swag12
פרק ארוך רק בגלל החזרה ללימודים.♥ אני אשתדל להעלות כל יום פרק אבל לא מבטיחה.
לאביוו :*
7+ תגובות ממשיכה♥

התאהבתי בערס…10

swag12 27/08/2013 2101 צפיות 9 תגובות
פרק ארוך רק בגלל החזרה ללימודים.♥ אני אשתדל להעלות כל יום פרק אבל לא מבטיחה.
לאביוו :*
7+ תגובות ממשיכה♥

כל השבוע אושרי התחמק ממני. הוא חושב שאני סוג של "בגדתי" בבר והוא לא יודע שנפרדנו.ניסתי להגיד לו אבל הוא אשכרה בורח.
"לידור, תגיד דקה.." אמרתי ללידור.
"כן מאמי?"
"מה המצב עם אושרי,כיאלו מה הקטע שלו?"
"הילד מבואס תחת,האלכוהול והסיגריות נהפכו להיות החברים הכי טובים שלו,הוא מתנהג אחרת הוא כבר לא אותו בן אדם. אני לא מזהה אותו יותר.
פאק.אני גרמתי לזה.
"תגיד,איפה הכתובת שלו?"
"רחוב הארגמן 16"
"תודה חיימשלי" אמרתי ונישקתי אותו בלחי והלכתי.
הוא גר קרוב.רצתי כמו מטורפת.שמתי את המחשבות שלי בצד.אני אשכרה הפרדתי בין חברים שהם כמו אחים.
דפקתי בדלת
דפקתי
דפקתי
אפחד לא ענה. התייאשתי.נשענתי על הדלת והיא נפתחה.
שמעתי מהקומה למעלה שירי דיכאון בפול ווליום.
"א..אושרי?" שאלתי אותו.גבו היה מופנה עליי.
הוא הסתובב אליי. הוא נראה על הפנים.
"מה את רוצה קטנטונת?" הוא שאל וקרץ. הוא לא מזהה אותי.
"זאת סופי" אמרתי וחייכתי.
"הא…האחת ששברה לי את הלב!!" הוא אמר וצחק.
"לא אושרי תסתכל עליי.תצא מהסטלה שלך. אתה ולידור כבר לא מדברים.אתה מסתגר בחדר שלך ואתה מסריח מאלכוהול. אתה יותר טוב מזה. אל תידרדר יותר.
"רק בגלל שאת כוסיתתתתת" הוא אמר והדגיש את הת'.
"טוב עכשיו תחכה,אני מכינה לך קפה.אתה לא מתקרב לאלכוהול."
רק בשביל להיות בטוחה שפכתי הכל לכיור. את הסיגריות שטפתי במים שלא יוכל להדליק אותם וירדתי להכין לו קפה.
הבאתי לו את הקפה לחדר. רק עכשיו שמתי לב שהוא היה עם בוקסר.
אחרי 5 דקות שישבתי נבוכה על מיטתו הוא יצא מהסטלה.
"סופי? מה את עושה כאן??"
"באתי כי לידור כבר לא מזהה אותך,מאז הנשיקה המזורגגת שלנו אתה רק מתחמק ממני ומשתכר. בשבוע סטלה שלך הזה איבדת חבר.איבדת את לידור.וזה לא קשור אליי כדאי שתלך לדבר איתו כי אני לא מוכנה שבגללי לידור יאבד אותך."
"אני לא יכול.כל פעם שאני עם לידור,או אצלו בבית אני מתפתה.מתפתה לשאול מה קורה איתך,איך את מסתדרת.מתפתה להיכנס לחדר שלך.וזה הורג אותי מבפנים." הוא אמר והסתכל עליי במבט חודר.
"אושרי.." אמרתי והדמעות חנקו אותי מבפנים.לא נתתי להן לצאת.
"מה?" הוא שאל.
בלי לחשוב פעמיים,התקרבתי אלייו ונישקתי אותו. לא נשיקה תשוקתית,נשיקה עדינה וחמימה שמעבירה את כל המסרים אליו.
הנשיקה הפכה לתשוקתית,הלשונות שלנו התמזגו,הוא התיישב על מיטתו והושיב אותי עליו.
"רגע" הוא אמר והתנתק ממני. רק עכשיו שמתי לב שהוא עם בוקסר ואני עם שורט וגופיים.
"את עם בר,למרות שאני לא סובל את הקוקסינל הזה,אני לא רוצה שתהפכי להיות כמוני,אני לא רוצה שתבגדי בו." הוא אמר והשפיל את מבטו.
אומייגאד איזה נסיךךךך!!
"אושרי,אני לא יודעת איך להגיד לך את זה" אמרתי וחיוך השתחל על פניי.מנסה לא לצחוק.
אושרי לא הבין מה אני רוצה מהחיים שלו..
"מה?"
"אני" אמרתי לו ונישקתי אותו נשיקה חטופה.
"ובר" אמרתי ונישקתי אותו עוד פעם
"נפרדנו" אחריי המילה האחרונה הוא זה שטרף אותי בנשיקה.
הוא הרים אותי למיטה שלו וזרק אותי עלייה. צחקתי.
הוא בא אליי ונישק לי את הצוואר. ועשה לי סימן איקי.
ירד עוד טיפה,ועוד טיפה ועוד טיפה והגיע לבטן,הוא נישק אותי מסביב לפופיק,ועלה בחזרה לצוואר,וככה המשיך איזה 5 דקות.
וככה עשיתי לו גם אני. מנשקת אותו בצוואר,יורד לקוביות שלו ועולה בחזרה. הוא עלה ועלה והרים את החולצה שלי.
הוא המשיך לנשק אותי.
"אושרי אני בתולה" המילים ברחו מהפה שלי.
הפאלפון שלו צלצל והוא קם מהר לענות.
"ביי" אמרתי נבוכה וברחתי מהחדר שלו.רצתי הביתה.לא עיניין אותי כלום. הוא בטח חושב שאני איזה בתולה שמרנית ולא ירצה אותי.
נכנסתי הבייתה.הבית היה ריק.נעלתי ורצתי לחדר. הריח של אושרי נדבק אליי. הריח הממכר שלו. אחריי שניות ספורות נרדמתי.


תגובות (9)

תמשיכיייי דחופפ!!!

27/08/2013 12:23

מושלםם

27/08/2013 12:24

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

27/08/2013 12:33

תמשיכיייייייייייייייייייייייי

27/08/2013 12:42

מושלם….. אולי תמשיכי היום בבקשהההההההה

27/08/2013 12:45

מהמממם תמשיכי!!!!!

27/08/2013 13:53

מושלם

27/08/2013 13:57

תמשיכי !!!!!

27/08/2013 14:33

תמשיכיי

27/08/2013 21:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך