נויה^
פרק חמוד שהעלתי, מחר אעלה פרק נוסף=] מקווה שתאהבו ואשמח לביקורת.

התאהבתי במורה שלי פרק 19

נויה^ 31/05/2015 3948 צפיות 27 תגובות
פרק חמוד שהעלתי, מחר אעלה פרק נוסף=] מקווה שתאהבו ואשמח לביקורת.

הלימודים הסתיימו סוף סוף, אז הלכתי קצת לחדר לנוח עם רננה.
"אז מה הולך עם אליאב ?", שאלתי וחייכתי חיוך שובב.
"מתקדם מהר מידי, אני לא חשבתי שככה אני אמשיך הלאה, אני וקובי פרודים רק כמה ימים ואני כבר בקטע עם אליאב. אני מרגישה שזה מהר מידי", היא אמרה ומבטה היה קצת מבואס.
"אני חושבת שזה לא מהר מידי, הוא בחור טוב, אתם נמשכים אחד לשנייה, אני לא רואה כאן שום בעיה", אמרתי והיא חייכה חיוך קטן.
"יש משהו בדברייך", היא אמרה ונשכבה על המיטה.
"בסוף צדקת, זאת סתם ידידה של בן, זה בטבע שלי לאכול סרטים", אמרתי והוצאתי מהארון טייץ שחור וגופיית ספגטי לבנה.
השלתי את בגדיי מעליי ושמתי בסל הכביסה.
"פשש איזה טוסיק אלכס, לא פלא שרועי ובן רוצים אותך", רננה אמרה והתחלנו לצחקק.
"היום רועי התנשק עם איזו מישהי בשם נועם", אמרתי לרננה בעוד אני לובשת את הטייץ.
"מה?האקסית שלו?היא בלונדינית?", היא שאלה במבט מופתע והנהנתי.
"מה לעזאזל?אחרי מה שהיא עשתה לו הוא עוד מנשק אותה?", היא שאלה והתרוממה לישיבה.
"מה היא עשתה לו?", שאלתי בעודי מברישה את שיערי הארוך והחלק.
"היא בגדה בו, עם החבר הכי טוב שלו, יואב. זה קרה שנה שעברה, עשו פה מסיבה עם כל השכבות, יואב היה כיתה מעלינו, אז במסיבה הוא תפס אותם בשירותים משחקים אמא ואבא בתוך התא, בלי בושה. את לא מבינה איך הוא נפגע, רועי ממש רגיש", היא אמרה ומלא מחשבות התרוצצו במוחי, אם היא בגדה בו, למה הוא הביא לה לנשק אותו?
"אני יודעת שהוא רגיש, אבל למה הוא הסכים לזה?זאת אומרת…אם היא פגעה בו כל כך אז למה הוא שוב מכניס את עצמו לתוך זה?", שאלתי אותה והיא משכה את כתפייה.
"הוא קצת מסתורי הרועי הזה, לפעמים אי אפשר להבין אותו", היא אמרה והנהנתי בהסכמה.
"טוב, בואי נלך לעשן, אני מתה לחמצן", רננה אמרה וקמה מהמיטה.
"בואי נעשן בחדר, נמאס לי כל הזמן לצאת מהחדר בשביל לעשן", אמרתי והיא התיישבה על המיטה בחזרה והוציאה סיגריה מהחפיסה והדליקה אותה.
הוצאתי את החפיסה שלי מהתיק של הבית ספר והתיישבתי על המיטה, הוצאתי סיגריה מהחפיסה, תחבתי אותה לפי והדלקתי אותה.
"אני אומרת לך, כל הגברים נהיו היום יותר גרועים מבחורות", אמרתי לאחר שנשפתי את השאיפה הראשונה.
"כן, אני יודעת, זה כבר מגעיל", היא אמרה וצחקקנו.
"שלחו לך הודעה", רננה אמרה והביאה לי את הפלאפון.
"מתי את באה לחדר שלי?", זה היה בן, הראתי לרננה את ההודעה והיא פערה את עינייה.
"הוא מת עליך אלכס, נו…מתי את הולכת ישובבה?", היא שאלה ומבטה היה שובבי.
"שיחכה, יש עוד זמן", אמרתי, בחיוך ושלחתי לו הודעה בחזרה "אחרי ארוחת ערב", שלחתי לו וסגרתי את הפלאפון.
***

אחרי הארוחת ערב, הלכתי לחדרו של בן.
"התגעגעתי אליך", בן לחש לאוזני בעודנו שוכבים על המיטה, ראשי מונח על חזהו וידו מלטפת את ראשי.
"גם אני", אמרתי וונישקתי את בטנו.
"אז..מה עם רועי?", הוא שאל לפתע שאלה לא קשורה.
"כלום, למה?", שאלתי בעודי מלטפת את בטנו.
"ראיתי איך הוא הסתכל עליך היום, הוא דלוק עליך", הוא אמר ונימה טיפה כעוסה נשמע בקולו.
"האמת היא שהוא פעם אחת ניסה לנשק אותי אבל…אמרתי לו שאני לא מעוניינת", אמרתי ובן התרוממם לישיבה בזהירות בכלל הראש שלי ונטל מהשידה שליד המיטה את חפיסת הסיגריות שלו.
הוא הוציא שתי סיגריות, הוא הביא לי אחת ואת השניה הוא תחב אל פיו.
תחבתי גם אני לפי לאחר שהודתי לו והוא הדליק את הסיגריות.
"אז תפסיקי להסתובב איתו", בן אמר וגרם לי להתעצבן, אין לו זכות להגיד לי דבר כזה.
"אין לך זכות להגיד לי עם מי להסתובב, טוב לי איתו, אנחנו ידידים טובים וזהו", יריתי לעברו בכעס, הוא זרק את הסיגריה אל תוך כוס של מים וקם מהמיטה.
"את תמימה", הוא אמר והשיל את החולצה שלו מעליו ועיניי ראו קעקוע ענק אשר מתחיל מהגב העליון עד חצי גב, של אריה שואג, הקעקוע הכי יפה וסקסי שראיתי מימיי, אני כל כך נמשכת לגבר עם קעקועים, זה מדליק אותי בקלות.
זרקתי את הסיגריה הגמורה אל תוך הכוס שבן זרק מקודם את הסיגריה שלו וקמתי מהמיטה ונעמדתי מולו.
התחלתי לנשק את גבו, נשיקות עדינות ואיטיות, הוא הרים את ראשו ואז הוריד אותו והסתובב אלי.
הוא זרק אותי על המיטה בחוזקה ועלה מעליי.
"למה את כזאת עקשנית?", בן שאל בקולו הצרוד והביט בי במבט שלו שגורם לגופי להתפתל מהתשוקה.
"אני לא עקשנית, אני פשוט אומרת את מה שאני חושבת", אמרתי והוא נשך את השפה שלו.
הוא הנחית את שפתיו על שפתיי, הוא התחיל לנשק אותי בעדינות וברוך, אחרי זה זה נהפך לפראי וסוחף, קשה להתאפק עם אחד כמו בן, הוא כל כך גבר שבאמת קשה לעמוד בפניו, ובקלות אפשר ליפול ברשת שלו.
"מה את עושה לי?", הוא שאל והמשיך לנשק אותי.
"אתה לא אוהב את זה?", שאלתי והוא התנתק משפתיי והביט בעיניי.
"את לא מבינה כמה שזה ההפך, את מטריפה אותי אלכסה, תביני את זה", הוא אמר וראיתי במבט שלו שהוא כנה, הרמתי קלות את ראשי ונישקתי את שפתיו.


תגובות (27)

תמשכי עם אפשר עד היום

31/05/2015 16:15

    אני אשתדל:)

    31/05/2015 16:17

תמשיכי היום!

31/05/2015 16:30

    יכול להיו שאמשיך היום:)

    31/05/2015 16:44

חחח גם אני!

31/05/2015 16:58

    תמשיכי בבקשה!!!
    אני ממשיכה עכשיו=]

    31/05/2015 20:33

פרק ממש ממש חמוד(-:
מסכימה עם כולן; תמשיכי ועכשיו!!

31/05/2015 17:00

    תודה לך!
    אני ממשיכה עכשיו=]

    31/05/2015 20:35

תמשיכי זה ממש יפה

31/05/2015 18:10

    תודה רבה!:)

    31/05/2015 20:33

אעאעאעאעאע תמשיכי עכשיו ומיד

31/05/2015 19:05

    אני ממשיכה עכשיו=]

    31/05/2015 20:34

זה כזה מושלםם תמשיכי היום!!!!

31/05/2015 19:09

    חחח כן גם אני בקשתי ממנה

    31/05/2015 19:11

    תודה רבה!:)
    ואושר אני ממשיכה עכשיו:)

    31/05/2015 20:34

יווווו
אני מתה על זה שהם מסתירים את זה
בא לי לראות שיש לה פרוטקציות בכיתה
וזה יעורר שאלותתתת
בקיצור פרק מהמםםם
את מעלה מהר אני לא מספיקה להגיב!!!!

31/05/2015 19:11

    תודה רבה לך!!!
    ותראי בפרקים הבאים, אולי זה מה שיהיה:)

    31/05/2015 20:36

אני חולה על הסיפור שלך תמשיכי מהר❤

31/05/2015 19:59

    בתגובה הקודמת שלי התכוונתי לזה שחסר בסיפור שלי תיאור של הדמויות . תיאור רגשות מחשבות וסביבה.

    31/05/2015 20:02

    תודה רבה לך!
    אם את רוצה אני יכולה לעזור לך עם זה בכיף, למרות שאני לא הכי טובה בזה אבל אני אעזור לך במה שאני יכולה:)

    31/05/2015 20:37

מוושלם! תמשיכי!

31/05/2015 20:16

    תודה!ממשיכה עכשיו=]

    31/05/2015 20:37

סיפור נדיר, באמת. רק שוב שמתי לב, שאת כותבת 'הביא' במקום 'נתן'
הביא לא לנשק אותו=נתן לה לנשק אותו.
שוב, "הביא" זה כשאת מדברת על חפצים. "נתן" זה כשאת מדברת על רגשות או מעשים.

חוצ מזה הסיפור ממש יפה אני מתחברת כל יום לראות אם המשכת.. תמשיכיי כבר חחחח

31/05/2015 21:42

    תודה רבה לך!!
    עכשיו הפנמתי את זה חחח תודה לך על ההערה=]

    01/06/2015 01:30

עהעהעהעה עוד פרק ולא ראיתי !
אוח בן מה הייתי עושה לך יסקסייי
תמשיכי מושלםם!!❤️

31/05/2015 22:53

    תודה רבה לך!!!! :)

    01/06/2015 01:30

למה את חייבת לעשות את זה כל כך נדיררר התמכרתיייייי

31/07/2015 04:30