אני מקווה מאוד שזה מעניין ושאהבתם :)

התאהבתי בכוכב – פרק 2 ♥

14/06/2012 1163 צפיות 2 תגובות
אני מקווה מאוד שזה מעניין ושאהבתם :)

כול הבנות התחילו להתלחשש , וישר הסתכלתי על מישל , "וואי כמה שאני מקנא בך " עשתה לי עם תנועות שפתיים.
טים התקרב אליי והתיישב בשולחן , לא יכולתי שלא להסתכל עליו , אתם יודעים הוא באמת חתיך..
כשהבנתי שאני בוהה בו ישר הזזתי את עצמי והסתכלתי לכיוון החלון.
"היי" אמר , "היי " החזרתי כשאני עם הראש לכיוון החלון.
במשך כול השעה הראשונה המורה רק דיברה על מה הולך להיות בשבוע הראשון , והמסיבת פתיחה , שזה בעצם נשף של כול השכבה שלנו , נשף מסכות.
כשהמורה אמרה שהולך להיות נשף מסכות ישר הסתכלתי על מישל כי מישל היא תופרת מקצועית , ידעתי שהיא תוכל לתפור לנו את השמלות הכי יפות.
במשך כול היום כול הבנות בבצפר נדבקו לטים , ביקשו חתימות , תמונות וכול השטויות האלה.. היו כמה פעמים שגם מישל רצתה ללכת אליו , אבל אני פשוט עצרתי אותה.
בסוף היום אני ומישל יצאנו מהבצפר לכיוון הבית , וראיתי את טים בצד השני של המדרכה.
"סברינה, חכי דקה אני צריך לשאול אותך משהו" צעק לי מהצד השני.
"מישל בואי אני צריכה למהר" אמרתי למישל.
"אבל טים קורא לך , חכי אולי זה משהו חשוב" אמרה .
"אני לא רוצה לדבר איתו " אמרתי והתחלנו ללכת במהירות הביתה
"סברינה , חכיי " צעק שוב.
לא עניתי לו התחלתי ללכת יותר מהר ופשוט משכתי את מישל אחרי .כעבור כמה דקות הגעתי הבייתה ,
"אז איך הייה היום הראשון? הכרת מישהו חדש?" שאל כריס
"אמ.. לא מישהו מיוחד" עניתי..
"מזה לא מישהו מיוחד? הכרנו את טים אנדרסון!!" אמרה מישל שבאה אליי.
"מישל!! שקט." אמרתי לה.
"אהה נחמד, שמעתי שהוא עבר לפה" אמר כריס.
"אמ.. אנחנו צירכות לעלות לחדר שלי , אנחנו צריכות לעשות.. אמ . דברים! " אמרתי ומשכתי את מישל אחרי לחדר.
"וואי איך אני מחכה לנשף.. אני בטוחה שתתפרי לנו את השמלות הכי יפות שבעולם, עם את צריכה עזרה בזב אני תמיד יכולה לעזור" אמרתי..
"גם אני מחכה לזה, אני רוצה שנתפור את השמלות ביחד, אולי תפגשי שם את טים , אני חושבת שהוא מחבב אותך.. , מעניין מה הוא רצה להגיד לך היום" אמרה מישל.
"אולי הוא מחבב אותי אבל אני לא אותו אני לא רוצה מישהו שחצן !" אמרתי בטיפונת עצבנות .
"טוב נווו.. עם את לא רוצה אותו אני יקח לך אותו", אמרה לי וצחקה
" בהצלחה" החזרתי והתחלנו לצחוק
" טוב , אני רוצה להכנס לפייס" אמרתי
מישל התיישבה ליידי ונכנסו לפייס.
ראיתי הודעה ובקשת חברות חדשה.
בדקתי מי שלח לי בקשה ופתאום.. אני רואה שיש לי בקשה חדשה מטים אנדרסון, אישרתי אותו ואז נכנסתי להודעה החדשה שהייתה לי. ההודעה הייתה מטים,
בהודעה הייה רשום ככה:
"למה ברחת לי באמצע?"
"זה לא שברחתי, פשוט הייתי חייבת למהר הבייתה" עניתי..
כעבור 2 דקות קיבלתי הודעה מטים , " אהה אוקי.. פשוט אני רוצה לדבר איתך"
"אווקיי.. אין בעיה נדבר מחר, אני חיבת ללכת.. נדבר מחר " עניתי והתנתקתי.
בערב מישל חזרה הבייתה , אחרי שהיא הלכה נכנסתי להתקלח ואחרי זה הלכתי למיטה..
התחלתי לחשוב על מה טים רצה לדבר איתי , על מה כבר לכוכב גדול לדבר איתי?
ככה הייתי שקועה במחשבות ובסופו של דבר נירדמתי.
למחרת בבוקר קמתי והתארגנתי , ירדתי למטה אמרתי לאמא שלי ביי , ויצאתי לבית הספר
בדרך פגשתי את מישל והלכנו ביחד , למזלי לא ראיתי את טים בדרך כי לא הכי הייה לי בא לדבר איתו, אני לא כול הבנות , כול הבנות נדבקות אליו ואני בדיוק ההפך אני מנסה במה שיותר להתרחק ממנו.
כול הדרך לבית הספר אני ומישל דיברנו על אתמול , היא כול כך רצתה לדעת על מה הוא רצה לדבר איתי, ואני כול שנייה ניסיתי לשנות את הנושא והיא פשוט לא נתנה לי.
בערך אחרי 10 דקות אני ומישל הגענו לבצפר ונכנסנו לכיתה, כמה דקות אחרי זה טים נכנס , הוא התחיל ללכת לכיוון שלי ובדיוק שנייה אחרי זה בריטני נכנסה לכיתה. בריטני היא הילדה המקובלת והמגעילה של השכבה. " טים , חמווווד שליי בוא אני צריכה לדבר איתך " אמרה בקול הצווחני שלה.
טים הסתובב ואמר "אני לא יכול עכשיו , אולי אחר כך." "לא טים! אני רוצה לדבר איתך עכשיו !" צעקה. טים התסכל אליי ואמר אני יבוא עוד מעט, והלך לכיוון בריטני ..
המשך יבווא D:


תגובות (2)

חחחח , למה היא צעקה את זה ?!
פרק חמוווד :D

15/06/2012 09:03

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!מה טים יגיד לה.???

15/06/2012 12:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך