Love10026
13 תגובות ממשיכה! שבת שלום לכולם ✮ - שלכם ניני ✬

התאהבתי בערס ? – לוטן ואלמוג, פרק 54

Love10026 15/08/2014 2770 צפיות 15 תגובות
13 תגובות ממשיכה! שבת שלום לכולם ✮ - שלכם ניני ✬

פרק 54 –

– כעבור שלושה שבועות –
– מנקודת המבט של אלמוג –
זהו זה. ישתבח שמו מחר היא חוזרת, האהבה שלי. השלושה שבועות האלה היו לא קלים, בחיים לא חשבתי שאני אתאהב, ועוד במישהי כמו לוטן. אחת כזאת שנותנת העל מעצמה, בשבילי.
לא הפסקתי לחשוב עליה כל הזמן הזה, הבנתי שאף אחד לא מגיעה למה שהיא, שהיא אחת מיוחדת.. לא כמו כל השרמוטות שמסתובבות בחוץ.
באמא שלי נהייתי רגיש כמו כוסית שאפילו אני לא מאמין לעצמי. בקיצור, לחבר טוב יש היום יום הולדת, עושה מסיבה. כמהה התגעגעתי למסיבותת. בזמן האחרון זה רק יציאות. התארגנתי בזריז ויצאתי לבית שלו.
איך שנכנסתי נדבקו אלי שתי מכוערות, לוטן לא רואה אותן ממטר כרגיל. ישבתי עם אביב ודורון, פירקנו 4 בקבוקים לבד.
הדלקתי סיגריה, אחרי כמה זמן הראש שלי כאב מהמוזיקה המזדיינת הזאת, ואז הביאו עוד בקבוק. מפה לשם אחרי שעה, מצאתי את עצמי מנשק איזה אחת..

-מנקודת המבט של לוטן –
זהו זה, מחר אני בארץ.
זה לא שלא היה לי כיף פה, נהניתי הכי בעולם! אבל גם…. התגעגעתי לכולם בארץ. לנועה… לאלמוג…
אוף כמה שהתגעגעתי לראות אותו באמיתי ולא לשמוע אותו מההקלטות בווטאפ, התגעגעתי למגע שלו ולנשיקות שלו שזה לא אמיתי!!
אחרי הסיפור של גל, לא חשבתי שאני אתאהב שוב, חשבתי שאהבה ואני, פשוט לא הולך, לא עכשיו, לא לעולם. אבל אז… אלמוג הגיע… בואו נגיד שהוא פשוט הפך הכל.
התיישבתי על המיטה שבחדר, במלון. הייתי במחשב שהבאתי מהארץ, נכנסתי לפייסבוק.
דפדפתי ועצרתי על תמונה שאלמוג העלה לפני רבע שעה בערך.
זה היה ניראה שהוא באיזה מסיבה, למרות שכשדיברו בצהריים הוא לא הזכיר את זה שהוא יוצא. הוא היה עם כוס ביד, סגרייה ביד השניה. העיניים שלו נצצו והיו קצת אדומות…. מה שבטוח, אני מקווה בשבילו ובשבילי שהוא לא עושה שטויות.
סגרתי את המחשב, הדלקתי טלוויזיה… ואחרי כמה דקות נרדמתי.

״כמה טוב להיות בביתת״ צעקתי כשהגענו.
– ״באלוהים שהתגעגעתי״ אוראל אמר.
ישר עליתי לחדר וצנחתי על המיטה, התגעגעתי להכל פשוטטטט!
השעה עכשיו 04:53, אלמוג בטוח לא ער. מאז אתמול בצהריים לא דיברנו.. כניראה שלא היה לו זמן או משהו.
נעלתי כת המזוודות והתיקים בחזרה שלי, אמרתי לילה טוב לכולם ונכנסתי למיטה.
הטיסה הזאת עייפה אותי.
למרות כל מה שניסיתי להרדם, פשוט לא הצלחתי!
הוצאתי את האייפון מהמטען שלו ולקחתי אותו אלי, נכנסתי לוואטאפ…
אלמוג ניראה לאחרונה לפני 10 דקות….. אז הוא כן ער.
רציתי לכתוב לו הודעה, אבל אחרי כמה שניות התחרטתי…
מעניין אם הוא התגעגע אליי, אם הוא עדין אוהב אותי… או שזה סתם היה עניין של רגע…
יצאתי מהוואטאפ, נכנסתי לאינסטגרם. לא היה מעניין, החזרתי את האייפון למקום שלא וניסיתי שוב להרדם…

– "אני צריך אותך"
קראתי את ההודעה שאלמוג שלח לי, אחרי שהתעוררתי.
"מה קרה ?"
– "כלום, התגעגעתי"
"תתארגן ותבוא, יש לי מתנות בשבילך"
מה לעשות אחרי שהבן אדם חפר לי יום ולילה שאני אקנה לו בגדים חדשים, קניתי.
אלמוג כמו דודה שלו והחברה הכי טובה שלי בול, לשניהם יש סטייל והם חולים על בגדים.
וכשאני מדבר על חולים, זה אומר שלפחות שלושה פעמים בשבוע, אם לא יותר, הארון שלהם מתעדכן.
– "מתארגן ויוצא"

– ״לוטןןןן״ פתחתי את הדלת ליצור הזה והוא קפץ עלי.
תזכירו לי למה אני חברה שלו ?
״אחחח רד ממני מפג…״ לפני שהספקתי להשלים את המשפט הוא כבר הדביק לי נשיקה.
– ״מבטיח שהתגעגעת אלי יקופה, הכל פוזהה״ הוא אמר ועזב אותי.
״תזהר במילים שלך כי את כל מה שקניתי לך אני אתן לאוראל״
– ״איזה איומים הולכים פה״ הוא צחק.
פשוט הילד הכי מפגר שאני מכירה.
לקחנו אוכל ושתיה ועלינו לחדר שלי.
״אתה יודע על איזה חתיכים ויתרתי בשבילך ?״ שאלתי אותו, בתכלס אין יותר חתיך ממנו.
ראיתי שהוא לא עונה למה שאמרתי.. וממה שאני מכירה את אלמוג, הוא שונא שאני מדברת על דברים כאלה.
״הכל טוב ?״ שאלתי אחרי שקט ארוך.
ואז הוא הנהן להסכמה, מה יש לו ?
״אם יש לך משהו להגיד, תגיד״ אמרתי.
ראיתי שהוא מוטרד, שעובר עליו משהו…
– ״אני…״ הוא ניסה להגיד אבל ללא הצלחה.
מה קרה ??? זה משגע אותייי.
״אתה…״
– ״אני בגדתי בך לוטן״
ומאותו רגע, לא ראיתי כלום, רק אין-ספור דמעות שמצטברות לי בעיניים.


תגובות (15)

למה בגידה למה להרוס למה?

15/08/2014 20:01

תמשיכייי

15/08/2014 20:44

תמשיכיי

15/08/2014 20:56

לאאאאאא מה בגייידההה?
תמשייכייי

15/08/2014 21:30

למה בגידה? עד שהם חזרו
תמשיכיייייייייי

15/08/2014 22:01

תמשיכי!!!

15/08/2014 22:41

אומייגד אני מדמיינת בראש איך הם נראו ואיך היא נראתה וזה כזה עצוב איך החיוך יוד לה והדמעות מופיעות :(… תמשיכיייייייי

15/08/2014 23:37

תמשיכיייייייייי

16/08/2014 00:20

פאק
מה !?
לא!!
תמשיכיי

16/08/2014 00:34

יואוווו עד שהכול מסתדר אלמוג היה חייב להרוס, אבל לפחות הוא אמר ללוטן ולא הסתיר את זה ואני חושבת שזה מה שחשוב… תמשיכייייי.
♥♥♥לין

16/08/2014 15:39

לאאא, עד שהם היו ביחד:/
תמשיכייייייייי

16/08/2014 20:39

תמשיכייי

16/08/2014 20:41

תמשייכייי !! יש לך 13 !!

16/08/2014 21:11

תמשיכייייייייי ❤️

16/08/2014 23:37

וודאי שמעיי אחד הסיפורים היפים שקראתי את חייבת להמשיך !!

22/08/2014 22:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך