משעמם\:
ורום ושחף לא מרשים לי לשפרוש אז אני_______ פורשת חחח אני לא אוהבת אותכם ביוש לבנתיים חח

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק17(סיפור על1D)

21/11/2012 882 צפיות 2 תגובות
משעמם\:
ורום ושחף לא מרשים לי לשפרוש אז אני_______ פורשת חחח אני לא אוהבת אותכם ביוש לבנתיים חח

מנקודת המבט של נייל
"חזרתי לליד החדר של שחף עד כמה שכעסתי אין לי לב להיות רחוק ממנה"אתה צריך להיות לבד"רום אמרה הבנתי שהיא יודעת"כן אני ידבר איתכם אחרכך"אמרתי והבנים והבנות הלכו ישבתי לבד בוכה עד שלפתע ליאם בא אלי ושאל"איפה כולם?"הלכו"ולמה אתה כאן?"לא יכלתי להיות רחוק אפילו ש אפילו שהיא שהיא אוהבת…"את לא חייב להגיד ולהאכיב לך היא אוהבת אותך לך אלייה אפילו שקשה לי להגיד את זה היא שלך"ליאם אמר והלך הדמעות זלגו מהר יותר אזרתי אומץ וניכנסתי לחדר של שחף גם היא בכתה היא עברה הפלה טיבעית נפצעה בתאונה אוהבת שתי אנשים איך היא מסתדרת עיינה היו עצומות אך היא הייתה ערה לפי הבכי הדי חזק שנשמע מפיה יתקרבתי אלייה וחיבקתי אותה היא פקחה את עיניה"אני אוהב אותך כשהיתנתקנו מהנשיקה שחף חייה דמעותי היפסיקו לנזול"אני אוהבת אותך ורק אותך אתה הבחירה שלי"היא ענתה חיוך עלה על פני ונישקתי אותה שוב"

מנקודת המבט של רום
"היום אני נייל זאיין ליאם דנה ושחף מישתחררים מבית החולים סוף סוף הכנתי לי תיר עם דברים שהארי היבא לי מהבית(לא הזכרתי את זה)החלפתי לבגדים רגילים היסתרקתי ויצאתי אני עוד לא דיברתי עם ליאם הלכתי לחדרו הוא ישב שם ובכה"מה קרה?"שאלתי"עלום אני בסדר"הוא אמר וניגב דמעות"אתה בטוח?!"אני אוהב את דנה באמת אך גם את שחף ואני לא יודע מה לעשות! ליאם אמר והישפיל מבט"אתה ודנה זה לתמיד אני יודעת שזה ניראה קשה עכשיו אבל דנה היא בחורה ממש חמודה יפה מקסימה מושלמת בישבילך ושחף עם נייל הכל יהיה בסדר"תודה"אפורפו תודה תודה לך על הכיליה"זה סתם"לא זה לא בילעדיך לא הייתי כאן"אל תדברי ככה"תודה"אמרתי וחיבקתי את ליאם הוא פגוע עכשיו הוא צריך קצת לסדר את הראש"לך לדנה דברו"אמרתי"אני ילך"הוא אמר שנינו קמנו והלכנו"

מנקודת המבט של דנה(חיימ שלי אין עלייך ועל כל אודם)
"ליאם בא אליי לחדר אני חושבת שהוא כועס אליי לא דיברנו יומים והוא מתנג מוזר"הי"הוא אמר"הי"עניתי"תקישב באם באת להגיד שאת…"נקטעתי מהנשיקה של ליאם"ליאם מה קרה?"שאלתי כשהיתנתקנו"אני הייתי הבן אדם הכי דפוק בעולם"היית?!"אווץ/"בצחוק"אמרתי ונישקתי אותו שוב"היתגעגתי אלייך"לחשתי לו"גם אני"הוא ענה הוא עלה למיטתי וחיבק אותי הוא נירדם הרגשתי שעייני נעצמות החדר היסתובב לי ונירדמתי"

מנקודת המבט של זאיין
"היום סוף סוף רום וכולם משתחררים כמה חיכיתי לרגע הזה היום זהו היום אני לא יודע אם זה מוקדם או לא אני רק יודע שמה שיש ביני לבין רום זהו משהו ממש מיוחד לכן היום אני ידאג להישאר איתה לבד בבית כבר דיברתי עם הארי שיעדכן את הבנים אנחנו מכירים כבר שלוש חודשים אני ממש אוהב אותה היום בערב בחצות בידיוק אני יציע לה נישאוין בידיוק כמו שאבי אמר לאמי אני חושב שהיא תסכים אבל אני לא בטוח אולי היא לא רוצה להיתחתן בגיל 19?(עוד מעט רום בת19)אני חייב לברר אני ישלח את אחד הבנים?לא זה יהיה שקוף אני יבקש מעדן הלכתי לחדר של עדן הארי ישן לידה מחבק אותה היא קראה ספר"הי"אמרתי"הי"היא ענתה בחיוך היא מושלמת יש להארי מזל שהוא איתה!"רציתי לבקש את עזרתך"OK דבר"היא אמרה סיפרתי לה על התוכנית(הפתעה)"ואו זה הדבר הכי מושלם בעולם אני בטוחה שהיא תסכים"אז פה את צריכה לעזור תרמזי לה תישאלי אם בא לה להיתחתן רמזים רק לא לחשוף אותי"אני בטוחה שהיא תגיד כן אבל אני יעזור לך בכל מקרה"עזרתי לעדן לקום ויצאנו היא הלכה לחדרה של רום שהייתה מוכנה ללכת הביתה בידיוק כמו עדן והשאר"בהצלחה"היא אמרה והלכה"

מנקודת המבט של רום
"חזרתי למיטתי עם בגדים רגילים לפתע עדן ניכנסה לחדר"היוש סיס"מה קרה?"איך את יודע שקרה משהו?"כל פעם שאת מדברת כמו היוש סיס וואטס אפ את צריכה משהו!"אני לא צריכה כלום חוץ מזה עברו שנה וקצת מאז שניפגשנו הישתנתי"חח"מה קורה איתך ואם הארי?"היא שאלה מזל עכשיו יש לי כיון"בסדר די טוב ואצלך"לא יודעת זאיין אוהב אותי ואני אותו אבל אנחנו לא כל כך קרובים"מה הכוונה?"אם נגיד הוא ייתן לי נשיקה אני לא ירגיש משהו רציני אני ירגיש יובש כזה איך להסביר"מה הוא לוחץ עלייך?!הוא לא צריך"מה?"כן כן"(רום הפתעה סודית חח)עדן חיבקה אותי"אולי הוא רק רצה לנצל אותי?"מממממש לא"היא ענתה"איך את יודעת?"כי אני יודעת שהוא אוהב אותך!"תודה"אמרתי"אם למשל הוא היה מציע לך להיתחתן איתו את היית?!" כן הוא הבן אדם הכי מושלם בעולם ואני מבינה שעוברים עליו דברים אבל כן"

מנקודת המבט של זאיין
"כן הוא הבן אדם הכי מושלם בעולם ואני מבינה שעוברים עליו דברים אבל כן" המשפט שרום אמרה לעדן לא יוצא לי מהראש שמעתי הייתי שם ליד הדלת אך במקרה אני ממש מתרגש ואני ורום סוג של בריב מאז מה שקרה שאף אחד לא ידע שעשינו את זה! היא בטח חושבת שאני רק ניצלתי אותה אני ממש מטומטם ואני לא ניצלתי אותה ממש לא אני באמ אוהב אותה אני חייב לעשות משהו כדי ליגרום לה לבין עד כמה!


תגובות (2)

אעעאעאעאעא תמשיכי נסיכה שלי אני כל כך מאושרת שלא פרשת!!!! דברים מתחילים להסתדר לי שוב..

22/11/2012 06:11

חחחחח שמחה שעזרתי חח תודה :)

22/11/2012 09:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך