swag12
העלתי עוד פעם..לא פירסם לי אותו באחרונים,הסיפור ימשיך,תיהיו בטוחות שהוא ימשיך עוד הרבה,אולי מנקודות מבט שונות של שון ודני אבל הוא ימשיך.יש הרבה בנות ממש אבל ממש מוכשרות שמגיבות לי על הסיפור ואני קוראת את הסיפורים שלכן.תיהיו בטוחות! אז רק רציתי להגיד שאתן מדהימות ומוכשרות ואני מעריצה מספר #1 שלכן ;)
אני מרכישה שכתיבה היא דרך אחרת בשבילי להעביר הרבה מסרים כמו שראיתם הסיפור הזה יחסית לא דומה לכל הסיפורים האחרים של התאהבתי בערס(לא שהם לא מדהימים כן?!)
פשוט הסיפור הזה חלק ממנו קרה לי בחיים האמיתיים ואני מרגישה שרק ככה אני יכולה לפרוק את כל מה שהרגשתי את כל הרגשות ואת המחשבות שלי. סליחה על הפריקה,הייתי חייבת ❤️

התאהבתי בערס..עונה 2 ,4

swag12 27/09/2013 1842 צפיות 7 תגובות
העלתי עוד פעם..לא פירסם לי אותו באחרונים,הסיפור ימשיך,תיהיו בטוחות שהוא ימשיך עוד הרבה,אולי מנקודות מבט שונות של שון ודני אבל הוא ימשיך.יש הרבה בנות ממש אבל ממש מוכשרות שמגיבות לי על הסיפור ואני קוראת את הסיפורים שלכן.תיהיו בטוחות! אז רק רציתי להגיד שאתן מדהימות ומוכשרות ואני מעריצה מספר #1 שלכן ;)
אני מרכישה שכתיבה היא דרך אחרת בשבילי להעביר הרבה מסרים כמו שראיתם הסיפור הזה יחסית לא דומה לכל הסיפורים האחרים של התאהבתי בערס(לא שהם לא מדהימים כן?!)
פשוט הסיפור הזה חלק ממנו קרה לי בחיים האמיתיים ואני מרגישה שרק ככה אני יכולה לפרוק את כל מה שהרגשתי את כל הרגשות ואת המחשבות שלי. סליחה על הפריקה,הייתי חייבת ❤️

~נקודת מבט אושרי ~
שנה. שנה שאני הייתי בשבי המזורגג הזה.שנתיים של חשיבה . מה עם סופי? קרה לא משהו? הלוקמייה הדרדרה? הילדים זוכרים אותי? הילדים בסדר? נושמים? בריאים? צוחקים? מבלים?
סופי חושבת שאני מת? היא חושבת עליי? היא מצאה מישהו אחר?
כל כך הרבה מחשבות. וזהו.עכשיו אני ״חוזר הביתה״ מילמלתי בעודי תופס את מקומי באוטובוס מלא חיילים משוחררים.
״אחי. אני ח ו פ ש י .״ שלחתי ללידור.
״בעזרת השם! רוץ לסופי ,הילדה חושבת שאתה מת ,ויש לה איזה ידיד אחד בן 27 שם עלייה עין, מסבן אותה שאישתו גם מתה. עשיתי תחקיר קטן..הקיצר,מהר״ גם מתה? גם??
״אבי שים גז״ צרחתי לנהג בקצה השני של האוטובוס.

״שלום מי אתה?״ הגננת שאלה אותי. אני זוכר את הגן הזה.רציתי שהם ילכו לשם,זה גן טוב,נחשב.על רמה.
״אושרי מוצפי,באתי לקחת את הילדים שלי,שון ודניאל.״
״אני מצטערת, סופי היא אלמנה.בעלה מת בצב..א״ היא אמרה והסתכלה עליי עוד פעם,על מדי הצבא ועל התיק הגדול שמאחוריי הכתף שלי.
״שנייה״ היא אמרה וחייכה.
אחריי כמה דקות היא חזרה.
״אבא״ הם צעקו ורצו עליי.
חיימשלי איזה גדולים הם. הם זוכרים אותי.
חיבקתי אותם ראיתי את הגננת עומדת מאחורה מזילה דמעה.
נודר זה היה רגע מרגש.
״ אמא אומרת שנלחמת באנשים הרעים״ שון אמר ועשה קולות יריה.
״לא נכון הוא עדיין נלחם!״ דני תיקנה אותי.
הגענו הביתה. פתחתי אותו במפתח כמה זמן לא ראיתי את הבית את הסביבה.
נכנסתי לחדר שלהם. אהבה שלי לסופי יש טעם..איזה אישה ישלי.
״אבא״ שון אמר. שמעתי דלת נפתחת,את החריקה של הציר.רואים שגבר לא טיפל בבית.
״אמא כאן״ שמעתי את הקול שלה.את הקול החושני והסקסי הזה את הקול שלה. היא התקרבה לדלת וחייכה. היא ראתה אותי ומצמצה,כיאלו היא מדמיינת אותי.

~
״אני שונאת אותך!״ היא המשיכה לצעוק .
פשוט נישקתי אותה.והיא הפסיקה.הנשיקה הזאת החזירה לי הכל.
הנשיקה הראשונה שלנו.הדייט הראשון שלנו.הריב הראשון שלנו…
״בואי תעשי לי קבלת פנים כמו שצריך״ אמרתי לה ופשטי את המכנסון שלה.
״נראה לך? לך להתקלח ימסריח!״ היא צעקה עליי וצחקה.
~סופי
הוא יצא מהמקלחת.המגבת עטפה רק את פלג גופו התחתון. רציתי את זה.רציתי את זה עד כאב.
רציתי אותו,רציתי לגעת בו,לנשק אותו, ללטף את הגב שלו בזמן ש
״סופי?״ הוא שאל אותי כלא מבין. כנראה שקעתי במחשבות עמוק מידי.
הוא התיישב על המיטה,ונעמדתי מולו(הוא יושב כזה על הקצה של המיטה והיא מולו כזה נו תדמיינו)
הוא הוריד לי את החולצה. נשארתי בחזייה וחוטני.(כן לא ידעתי שהוא חוזר)
עד כמה שרצינו את זה.ורצינו את זה. לא יכולנו.
פשוט עליתי על המיטה וחיבקתי אותו.חיבוק ששווה את כל השנתיים המתנה לחיבוק כזה.חיבוק חם.אוהב.אמיתי וכנה.


תגובות (7)

מושלםםםםם תמשיכיייי

27/09/2013 00:07

תמשיכיייייייייייייייי

27/09/2013 00:13

תמשיכייי

27/09/2013 00:57

מילה שזה מושלם!
♥♥♥לין

27/09/2013 01:35

יואווו את ממשיכה נכון ??

27/09/2013 03:33

זה בסדר נסיכה מותר לך לפרוק זה חשוב מקווה שהדברים הטובים שבסיפור קרו לך ותמשיכי

27/09/2013 04:52

וואיייי אניי מזה התרגשתי מהפרק זה היה כזה מרגש ברמות מפחידות

27/09/2013 07:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך