swag12
פרק ממש ארוך כי מחר יש סיכויי שאני לא ייעלה.
אהבתן? 10+ תגובות ממשיכה ;)
מה שהיא לבשה לבצפר http://stealherstyle.net/2013/09/23/ariana-grande-lilac-skirt-black-lace-bandeau/

התאהבתי בערס..עונה 2 פרק 6- פרק חדש בחיים.

swag12 27/09/2013 2217 צפיות 12 תגובות
פרק ממש ארוך כי מחר יש סיכויי שאני לא ייעלה.
אהבתן? 10+ תגובות ממשיכה ;)
מה שהיא לבשה לבצפר http://stealherstyle.net/2013/09/23/ariana-grande-lilac-skirt-black-lace-bandeau/

כל כך הרבה דבים השתנו בשנתיים האלו. היה קשה לנו להיות בבית אז עברנו לראשון,דני ושון הם החיים שלי עכשיו.הבטחתי לסופי שיהיו להם חיים טובים. קנינו ווילה על חוף הים בראשון.החיים הטובים.אני מרשה להם הכל אבל בהגבלה. בכל זאת אני יודע איזה זה להיות ילד, בסך הכל 17 שנה עברו.אפשר לקרוא לי האבא המגניב.החברים של שון חולים עליי והחברות של דני לא מפסיקות להתחיל איתי. שלא תחשבו שאני לא מתעניין בחיים של הילדים,אני יודע הכל עליהם.מאז שסופי הלכה דני נהפכה למורדת.היא מגיעה הביתה מסתגרת בחד.אבל כן היא יודעת לשפוך את הלב בפניי כשצריך.עם הגומה בלחי שמאל שלה.היר כל כך מזכירה את סופי.
שון,שון נהפך לסטוציונר לא קטן.כל שבוע מביא בחורה אחרת הביתה. אבל ככה הוא ימצא את האחת שלו.אני בטוח. הוא עשה עגיל בגבה והתאמן בחדר כושר.אם סופי הייתה פה עכשיו היא לא הייתה מאמינה הוא כופי אני. דני מזכירה בהתנהגות את סופי,בהפנמה חוץ מהבעיות כעס שלה,אותם היא קבלה ממני ;) מה לעשות משפחה בהפרעה. כל מי שיסתכל עלינו יגיד שהם התגברו אנחנו מתנהגים ככה אבל בנינו? אף אחד עוד לא התגבר.
״מה זה אמור להביע?״ שאלתי את דני המום.
״מה אתה רוצה זה שיא היפה״ היא אמרה ועלתה לחדר שלה.
״רדי הנה!״ צעקתי לה.
״כן זקן שלי ,מה שעשיתי נקרא אליקס,קעקוע וצבעתי את השיער לאדום.
כמו אריאנה״ היא אמרה ודחפה לי תמונה של איזה ילדה עם שיער אדום ובייביליס.
״אריא מה? ולילדה הזאת אין שום עגיל וקעקוע על הכתף .״
״זה השראה שלי,אבל אבושש זה מושלם.תודה שאין עליי״ היא אמרה נישקה אותי בלחי ורצה לחדר שלה לפני שאני יקרא לה עוד פעם.
״פשוט מטורפת…אני אמרתי לה לא לעשות את זה״ שון נכנס אחריי דקה והרים את ידיו כלך מפשע.
הוא עלה על המדרגות .
״עצור״ אמרתי.הוא הסתובב והסתכל אליי.
״מתי את חושב שנולדתי?״ שאלתי אותו.
״מה עשית איתה?״ אמרתי מהר.
״סתם ….״ הוא אמר והרכין את הראש שלו.
״תראה את הקעקוע.״ אמרתי לו בזריזות.
הוא הוריד את החולצה שלו וראיתי מעל החזה קעקוע של כדור של רובה.
ועגיל בפיטמה.
״תעלה לחדר״ אמרתי מהר.
״אבל אבא..״
״שום אבל. אני כל כך מאוכזב ממך.מדני אני רגיל,אבל ממך?״
הוא עלה לחדר שלו.ואני רק חשבתי מה סופי חושבת לעצמה.בטח אני אבא גרוע.לא מודע למעשים שלהם.שיהיו בריאים.
~נקודת מבט דני~
״אבא לא חייב לדעת״ המשכתי להציק לשון.. שנאתי שנאתי את עצמי.שנאתי את זה שאני נראת כמו אמא.לא רציתי להראות כמוהה.נמאס לי שאומרים את מזכירה את סופי.שייפסיקו כבר!
״טוב נו…״ שון אמר וחייך.
״מאוהבת בך תאומי ״ אמרתי ונישקתי אותו בלחי.
~
״את ממש דפוקה״ סלינה שלחה לי בוואצפ.
סלינה היא כמו אחות. היא הבת של אגם,חברה ישנה של אמא,קצת יותר גדולה ממנה הם הכירו במאימי היא הייתה הבייביסיטר שלה ואני וסלינה פשוט..התחברנו.סלינה מושלמת.יש לה שיער שחור ועיניים חומות,היא מהממת והיא כוסית.אני פשוט חולה עלייה.( חח סלינוש מאוהבת בגומז שלי)
״אמאלה משוגעת בהתחלה חשבתי שזאת אריאנה!ועוד עם הגומה ,תיהיי בריאה״
״את יודעת שאני יותר יפה ;)״ שלחתי לה ודמיינתי את החיוך שעולה לה על הפנים.
״שמעי שבוע הבא אני טסה לארץ,בגלל הגירושים המזוינים האלו נתנו לי שבוע חופש יש מצב להתנחלות?״
״בטח.רק תזכרי שכשאני יריב עם כל העולם,וזה עוד יגיע.אני בהתנחלות במאימי לא יזיק לי קצת לספוג מהתרבות הזאת.״
״את יודעת שאני אוהבת אותך״ היא אמרה.
״אהבה שלי,צריכה לראות מה המצב בבית,זאת אולי הפעם הראשונה שאבא שלי מתנהג כיאלו הוא לא במחזור ולא מתחרפן וצורח.״
״תוותרי לו,״ סלינה ענתה לי.
״ לאב יו״ אמרתי והתנתקתי.
~
״רשמת את סלינה לבצפר?״ שאלתי את אבא.
עבר שבוע,צריך להירשם לבצפר החדש.לגבי חברות לא היה אכפת לי. לא התכוונתי להתחבר לכל הפרחות שם,המקיף הזה זה המקיף של הערסים.לא,אני לא פרחה. זה שאני מתנהגת כמו חרא זה לא אומר שאני פרחה. לי כן יש כבוד לגוף שלי. זה טוב, אף אחד לא מכיר אותי לא יודע שאני הילדה שנולדה להורים בני 20 ואחר כל אמא שלה מתה.ממש לא.זאת הייתה אחת הסיבות שעברנו.
״מה קרה חיים?״ שון שאל ונכנס בלי הזמנה. שון הוא מושלם.לפעמים הוא מעצבן ואנחנו רבים כל פעם שיש כי בכל זאת אנחנו תאומים.אבל הוא אחלה.באמת.
״אתה תסדר שם,אתה ערס תשתלב שם בלי בעיה״ אמרתי וצחקתי. עברנו לבית בתחילת החופש הגדול.כמה פעמים הוא יצא עם חברים וכמה הוא הזמין אליו.פשוט דאגתי להסתגר בחדר ואני מקווה שעשיתי עבודה טובה.
״סתמי יש שם בנות ממש חמודות.את תתחברי אליהם בקלות״ הוא אמר.
״בטח חמודות.חמודות שצועקות את השם שלך באמצע הלילה,אבל חמודות.״ אמרתי וצחקתי .
״שקט,זה שאני נחשק לא אומר כלום.״ הוא אמר.
״השם שלך באנשי קשר כל כך מוצדק עכשיו״ אמרתי וצחקתי.
״ומה השם שלי?״ הוא שאל והרים גבות.
״מר מחזיק מעצמך״ אמרתי
״כלבה״
״שקול מילים״ אמרתי בקול ערסי.
״תמצאי חיים״ הוא אמר ויצא.
״סלינה מגיעה עוד כמה דקות תנהג יפה,זכור.כמו שאתה לא מזיין אותי אתה לא מזיין את סלינה.תדמיין שלישיה מעכשיו ״ צעקתי לו.
״מדמיין וזה נשמע טוב״ הוא צעק בהתגרות בחזרה.
״חרמן!!״
״אבא חוזר עוד שעתיים שתדעי.לא לבלגן״ הוא אמר.
נשמע צלצול בפעמון.ירדתי מהא לפתוח ומולי עמדה סלינה עם אלף שקיות של וויקטוריה סיקרט,מאק,אמריקן אפרל,טופשופ ואברקרומבי.
״מתנותת״ היא צעקה לי וחיבקה אותי.
עד כמה שאני נשמעת מוזרה אני הכי לא,איפור ובגדים זאת אני.כל המותגים יודעת איך להתאים הכל.
סידרתי את כל הבגדים החדשים בארון ואת האיפור בשולחן איפור.
״קנית לי מאק וויקטוריה!אני מאוהבת בך!״ אמרתי לה וקפצתי עלייה בחיבוק.
היא קנתה לי 4 בשמים של וויקטוריה חוטני תחרה אדום ואחד שחור וחיית תחרה תואמת,את כל הקולקציית איפור החדשה של מאק,העמידה במים! 4 קרופטופ ו3 שורטים גבוהים מטופשופ, 4 חצאיות חמודות כאלו מאמריקןאפרל ו2 סוודרים של אברקרומבי. מאוהבת!
״מחר יש בצפר מכוערת.למה לא הגעת בחופש״ אמרתי לה ובעטתי בה בצחוק.
״אשמתי שההורים המזוינים שלי החליטו להיפרד עכשיו.״ היא אמרה ושיחקה בקצוות שיער שלה.
״מחר בצפר לאא״ צעקתי בצחוק.
״האמא הכלבה הזאת בגלל ריב מטופש מפרקת הכל.״ היא אמרה
״לפחות לך יש אחת״ אמרתי וניסיתי לחייך. סלינה היחידה שאני מדברת איתה ככה היחידה שאני נפתחת אלייה.
״יש מחר יום עמוס ,למיטה״ אמרתי לה והלכנו לישון,

בבוקר התעוררתי צחצחתי שיניים שתיתי מיץ תפוזים ואכלתי פרוסה עם ריבה. עשיתי בייביליס לבשתי את הקרופטופ השחורה עם החוטים מטופשופ וחצאית קצרה מתנפנפת בצבע סגול בהיר. לקחתי את השיער לקוקו בלוף ושמתי כפכפי הוויאנס זהובות. אם לא היה לי את הקעקוע על הכתף שכתוב בו ״ תמיד תיהיה אתה כי אין אף אחד יותר טוב״ באנגלית כמובן בכתב מחובר ואת האליקס היו חושבים שאני אריאנה,בנדר. שמתי מייקאפ עיפרון בצבע סגול בהיר(תואם לחצאית) בעיניים איילינר עם כנף דק ואודם אדום חזק של מאק .
״אני מוכנה״ אמרתי וחייכתי.
״את יודעת שאנחנו כולה הולכות לבצפר?״ היא שאלה אותי,
״כן כן מותר לי להרגיש יפה״ אמרתי לה והוצאתי לשון. בואי אנחנו מאחרות.
״פאפא אתה נותן לנו טרמפ?״ שאלתי את אבא בזמן שירדתי במדרגות.
״לא,נתתי לשון את הפורש שיסיע אתכם,סומך עליו שתשמרי עליו.יום טוב יפהשלי״ הוא אמר ונישק אותי במצח.נכנסו למכונית ככה ששון נוהג אני לידו וסלינה מאחורה.
״איכס מה זה החור הזה?״ אמרתי בזילזול בזמן ששון ניסה למצוא חנייה.
״מסריח פה מסגריות״ סלינה אמרה והשתעלה.
״מפונקות,צאו תלמדו להסתדר.״ הוא אמר נעל את האוטו והלך לקבוצת חברים שחיכו לו בשער.
״על החיים ועל המוות״ אמרנו ביחד,החזקנו ידיים צחקנו ונכנסנו לשער.
איכס.זה היה מגעיל.בנות הסתכלו עליי בהערצה שרמוטות הסתכלו עליי משנאה חנונים הזילו ריר ערסים התחרמנו עליי ועל סלינה.הרגשתי שבעיקר עליי.
״מה אני יעשה בלעדייך?״ שאלתי אותה ועשיתי פרצוף עצוב.
לא שמתי לב ונתקעתי במישהו.
״שים לב לאן אתה הולך״ צעקתי.
״אוומייגאד ! אריאנה גרנדה עומדת מולי?״ הילד אמר והתלהב.
״דפוק היית מת אני לא אריאנה״ אמרתי וקמתי. הילד היה חמוד.שיער שטני עיניים ירוקות הוא היה חתיך אבל ללא ספק הומו.
״חשבתי לרגע שאת האיידול שלי״ הוא אמר וצחק. יש דבר יותר חמוד ממנו.
חייכתי אליו והמשכתי ללכת עם סלינה.
״הומו״ לחשתי לה.
״חשבתי כבר התחיל פה סיפור אהבה קיטשי ״ סלינה אמרה וצחקה.
״בואי לכיתה מכוערת״ אמרתי ופתחתי את הדלת.הגענו באיחור הכיתה הייתה מלאה והמורה עמדה והסתכלה עלינו בעודנו צוחקות. מייד הפסקנו לצחוק.
״רוצה לשתף אותנו מה מצחיק?״ המורה שאלה.
״אני יוותר על התענוג״ אמרתי בקרירות
״אחלה דרך להתחיל את השנה.״ היא אמרה
״אני יודעת נכון?״ שאלתי אותה וקרצתי בצחוק.
״כולם,זאתי דניאל״
״דני״ מייד תיקנתי אותה.
״היא באה אלינו מהרצליה ותקבלו אותה יפה.״ התחילו לה
לחשש בניהם כוסית,זאת אריאנה? אומייגאד מושלמת,זונה. התעלמתי,
״וזאת סלינה,היא כאן לשבוע. קבלו אותם יפה.״
״דניאל שבי ליד..אממ, יובל.תרימי את היד.״ היא השלימה את המשפט,
הזונה שקראה לי זונה הרימה את היד. זה הולך להיות סיוט.
״סלינה,שבי ליד מאור״ סלינה התקדמה לעבר הילד הכי ערס שיש,הרחתי את הריח בושם מעורבב עם סיגריות ואלכוהול החזק שלו.נגעלתי,אבל סלינה מאושרת.זה הטיפוסים שלה.
בקיצור. שנה אסון :/


תגובות (12)

תמשיכיי

27/09/2013 13:02

המשך!!!!!!! עכשיו!!!!!!

27/09/2013 13:04

המשךךך דחוףףף!
♥♥♥לין

27/09/2013 13:13

מהמממממממם תמשיכי!!!!!!!

27/09/2013 13:31

אבא שלך ואבא שלך ערסים אז סתמי (זה לדני את יודעת) ותמשיכי

27/09/2013 13:43

ואח*

27/09/2013 13:43

חחחחחח הקטעה הזה -״על החיים ועל המוות״ אמרנו ביחד,החזקנו ידיים צחקנו ונכנסנו לשער- מזכיר לי את הפרק הראשון של השמניה עם איה וניני

27/09/2013 13:51

הקטע* ותמשיכי

27/09/2013 13:51

תמשיכייייייייייי

27/09/2013 14:04

תמשיכיי !

27/09/2013 14:21

תמשיכי

27/09/2013 14:32

תמשיכי זה מהמם

27/09/2013 18:24
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך