נויה^
אני רוצה להודות לכן על התגובות שלכן אתן מדהימות ועוזרות לי כל כך!!! אוהבת ומעריכה המון!!!3>

התאהבתי במורה שלי פרק 28

נויה^ 16/06/2015 3521 צפיות 21 תגובות
אני רוצה להודות לכן על התגובות שלכן אתן מדהימות ועוזרות לי כל כך!!! אוהבת ומעריכה המון!!!3>


"אני…אני מצטערת בן, אני לא יכולה, לא ככה", אמרתי, כמעט לוחשת את המילים שלא כל כך הייתי בטוחה בהן. הבטתי בעיניו השחורות שאני כל כך אוהבת…הן נראו עכשיו כמו ים שחור סוער והרגשתי את ליבי נמחץ והרגשתי איך הוא התנפץ לרסיסים.
הוא קם והביט בי במבט שנראה מאוכזב והתקדם לעבר הכיסא שממולי, הוא התיישב עליו ושם את פרקיי ידיו על ברכיו וקבר את פניו בין שתי ידיו הגדולות.
"חשבתי שתביני אותי אלכסה, שתביני אותי לפחות טיפה…אבל את תמיד חושבת שאני לא רוצה אותך, שאני תמיד חושב על בנות אחרות, זה כואב את יודעת?זה גם פוגע, את לא סומכת עליי", הוא אמר בקול רועד כאילו כל שנייה הוא עמד לבכות.
"בן…איך אתה היית מרגיש אם היית חושב שאני אוהבת מישהו אחר?", שאלתי אותו בבכי שקט, הוא הביט בעיניי במבט קצת מופתע.
"את שכחת איך האמנתי לך שרועי נישק אותך ולא את אותו?את כבר הספקת לשכוח את זה?", הוא זרק לעברי את השאלות האלה וקם מהכיסא שלו והתקדם לעברי.
"את באמת הספקת לשכוח?", הוא לחש ותפס את פניי בשתי ידיו.
"לא, בן…כשתהיה מוכן לדבר עליה, אתה יודע איפה למצוא אותי", אמרתי וקמתי במהירות מהכיסא, התנתקתי מידיו ויצאתי ממשרדו, משאירה אותו כאוב ופגוע, למרות שאני זאת שאמורה להיות פגועה, הוא עדיין אוהב את האקסית שלו, מה הוא מצפה ממני שאעשה?שארגיש?
הרגשתי שאיבדתי אותו, שאני והוא לא נהיה יותר ביחד, זה הסוף.
כל הדרך לחדר לא הפסקתי לבכות, לא יכולתי להפסיק, זה כאב לי, הרגשתי כאילו חלק אחד ממני נתלש ולא יחזור יותר למקומו, בן, הוא יותר לא יהיה הבן שלי.

הגעתי למגורים של הבנות, התיישבתי על המדרגות והוצאתי מהחפיסת סיגריות שלי סיגריה ותחבתי לפי, הדלקתי אותה ולקחתי שאיפה עמוקה אל ראותיי, הרגעתי טיפה את העיקצוצים שהרגשתי בגופי, אבל רק לזמן קצר, סיגריה לא תצליח להשכיח את בן ממני, אני גם לא חושבת שמישהו אחר יצליח, זה חזק מידי מה שאני מרגישה אליו.
למה הייתי חייבת לסבך את עצמי כל כך?למה לא יכולתי לצאת עם מישהו בגילי, עם מישהו מותר?למה הכל חייב להיות מסובך ובלתי אפשרי בחיים שלי?
עישנתי את הסיגריה, מסתכלת מסביבי וחושבת מה לעשות?האם יש כזאת אפשרות לתקן?אני כבר לא בטוחה, אני ובן זאת הייתה טעות אחת גדולה.
סיימתי לעשן, הסיגריה כבר הייתה זרוקה כמה מטרים ממני, הדמעות לא הפסיקו לרדת והרגשתי את החוסר אוויר חונק אותי ומקשה עליי לנשום.
"אלכסה?יפה, מה יש לך?למה את בוכה?", רועי שאל ומבטו נראה דואג, הוא התיישב על ידי ושם את ידו על גבי.
"אני…", באתי להגיד אך הבכי גבר עליי, בכיתי כמו ילדה קטנה בין זרועותיו של רועי, הוא ליטף את ראשי ברוך ובעדינות מרגיעה, הבכי כבר פסק והחנק נעלם.
אני חושבת שישבנו ככה חמש דקות, הוא לא הפסיק ללטף את ראשי ולהיות לצידי, אהבתי את התחושה המרגיעה הזאת שהוא החדיר בי, לא רציתי להתנתק מחיבוקו.
"אלכסה", הוא קרא בשמי והתנתקתי מחיבוקו והבטתי בעייני הדבש שלו.
"בואי אני אקח אותך לחדר, תלכי לישון קצת", הוא אמר וחייך חיוך קטן.
קמנו מהמדרגות והלכנו לחדרי.

"תשני קצת, תירגעי, הכל יהיה בסדר יפה, בסדר?", הוא אמר בקול מרגיע וכיסה את גופי בשמיכה שלי והנחית נשיקה קטנה על המצח שלי.
הוא קם מהמיטה והתקדם לכיוון הדלת.
"רועי", קראתי בשמו, הוא הסתובב לכיווני.
"תודה", אמרתי וחיוך קטן עלה על פניי.
"בכיף יפה, אני אחזור יותר מאוחר", הוא אמר ויצא מהחדר.
***

הפלאפון שלי צילצל, מה שגרם להעיר אותי מהשינה העמוקה ששקעתי בה.
הבטתי על המסך וזאת הייתה רננה.
"הלו", עניתי בקול עייף.
"איפה את?", היא שאלה ושמעתי בקולה את הדאגה.
"בחדר, תבואי", אמרתי וניתקתי את השיחה.
השעה כבר שלוש בצהריים, פיספסתי את כל יום הלימודים, בן אפילו לא טרח להתקשר, כנראה שהוא גם לא יתקשר.
רננה פתחה את הדלת ונכנסה.
"תגידי מה עובר עלייך, איפה את כל היום, בן רותח, את לא מבינה, כולם אמרו שהוא השתגע, הוא התנפל על כולם והעניש כמעט את כל מי שהעז להוציא מילה מהפה, מה עובר עליכם?", היא שאלה והתרוממתי לישיבה, לקחתי נשימה עמוקה וסיפרתי לה הכל.
"אני אגיד לך משהו, אבל אל תכעסי עליי בסדר?", היא שאלה והנהנתי בראשי.
"אני חושבת שלא נהגת כמו שצריך, את היית צריכה לתת לו את הזמן שלו לספר לך עליה, אולי זה באמת נושא רגיש?הוא תמיד עמד לצידך אלכסה, אני חושבת שהיית צריכה להסכים איתו", היא אמרה וגרמה לי לערער בהחלטה שלי, אולי היא צודקת?אבל הוא עדיין אוהב אותה, איך אני אוכל להיות איתו בידיעה שהוא עדיין אוהב אותה?זה בלתי אפשרי ולא תקין.
"רננה הוא עדיין אוהב אותה", אמרתי ודמעה בוגדנית זלגה על מורד לחיי.
"מאיפה לך לדעת?הוא אמר את זה?", היא שאלה והנדתי את ראשי.
"רואה?את צריכה להביא לו הזדמנות להסביר לך, תני לו את הזמן שלו", היא אמרה אבל לא, אני לא יכולה להתמודד עם זה.
"לא רננה…אני לא מתכוונת לחזור לבן יותר, זה נגמר", אמרתי לה, בטוחה בעצמי ובהחלטה שלי.


תגובות (21)

וואי יא מושלמת!!
בבקשההההההההה אל תפרידי בין בן לאלכסה אני מתה עלייהם בתור זוג אני לא רוצה שהם ייפרדו!!!!!!!!
תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/06/2015 11:27

    אני מודה לכולכן על התגובות באמת שאתן מדהימות, מעריכה אתכן כל כך! 3>

    ובקשר לאלכסה ובן, אני לא יודעת מה יהיה הסוף שלהם…זאת אומרת שאני לא מגלה, לא כל כך מהר^^
    ואם הם יפרדו אז לא להרגו אותי בבקשהP:

    16/06/2015 16:59

וואיי תמשיככיייי יש לך כתיבה מושלמת♥♥ ושבן ואלכסה יפרדוו♥

16/06/2015 12:26

אני לא מאמינה שאת מפרידה ביניהם,כל הקטע בסיפור זה בן ואלכסה
תמשיכי

16/06/2015 12:42

מההה לאאא תחזירי אותם ביחדדדד

16/06/2015 12:45

ותמשיכיייייייייי

16/06/2015 12:46

לא!!!!! אל תפרידי בניהם לא רוצה!!!!
תמשיכי דחוף!!!!!

16/06/2015 13:59

פאק מה? למה? מטומטמת את אפילו לא יודעת אם הוא באמת עדיין אוהב אותהההה!
תמשיכיייי!❤️

16/06/2015 14:21

יששששששש סוף סוף איזה כיף עשית לי את היום תמשיכי ושבן ואלכסה לא יחזרו מובן!?

16/06/2015 14:56

תמשיכי ומצטערת אבל אני מאוהבת בזוג הזה אז שהם ישארו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/06/2015 15:17

את לא עשית את זה!! בבקשה תמשיכי!! מושלם!!

16/06/2015 15:38

פאק את חייבת להמשיך, אני חייבת לדעת את ההמשך ומה קורה בניהם. אלוהיםםםםםםםםםםםםםם כחלעמלחכ

16/06/2015 16:03

מושלם! פרק מרגש ובמיוחד עם המוזיקה :) בבקשה תמשיכי!!

16/06/2015 16:05

לא לא לא לא לא לא לא לא זה לא קורה!!!!!!
תמשיכי עכשיווווו

16/06/2015 16:10

פליזזזזז אל תפרידי ביניהם!!!!!
ותמשיכי!!!!!!!!!!!!
עוד היום ובהקדם האפשרי!!!!!

16/06/2015 16:50

כן, אני ממש לא רוצה שהם יפרדו. הם מושלמים ביחד):

16/06/2015 16:51

אני מודה לכולכן על התגובות באמת שאתן מדהימות, מעריכה אתכן כל כך! 3>
ובקשר לאלכסה ובן, אני לא יודעת מה יהיה הסוף שלהם…זאת אומרת שאני לא מגלה, לא כל כך מהר^^
ואם הם יפרדו אז לא להרגו אותי בבקשהP:

16/06/2015 17:00

לאאאאאא אל תפרידי בניהם !!! הם כלכך מתוקים יחד תמשיכי

16/06/2015 17:42

    אעלה עוד פרק היום יותר מאוחר:)

    16/06/2015 18:15

סוף סוףףףףף הסוף הצפוי נראה רחוק, שמחה שהקשבת לעצה שלי הסיפור מתחיל לקבל צורה אחרת, וכל הקטע הזה שבן משתגע ומתחרפן מעולה תשחקי עם זה עוד לדעתי…ומחכה לפרק❤️

16/06/2015 20:25

    כן, עזרת לי המון!!!
    אל תדאגי הבלתי הצפוי עוד לא נגמר!
    תודה רבה לך מעריכה את זה!3>

    16/06/2015 23:26
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך