קצר יודעת את זה אני חייבת ללמוד ביוש

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק14 חלק ב'(סיפור על1D)

10/11/2012 793 צפיות 6 תגובות
קצר יודעת את זה אני חייבת ללמוד ביוש

מנקודת המבט של שחף
"כשהארי סיפר לי על רום קמתי מהמהיטה רצתי הוא תפס בידי וסובב אותי אלי היחזיק בי בכוח ניסיתי להתנגד אך לא יכלתי והא חיבק אותי סיפרתי לו על ההריון מרועי מה אני עושה עכשיו יש לי רק חודש להחליט ונייל בכלל לא יודע מזה כשהארי יצא מהחדר יצאתי גם ראיתי אותו מדבר עם הרופא עברתי במהירות הארי לא ראה אותי ניכנסתי לחדרו של נייל הוא בחדר לבד התקרבתי אליו חיוך עלה על פניו הוא לקח את כוס המים שהייתה על השידה שתה היתבוננתי העינו הכחולות לא ריציתי להפיסק אך אזרתי אתה אומץ ואמרתי"נייל אני אוהבת אותך ורק אותך אבל רציתי להגיד לך שאני בהריון"נייל נחנק מכוס המים ועינוי נעצמו אני חושבת שהוא התעלף דמעה זלגה מעייני,לאחר כמה נשיות של בכי נייל פקח את עיניו"לכי מפה"הוא אמר"לא היה לי מה להגיד הלכתי בוכה הארי ראה אותי במסדרון,אולי כן הייתי צריכה לחכות הוא חיבק אותי"סיפרתי לו והוא גירש אותי"תחזרי לחדר אני אדבר איתו"הארי נשק לי במצח ממש התקרבנו חזרתי לחדרי בוכה עדן ישנה ואני קיפלתי את רגלי וחיבקתי אותם"

מנקודת המבט של הארי
"דיברתי עם הרופא הוא אמר לי שרום זקוקה להשתלת כליה ושהיא עשתה בדיקות ושעכשיו רק מחכים לתורם שהכיליה שלו מתאימה כשהורפא הלך ראיתי את שחף יוצאת מכיון החדר של נייל בוכה הבנתי שהיא ספרה לו חיבקתי אותה והלכתי לנייל"אתה מטומטם?"אני מבין שהיא סיפרה לך הבוגדת"אני לא מאמין עליך"למה אני זה שבגדתי בה?"היא לא בגדה בך זה מלפנייך"היא לא אמרה לי אבל עדיין איך היא יכלה להסתיר את זה ממני?"אולי תנסה להבין אותה שהיא פחדה אתה חתיכת אוגאיסט שחושב רק על עצמו"אמרתי ויצאתי מהחדר"

מנקודת המבט של נייל
"שחף באה אלי בוכה פתאום היא הנחיתה עלי שהיא בהריון ידעתי שזה לא ממני כי לא עשינו נחנקתי מהמים שהיו בידי ונדמה לי שהתעלפתי לאחר כמה שניות פקחתי את עיני שחף הייתה שם גירשתי אותה לאחר כמה דקות הארי ניכנס הוא התנפל עלי שאני אגואיסט מגעיל ושאני לא מבין כלום אני באמת חתיכת מטומטם אם לי זהז קשה אז מה שחף עוברת?אני לא מאמין שזה מה שקרה קמת ממטתי והלכתי לחדרה עדן הייתה שם היא ישנה שחף חיבקה את ברכיה תוך כדי בכי נגעתי בעדינות בכתף שלה והיא נבהלה והיסתכלה עלי בוכה חיבקתי אותה"אני מצטער,הייתי אגואיסט"היא שתקה וחיבקה אותי"מה עושים?"שאלתי"אני אוהבת אותך"היא מלמלה בדמעות"אני אוהב אותך גם"נישקתי אותה נשיקה קטנה ניגבתי לה את הדמעות"הפלה"היא אמרה"בואי"אמרתי לה ולקחתי את ידה חיפשנו את החדר של ההפלות והרופא ביקשה ממני לצאת בזמן ששחף ניבדקת יצאתי התישבתי בכיסא ודמעה זלגה מעיני"

מנקודת המבט של שחף
"נייל בא לחדרי בעודי בוכה וחיבק אותי השלמנו החלטנו שאני עושה הפלה כשניכנסו לחדר של ההפלות הרופאה אמר לנייל לצאת ובדקה אותי"שחף את לא בהריון"היא אמרה לי"אני הייתי עשיתם כאן בידקה מלפני חודש"ראיתי את התיק והיה לך תאונה נכון?"כן"אז הפלת את התניוק בהפלה טבעית זה מה שהבדיקה קבעה"שמחתי אך הייתי עצובה כאב לי לאבד את התינוק או התינוקת שהיתה או היה לי בבטן למרות שזה מה שהייתי עושה כשיצאתי מחהדר נייל חיבק אותי סיפרתי לו על הכל אין לי מושג על מה הוא חושב אבל מה שבטוח שהוא יתמוך בי כשאני צריכה אותו"

מנקודת המבט של זאיין
"הארי סיפר לי מה קרה לנייל ושחף היית בהלם"ורום צריכה…"הוא לחש לי"מה היא צריכה?"היא צריכה תקומת כיליה היא עשתה בדיקות היא רק צריכה תורם"קמתי מהמיטה ורצתי לחדר של בדיקות דם"יש לך אישור לעבוד בדיקת דם?"לא אבל זה חרום"טוב למה זה?"לתרום כיליה"ניקח לך שתי מבחנות דם לאחר הבדיקה האחות שמה את הדם בחומר"איך קוראים לחולה?"רום ברגר היא פה מתאונת דרכים והכילה שלה איכשהו נפצעה"היא שמה על הבדיקה של רום את אותו החומר מצטערת אין הטעמה"לא ידעתי מה לעשות "אבל יש לה תורם"החאות אמרה לי"מי זה"התורם הוא………………."


תגובות (6)

הלחצת אותי!!!!!!!! ואיזה נסיכוש ניילר שלי!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי אהובתי!!!!!! אסתוש דה פרינסס לנצח!!!!!!!!

10/11/2012 21:44

תמשיכי !!

11/11/2012 02:10

אומייגזררררר מי התוורם הנסייך שלייי ?!?
המשך -דחוף!-

11/11/2012 02:12

אני ישמיך עוד מעט אבל יש לי בוחן מחר ואי כל פעם שניגמר לי יש לי עוד@ היום עשיתי מבחן במדעים מחר ערבית מחר גם אנגלית שלישי אנגלית עוד בוחן רבעי תנך אני משתגע!!!!!!

11/11/2012 04:59

אווומיגדד תמשיכיייייייי (:

11/11/2012 06:02

המשכתי:)מחכה לאישור אני מצטערת להגיד את זה אבל אחרי שפרק 14 חלק ג' יעלה אני יהיה בהפסקה של כמה ימים יש לי אירוע השבוע ומבחן אז לאא ניראה לי שיצא לי לכתוב פרקים עד יום חמישי

11/11/2012 06:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך