Love10026
טוב אז בעונה הזאת אני ינסה לעשות כמה דברים חדשים.... ומצפים לכם מלאאא הפתעות חדשות כי יש לי מליוןן רעיונות !
מקווה שתאהבו את העונה הזאתת כמו את הקודמות :) ❤
יש עוד כמה דמויות חדשות, אתם תכירו אותם בהמשך :)
חג שמח ושנה טובה אהובים ❤
20 תגובות - מתחילה עונה חדשהההה :-*
ואני ממליצה לכם לשים לב לכל מה שמסומן בכוכביות :)

התאהבתי בערס ? – עונה שלישית, הקדמה

Love10026 05/09/2013 3064 צפיות 15 תגובות
טוב אז בעונה הזאת אני ינסה לעשות כמה דברים חדשים.... ומצפים לכם מלאאא הפתעות חדשות כי יש לי מליוןן רעיונות !
מקווה שתאהבו את העונה הזאתת כמו את הקודמות :) ❤
יש עוד כמה דמויות חדשות, אתם תכירו אותם בהמשך :)
חג שמח ושנה טובה אהובים ❤
20 תגובות - מתחילה עונה חדשהההה :-*
ואני ממליצה לכם לשים לב לכל מה שמסומן בכוכביות :)

התאהבתי בערס – עונה שלישית, הקדמה

http://m.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DlJqbaGloVxg (תלחצו פליי)

-מנקודת מבט כללית-
אז עברה שנה.. כן שנה שלמה עברה מאז.
שנה חדשה מתחילה, שנה של *התחלות חדשות*, שנה של *אהבות חדשות*

*דמויות מרכזיות-
✩ אגם מור יוסף- בת 17, תל אביב, כיתה יא׳.
שיער בצבע חום בהיר ועיניים ירוקות בהירות הורסות.
יש לי אח גדול, בן 18 – מאור. אני מאוהבת בו ! הוא האח הכי טוב שייש.
אין לי אמא, היא נפטרה כשהייתי בת 4 מסרטן.
אבא שלי עורך דין מאוד מצליח
חברות הכי טובות בעולם שלי:
תהל בוזגלו ומאי דנינו אהבות חיי היחידות , אני מתה עליהן !
אהבה ? חחחחחח את אלירן אמסלם אתם מכירים ? שבר לי את הלב הבן אלף, נגיד ככה… בינתיים אני עם דור, שהוא החיים שליי
לפני שנה בערך איבדתי את הזכרון בתאונה קשה, ומאז קרו לי רק דברים רעים….. הייתי בהתחלה עם דור ואז גם עם אלירן ואז נפרדתי ממנו והייתי עם דור…. קיצור בעיות רציניות היו שם
אחרי בערך חצי שנה נזכרתי בהכל. בכל מה שעבר עליי לפני התאונה, אבל זה היה כבר מאוחר מדיי….
מאז כל העיניין עם אלירן, הוא לא חזר לעצמו. הוא נהיה בן אדם חדש – אחד שלא הכרתי.
לא דיברנו שנה.
שנה שלמה לא הסתכלתי לכיוון שלו וניסיתי להדחיק אותו כמה שיותר.
*שנה שלמה שהתגעגעתי אליו יותר מהכל.*
אם אני יגיד שהשנה הזאת הייתה טובה, אני ישקר… עברה עליי שנה לא קלה. מאז המעבר מאשקלון היא התחילה כנוראית.
היו פעמים שהייתי מסתגרת בחדר שלי ובוכה לכרית – כאילו שזה יעזור.. והיו המון פעמים כאלה.
דור לא יודע מכלום, ואני גם שמחה על זה… אחרת לא היה לי אותו עכשיו, הוא היחיד שמחזיק אותי לפני שאני מתרסקת לגמרי.
כל פעם שאני רואה את אלירן בא לי לצרוח, לצרוח על כל מה ש*הוא עשה לי*, לצרוח על כל מה ש*עשיתי לו*, לצרוח על זה ש*אנחנו לא ביחד*, לצרוח על ש*בגדתי בו*, לצרוח על ש*הוא בגד בי*. לצרוח על השנה הזאת, על השנה הזאת שפשוט *לא היינו קיימים אחד בשביל השני*. אז נכון, כל פעם שראיתי אותו הוא היה עם אחת אחרת… ודווקא זה הרגיש לי שהוא המשיך הלאה, שהוא כבר *לא אוהב אותי*. שהוא כבר שכח ממני.. שהוא יכול להמשיך עכשיו עם כל אחת אחרת.., והכי אני מקווה ? ש*זה לא נכון*.

✩ אלירן אמסלם- בן 18, תל אביב, כיתה יב׳ – ב״ה ישתבח שמו שנה אחרונהה.
שיער חום בהיר ועיניים ירוקות בהירות….. קיצור אני מושלם
ביטחון עצמי בשמיים וטוב שכך.
ה-רווק הכי מבוקש בתל אביב והסביבה.
מאז אגם, לא חזרתי לעצמי…. התחלתי עוד פעם עם הבנות רק שעכשיו זה היה קצת שונה. מה אני יגיד לכם ? היו לי תקופות של 3 בנות בשבוע… כן היו תקופות קשות.
מהיום שהיא עזבה אותי דקה אחרי שלינוי מתה כאילו כלום, סמאק אפילו לדעת מה עשיתי אני לא יודע… טוב מה אני מתעצבן עכשיו
קיצור טוב שייש עוד בנות להעביר את הביאוס – נגיד ככה
לא שהם משתוות לאגם, ש*אין כמוה*.. ראיתי אותה כמה פעמים בשנה הזאת, כל פעם או שהיא לבד או שהיא עם חברות. את הדור הקוקסינל הזה בקושי ראיתי איתה, רק שהיא ראתה אותי עם הרבה בנות אחרות.
מה אני יגיד ? היא מסוגלת להמשיך בלעדיי… אז למה אני עדיין תקוע עליה ינעל העולם ?! למה יוצא שכבר יצא לי לחשוב עליה *הרבה* פעמים ?! למה *אני עדיין אוהב אותה* ?
אלכוהול, סיגריות ודיכאון – נודר רק עזרו לי מאז !
לינוי, אחותי מתה שנה שעברה מתאונה… וואלה נודר כשהנהג שפגע בה בא לבית שלי בשבעה התאפקתי לא לדפוק לו בקבוק בראש.
היחידה שעזרה לי בכל המצבים האלה הייתה לינוי, ככה מישהו בא לוקח לך את הדבר הכי חשוב בעולם.
את נס לא ראיתי מאז השבעה. אבא שלה המזדיין הזה לקח אותה מפה והם נסעו לגור בחול.
אז נשארתי פה לבד, תאמינו לי הכי טוב לבד…


תגובות (15)

תמשיכיייייייי :* ❤❤❤

05/09/2013 05:07

תמשיכי

05/09/2013 05:15

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

05/09/2013 05:47

תמשיכיי

05/09/2013 06:18

תמשיכיייי !!

05/09/2013 06:20

תמשיכיייייייי

05/09/2013 06:55

יאללה תתחילי!
את ממש מסקרנת!
♥♥♥לין

05/09/2013 07:08

תמשיכייי זה מושלםםםםם

05/09/2013 08:02

תתחילייי

05/09/2013 08:45

תתחילי

05/09/2013 09:05

וואו תמשיכי

05/09/2013 09:33

יאוו תמשייכייי

05/09/2013 12:22

יאווו תמשיכייי

06/09/2013 00:08

ווהו!! איך התגגעגעתי חיחיחי
תמשיכייי במהירווות

06/09/2013 01:34

תמשיכי❤❤

06/09/2013 12:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך