בדיקת שתן=הלכיות קשורים לפיפי
אני מהמהמת או מה?חחחחחחחחחחחח צניעות צניעות איפה היא?היא לא קיימת חחח
להמשיך?
אוהבים בכלל תסיפור או שלא קוראים??????????

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק14 חלקג'(סיפור על1D)

11/11/2012 902 צפיות 19 תגובות
בדיקת שתן=הלכיות קשורים לפיפי
אני מהמהמת או מה?חחחחחחחחחחחח צניעות צניעות איפה היא?היא לא קיימת חחח
להמשיך?
אוהבים בכלל תסיפור או שלא קוראים??????????

מנקודת המבט של זאיין
"הארי סיפר לי מה קרה לנייל ושחף היית בהלם"ורום צריכה…"הוא לחש לי"מה היא צריכה?"היא צריכה תקומת כיליה היא עשתה בדיקות היא רק צריכה תורם"קמתי מהמיטה ורצתי לחדר של בדיקות דם"יש לך אישור לעבוד בדיקת דם?"לא אבל זה חרום"טוב למה זה?"לתרום כיליה"ניקח לך שתי מבחנות דם לאחר הבדיקה האחות שמה את הדם בחומר"איך קוראים לחולה?"רום ברגר היא פה מתאונת דרכים והכילה שלה איכשהו נפצעה"היא שמה על הבדיקה של רום את אותו החומר מצטערת אין הטעמה"לא ידעתי מה לעשות "אבל יש לה תורם"החאות אמרה לי"מי זה"התורם הוא אחד החולים כאן לפי הבדיקות שהוא במקרה עשה הוא מתאים השאלה אם הוא רוצה לתרום"מי זה?"ליאם ג'יימס פיין"רצתי משם מהר לכיון החדר של ליאם הוא ישן הערתי אותו"ליאם אתה….התו…רם..של.רו..ם"אמרתי קטוע מהריצה שרצתי לא היה לי אויר לנשימה"מה?"אתה התורם של רום"תורם למה?"לכיליה הבדיקת דם שעשית כשהיאשפזת כאן אומרת שאתה תורם מתאים"ליאם שתק"אתה תתרום?"זאיין תבין אני…"הבנתי יצאתי מהחדר והלכתי לחדר במחלקת טיפול נמרף שרום הייתה בו היא הייתה מחוברת לצינורות"אני אוהב אותך"נישקתי את מצחה השומרים לא ידעו שאני בחדר יצאתי משם בוכה הסיכוי היחיד של רום ליחיות הוא ליאם וזה לא שליאם ימות אני לא יודע איך היא תחיה עכשיו שתי הכליות שלה נפגעו אבל אחת תעזור לה"

מנקודת המבט של ליאם
"זאיין סיפר לי שאני התורם של רום אני לא מאמין אני לא יודע מה לעשות אם אני לא יעשה כלום זה יפדע בחברות שלי ושל זאיין אבל אני פוחד לעבור את הניתוח הזה לא אחרי מה שקרה לאפריל,היא מתה מזה מניתוח כזה היא תרמה כליה אני פוחד גם כל לילה ליפני שאני נרדם אני נדכר בה ובנשיקה הראישונה שלנו ובנשיקה האחרונה שלנו ליפני שהיא מתה מילפני שנתיים וחצי אני יודע שאני לוקח סיכון גדול אבל אני יעשה הכל בשביל זאיין קמתי ממטתי והלכתי לאחד הרופאים"אני ליאם אני מאושפז מתאונת דרכים מהבוקר ובמקרה גילו שאני מתאים לתרומת כיליה איך אני עובר את הניתוח?"בוא לחדר 289 שם תאושפז ואני אסתכל בבדיקה שמוכיחה שאתה מתאים ונבצע את הניתוח בעוד שלוש שעות"ברופא אמר לי והיתקדם ללכת"אני רוצה שזה ישמר בסוד"אמרתי"שפתי חתומות"הרופא אמר והלך אני לא רוצה שידעו את זה,אני רוצה אבל אם אני יגיד את זה עכשיו יהיה בלאגן אני מעדיף לספר אחרי הניתוח הלכתי לחדר 289 שם חיכתה לי רופאה היא עשתה לי כמה בדיקות היא ביקשה ממני לעשות בדיקת שתן(כן כן מוזר תרדו לרציתי להוסיף)צילום רנטגן ועוד כמה בדיקות שאין לי מושג למה הם החרכיות לאחר שעה וחצי של בדיקות"אתה מתאים מכל הבחינות לניתוח התאמה מושלמת לכיליה של החולה אתה בריא מבחנה גופנית הינתוח יתבצע מוקדם יותר בוא איתי"הרופאה אמרה לי יצאנו מהחדר והלכתי אחריה הגענו לחדר בעל שתי דלתות גדולות ניכנסנו רום הייתה שם כמו צמח מחוברת למכישרים מסובכים"תעלה על המיטה שם"הרופאה אמרה לי"עליתי למיטה"תוריד חולצה"האחות שהייתה שם אמרה לי"הורדתי את החולצה"התהליך הוא תהליך של שעה עד שעה וחצי ניתן לך זריקת הרדמה ולא תרגיש כלום וגם רום לא תרגיש היא בתרדמת אבל למרות הכל ניתן לה גם זריקת הרדמה"הרגשתי את המחט ניכנסת לכתפי את החדר מסתחרר לי הרגשתי שעייני נעצמות"

מנקודת המבט של הארי
"ראיתי את זאיין עובר נסער לכיון יצאת בית החולים"מה קרה?"ליאם התורם של רום עזוב"הוא אמר לי ויצא משער בית החולים ניכנסתי לבית החולים והלכתי לחדר של שחף היא ישנה עם נייל מחובקת עדן גם ישנה הלכתי"לו איפה אתה אנחנו בבית חולים קרה תאונה לכולם חוץ ממני"שלחתי ללואי הודעה הוא בכלל לא יודע כלום ממה שקורה"מה?אני לא יכול לבוא אני לא בארץ זוכר?אני יבוא מחר אני ממש מצטער תעדכן אותי בהמשך"טוב"השבתי והלכתי לקיפטריה לישתות ולאכול"

מנקודת המבט של לואי
"הייתי חייב לטוס לפריז יש לדוד שלי חתונה היום בערב ליפני כמה דקות האיר אמר לי על מה שקרה כימעט ונפלתי לריצפה כל כך רציתי לתמוך בהם אבל לא יכלתי"

מנקודת המבט של רום(אחרי הרבה זמן שלא היה)
"התעוררתי בחדר לבן מרותקת למיטה ניסיתי לזוז לא יכלתי הרגשתי זרמים בכל הגוף רק בפנים לו היסתכלתי לצדדים וראיתי מישהו שוכב יושן על מיטה לידי לקח לי כמה זמן לזהות שזה ליאם"רום את שומעת?"איש אחד שלאחר כמה שניות הבנתי שהוא רופא שאל אותי אני בבית חולים?למה?ניסיתי לדבר לא יכלתי לפתע שמעתי עוד קול"מה קרה לי?"היסתובבתי לצדדים רק עם פני וראיתי שזה ליאם"מה קרה כאן?"היצלחתי להשחיל בין כל השאלות שהיו לי בראשי"ליאם תרם לך כיליה"אחד הרופאים אמר לי היצלחתי לזוז אך לא הרבה כאב לי"תודה"מלמלתי לו הוא רק חייך לי"אפשר להעביר את מיטתייך לחדר רגיל"אחד הרופאים אמר לי ולקח את מיטתי(יש לה גלגלים)לחדר אחד"אני חושבת שהעבירו גם את ליאם לחדר רגיל פתאום ראיתי את הארי הוא חלף ליד חדרי"הארי?"התעוררת?"כן עברתי ניתחו כיליה"מלמלתי חלושות"ליאם תרם לך?"כן"אני שולח הודעה לזאיין שיבוא"טוב אל תגיד לו למה"בוא עכשיו לבית חולים לחדר 132"זאיין השיב שהוא בא"הארי אמר לי"אני הולך לליאם"בי"אמרתי לאחר חמש דקות זאיין ניכנס לחדר"הי"אמרתי לו והוא קפץ עלי בחיבוק"


תגובות (19)

היי אסתי אהובתי הבדיקה צלחה לך הכל טוב ☺☺☺ אהבתי את הסיפור שלך כי הוא מהמם הוא מקסים תמשיכי דחוף ממני בקי♥♥

11/11/2012 07:15

אס זה פרק מהמםםם !!! תמשיכי !!
אבל כתבתי לך משהו דחוף בפייסבוק, תקראי אותו (:

11/11/2012 07:23

כן הבנתי מה שכבת הגבתי לך עפתי ליקרוא תסיפור שלך ובקוש תודה

11/11/2012 07:28

אס פרק מהמם ומושלם כמו תמיד רק שהוא יותר מסקרן, מרתק ומתעלה!
אני מתה עלייך ועל הכתיבה שלך♥♥
תמשיכייי

11/11/2012 07:53

תודה מרשמלו אבל אני לא יכולה ליכתוב השבוע מחר שני בחנים מוחרותים בוחן איר מבחן ואירוע ביום רבעי אזכרה ביום שישי אז לא יהיה לי זמן מקווה להישתמע בקרוב

11/11/2012 08:02

מה זה לא אוהבים???? זה אחד מהסיפורים הכי מושלמים באתר הזה!!!!!!! אוהבת אותך נסיכה!!!! מתה לדעת מה יהיה איתי ועם נייל בהמשך!!

11/11/2012 09:09

מושלמת שלי אין עלייך!סורי שאני לא קוראת תסיפורים שלך אין לי זמן נאי ישלים פערים בשישי שבת מאוהבת בך שמעו משהו קרה לי איזה כיף לך:נכון העיתון של ראש1 שיצא ברבעי החארון שהיה אז נכון יש שם פירסומת לחוברת חדשה אז קניתי תחוברת ויש שם פוסטר גדוללללל של הבנים איזה כיף לי חחחח אני מאושרתתת

11/11/2012 09:47

אני לא!!!!!!!! ותמשיכייי איפה אני ?!

אני רותחתתת ראיתי גיא פינססס בושה וחרפה!!!!

11/11/2012 10:56

כן,אני לא ראיתי אבל אני יראה ב10 וחצי שידור חוזר חח כן בושה ואני ימשיך מחר או שלא ניראה אני קצרה בזמן

11/11/2012 11:24

הקלטתי באייפון אני שומעת שירים כדי להירגע ממה שראיתי!!*_*

11/11/2012 11:34

אסתוש הנני כאן!!!

12/11/2012 11:09

סתם אני עצבנית וזה בגלל הבדיקות הקורביות שלי לא משנה חח ושאלת מה יש לי היום?בסיפור של ליאור אז עניתי לך כאן ואני לא קוראת כלום השבוע בקושי

12/11/2012 11:38

מה קרה בסיפור שלי?! אני מתה אני לא יודעת כלום למבחן בספרותתת אני בוכה!!!
;( ;(

12/11/2012 11:43

מתי תמשיכי?

13/11/2012 13:01

עכשיו חח אני הכלתי מוקדפ מהבית ספר ב10 אני חולה

14/11/2012 01:34

רק בריאות אסתי היקרה ותמשיכי לכתוב ממני בקי ♥

14/11/2012 01:36

תודה בקוש ואני עוד כמה דקות ימשיך

14/11/2012 02:04

המשכתי מחכה לאישור :9 בערב יש לי אירוע ומחר חופש ואי הכי כיף חח אבל בנתיים אני סובלת ||||:

14/11/2012 03:12

בקוש יש לי הפתעה בישיבלך מקווה שיעלה כמה שיותר מהר ודעתך חשובה לי

14/11/2012 06:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך