Sunflower
זה סיפור מיוחד, שכתוב משתי נקודות מבט, הולי וואלקר המעריצה, שאני כותבת, ודניאל גריי, שרונגילי כותבת.
אנחנו נפרסם את הפרקים יחד (חוץ מהפרק הזה מפני שאצל רונגילי 11 הוא כבר הועלה וקוראים לו 'התאהבתי במעריצה') וכדאי לכם לקרוא אותם במקביל.
מקוות שתהנו :)

התאהבתי במפורסם -דמויות-סיפור שאני כותבת אם רונגילי 11 (תקראו את הרציתי להוסיף קודם)

Sunflower 07/12/2013 591 צפיות אין תגובות
זה סיפור מיוחד, שכתוב משתי נקודות מבט, הולי וואלקר המעריצה, שאני כותבת, ודניאל גריי, שרונגילי כותבת.
אנחנו נפרסם את הפרקים יחד (חוץ מהפרק הזה מפני שאצל רונגילי 11 הוא כבר הועלה וקוראים לו 'התאהבתי במעריצה') וכדאי לכם לקרוא אותם במקביל.
מקוות שתהנו :)

-דמויות-
שם-הולי וואלקר
גיל- שבע עשרה
מראה – שיער שטני חלק וארוך עיינים כחולות , רגה וגבוהה .
אופי – אוהבת מאוד אופנה ועיצוב בגדים (היא במגמת אופנה) ביטחון עצמי גבוה מאוד, מקובלת, לא סבלנית,שונאת זמרים (בנים לא בנות) כי היא חושבת שזה ממש לא גברי לשיר ולרקוד,לא סובלת אנשים שמפקפקים בה או נותנים לה ביקורת,תמיד אומרת מה שהיא חושבת,כנה מאוד,פלרטטנית,פוטוגית.
כישרון-מעודדת (הקפטנית) גמישה מאוד, חוש אופנה מעולה , החיוך שלה כובש כל אחד .

שם-אמנדה וייס בת דודה של נייתן בת׳
גיל-שבע עשרה
מראה-שיער חום חלק ארוך,רזה וגבוהה,עיינים ירוקות גדולות.
אופי-אוהבת מאוד אופנה ועיצוב בגדים (היא במגמת אופנה) ביטחון עצמי גבוהה , מקובלת,סבלנית מאוד,אוהבת מאוד זמרים ואפילו יותר היא אוהבת בנים , פלרטטנית,פוטוגנית , לא כל כך כנה , אוהבת מאוד לקבל ביקורות כי לדבריה היא מתחזקת מזה , שונאת בריונים שמתחילים איתה ובכללי היא שונאת שמתחילים איתה , היא תמיד אומרת שהבנות צריכות להראות התעניינות לבנים ורק אז שיתחילו איתם.
כישרון-מעודדת , גמישה, חוש אופנה מעולה, פלירטוט זה הצד החזק שלה.

שם-האנה וואלקר אחות של הולי
גיל-13
מראה-גבוהה יחסית לגילה שיער בלונדיני מתולתל עד הכתפיים עיינים כחולות ורזה .
אופי-מתעצבנת בקלות , איו לה סבלנות, מקובלת , קייטי גריי החברה הכי טובה שלה.
כישרון-רקדנית היפ הופ ובלט ,בצופים,מציירת מדהים .

שם-ביילי וואלקר אחותה של הולי
גיל-ארבע
מראה-בלונדינית עיניים חומות , רזה , וקטנטנה.
כישרון-רוקדת בלט (כמו רוב הילדות הקטנות ) , נריאת מלאך לאנשים הזרים והחברים אבל בשביל המשפחה היא השטן הכי גדול בעולם.

שם-ג׳ייסון וואלקר אחיה של הולי
גיל-ארבע עשרה
מראה-נראה ממש טוב שיער חום עיינים ירוקות.
אופי- חושב את עצמו , בנות מתות עליו,פלרטטן,אוהב לדבר בספרדית שהוא כועס , בסינית שהוא עצוב, צרפתית כשהוא מפלרטט , יפנית שמשעמם לו ,איטלקית כשהוא מדבר אם מישהו שהוא שונא , ואנגלית בשאר הדברים .חכם מאוד אבל מסתיר את זה ,מקובל. (הוא יודע שש שפות)
כישרון-יודע שש שפות וחכם ופלירטוט.

שם-וונסה והאנק וואלקר ההורים של האנה ,ביילי,ג׳ייסון והולי .
גיל- ארבעים וחמש וארבעים וארבע
מראה-כל המראות של הילדים .מעורבבים (נראים טוב)
אופי- אבא-חכם וטוב נותן עצות טובות בשלן מעולה מתרגז יחסית מהר וסבלן. אמא- חכמה טובה ונותנת עצות טובות ובשלנית מעולה מתרגזת ממש לאט ולא סבלנית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך