swag12
היוושש.. חחחח סתם תקשיבו אני ממש משקיעה בקטע של הקישורים והבגדים ואני רוצה לדעת אם אתן באמת מתעניינות ונכנסות לזה.. אם לא אני יפסיק..וסליחה על הפרק המעפן לא היה לי זמן..

התאהבתי בערס..עונה 2 פרק 14

swag12 17/10/2013 2120 צפיות 17 תגובות
היוושש.. חחחח סתם תקשיבו אני ממש משקיעה בקטע של הקישורים והבגדים ואני רוצה לדעת אם אתן באמת מתעניינות ונכנסות לזה.. אם לא אני יפסיק..וסליחה על הפרק המעפן לא היה לי זמן..

"תאומי אנחנו נאחר !״ צעקתי מבעד לדלת שון.לא היה לי כח אז פתחתי אותה.
״גאד״ מילמלתי וסגרתי במהירות את הדלת. שלי,שלי מהחברה הכי טובה שלי שלי, שלי מהילדה שהייתי עם אח שלה שלי. והם היו ביחד.במיטה. לקחתי את המפתחות של שון.שום דבר לא יפריע לי היום.
התלבשתי ככה
http://stealherstyle.net/ariana-grande/
התאפרתי בקטנה,מייקאפ איילינר עם כנף,לא מוגזם מידי,עיפרון שחור את האודם האדום החושני שלי שכבר כולכן מכירות ;) ועברתי הזריז עם ביייליס. העברתי מבט אחרון במראה.
״אוף אני מכוערת״ דיי!די עם הבעיות דימוי עצמי האלו. את יפה.תכנסי את זה לעצמך לראש,מאז שאמא מתה ישלי בעיות של דימוי עצמי נמוך,אני פשוט לא יכולה,כואב לי להסתכל במראה ולא לראות את אמא במקום,בגלל זה עשיתי את כל השינויים האלו אבל עדיין כואב לי.
הגעתי לבצפר וכרגיל,מבטים מתגנבים
״היי הנה הכוסית״
״חברה של ניב״
״כן כן החזירה אותו לארון״
כל יום אותם המשפטים לא נמאס?!
נכנסתי לכיתה ויובל וחבורת השופטות שלה היו מסביבתה.
״אתן יכולות לזוז לי מהמקום?״ שאלתי אותן מנסה לשבת.
״את לא מאמינה ספיר!״ יובל אמרה,מתעלמת ממני.
״מה?״ היא שאלה צוחקת ,מנסות לגרום לזה להראות כיאלו הן לא התאמנו על זה אלף פעם.
״ממש בית צבי פה,יאללה״ אמרתי מנסה לזרז אותן.שיקומו כבר!!
״דניאל הזונה הזאת,שיושבת לידי אז אמא שלה בכלל נכנסה להריון מאבא שלה,פעמיים,ורק בפעם השנייה היא נולדה.״ כל כך כאב לי לשמוע את זה. השאלות עלו וצפו וכך גם הדמעות.אבל עוד לא שחררתי את הברז.איך היא גילתה על זה?
״ואמא שלה בכלל מתה,כיף לה גם אני הייתי מתה אם הייתה לי כזאת ילדה״ יובל אמרה וכולן צחקו.
״חתיכת פוסטמה מי את חושבת שאת?! איך את מעזה לדבר ככה על אמא שלי זונה! שרמוטה כל לילה מרעידה אץ המיטה עם מישהו אחר״ אמרתי והיו שם כמה שצחקו. מרחוק ראיתי את מאור שון ושלי. שונאת כל אלד ואחד שם.
״את יכולה להגיד מה שתגידי.לפחות אני לא תוצאה של קונדום קרוע״ היא אמרה וצחקה.
״בת זונה״ מלמלתי והעיניים שלי התחילו לנצוץ.
״הא ושכחתי,היום את בת 18.מזל טוב מאמי״ היא אמרה וצחקה.
פשוט ברחתי משם. היא כלבה אני לא מאמינה שהיא עשתה את זה.
נכנסתי לחדר של השרת ולא הפסקתי לבכות,מזל ששמתי איפור עמיד במים ..
הרכנתי את ראשי ולא הפסקתי לבכות.למה זה מגיע לי? מה עשיתי רע?
״ששש״ קול מוכר אמר לי וליטף את ראשי.
״למה לא אמרת לי שהיום יש לך יום הולדת?״ הוא אמר וחייך,
״כי זה לא מעניין אף אחד.וגם אותי,אני לא צריכה לחגוג כשהיום אבא שלי ואח שלי טסים לפריז אני לא צריכה לחגוג כשכולם שונאים אותי,אני לא צריכה לחגוג בלי אמא שלי ואני לא צריכה לחגוג כמה זמן אני בחיים כשאני אפילו לא רוצה להיות בחיים״ מלמלתי והסתכלתי לו עמוק בעיניים.
״תשקלי מילים״ הוא אמר ותפס בלחיי,הפך את שפתיי לשפתיי דג.
שנינו צחקנו
״את יודעת שהיום אני יכול לנשק אותך ואני לא יעבור על החוק״ הוא אמר ונשכתי את השפתיים שלי. דיי כבר דניאאל! כל פעם שאת מובכת את נושכת את השפתיים?! מה נסגר?!
אחזתי בפניו ונישקתי אותו,הנשיקה הלכה לסוערת,ולשונותינו התמזגו האחת בשנייה.
אני יצא שרמוטה אם אני יגיד שזה הרגיש טוב?
הוא אחז במותניי והרים אותי,אחריי שניה הניח אותי על השולחן.
הורדתי לו את החולצה. נשמעה דפיקה בדלת.
"סעמק כל פעם!״ מאור צרח ופתח את הדלת בברוטליות .
השרת מהמסכן עמד שם רועד מפחד למראה מאור עם המבט הרצחני בעיניים.
״סליחה יוסי״ אמרתי , סידרתי את השיער ויצאתי משם,מושכת את מאור מאחוריי.
״שלום ילדת יום הולדת!״ ניב אמר מתקרב אליי ואל מאור עם זר פרחים לראש ומלא בלונים.
״אני חותך״ מאור אמר ופנה לכיתה. רצתי וחיבקתי את ניב.
״גברת דניאל מה עשתה לך יובל?״ ניב שאל אדום מכעס.
״אין מצב שלא שמעת ״ אמרתי.
״צודקת רק רציתי לראות איך תגיבי״ הוא אמר וצחק. היה צלצול להפסקה ואני וניב הלכנו לחצר ,אחריי איזה חמש דקות יובל וכל המחנה שלה הגיעו והתיישבו קצת רחוק מאיתנו.
״חכי חכי מה אני עושה לה״ ניב אמר והלך.
״שלום ילדה יפה״ ניב אמר ונישק את יובל בלחי.
״מה המצב ניבוש?״ היא שאלה מחייכת
״סתם את יודעת,לא ישנתי טוב הלילה,כל הזמן חשבתי עלייך״ הוא אחר וליטף לה את הלחי
״באמת?״ היא שאלה מחייכת
״מה דעתך על לבוא אליי אחר הצוהרים?״ הוא שאל מחייך
״בטח,ידעתי שדניאל הזאת הייתה סתם אחת כדי להחזיר אותך למשחק ,וממנה אפשר רק לעלות״ היא אמרה והשפוטות שלה צחקו.
״צודקת כפרה,מדני אפשר רק לעלות,ואיתך אני יורד,על מה חשבתי בכלל יש לי מוניטין , תלכלי את הסדינים עם מישהו אחר שרמוטה״ הוא אמר וירק על הקצפה.ערס שליי❤️❤️
רצתי אליו וחיבקתי אותו למראה יובל בוכה.
״אמרתי לך כמה אני אווהבת??״ שאלתי אותי ונישקתי אותו אינספור פעמים בלחי.
אחרי יום כיף עם ניב הגעתי הביתה.מותשת! אבא ושון בטח כבר בפריז הגעתי לחדר ונזרקתי על המיטה.
״אחמ אחמ״ הוא התשעל וכבר זיהיתי מי זה.
מאור עמד שם,עם 18 וורדים.
קמתי מהר מהמיטה וסידרתי את החצאית שלי.
״מה זה אמור להביע?״ שאלתי אותו מופתעת,ממנו לא ציפיתי !
״את רואה את כל הוורדים האלו,ביום שכולם ינבלו אני יפסיק לאהוב אותך״ הוא אמר וחייך את החיוך הביישני שלו,הסתכלתי על הוורדים,17 מהם היו אמיתיים ואחד מפלסטיק. כל כך התרגשתי.
התקרבתי אליו והיינו צמודים . אחזתי עם ידיי בפניו וליטפתי אותו,הוא אחז במותניי וקירב אותי אליו עוד יותר.
"אני ילדת יום הולדת וכל מה שאני מבקשת מגיע לי , נכון?״ לחשתי לו ונשכתי את שפתיי,הייתי מובכת לא ידעתי מה אני עומדת להגיד.
״כן..?״ הוא אמר מבולבל.
״אז תנשק אותי״ לחשתי לו והוא הסתער עליי בנשיקה,כיאלו הוא כבש את גג העולם.
הורדתי לו את החולצה ולי את החצאית. ליטפתי לו את הלחיים וידי טיילה לאט לאט אל עבר החזה שלו,ירדה במורד הקוביות ונעצרה בחגורה.
״את בטוחה?״ הוא שאל אותי מהסס.
״יותר מתמיד״ אמרתי לו ופתחתי לו גם את הכפתור.
הוא הוביל אותי למיטה ועלה עליי.הורדתי את החולצה והוא הסתכל עליי וחייך.
פתחתי את הסוגר של החזייה והוא חייך.
״מטומטמם תנשק אותי!״ צעקתי לו והוא הסתער עליי בנשיקה .

שכבנו בכפיות והוא ליטף לי את הזרוע.
״תודה״ אמרתי והסתובבתי לכיוונו.
״תודה לך״ הוא אמר ונישק אותי
נשמעה דפיקה בדלת ומהלחץ קמתי לפתוח,ונזכרתי שאני בלי בגדים.
מאור הסתכל עליי וצחק.
״מה היית עושה בלעדיי אלילה?״ הוא אמר וזרק לי את החולצה הענקית שלו.
פתחתי וזאת הייתה שלי
״דני רק עכשיו שמעתי על הקטע עם אח שלי את לא מבינה כמה נפגעתי בשבילך ואני לא מדברת איתו תביני שעשיתי טעות ולא שמתי את האהבה שלכם במקום ראשון ואני מבינה שאתם מאוהבים או לפחות הייתם ו…או היי״ היא אמרה מובכת כשקלטה את הסיטואציה
״היי״ מאור אמר והזיז את הראש למעלה כמו שרק הוא עושה..
״תהנו״ היא חייכה הלכה ירדתי לנעול את הדלת אחרייה ועליתי בחזרה לחדר
״אז איפה היינו?״ שאלתי אותו ועליתי עליו
״אני חושב שדיברנו על מזג האוויר״ מאור אמר וגירד בראשו
״נכון,דיברנו על כמה שחם״ אמרתי ונפנפתי בידי ותוך כדי שמאור צוחק פשטתי את חולצתי וריסקתי את שפתיי על שלו,עוד לא עיכלתי את כל מה שקרה.. רק עכשיו הכל חלחל לי,אני ,דניאל מוצפי, האחת שנשבעה שהיא נאטמת האחת שנשבעה שהיא לא נמשכת למאור שכבה איתו.ביום הולדת שלה,ונהנתה מזה.גאד נהפכתי לאחת בשרמוטות שלו.
״אוי רגע,תראה מה השעה אני צריכה ללכת לאסוף את סלינה מהשדה תעופה״ אמרתי בזמן שהתנתקתי מהנשיקה , לובשת את החזייה והתחתונים בחזרה מעל זה שורט שחור ואותה הטופ מהבוקר.
״רגע דני מה קרה?״ הוא שאל תופס ביידי
~נקודת מבט מאור~
מה קרה פתאום? אני לא עיכלתי את זה בכלל שאני זה שכולם קוראים לו המחליף,הסטוציונר,הזיין עשה את זה עם מישהי,לא לא היא בכלל לא מישהי בשבילי היא הרבה יותר מזה והתכוון יותר מלזיין וללכת.אני רוצה להישאר להתכרבל (חח להתכרבל) והיא זאת שהולכת..מה הולך כאן?
״רגע דני,מה קרה?״ אמרתי תפסתי ביידה
״כלום לא באמת אני מאחרת״ היא אמרה ונשכה את שפתה התחתונה
״ועכשיו..באמת,מה הולך כאן?״ שאלתי אותה באמת מתכוון
״סתם״ היא מלמלה והתיישבה על הקצה של המיטה
שמתי מהר את הבוקסר והתקדמתי לכיוונה.אחזתי בכתפה וליטפתי אותה עם האצבע שלי
״אני…אתה….זה…אנחנו.. ״ היא ניסתה להתחיל את המשפט ולא הצליחה.
״אני יודע״ אמרתי לה מחייך
״זה יותר מזה..אני בכלל לא נמשכתי אלייך״ היא אמרה ונאנחה
״נמשכתי..את רואה ומה עכשיו?״ שאלתי אותה
״גם עכשיו אני לא נמשכה אלייך״ היא אמרה נושכת את שפתייה
מה?
״אה״ מילמלתי וקמתי מהמיטה
״אני הרבה יותר מזה״ היא אמרה והרכינה את הראש שלה
״מה?״ שאלתי והתקרבתי אלייה
״אל תכריח אותי לעשות לעצמי אתה פאדיחות האלו,בטח שלא ביום הולדת שלי,תן לי עוד טיפת כבוד לפניי שאתה הולך לאחרת..״ היא אמרה והרכינה את ראשה
״את לא מבינה שאני לא הולך לאחרת? זה רק את בראש שלי כל יום במהלך ה3 חודשים שאני מכיר אותך כעשיתי מישהי חשבתי עלייך.לא במובן הסוטה כל הזמן היו לי רגשות אשם,זה רק דני דני דני ושאלוהיי יגמול אותי מייסורי אם את לא אוהבת אותי גם״ נפלט לי
״גם?״ היא שאלה והסתכלה לי בעיניים
״גם ״ אמרתי וניסיתי לחייך.
היא ריסקה את שפתייה על שפתיי,וזה הרגיש כל כך נכון כיאלו השלמנו אחד את השנייה.
מי יישמע זה כמו באחד הסרטים הקיצ׳ים האלו שהיא בטח רואה.
״זה יכול להיות שהיה לי יותר כיף עכשיו ממקודם?״ דני שאלה והסתובבה אליי.
ליטפה את ידי עם אצבעותייה
״תאמיני לי שיהיה לך אפילו יותר כיף בפעם ה10״ אמרתי וצחקתי
״ מי אמר שנעשה פעם עשרית?״ היא אמרה וצחקה
״אני.והנה אנחנו כבר מתחילים את השלישית״ אמרתי והצמדתי אותה אליי.
~
״בואנה אני תותח,שלוש פעמים ברצף..את צריכה להיות גאה בי״ אמרתי וטפחתי על כתפי.
״מחזיק מעצמך״ היא אמרה וצחקה.
״סתמי״ אמרתי לה ונישקתי אותה
לקחתי את האייפון שלי ועשיתי לנו מספר תמונות העליתי את הכי יפה ורשמתי ״אישה שלי״
יצאתי והנחתי את הטלפון על השידה.
"טוב כבר מאוחר אני זז״ אמרתי וקפצתי על המיטה שלה.
היא צחקה ונכנסה אחריי למיטה.וככה נרדמנו..


תגובות (17)

מהממממממם תמשיכי!!!!! ובטח שרואים את הקישורים זה ממש עוזר!!!

17/10/2013 14:16

תמממשייכייי!! מושלםםםםםםםםם!! וכן תמשיכי הם הקישורים

17/10/2013 14:25

אעאעאעאע מושלםםם

17/10/2013 14:30

תמשיכי!!!!!

17/10/2013 14:34

וואו וואו וואו הפרק הכי יפה שלך
תמשיכי!!:))

17/10/2013 14:37

זה מדהים !!תמשיכי !!!

17/10/2013 15:05

איזה מעפן בראש שלך הוא מושלם כול כך מושלם ואני נכנסת ורואה את הקישורים תמיד והם ממש מוסיפים לסיפור

17/10/2013 15:08

איזה מעפן ואיזה בטיח!!!!!מהמם!!!תמשיכי!!!!

17/10/2013 15:26

בבקשה תמשיכי !!

17/10/2013 15:27

מעפן????? פחחחחחחחחחחח ממש לאאאא פרק מווושלם , וכן הקישורים עוזרים יותר כאילו לדעת מה היא לובשת ודברים כאלה

17/10/2013 15:41

מושלםםם תמשיכיי

17/10/2013 22:45

תמשיכיייייייייייייי

17/10/2013 23:03

וואי פרק מהמם.
אני תאמת לא נכנסת לקישורים אבל אני בטוחה שיש כאלה שכן (:

18/10/2013 02:21

תמשיכי!!!!!!!!
אבל אני חושבת שכאדי שתסימי את הקישורים גם ברציתי להוסיף….

18/10/2013 02:30

את רצינית? תראי כמה תגובות יש לסיפור המושלם הזה תמשיכייי מהר!!
❤❤❤

18/10/2013 03:17

תמשיכייי

18/10/2013 04:28

דווקא הקישורים שלך תמיד יפים ומוסיפים

18/10/2013 08:51
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך