כותבת21
מקווה שתאהבו את הפרק, למרות שלא כל כך אהבתי את הסוף אבל זה מה שיצא... אשמח לביקורת=]

התאהבתי ברוצח פרק 12

כותבת21 25/06/2015 1935 צפיות 18 תגובות
מקווה שתאהבו את הפרק, למרות שלא כל כך אהבתי את הסוף אבל זה מה שיצא... אשמח לביקורת=]

נכנסתי הביתה, אחרי משמרת ערב מתישה במיוחד.
כל מה שאני צריכה עכשיו זאת אמבטיה מלאה בקצף וקצת זמן לעצמי.
אלרואי ישב בסלון, עיניו הביטו על הטלוויזיה הכבויה, נראה שהוא היה שקוע במחשבות.
אני יודעת מה עובר עליו, על מה הוא חושב.
בעוד שבוע יש אזכרה להורים שלו.
כל שנה, שבוע לפני הוא מנותק, מנותק מכולם.
הוא מסתגר בחדר שלו בימים האלו ושוקע בדיכאון והמון מחשבות.
אני זוכרת שלפני שהוא נהפך להיות רוצח והיה חבר שלי, חבר נפש שלי, האחד שיכולתי לסמוך עליו יותר מכולם. הוא נתן לי לישון איתו מבלי שאבי ידע על זה, הוא היה נרגע ככה ומרגיש בטוח. מרגיש בטוח איתי ולא עם אף אחד אחר.
~~~

"אוצר…", הוא שאל בקול רועד שניסה להסתיר אך ללא הצלחה.
"כן אלרואי", אמרתי והתיישבתי בחזרה על מיטתו והבטתי בעיניו העצובות.
"את יכולה להישאר לישון איתי היום, אני לא רוצה להישאר לבד, אני…אני מפחד שאני אאבד שליטה על עצמי ו…לא יודע, אעשה משהו שאחר כך אתחרט עליו", הוא אמר בשקט, ראשו היה מושפל.
"ברור שאני יכולה אלרואי", אמרתי בחיוך מנחם וקמתי לנעול את הדלת.
נשכבתי על ידו, פניי היו מול פניו היפות והגבריות.
למרות שהוא בגילי הוא נראה יותר, הוא נראה גבר בשל עם המון ניסיון, כך פניו משדרות, המבט וההתנהגות. אני כל כך אוהבת את זה בו.
הוא כבש אותי במבט שהיה על פניו ולא נתן לי להזיז את עיניי, הייתי שקועה בו, בעיניו השחורות המשגעות והמעניינות, יש בהן סיפור שלם שתמיד רציתי לגלות.
הוא לא נותן, אפילו לא לי.
"תודה אוצר, את מרגיעה אותי", הוא לחש בקול צרוד שגרם לגופי לרטוט.
"תמיד, רק תבקש", אמרתי בחיוך קטן שינחם אותו.
הוא כרך את ידו סביב אגני והצמיד את גופי אליו, הרגשתי את חום גופו הממכר והמצמרר.
הוא היה ללא חולצה ולבש מכנס קצר.
"אלרואי…", לחשתי את שמו וידו ליטפה את פניי בעדינות וברוך שרק אצלו אני מרגישה.
"אם רק…", הוא אמר ועצר את עצמו.
"אם רק מה?", שאלתי ופקחתי את עיניי, מחכה לתשובה ומנסה לפענח דרך מבטו את כוונתו, אבל הוא יודע להסתיר טוב מאוד את הרגשות שלו.
"עזבי, בואי נלך לישון טוב?", הוא אמר והנהנתי בלית ברירה, כי ידעתי שלהתווכח ולהוציא ממנו את התשובה זה יהיה לשווא, הוא עקשן, הבן אדם הכי עקשן שאני מכירה.
~~~

"אלרואי", קראתי בשמו בזמן שהתיישבתי על ידו בספה.
"היי", הוא אמר ועדיין המשיך להביט על הטלוויזיה הכבויה.
אני לא ידעתי מה להגיד, הוא השתנה, הוא כבר לא החבר הכי טוב שלי, הוא נהפך להיות בן אדם קר ועצבני כפליים. אני מפחדת מהתגובות הלא צפויות שלו.
מאז שלמד להשתמש בנשק, הוא כבר לא אותו אחד.
הוא נהיה חסר סבלנות ויותר עצבני, יותר מאיים, אסור להגיד מילה לא במקום, אחרת הוא מבצע באותו הרגע. לא מחכה להסבר, פשוט יורה או דוקר.
ואני עדיין אוהבת אותו, אני יודעת שאני טיפשה ומזוכיסטית…אבל תמיד יש בי תקווה שהוא יחזור להיות האלרואי של פעם, החבר הכי טוב שלי.
ישבתי על ידו, שתקתי ושילבתי את כף ידי בכף ידו, הראתי לו שאני עדיין פה בשבילו ולא שכחתי, שאני זוכרת הכל.
הוא הידק את האחיזה בכף ידי ודמעות החלו לזלוג מעיניי, אומנם הוא לא מראה את הכאב העצום שהוא מרגיש, אני יודעת טוב מאוד איך הוא מרגיש עכשיו, באמת עצוב לי שהוא כאוב עכשיו. רציתי שישמח ויחייך, אבל זה משהו שלא אופייני אצלו, הוא כבר לא מחייך, הוא תמיד רציני ועצבני, הוא כבר לא שמח יותר, הוא כנראה שכח איך זה מרגיש.

"אני עולה לישון", הוא אמר והתנתק מהאחיזה בידי וקם מהספה.
"לילה טוב", אמרתי אבל הוא לא התייחס ועלה לחדרו.
***

"את ממש מגעילה שנעלמת לי ככה", אגם אמרה ועיינה בתפריט.
"מצטערת, התחלתי לעבוד וסתם…עברה עליי תקופה לא משהו", אמרתי והנחתי את התפריט על השולחן.
היום יש לי יום חופשי מהעבודה והחלטתי להשלים פערים עם אגם בקפה קפה, ממזמן לא ראיתי אותה והרגשתי שאני צריכה לשפוך את כל הלב למישהו ורק היא מבינה אותי.
"אז את יכולת להתקשר אליי, אני הייתי באה ישר, בשביל מה יש חברות?", היא אמרה טיפה בכעס והניחה את התפריט שלה על השולחן והיא הביטה בי במבט קצת מאוכזב.
"את צודקת, סליחה", אמרתי וחיוך שיחק על שפתייה, היא סלחה לי.
"זה בסדר, עכשיו תספרי לי מה קרה", היא אמרה ולקחתי נשימה עמוקה וארוכה.
"זה אלרואי…אני אוהבת אותו", "את מה?", שמעתי קול מוכר מאחוריי שואל וכל כך קוויתי שזה לא יהיה מי שאני חושבת שזה.


תגובות (18)

כמה שאני מתה על הסיפור הזהה♥–♥תמשיכיי

25/06/2015 16:47

מהמםםםםםםםם

25/06/2015 16:56

בקשה שזה לא יניב(לא זוכרת איך קוראים) תמשיכי

25/06/2015 16:57

    קוראים לו יניר
    בפרק הבא תדעי מי זה היה=]

    25/06/2015 17:08

תודה רבה לכן!
אני כל כך מעריכה את זה שאתן מגיבות תמיד ונותנות לי מוטיבציה להמשיך לכתוב
אוהבת אתכן3>

25/06/2015 17:07

חח אני דורשת המשך היוםם!!♥

25/06/2015 17:08

    היום אני כבר לא אוכל להמשיך.
    מחר אעלה פרק חדש=]3>

    25/06/2015 17:11

אני אסבול איכשהו (ניראלי)♥

25/06/2015 17:15

אמאא דיי איזה מטח אני מתה לדעת מיייי זהההה אין נצב שאת משאירה בכזה מתח עכשיו המשךךךךךך

25/06/2015 17:18

לאאא נווו למה במתחחחח?! תמשיכי היוםם!

25/06/2015 18:04

סיפור מושלם!!!! תמשיכי!!!

25/06/2015 18:45

אני די בטוחה שזה יניר (לא זוכרת את שמו).
תמשיכי!❤️

25/06/2015 22:44

תקשיבי העלילה ממש טובה ויש בך הרבה כישרון:) אבל…
היא בחורה בת 21 ומרגיש לי כאילו היא בת 16, היא בכל זאת עברה דברים בחיים תבגרי אותה קצת…

26/06/2015 13:06

    תודה רבה לך:)
    ולמה את מתכוונת שהיא לא בוגרת?

    26/06/2015 20:07

את רצינייתת?!! דווקא בנקודה הזאת עצרתת?!! ואני מאוהבת בסיפור הזה תמשיכיי דחווףף♥וכרגיל מדהים

26/06/2015 17:14

פאקקק זה מוושלםםםםם אני התמכרתייי לסיייפווורררר הזההה אמאאאא דיי השלמווות בבקשה תמשיכיייי אני במתחחחחחחח בבקשה שזה לט יהיה יניר היא כזה מוושלם ולא באלי שיפגעעע אוופ

26/06/2015 18:09

    פחח שונאת את יניר,מקווה שזה אלרואי^.^

    26/06/2015 18:25

תודה רבה לכולכןןן אתן ממש ריגשתן אותי עם התגובות המפרגנות האלה ממש תודה אוהבת ומעריכה בלי סוף!

26/06/2015 20:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך