היתבוננתי העינו הכחולות לא ריציתי להפיסק אך אזרתי אתה אומץ ואמרתי"נייל אני אוהבת אותך ורק אותך אבל רציתי להגיד לך שאני בהריון"נייל נחנק מכוס המים ועינוי נעצמו אני חושבת שהוא התעלף דמעה זלגה מעייני


תגובות (18)

תמישיכיייייייייי (:

09/11/2012 01:34

חחחחחחחח הרגת אותייי עם הפציעות האלה חחח סליחה עאלק נקתי את הרגל זה בחייים לא יקרה חחחח נייל כבר הסתדר עם זה.. חחחח הכי מעניין עם מה קרה עם דנה? טוב תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/11/2012 01:36

חחחח הכי מעניין מה יקרה לרום ולשחף עם ההריון חח אני ימשיך עכשיו!

09/11/2012 01:37

ליי מעניין מה קרה עם דנה? (יש לך בעיות עם זה?!) o,O חחחחח..

09/11/2012 01:41

חחח זה היה בצחוק ואני ירצח אותה!חחח סתם סתם ונכבה לי המחשב אמצע הפרק אני עצבנית על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הארי הארי הארי!ראיתם תקעקוים שלו!?חח

09/11/2012 02:36

כעע איזה גועל אמלא זה לא נראהנ טוב הקעקועים האלה הארי ממש לא יודע איפה לשים את הקעקוע איככס איזה מקום הוא מצא איכססס הייתי בהלם שראיתי את זה מהכוערר שיעשה עוד בפנים חחח גם ליי נכבה המחשב חחח

09/11/2012 02:39

לי באמצע פרק!!!!!!
זה לא פייר ואני אוהבת תקועקוים של הארי אני פשוט חושבת שיש לו יותר מידי וגם לזאיין ועוד זאיןי רוצה לעשות שרוול הם הורסים לעצמם תגוף אבל עדיין אני ציפור אחת חחח מהמקודעקוים חח

09/11/2012 02:43

אני ציפור המהמקועים ואוף אין לי תגובות :(((((((((((((((((((((

09/11/2012 02:44

עאלק חחח לזאיין יותר נורמאלי הוא בוחר במקומות נורמליי ם איפה האררי עשה את זה זה מגעילל אותי חחח!! אסתי אני כותבת פרק 4 והוא יהיה מזה מעניין ח!!

09/11/2012 02:53

יופי אני מחכה אליו ואני אוהבת את שניצל ואת את סטייק

09/11/2012 03:11

הוא התעלף ..? לא! לא! הוא אמור להיות שמח :)))
מתח מתח מתח!! תמשיכייייי
דרך אגב אני מתה על החתיך שבתמונה שלך ;)

09/11/2012 03:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא!!
אני מתה על החתיך בתמונה שלי וליאמי המאמי חח :))

09/11/2012 03:47

ליאמי הוא נסיך ומושלם ומלאך וחמוד♥♥
וזאין? אני מתה עליו!! הוא שר מדהים פשוט והאופי שלו והמבט שלו.. ♥
חחחחחחח אני אוהבת את כולםם!!! :))

09/11/2012 04:47

אני אוהבת את כולם אבל במיוחד את ליאם וזאייןן הכי חתיכים והם שרים הכי יפה והאופיי שלהםםם גםם!!!

09/11/2012 04:49

הפייבוריט שלי זה הארי.. 3> אני פשוט מאוהבת בו זה משהו מדהים אבל לכל אחד מהם יש אופי מיוחד ונדיר!! D:

09/11/2012 05:16

גם אני מאוהבת בהארי לע לא ידעת חחח הוא נשמה ואני מכורה אילו יש לי אובססיה אם אני יודעת כמה זוגות תחתונים יש לו ואני יודעת חחח אהמשכתי ונכבה לי המחשב היחיים קשים!!!!!!

09/11/2012 06:57

גמאני מאוהבת בהארייייייי המושלמי שלי הנסיכייי שלי הוא חתיכייייי!!!!!!!!!!!!!!!
חעחעח 6 תחתונים ביומולדת שלו כל הבנות מחול שלחו לו תחתונים של ויקטוריה סיקרט לאמא שלו מסכנה עחחעחעחעחחעחעחעחעחח♥♥♥

09/11/2012 07:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוי ידעתי את זה חחח זוכרים תמעריצה שזרקה לו קונד…(הבנתם)בהופעה חחחחחחחחחחחחחחח

09/11/2012 07:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך