לא כל כך ארוך יוצאים לי פרקים קצרים ומשעמים :(,סורי שאני רעה אבל פירסמתי קרוב ל50פרקים בהכל ביחד אתם אמורים כבר להכיר אותי
שחף?אוהבת נתתי לך הרבה תפקידים ורום ?אל תדאגי בפרק הזה ההיית קצת אבל בפרק הבא תיהיה יותר להמשיך????????????????

התאהבתי בך בגלל תמונה-פרק4(סיפור על1D)

23/10/2012 1326 צפיות 14 תגובות
לא כל כך ארוך יוצאים לי פרקים קצרים ומשעמים :(,סורי שאני רעה אבל פירסמתי קרוב ל50פרקים בהכל ביחד אתם אמורים כבר להכיר אותי
שחף?אוהבת נתתי לך הרבה תפקידים ורום ?אל תדאגי בפרק הזה ההיית קצת אבל בפרק הבא תיהיה יותר להמשיך????????????????

מנקודת המבט של רום
"הייתה תאונת היתרסקות במטוס מישראל ללונדון כל הנוסעים מתו מחר אין אפילו מה לקבור"אמר הקרין בחדשות
" זאיין תעביר לי את הטלפון" "הלו הגעתי לערוץ החדשות אני רוצה לדעת עם עומר ברגר(שחף השארה חח)מת בתאונת המטוס שהייתה ליפני כמה דקות" תמיתיני על הקו כן הוא היה על המטוס והוא מת"האישה מהחדשות אמרה לי הטלפון נפל מידי וראשי נפל על ברכיו של זאיין ובכיתי"איך אני יספר את זה לשחף ולאמי"?שאלתי את זאיין"אם תרצי שאני יהיה איתך…."וליפני שזאיין סיים את המשפט "כן"לא הפסקתי לבכות,ירד מבול השמיים בכו איתי מרוב בכי נירדמתי והתעוררתי במיטה של זאיין לבד ראיתי שאני עם אותם בגדים מאתמול טייסט שחור וחולצה לבנה היסתכלתי במראה הענקית בחדר של זאיין העיינים שלי היו אדומות ושעירי מבולגן מתמיד חיפשתי במגירה של זאיין מסרק לא מצאתי עד שפתחתי מגירה עם יותר מ20 מסרקים שונים לקחתי מברשת והיסתרקתי נעלתי את נעלי שהיו ליד המיטה של זאיין, ירדתי למטה וראיתי ששחף ונייל יושנים מחובקים בספה לא הערתי אותם יצאתי מהבית הולכת לכיון ביתי "זאיין מה אתה עושה פה?"שאלתי את זאיין שהיה בביתי"קראתי לו בגלל מה שקרה עם אבא"אמי אמרה לי דומעת לא אמרתי כלום וחיבקתי אותה"איך את יודעת"?שאלתי את אמי כשהיתנתקנו מהחיבוק"היתקשרו אלי ב11 בלילה,שהיה תאונת מטוס ושכל הנוסעים מתו ואמרו שאין את מה לקבור(עפר)ובבוקר דפקתי לכם בדלת שחף אמרה לי שוואן דיירקשן גרים מולנו, ואת ושחף עדיין ישנתם וביקשתי מזאיין שיבוא לבייתנו לא רצית לדבר על זה אצלו כי לא ידעתי אם אתם יודעות וסיפרתי לו הוא אמר לי שידעתם מהחדשות וזאיין אמר לי שלקחת את זה קשה והוא גם אמר לי שלא סיפרתם לשחף"לא סיפרנו לה היתכונתי לספר לה בבוקר אבל היא ישנה מחובקת עם נייל"אני יוצאת לטייל קצת אני יחזור מאוחר יותר"אמי אמרה וחיבקה אותי"אני רוצה שאת תספרי לשחף"היא לחשה לי ויצאה בכיתי שוב וזאיין חיבק אותי זו הייתה הנחמה היחידה שמצאתי אהבה אמיתית שמצאתי מישהו שיכול לעזור לי ולעודד אותי למרות כל זה אני צריכה להיות קצת לבד"זאיין אני מעריכה את זה שאתה איתי ועוזר לי אבל אני רוצה וצריכה להיות קצת לבד"אמרתי מנגבת את דמעותי"אני מבין אותך זה בסדר"זאיין אמר לי"אם שחף תתעורר לפני שאני יחזור אל תגיד לה כלום תגיד לה שהלכתי להליכה או משהו אני יספר לה שאני יחזור"בסדר"זאיין אמר לי היסתכלתי בעינו החומות נישקתי אותו ושנינו יצאנו מביתי זאיין הלך לביתו ואני הלכתי למעלית אבא שלי מת אבא שלי מת אבא שלי מת המשפט הזה לא הפסיק להדהד לי בראש עד ששמעתי בום וחריקה,אוי יופי עכשיו ניתקעתי במעלית?,לחצתי על כפתור של האזעקה לא היה מענה היתחלתי לבכות האוויר הלך וניגמר לי עם השניות צלצלתי שוב מישהו ענה לי"אני תקועה במעלית למעלה מ20דקות"אמרתי בקול חלש"אני יקרא לעזרה"אמר לי האיש אני חושבת שזה נער לאחר 15 דקות המעלית נפתחה ומולה היה נער עם שעיר שטני פוני ועיינים כחולות( שעיר כמו שהיה לג'סטין ביבר ולליאם)הוא היה גבוהה ורזה היה לו שרירים הוא היה עם מכנס שחור שמונה שמיניות ובלי חולצה"איתך דיברתי?"שאלתי"כן עכשיו הכול בסדר"?הוא שאל"ניסית להגיד כן אבל לא יכלתי היתחלתי לבכות"מה קרה"?הנער שאל אותי לא יכלתי להסתיר"אבא שלי מת בתאונת מטוס שהייתה אתמול בתשע בערב"אמרתי בוכה והנער חיבק אותי היסתכלתי בעינו הכחולות היו לו אותו עיינים כמו של עידו(הXשל רום)היינו ככה קורבים מנשיקה עד ש"מצטערת יש לי חבר"אמרתי ומהר רצתי יצאתי מהבלוק(היא ירדה במדרגות) לא ידעתי לאן הלכתי המשכתי ללכת,זהו זה מה שאני זוכרת ששמעתי בום…….
מנקודת המבט של שחף בבית של הבנים!
"התעוררתי בערך בשעה 10וחצי אין לי עוד בית ספר בלונדון,ראיתי את נייל יושן לידי מחבק אותי הוא כזה מתוק קמתי ממנו בזהירות עליתי לקומה השנייה ליבדוק אם רום ישנה אצל זאיין היו בקומה למעלה חמישה חדרים אחד של נייל,לואי,ליאם,הארי וזאיין החדרים של לואי,הארי ושל ליאם היו סגורים בטח הם יושנים הם חזרו מאוחר הם הלכו למועדון נייל אמר לי מזל שגם הוא לא הלך, החדר של נייל היה פתוח(וריק כי הם ישנו בסלון)והחדר של זאיין גם היה פתוח ניכנסתי לא היה שם אף אחד"הלו"?אמרתי לטלפון(התקשרו לשחף)"מי זה"?שאלתי"הלכתי בחוץ וראיתי נערה שרועה על הכביש מדממת לקחתי אותה לבית החולים והמספר שלך היה באנשי קשר שלה יש לה שעיר בלונדיני ארוך והיא רזה וגבוהה"אני תכף באה אמרתי לנער שניתקשר אלי"מי את בישבילה"?אחותה"אני משתתף בצערכם"הנער אמר לי"למה מה קרה"?"הנערה שהייתה שרועה על הכביש נתקעה קודם לכן במעלית בבנין המלטון אני גר שם,היא לחצה על הלחצן שמזעיק את השכנים עניתי לה אחרי שהיא יצאה היא חיבקה אותי ובכתה היא אמרה לי שאבא שלה מת בתאונת מטוס"בכיתי" הישתתקתי לכמה שניות,אני תכף יבוא באיזה חדר אתם"?357"ניתקתי הלכתי מהר לביתי אמי לא הייתה שם היתקדמתי לכיון בית החולים בית החולים ממש קרוב אז הלכתי ברגל(זה 3דקות הליכה זהרחוב אחד ליד) היתקשרתי אל אמי"למה לא סיפרת לי"?"היתכונו לספר לך בצהורים"אמי אמרה לי"אמא נער אחד אמר לי שהוא מצא את רום על הכביש והיביא אותה לבית חולים וליפני זה היא נתקעה במעלית והיא צילצלה באזעקה של המעלית(זאות שקוראת לשכנים)ולאחר כמה דקות רום יצאה היא בכתה ופשוט סיפרה לו הוא דיבר איתי כי אני באנשי קשר של רום והוא סיפר לי למה אני צריכה לשמוע אתזה מאיש זר"?שאלתי את אמי אך לא הייתה תשובה………


תגובות (14)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!! מושלם

23/10/2012 12:04

דריוש תודה ונואביטל(ניראה לי אני לא מצליחה ליקרוא חחח)תודה המשכתי אבל לא העלתי כי לא סימתי

23/10/2012 14:33

אהבתי מאוד!! ועכשיו חזרתי מהגיחה המפגרת שלי!! בגלל שיש התרעות החזירו אותנו ב11 בבוקר הביתה במקום בשבע בערב!!!

24/10/2012 03:07

ותמשיכי!! נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל נייל!!!!!!!!!!!!

24/10/2012 03:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (מה זה גיחה?)והתרעות למלחמה?אני יודעת את העיר שלך אמאמאממאמאמאמאממא והמשכתי אבל לא הלעתי כי אני שוקלת לתקן שחף תעשי פייסבוק!@ וניתכתב כל היום אני מתכתב עם רום ויז לי קבוצה על וואן די ואני מעלה תמונות של לואי בלי חולצההההההההההההההההה חחחח ושל הבנים ויש לי תוכנה פוטוסקייפ זה מה זה טוב אז תעשי כבר פייססססססססססססססס

24/10/2012 03:57

אסתי אסור לי פייס!! אמא שלי לא מרשה לי אחרי שפרצו לי פעמיים כבר..
וגיחה זה כמו טיול קמפינג של הכיתה לאיזה חור בארץ..
ויש התרעות לגראדים וקסאמים אז החזירו אותנו..

24/10/2012 04:05

אני החזרתי את הפייס שלי אחרי שפרצו לי לו! מועחעחעחחעע הם למדו שאיתי לא מתעסקיםםם! למרות שאין לי מושג מי פרץ לי… 0_0

24/10/2012 04:29

אה,לי גם לא מרשים אבל אני עדיין לא שלא מרשים לי אבל אוסרים עלי להגיד על עצמי יותר מידי פרטים ולעלת תמנוות שלי כל הפייס שלי בתמונות של הבנים אבל אם את רוצה יש לך תדוא שלי בתאר ואני יכל לישלוח לך את פרק חמש אם בא לך שאני ישלח לך שלחי לי הודעה<333333333333333333333333333333333333333333333

24/10/2012 04:29

גמאני רוצה להיות בסיפור שלך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משולמי תמשיכי♥♥

24/10/2012 09:50

סבבה ואמרתי לך כבר שתיהיה אם לא אמרתי אז תיהיה או עם לואי או עם ליאם והיה בעיה באתר הסיפור על הארי פרק37 והסיפור על ליאם פרק9 עלו אבל זה מבולגן!@ תחפשו בדף הסיפורים שלי וללילוש הארי שליייייייייייייייייייייי ואיפיון של הדמות ניראה לי שאיפיו זה תיאור חחחחחחחחחחחחח

24/10/2012 10:23

למרות שכבר קראתי את פרק 5…….. תמשיכייי !!!

24/10/2012 13:57

אוקי אני מעלה הוא כבר מוכן

24/10/2012 13:59

היי אסתי החביבה

את יודעת שאני מאד אוהבת את הכתיבה שלך ומבקשת כי תמשיכי לכתוב ממני ב – ♥ בקי -♥

24/10/2012 14:07

העלתי את פרק חמש הוא עלה ועלה גם הסיפור על הארי פרק37 וגם הסיפור על ליאם פרק9 פשוט כל הסיפורים התערבבו לי בדף פרופיל ואני ישמח אם תחפשו אותם ותיקראו ובקי תודה ואשמח לדעת עלייך קצת פרטים בסיסים כיתה וזה(אסור להגיד גליאים אבל אם בא לך אני לא אמרתי)

24/10/2012 23:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך