swag12
תקשיבו בנות,מאז שנכנסתי לאתר רציתי להעלות את הסיפור הזה וראיתי שכבר יש כזה אבל עכשיו שסיימו לכתוב אותו התחלתי משלי....

התאהבתי בערס

swag12 18/08/2013 5099 צפיות 7 תגובות
תקשיבו בנות,מאז שנכנסתי לאתר רציתי להעלות את הסיפור הזה וראיתי שכבר יש כזה אבל עכשיו שסיימו לכתוב אותו התחלתי משלי....

-אושרי מוצפי- סטוציונר,כל הבנות נמרחות עליי, אבל מי אני שיגיד לא? עוד לא פגשתי את האחת שלי.
בן 17,כיתה י"א.החבר הכי טוב של לידור.

-לידור נוימן-אני ואושרי זה כמו אחים.כן מה לעשות אני חתיך,אבל מאז תהל המזורגגת הזאת ששברה לי את הלב אני שומר מרחק מבנות.מפחד להתאהב.סופי? שיואו כמה זמן לא ראיתי אותה,ניראלי מכיתה א.. הם עברו למיאמי ומאז אני והיא לא מפסיקים לדבר.סופי עוברת לגור אצלנו ,אמא שלה חלתה בלוקמיה.ואבא שלה הבן זונה ברח מהבית.סופי נשארה לבד לטפל בה.והיא טיפלה בה.אבל המחלה ניצחה ו… ודודה מירב מתה. הקיצר סופי עוברת לגור אצלנו עד להודעה חדשה.

-סופי נוימן- דורית התעקשה שאני אעבור לגור אצלם,ומי אני שתתווכח.למי יש כח? כל האנרגיה והשמחת חיים שלי ירדה לאפס. אני כבר לא זוכרת את הפעם האחרונה שחייכתי חיוך אמיתי. אולי אני כוסית אבל זה לא מעניין אותי. הביטחון העצמי שלי ירד לאפס. ורק לידור מעלה לי אותו. כל הזמן הזה שהייתי במיאמי לידור דיבר איתי,עודד אותי ושמר עליי מרחוק. עכשיו ישלי הזדמנות להתחיל מחדש. ואולי החיוך האמיתי שלי יחזור לפנים.

נחתתתי,בשעה טובה!!הטיסה נמשכה כמו נצח,תינוקת שכל הזמן בוכה ריח של קקי נו באמת!! דפקו לי תצורה! לקחתי את כל המתנות שקניתי,ותפסתי מונית. נתתי לנהג את הכתובת והוא החל לנסוע. כמה זמן לא ראיתי את לידור…כ"כ התגעגעתי. הגענו,שילמתי לנהג הוצאתי את המזוודות שלי הלכתי לכיוון הבית ודפקתי בדלת.דפקתי עוד פעם. נו נו נו זה לא קורה לי!! שמעתי צעקות "אחי מה אתה מכבה לי את הסיגריה" "נו יזין זאת הייתה האחרונה שלי" ודברים כאלו,הבנתי כבר. שמעתי צעדים ולידור פתח לי את הדלת. "סופי?" הוא שאל מופתע, כן,אני ילדה יחסית לבנה לאחת שגרה במיאמי. "נחש?" שאלתי אותו וחייכתי. "אני,אני לא מאמיו,שחכתי שאת נוחתת היום!" הוא צעק וחיבק אותי. יותר נכון מחץ אותי. הוא הרים אותי באוויר וסובב אותי. "תן לנשוםםם" צעקתי לו. הוא הוריד אותי "בואי אני יעשה לך סיור" בית יפה,גדול,מרשים. הגענו לחצר חבורת ילדים ישבו שם,רותחים מזעם על לידור ,שכיבה להם את הסיגריות. כולם בחנו אותי, הרגשתי לא נעים,הרגשתי מחוללת. "על מה אתם מסתכלים?" לידור שאל אותם. איזה אחד אמר "לידור אחי עם היית מספר לנו שהבאת בחורה לא היינו באים" לידור התעצבן,בצדק. "אני לא אחת הזונות שלו!" אמרתי,ועליתי משם לחדר שלי.

~נקודת המבט של אושרי~
השמן הלך לפתוח את הדלת אחרי שכיבה לנו תסיגריות. אחרי איזה שתי דקות נכנס עם איזה כוסית אחת שיאבהה! היא לא הייתה נראת כמו כל הבנות,היא הייתה עם השורט קצר וגופייה, טוב אולי היא התלבשה ככה,אבל היא לא נראתה ככה. "אני לא אחת הזונות שלו!" היא צעקה והלכה.
"בואנה אושרי יזין,זאת בדודה שלי,זאת שסיפרתי לך עלייה.
"שו בדודה?" מה הוא מזיין תשכל איזה בדודה??
"בואנה הסיגריה עלתה לך למוח! זאת ממיאמי." אה סופי סופיה משהו כזה.
"אחי מצטער שכחתי." איזה דפוק אני, עליתי למעלה חיפשתי את הסופיה הזאת, ראיתי את הילדה הזאת פורק את התיק שלה, היא הוציאה תמונה של איזה אישה ושמה אותה על השידה. "היי תקשיבי אני.." אמרתי לה מהפחד היא קפצה והפילה את התמונה,התמונה נשברה.(יעני המסגרת והכל) "דפוק!! מה עשית!" היא צרחה עליי. "מה באמת עשיתי??" כולה תמונה באמאשלי איזה פיוז קצר. היא הרימה את התמונה וישבה על המיטה שלה. "תלך,פשוט תלך! " היא צעקה עליי וראיתי שהיא כמעט בכתה הלכתי משם למי יש זין??


תגובות (7)

^^

אהבתיייי :-)
ממש מקורים חוץ משם, ראיתי הרבה עם הכותבת הזו…
לאב יוו ותמשיכיייי ♥

18/08/2013 08:32

מושלםםם

18/08/2013 08:33

ממש אהבתי תמשיכי מהר ❤

18/08/2013 08:35

תמשיכייייי דחוףףףףף
♥♥♥

18/08/2013 08:39

חחחחח מקרה הכי גרוע היית יכולה לשנות את השם (:
אבל נראה טובב (-:::::::::::׳

18/08/2013 08:49

מהמם

18/08/2013 09:25

מושלםם

26/06/2014 18:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך