swag12
פרק ארוך יותר מהרגיל כי אתן מדהימות :))
מה שהיא לבשה בבוקר- http://stealherstyle.net/2013/09/03/ariana-grande-white-bustier-polka-dot-skirt/
10 תגובות ממשיכה

התאהבתי בערס… עונה 2 , 9

swag12 30/09/2013 1622 צפיות 14 תגובות
פרק ארוך יותר מהרגיל כי אתן מדהימות :))
מה שהיא לבשה בבוקר- http://stealherstyle.net/2013/09/03/ariana-grande-white-bustier-polka-dot-skirt/
10 תגובות ממשיכה

הגעתי הביתה. לא הפסקתי לבכות.מאור הדפוק הזה משחק אותה מטומטם.הוא החבר הכי טוב של שון וא בטח שפך בפניו את הלב מליון פעם ואומר לי לנסוע אלייה.כנראה הוא ממש שונא אותי על זה שדחיתי אותו. ולי אין כח יותר. יובל ממרת לי את החיים בבצפר.אמא שלי מתה, מאור ממרר לי את החיים מחוץ לבצפר החברה היחידה שלי בריב איתי והיא גרה במאימי ורק עכשיו קלטתי ,הלוקמייה.היא תורשתית.
״פאק״ מילמלתי בוכה. הרגשתי שזהו. אין לי טעם לחיים האלה יותר.למה? להתאהב להתחתן להוליד ילדים ולמות,להשאיר אותם פגועים מאחור. להעביר את זה גם להם. עדיף שאני יעלם עכשיו,כשכולם שונאים אותי כשאין לי חברים. יש את ניב,וכואב לי. כואב לי להשאיר אותו מאחור,פגוע.
״אהבה שלי,
אתה לא מבין כמה אתה חשוב לי.אתה היית החבר היחיד שלי כל התקופה הזאת.
צחקתי איתי,השתגעת איתי,ריכלת איתי.אתה היית זה שחיבר אותי לפה.ואני מצטערת שאני עוזבת אותך פה ,אבל אין לי טעם לחיות.למה? להתאהב להתחתן להוליד ילדים ואז למות ולהשאיר אותם פגועים מאחור,בדיוק כמו שעשו לי. ואני מכירה את ההרגשה. אני כל כך מתגעגעת אלייה.
מתגעגעת לריבים שלי איתה לכל הפעמים שצרחתי עלייה וצעקתי עלייה ועל אבא שהם כאלו לא אחראים,שהיא נכנסה להריון בגיל 20. אני זוכרת כשגיליתי שהיא חולה הייתי בת 13. זה היה בבר מצווה של שון.לא הייתי אמורה לדעת את זה,וגיליתי בגלל פליטת פה של אבא. היא מתה בסוף החופשה שלנו בהוואי. היא הלכה לישון כמו כולם ופשוט לא התעוררה. נשארה בחלום הטוב שלה.
ונמאס לי. אוהבת אותך הכי בעולם -דני-״ שפכתי את הלב שלי.שמתי את הפתק על השולחן שלי והלכתי לשרותים. הוצאתי את הקופסא של האספרין מהשידה וניסיתי לפתוח.
נו! זה לא נפתח.
שמעתי צעדים. נו מהר תפתחי כבר!!
הדלת נפתחה,מאור עמד מולי עם מבט עצוב בעיניים.
״תלך מפה!״ צעקתי עליו.
״תניחי את זה שמה״ הוא אמר לי בשקט.
״למה? הרי אתה זה שאמר לי ללכת אליה״ צעקתי אליו והקופסה נפתחה,כל הכדורים נפלו על הריצפה ואיתם,גם אני.
״אני מתגעגעת אלייה״ בכיתי. הוא התקדם אליי וחיבק אותי,
״אם את מתאבדת אני הורג אותך״ הוא אמר ונישק אותי בראש(הוא יותר גבוה ממני)
״רק ערס כמוך יכול להגיד משפט כזה״ אמרתי וניסיתי לחייך.
״תסתובב״ אמרתי לו ומשכתי באפי.
ידעתי שהוא לא באמת הסתובב אבל לא היה לי כח.רק רציתי לסיים את היום הזה.
הורדתי את הבגדים ויכולתי לשמוע את החיוך של מאור.
החלפתי לבוקסר שלי וגופיית בטן לבנה. ונכנסתי למיטה.
״שנייה ״ מאור אמר,הוריד את המכנסיים שלו ואת החולצה ככה שהוא רק עם בוקסר ,נכנס למיטה וחיבק אותי. ישנו כפיות. שלא תבינו לא נכון.אין לי בשיט רגשות אליו.זה לא שאני מתכחשת או משהו או מהאלה שאומרות הוא לא הטיפוס שלי אני אחת שמכבדת את עצמי ואחרי חמש שניות מצטרפתות לו את הצורה ומזדיינות איתו. הוא באמת לא הטיפוס שלי.אני לא חושבת שיש לי אחד.. וככה נרדמתי עם מחשבות.
_~נקודת מבט מאור~
דני,איפה היא? נסעתי אליהם הביתה. הדלת הייתה פתוחה.מוזר…
עליתי לחדר שלה,היא לא הייתה שם. ראיתי פתק .
פאק. לא לא לא לא !! נלחצתי רצתי לשירותים וראיתי אותה שמה.נאבקת עם הקופסת כדורים.
״אני מתגעגעת אלייה״ היא נפלה על הריצפה.
״אם את מתאבדת אני הורג אותך״ אמרתי לה.
״רק ערס כמוך יכול להגיד משפט כזה״ היא אמרה וצחקה.
הגענו לחדר שלה.
״תסתובב״ היא אמרה והסתובבה לכיוון ארון הבגדים. שנינו יודעים שלא הסתובבתי. היא הורידה את הבגדים שלה. יא רבי איזה כוסית. חייכתי. היא החליפה לפגימה ונכנסה למיטה.
״שנייה״ אמרתי. הורדתי את המכנס והחולצה ונכנסתי למיטה שלה. אפילו מבט אחד על הגוף שלי היא לא העבירה זאתי! היחידה שעושה לי את זה לא מתלהבת ממני. הלכנו לישון מחובקים.שהיום הזה רק ייגמר אדוניי,אם הייתי מגיע באיחור.או לא מגיע בכלל.היה מאוחר מידי,והכל היה באשמתי.
״יש בצפר קום ״ שמעתי את דני.
״היית מתה״ סיננתי לה בכעס.
היא קפצה עליי הבת זונה!
היא הייתה ככה שהיא יושבת עליי ברגליים מפוסקות,בואו נגיד קצת מתחת לבטן.
הייתי כל כך חרמן לא זיינתי בגללה אתמול בלילה.
״לא משנה מה שתעשי אני לא יקום״ אמרתי לה וניסיתי לחזור לישון
״באמת?״ היא שאלה בקול מפתה. היא שכבה עליי ושרבטה צורות על החזה שלי.
פתחתי את העיניים והסתכלתי עליה,היא נשכה את השפתיים שלה וקירבה את ראשה לראשי.
השפתיים שלה נגעו בשלי.
״אתה קם?״ היא שאלה וליקקה את שפתיה.
״אינעל דינק״ אמרתי והזזתי אותה ממני.
מה היא רוצה זאתי.מחרמנת אותי אבל לא רוצה אותי.
ראיתי אותה צוחקת מהצד. היא החליפה בגדים.
זהו.החלטתי שבורא עולם שונא אותי. כל כך רציתי לנשק אותה!

~נקודת מבט דני~
התעוררתי.מאור היה לידי.אמא איזה סקסיי.
חוץ מגוף אין בו כלום. כלום כלום כלום .
נכון אתמול הוא הציל אותי והוא היה כזה מתחשב אבל בוא נחשוב למה הגעתי למצב הזה?
פאקינג חצי שעה ביקשתי ממנו שהוא יתעורר.בצפר כבר איחרנו.אבל אני לא יכולה להשאיר אותו לבד בבית.
״יש בצפר קום״ אמרתי עוד פעם.
״היית מתה״ הוא אמר.
כוסאמא שלו. הייתה דרך אחת להעיר אותו. על החיים ועל המוות חשבתי לעצמי ועליתי עליו.
״לא משנה מה תעשי אני לא יקום״ הוא אמר. באמת?
התקבלתי אליו. ושפתיי נגעו בשפתיו.
״אתה קם?״ שאלתי אותו עוד פעם וליקקתי את שפתיי.
כל כך רציתי לנשק אותו.אבל אסור לי.יש לי עקרונות.
״אינעל דינק״ הוא אמר וקם. הוא הזיז אותי ממנו,צחקתי והחלפתי בגדים.
החלטתי לא להתאפר היום.אמי אוהבת להתאפר והכל אבל יש לי פנים יפות בכללי בלי חצ׳קונים וכל החראטות האלו.
״יפה לך בלי איפור ״ הוא אמר וחייך את החיוך המושלם הזה שלו. יו דניאללל דיי כבר! סיכמנו אתמול שאת לא נמשכת עליו. אז מה אם הוא חתיך.
״מה יש לאכול?״ הוא שאל אותי כשהבית היה ריק.
״כלום בוא נלך לקנות״ אמרתי לו ולקחתי את האייפון שלי מפתחות וכסף.
פתאום מאור הרים אותי ושם אותי בעגלה.
״מטומטם! מה אתה עושה?״ שאלתי אותו וצחקנו.
״שקט,אין לי כח שתציקי לי.כנסי לעגלה וסתמי״ הוא אמר וחייכתי.
נסענו.. חח נסענו. בעיקר הצטלמנו. 500 תמונות הוא עשה,
אמא יותר גרוע ממני!. ״רגע רגע! תוציא לי טמפונים,״
צעקתי לו כעברנו ליד המדף שלהם.
הוא עצר והוציא ׳סופר׳ בטח הוא רגיל מהבנות האחרות.
״לא לא״ אמרתי והסמקתי .
״הא״ הוא אמר והוציא ׳אקסטרה סופר׳
״אני מבין שניב חייה ״ הוא אמר וניסה לחייך.
״לא לא לכיוון השני״ אמרתי ועכשיו הסמקתי עוד יותר.
ראיתי אותו צוחק והוא הוציא לי נורמל.
״מיני״ אמרתי בסוף.מתה מהמבוכה .
״חחחחחח אני מבין שניב לא חיה ״ הוא אמר וצחק.
״אתה דפוק! לא באמת עשינו את זה״ צעקתי עליו ומתברר שכל הסופר שמע.
כל ה׳נסיעה׳ שתקנו.בקופה יצאתי מהעגלה והלכנו בשקט הביתה
הוא סידר את הדברים במקום ואני עליתי לחדר.אני כזאת דפוקה. מאור היה אמור לחשוב שהוא לא הומו, ודווקא הוא גילה ראשון. סעמק.
נשכבתי על המיטה מכסה את הראש בכרית. יופי דני הרסת הכל.

~נקודת מבט מאור~
״אני מבין שניב חייה ״ אמרתי וניסיתי לחייך.סעמק מה עכשיו טמפונים.
״לא לא לכיוון השני״ היא אמרה והסמיקה. חחחחחח ניב חייה אעלק.
״מיני״ היא אמרה מהר. חחחחחח ניב הזה,בטח אמרה לא באמצע.
״אני מבין שניב לא חיה״ אמרתי.
״אתה דפוק! לא באמת עשינו את זה!״ היא צעקה וכל הסופר הסתכל עלינו.
כוס דודה שלההה רציתי למות כששמעתי שהוא זיין אותה,מה היא עושה ליי!
בקופה היא ירדה מהעגלה והתקדמה לכיוון הבית. נכנסנו לבית שלה.סידרתי את הדברים והיא עלתה לחדר שלה .מה אבי נעלבי עכשיו?!
עליתי למעלה והיא שכבה על המיטה.הראש שלה היה מתחת לכרית.
בואנה איזה תחת אחושרמוטה . הייתי חרמן. אעש והיא חרמנה אותי רק עוד יותר.
״את מוכנה להסביר לי?״ שטחאלתי ושיחקתי לה בשיער.
״כלום! עשיתי את זה בשביל ניב נמאס לי שלא הפסקת לרדת עליו! רציתי שיאהבו אותו שיהיו לו חסרים שיראו איזה ילד מדהים הוא באמת!״ היא אמרה .
״ומה אם אני יאמר לך שהסוד שלך שמור אצלי?״
היא הסתכלה עליי בחיוך המדהים הזה שלה והייתה לה את הגומה הזאת בלחי שמאל. היא קפצה עליי בחיבוק ונישקה אותי אלף פעמים בלחי.
״תודה תודה תודה תודה״ היא מלמלה. חשבתי שהיא הפסיקה,והזזתי את הראש.
היא נישקה אותי בטעות. מהר היא התנתקה ממני וירדה מהמיטה.
״חכה דקה״ היא אמרה ומהר יצאה מהחדר. זה היה יותר מלנשק אותה יותר מלזיין אותה.זה היה אותה.אני רוצה אותה.ואני לא מאמין שאני אומר את זה. אבל אני אוהב אותה.
_______
היא חזרה אחרי שנייה עם בגד ים של שון.
״תפוס ״ היא אמרה וזרקה לי אותו.

~נקודת מבט של דני״
נישקתי אותו. דני הוא עוד יחשוב שאת בעניין שלוו.
איזה דפוקה אנייי. חשבתי מה לעשות.
הוצאתי את הבגד ים של שון
שלחתי הודעה לאביאל ניב וטל(איזה בת אחת ידידה של אביאל)
״בואו לים שמתחת לבית שלי״ שלחתי להם.
נכנסתי לחדר שלי. זרקתי על לידור את הבגד ים .
״עכשיו אתה מוכן לצאת?״ שאלתי אותו.
״מה שונה עכשיו?״ הוא שאל וחייך חיוך שובב,
״אני לא רוצה שתראה אותי ערומה,אני יקרא לך שאני יסיים!״ צעקתי ודחפתי אותו מהחדר שלי.
החלפתי לאותו בגד ים שלבשתי במסיבה ויצאתי.
״מאו… אוומייגאד״ צרחתי ועצמתי את עיניי. לא ראיתי את זה עכשיו. לא .
״תסתיר את החבר הקט..הגדול שלך״ אמרתי ושמעתי אותו צוחק .
״תרגעי רק מחליף בוקסר..״ הוא אמר. אחריי שנייה הוא דגדג אותי.
פתחתי עיניים וראיתי אותו מכניס לתיק מגבות שמן שיזוף ובקבוק קולה קר.
הגענו לים אביאל ניב וטל חיכו שם.
״הזמנתי אותם״ אמרתי למאור המופתע.
״אישה שליי״ אביאל אמר ונישק אותי בלחי.
ניב הסתכל עליי ושכחתי שאנחנו צריכים להעמיד פנים.
״אהבה שלי ״ אמרתי לניב וריסקתי את שפתיי על שפתיו.
לקחתי את ניב לצד.
״מאור יודע.״ אמרתי לו וראיתי איך הוא מתעצב.
״לא לא אבל הוא הבטיח לי שהוא ישמור על זה בסוד,
בוא נגיד שנפרדנו וחזרנו להיות ידידים״ אמרתי לו וחייכתי.
״טוב אז אני חותך מכאן״ ניב אמר ונישק אותי בלחי.
״מה קרה?״ אביאל שאל כשראה שניב הלך.
״סתם..לא הלך בנינו ״ אמרתי.
״הא״ הוא אמר ויכולתי להישבע שהוא הגניב חיוך!
״בוא לים ״ אמרתי לו ומשכתי אותו למים. איזה חמוד הוא פאק.
״מה שלום רומי?״ הוא שאל אותי וצחקתי.
״אבי רציני עכשיו.אתה חייב להפסיק עם הסמים״ אמרתי לו.
״אני לא יכול.זה כמוך.אני מכור אלייך״ הוא אחר וחייך.
״ואם אתה תקבל אותי? אתה תגמל מהסמים?״ שאלתי והתקרבתי אליו.
״בתנאי שאני לא יצטרך להיגמל ממך״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה סוערת.

~נקודת מבט מאור~
ניב הלך משם. כנראה ״נפרדו״
״תראה את אבי עם החברה שלך״ טל אמרה וצחקה.
ראיתי אותו ממזמז אותה וממשש לה את התחת.
סעמק, נכנסתי למים.
״מה קורה ילדים שלי?״ שאלתי וקפצתי על אביאל.
הם התנתקו אחד מהשני ודני הסתכלה עליי במבט של ׳ברצינות?׳
״אבי אתה לא בכלל עם קרן?״ שאלתי אותו.אביאל הוא חבר טוב שלי אבל הייתי חייב לעשות את זה.
״למה יבן של זונה!״ הוא אמר ובעט בי.
דני יצאה מהמים ואני אחריה כמו…כמו כל הבנות שהולכות אחריי.

.


תגובות (14)

תמשיכי הלכתי לקרוא

30/09/2013 08:59

יאוווו תמשיכייייי

30/09/2013 09:08

תמשיכי

30/09/2013 09:09

וגומה שמאלית עד הקבר ומעבר וואוו

30/09/2013 09:10

תמשיכייי

30/09/2013 09:24

תמשיכי מקסים ,נפלא,מושלם!!!

30/09/2013 09:24

תמשיכייי

30/09/2013 09:28

אעהעאאאעאה… לא יכולה לחכות להמשך של הסיפור ה…מושלם הזה!
תמשיכייי מהר
♥♥♥לין

30/09/2013 09:41

תמשיכיייי

30/09/2013 09:57

תמשיכייייי

30/09/2013 10:06

תמשיכיייי קראתי הכל מהבוקר!!

30/09/2013 10:44

תמשיכייייי

30/09/2013 11:59

מהממממממם תמשיכי!!!!!!

30/09/2013 14:54

הוא בגד בה ?
לא הבנתי (: חחח

01/10/2013 07:04
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך