ארוך!
אני והלכת לאזכרה של סבא שלי :( במליאת שנתיים:(
שבוע הבא מהיום ימולדת 13 ואנ בכיתה ח'!
לתושבי הדרום גמאני פוחדת בישבילכם תיהיו חזקים וההורים של ירוצים לארח למי שאין בית וזה אבל זה לא בטוח אני צריכה לדבר איתם צרו איתי קשר בתגובות אני פוחדת מהמלחמה יש לי טרמאות אבל אל תדאגו יהיה בסדר אוהבת אתכם ה' תמיד אתכם בלב תאמינו שהכל יסתדר וכך יהיה אז תיהיה חזקים ואוהבת אתכם ובקי שלא תעיזי לפרוש אני ירצח אותך חח לא באמת אבל אל תרפשי רק בגלל שאת לא בגיל העשרה את הדוגמא האנושית לכך שלא משנה הגיל רק אהבה לכתיבה כאן משנה ולך באמת יש אהבה אז בלי מילים מיותרות בבקשה תישארי~!אוהבות?להמשיך?משיהו בכלל קורא את זה?כן או לא תגידו לי חח אוהבת את כולם ותהיהיו חזקים לא לפחד!!!!!!!!! איתכם בלב!

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק16(סיפור על1D)

16/11/2012 1119 צפיות 5 תגובות
ארוך!
אני והלכת לאזכרה של סבא שלי :( במליאת שנתיים:(
שבוע הבא מהיום ימולדת 13 ואנ בכיתה ח'!
לתושבי הדרום גמאני פוחדת בישבילכם תיהיו חזקים וההורים של ירוצים לארח למי שאין בית וזה אבל זה לא בטוח אני צריכה לדבר איתם צרו איתי קשר בתגובות אני פוחדת מהמלחמה יש לי טרמאות אבל אל תדאגו יהיה בסדר אוהבת אתכם ה' תמיד אתכם בלב תאמינו שהכל יסתדר וכך יהיה אז תיהיה חזקים ואוהבת אתכם ובקי שלא תעיזי לפרוש אני ירצח אותך חח לא באמת אבל אל תרפשי רק בגלל שאת לא בגיל העשרה את הדוגמא האנושית לכך שלא משנה הגיל רק אהבה לכתיבה כאן משנה ולך באמת יש אהבה אז בלי מילים מיותרות בבקשה תישארי~!אוהבות?להמשיך?משיהו בכלל קורא את זה?כן או לא תגידו לי חח אוהבת את כולם ותהיהיו חזקים לא לפחד!!!!!!!!! איתכם בלב!

מנקודת המבט של זאין
"הארי שלח לי הודעה לבוא מהר לחדר 132 לאחר כחמש דקות באתי וראיתי את רום שוכבת על המיטה עם דמעה קטנה וחיוך רצתי אליה חיבקתי אותה כל כך התגעגתי אלייה למגע שלה לנשימות שלה רק ליראות אותה וקחת את עיניה היה לי בראש כל היומים האלה"בכל כוחי להוציא הגה המהפה לחשתי לה"i miss you"היא ענתה"me to"הרמתי קצת את פני והיא נישקה אותי נשיקה קטנה עדן קראה לה לחדר של שחף עזרתי לה והלכתי להביא קפה נייל והארי היצטרפו אלי"מה קרה?למה באתם?"הבנות צריכות לדבר קצת"הארי אמר"על מה שקרה?"אמרתי והיסתכלתי על נייל הוא ניראה מודאג מתמיד"אני יודע ששחף אוהבת אותי אבל יש עוד משהו שאני חייב לגלות אני חייב לדבר איתה"תדברו כשהמצב ירגע"הארי אמר"זה לא הזמן" אמרתי לא מענין אותי אני חייב לדעת"נייל אמר ו"רץ"לחדר של שחף ועדן"בוא נלך לליאם בכל זאת הוא עבר ניתוח"הארי אמר לי"פאק שחכתי לדבר איתו"בעודנו מתקדמים לחדר של ליאם שילד החדר של שחף"שחף?"נשמעה צרחה הלכנו לחדרה של שחף ועדן וראינו את שחף שוכבת מעולפת על המיטה ועדן ורם מסיבבה בוכות מנסות להעיר אותה"כולם תצאו"נייל צרח כולם היתשתתקו ויצאו מהחדר חיבקתי את רום שבכתה והארי חיבק את עדן"מה קרה?"אני חושבת שזה עינין פרטי של שחף"רום אמרה חנוקה מהדמעות טוב הרגע קרה לאחותה משהו"זה בסדר ייפשלי אני מבין אותך"אמרתי ונישקתי את רום נשיקה קטנה וחיוך קטן הועלה על פנייה"

מנקודת המבט של נייל
"אני ו הבנים בהאנו קפה לבנות בזמן שהם מדברות הרגשתי שאני מתפוצץ ממה ששחף מסתירה ממני רצתי לחדרה וראיתי אותה מעולפת צרחתי לפתע הארי וזאיין באו כולם נבהלו היתחילו להישתלחשש עד שלבסוף צרחתי"תצאו מכן"כולם הישתקקו והיסתכלו עלי במבט מוזר ויצאו הלכתי ליד שחף נישקתי אותה במצחה"אני אוהב אותך אני יעשה הכל בישבילך"מלמלתי"גם אני אוהבת אותך ליאם"שחף מילמלה דמועתיי זלגו מהר יותר עייני שרפו עד מאוד גרוני היתיבש והכל בגלל חמש מילים שחוזרות על עצמם בראשי כשהיתכונתי לצאת מהחדר של שחף היא תפסה בידי ופקחה עיניה חיוך קטן עלה על פני היא בסדר והחיוך נמחק מהר מאוד"הי"היא מלמלה לא ידעתי מה להגיד לה כי היא במצב קשה"זה נגמר"לחשתי והלכתי מהחדר כל כך לא רציתי להגיד את זה אני יודע שהיא אוהבת אותי אבל אני גם יודע שלא רק אותי!"

מנקודת המבט של שחף
"הבנות באו לחדרי עם הבנים ולאחר כמה שניות הבנות סימנו לבנים לצאת הם יצאו להביא קפה ואני בנתיים לא הרגשתי טוב רום ועדן דיברו איתי לא הייתי מסוגלת לזוז לענות להם לינשום בקושי יכלתי הרגשתי שעיני נעצמות לאחר כמה דקות הרגשתי מישהו שלוחש לי"אני אוהב אותך אני יעשה הכל בישבילך"הייתי בטוחה שזה ליאם קיויתי שזה ליאם אזרתי כוחות להגיד"גם אני אובת אותך ליאם"לאחר כשתי דקות היצלחתי לפקוח את עיני וראיתי שזה נייל רגע?אמרתי לו שאני אוהבת את ליאם?שיט הרסתי הכל חשבתי לי היה שתיקה מביכה לא ידעתי מה להגיד"הי"נייל שבידיוק היתכונן ללכת היסתובב אלי וחשב כמה שניות מה להגיד לי כל כך פחדתי ומה שפחדתי ממנו קרה הוא עזב אותי כשהוא יצא מהחדר יהתפרקתי בכיתי כל כך הוא היהי מוכן לסלוח לי ואני מאתרי שאני אוהבת את ליאם באותו רגע רציתי למות היה בא לי לגמור הכל"אאאאאאאאאאאאאאאה"צרחתי לפתע ליאם ניכנס היתקרב אלי וחיבק אותי"

מנקודת המבט של ליאם
"הרגשתי יותר טוב אחרי הניתוח אז הלכתי לחפש את הבנים הם עידכנו אותי בכל מה שקרה לשחף אני אוהב אותה רציתי להיות איתי כשהיא צריכה חבר טוב רציתי לחבק אותה לפתע נייל יצא מחדר"לך אליה היא צריכה אותך יותר מאשר אותי"נייל אמר בוכה והלך לכיון אחר"מה קרה לו?"הארי שאל והיסתכל עלי הם לא ידעו שאני אוהב את שחף והיא אותי"כלום"אמרתי וניכנסתי לחשף היא בכתה שם הבנתי בערך שהם ניפרדו וחיבקתי את שחף"ליפני שנתיים ההייתי כאן לביקור של חודשים אצל סבתא שלי ויצאתי עם מישהו וניפרדנו כי הייתי צריכה לחזור"אני מכיר אותו?"שאלתי"לא יודעת אתה מכיר אותך?"שחף זאת היית את?את הישתנת איך שחכתי אותך?"אמרתי תוך כדי שהיתחבקנו שוב"אז בגלל זה אני כל כך אוהב אותך"לא הייתי בטו אם להגיד אך החלטתי להיסתכן"אני גם אוהבת אותך……ואת נייל"אני מצטער"לא באשמתך שאתה כזה מתוק וטוב לב וחתיך ומושלם"היינו כל כך קורבים לנשיקה נישקתי אותה"מצטער זה לא היה נכון"היא שתקה וחייכה לא היה ל מה להגיד"זה בסדר"היא אמרה לאחר דקה"אני לא חושבת שזה נכון שניהיה כל כך קרובים עכשיו"חיבקתי אותה חיבוק קטן ולא הדדי ויצאתי מהחדר נייל ישב בחוץ ליד החדר הבנים לא היו שם"איפה כולם?"שאלתי"הלכו"ולמה את כאן?"לא יכלתי להיות רחוק אפילו ש אפילו שהיא שהיא אוהבת…"אתה לא חייב להגיד ולהאכיב לך היא אוהבת אותך לך אליה אפיול שקשה לי להגיד את זה היא שלך"אמרתי והלכתי כאב לי על שחף ועלי שאני כל כך אוהב אותה אני מוכן לעשות הכל בישבילה אפילו אם זה אומר להיות רחוק ממנה"

מנקודת המבט של נייל
"חזרתי לליד החדר של שחף עד כמה שכעסתי אין לי לב להיות רחוק ממנה"אתה צריך להיות לבד"רום אמרה הבנתי שהיא יודעת"כן אני ידבר איתכם אחרכך"אמרתי והבנים והבנות הלכו ישבתי לבד בוכה עד שלפתע ליאם בא אלי ושאל"איפה כולם?"הלכו"ולמה אתה כאן?"לא יכלתי להיות רחוק אפילו ש אפילו שהיא שהיא אוהבת…"את לא חייב להגיד ולהאכיב לך היא אוהבת אותך לך אלייה אפילו שקש לי להגיד את זה היא שלך"ליאם אמר והלך הדמעות זלגו מהר יותר אזרתי אומץ וניכנסתי לחדר של שחף גם היא בכתה היא עברה הפלה טיבעית נפצעה בתאונה אוהבת שתי אנשים איך היא מסתדרת עיינה היו עצומות אך היא הייתה ערה לפי הבכי הדי חזק שנשמע מפיה יתקרבתי אלייה וחיבקתי אותה היא פקחה את עיניה"אני אוהב אותך"


תגובות (5)

אימלה!!! כמה מתח עובר עליי!!! זה סיפור על זאיין לא עליי!!!! למרות שהייתי שמחה לסיפור עליי (רמיזה גדולה אסתי!!!!!)
תמשיכי!!!!! אני באמת משתגעת פה!!! אוליי אני יברח וכמעט ימות מתאונת מטוס??? ואז נייל יציל אותי??? ואני אהיה בהריון מנייל?? ואז חתונה?? וסוף שמח!!!! חח לא אבל זה רעיון טוב דווקא לא?? תמשיכי כבר!!!!

16/11/2012 07:11

אסתי יקירתי שלי ♥♥ כיצד אוכל לפרוש עם טנא מלא וגדוש של אהבה כלפי ??

אני נישארת ומקווה שאמשיך לכתוב סיפורים,שירים וחמרים בחריזה לשביעות רצונכם

ועכשיו ברשותך אני מבקשת לומר לך 2 דברים:

תזכי למצוות ולמעשים טובים כי את מכבדת את סבא זיכרו לברכה – תמשיכי להיות כזו קשובה גם בחייך הבוגרים.

ואסיים במשהו פיקנטי ושמח – בת 13 אוטוטו ואו ואו מיליון נשיקות ורבבות חיבוקים ממני לך♥

מאחלת לך כי "אביב"תחושי בנשמה במהלכה של כל השנה כולה- מזל טוב ♥♥♥

ממני בקי ♥♥♥

16/11/2012 07:21

שחף תודה וכן אני הבנתי את הרמיזה המאוד לא בולטת שלך חח
ואני רק אוכל להגיד שאני יחשוב על זה ובקי שמחה שנישארת באתר ותודה על כל הברכות

16/11/2012 07:27

אאססססס !!
מזללל טוווב !! <3
אני אכתוב לך ברכה מלאה בפייסבוק ביומולדת שלך!!
ותמשיכייי <3 <3 <3

16/11/2012 10:38

תודה נסיכה שלי עוד שבוע חח ביום נשיאוין של ההורים!

16/11/2012 11:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך