התאהבתי ברוצח פרק 15

כותבת21 27/06/2015 2215 צפיות 26 תגובות

*אני מזהירה, הפרק יהיה מאוד קשה לקריאה.

עבר כבר חודש וחצי מאז השיחה ביני לבין יניר. הוא באמת השתדל כמה שיותר להיות בבית ולקח כמה ימי חופשה למעני, הוא ממש הוכיח שהוא רציני לגביי.
ואני יכולה להגיד שממש התחברתי אליו ואפילו יש לי רגש קטן אליו.
אני ואלרואי בקושי מחליפים מילה, רק "בוקר טוב" ו "לילה טוב", אני התייאשתי וחשבתי שהגיע הזמן לסגור עוד פינה בחיים.
אלרואי באמת חשוב לי ואני גם לעולם לא אשכח את התקופה היפה שלנו, את התקופה הזאת אני אנצור עמוק עמוק בלב ואשאיר אותה שם. לתמיד.
הבנתי והפנמתי שאני והוא לא נוכל להיות ביחד, עם כל האהבה שאני חשה כלפיו, אני מדחיקה אותה כמה שאני יכולה ונותנת ליניר להחליף את מקומו.

היום אני חוגגת את יום הולדת העשרים ואחת שלי, הזמנתי כמה חברים מהצבא וכמה מהתיכון שעדיין נשארתי איתם בקשר. הזמנתי גם את אלרואי, מתוך נימוס.
הוא הסכים, כנראה גם מתוך נימוס, עדיין, אני הבת של הבוס שלו.

"וואו, את מדהימה אוצר", אגם הביטה בי בהתרגשות והביאה לי חיבוק.
לבשתי שמלה לבנה שצמודה במותניים ורופפת מלמטה.
ענדתי עגיליי זהב ואת הצמידים של אמי שאני כל כך אוהבת ומחוברת אליהם.
ענדתי גם את השרשרת של אלרואי, אני אוהבת אותה, היא מזכירה לי תקופה יפה שלא הייתי רוצה לשכוח, התקופה הכי עצובה ויפה שהייתה לי בחיים.
נעלתי נעליי עקב בצבע שמנת, עקב סטנדרטי, לא ממש גבוה.
ואת שיערי השארתי פזור. התאפרתי ממש עדין, לא רציתי להיראות גסה, אני אוהבת את המראה העדין יותר.
"תודה על הכל אגם, אין עוד כמוך", אמרתי ובדיוק התנתקנו מהחיבוק.
"טוב יפה שלי, אני אלך שנייה לראות מה העניינים למטה בינתיים תסיימי להתארגן", היא אמרה והנהנתי בחיוך.
היא יצאה מהחדר ואני התיישבתי על המיטה.
"אפשר להיכנס?", אלרואי שאל וחיכה על יד הדלת.
"כן", עניתי, בידו הוא החזיק שקית לבנה וקטנה.
בעיניו הוא בחן את כל כולי ולבסוף נתקע בעיניי.
"את…ממש יפה היום", הוא החמיא לי והרגשתי איך לחיי האדימו והסמיקו.
"תודה רבה", עניתי בביישנות והוא הושיט לעברי את השקית הלבנה ולקחתי אותה.
"לא היית צריך…אבל תודה רבה", אמרתי בחיוך ופתחתי את השקית, הוצאתי מתוכה מן קופסא קטנה, בצבע אדום.
פתחתי אותה ופערתי את עיניי.
בתוך הקופסא הייתה מונחת טבעת שאת כל המסביב שלה עיטרו יהלומים קטנים ונוצצים.
"אלרואי…זה יותר מידי אני…", לא היו לי את המילים לתאר כמה שהמתנה הזאת הפתיעה אותי וריגשה אותי.
"תירגעי, זאת לא הצעת נישואים…תביאי לי שנייה", הוא אמר ונטל מידי את הקופסא והוציא ממנה את הטבעת.
הוא תפס את האצבע המורה שלי של יד ימין וענד את הטבעת לאט לאט, התרגשתי.
"זה ממש יפה לך", הוא אמר והביט בי במבט המהפנט שלו, מה שגרם לי לקחת כמה צעדים לעברו ולחבק אותו חזק, בכל כוחי.
הוא החזיר לי את החיבוק והרגשתי את שפתיו על שקע צווארי, כל כך נהנתי מההרגשה, מהמגע, מהריח הממכר שלו. זה גורם לי להרגיש כאילו אני לא אוכל לאהוב אף אחד כפי שאני אוהבת את אלרואי.
מה יש בו לעזאזל שאני לא מצליחה לשכוח אותו?
"יום הולדת שמח", הוא לחש לצווארי ונשימותיו החמות העבירו בי צמרמורת.
"תודה", אמרתי בלחש. התנתקנו מהחיבוק.
"טוב, נתראה למטה", הוא אמר והנהנתי בראשי.
***

"מזל טוב יפה שלי", יניר אמר והנחית נשיקה ארוכה על שפתיי וזרועותיו השריריות עטפו את גופי הדקיק בחוזקה.
"תודה נירי", אמרתי, שמחה מעצם העובדה שהוא כאן איתי היום.
"קחי, זה בשבילך", הוא אמר והושיט לי שקית קטנה. הוצאתי ממנה קופסא בצבע לבן ופתחתי אותה.
הוא קנה לי צמיד מזהב, ממש עדינה ודקה.
הבטתי בו וחייכתי חיוך רחב ומתרגש.
"תודה יניר, זה…זה יותר מידי לא היית צריך", אמרתי, עדיין מחוייכת.
"אני אעשה הכל בשבילך נסיכה, זה מגיע לך", הוא אמר, נתתי לו נשיקה ארוכה על השפתיים מביעה את תודתי אליו.
"טוב ייאלה, בוא למסיבה שלא נפסיד אותה", אמרתי וקמנו מהכיסאות שבחצר האחורית של הבית ונכנסו הביתה.
שתינו רקדנו השתוללנו והשתחררנו, שיחררתי את כל העצב והכעס שהרגשתי בחודשיים האחרונים.
"בואי נעלה קצת למעלה, בא לי לחבק אותך", יניר אמר ומשכתי את ידו ועלינו לחדרי.
נכנסנו לחדר וסגרתי אחרינו את הדלת.

*הקטע הקשה לקריאה מתחיל כאן*

"את כל כך יפה אוצר", הוא אמר ונישק אותי נשיקה אגרסיבית ורטובה.
"יניר, מה נכנס בך?", שאלתי בגיחוך קטן וקצת מבוהל אבל הוא התעלם, הוא זרק אותי על המיטה בחוזקה ועלה מעליי.
"יניר…מה יש לך?", שאלתי והבטתי בעיניו שהיו להוטות ומאיימות וחיוך ערמומי נפרס על פניו.
רעדתי, פחדתי, לא ידעתי למה לצפות.
הוא החל להעביר את ידו על רגלי עד שהגיע לתחתונים שלי.
התחלתי לבכות וניסיתי להתנתק ממנו ולהעיף אותו מעליי, אבל הוא חזק יותר ממני והבנתי שאין לי סיכוי.
הוא הביט בי במבט כועס וידו סטרה ללחיי בחוזקה.
"הצילו", צעקתי בבכי וישר הוא סתם את פי בעזרת ידו הגדולה.
"אני יודע שאת רוצה את זה אוצר,אל תהפכי את זה ליותר קשה", הוא אמר והוריד את ידו מפי.
"הצילו!", צעקתי שוב וידו שוב סתמה את פי.
בידו השנייה הוא נתן לי אגרוף ושיתק את כל פניי, העין בערה מכאב והחלה לפעום.
הרגשתי סחרחורת ולא יכולתי להבין מה קורה סביבי, לאט לאט הכל התחיל להשחיר ועיניי נעצמו.


תגובות (26)

וואו .
דיי זה התעללות !!
תמשייכיי דחוףף

27/06/2015 23:06

    חחח אני אמשיך מחר!
    תודה רבה על התגובה:)

    27/06/2015 23:21

ווואווו אני מאוהבת בכתיבה שלך..!!! כל פרק מותח אותי ואני כל פעם מצפה להמשך!!!!

27/06/2015 23:18

    וואו תודה רבה לך! את מדהימה!
    אמשיך מחר3>3>

    27/06/2015 23:21

זהו את את מתהה!!פרק מדהייםם את חייבת להמשיך לפני שאני מתפוצצת♥

27/06/2015 23:22

    תודה רבה לך! מדהימה!
    אני אמשיך מחר3>3>

    27/06/2015 23:23

ואווווווו!!! אני קראתי את כל הפרקים עכשיו את כותבת כל כך מדהים!!!
אלרואי הזה מטריף!, את חייבת להמשיךךך אני מתה פה

28/06/2015 00:13

    וואו תודה רבה לך!!!!את מדהימה3>
    אני אמשיך מחר=]

    28/06/2015 00:48

ממםםםםםםםםםם!!! תמשיכייי

28/06/2015 00:30

    תודה רבה לך!
    אמשיך מחר=]

    28/06/2015 00:49

מדהימה ! לא אוהבת את יניר
( אני חושבת שאני ממש מחבבת את אלרואי )
מצפה להמשך :-)

28/06/2015 01:09

    היי, תודה רבה לך מדהימה!
    אמשיך מחר:)

    28/06/2015 01:15

מהמהמה אין סיכוייי שהוא הרגע סוג של אנס אותה?
היא בתולה ביכלל?
וואוווו איזה כיף שתי פרקיםםם והפרק הארוך הזה כמה שאני אוהבת פרקים ארוכיםםם!!
אתמול נירדמתי ב3 וחצי וכניראה לא העלת עד אז ונירדמתי :/
בכל זאת מהממם מושלם אין דברים כאלה שרופה על הסיפור הזה!!
איזה חמוד אלרואי באלי לאנוס אותו ^^
חחחחח
תמשיכיייי!! מושלם!!❤️❤️❤️

28/06/2015 01:38

    כן בסוף העלתי פרק מאוחרר
    ואת כל הפרטים תדעי בפרק הבא:))
    ותודה רבה לך ימדהימההה את ממש חיממת לי את הלב עכשיו והעלת חיוך על פניי:))))
    אוהבת ומעריכה❤❤❤❤❤

    28/06/2015 01:56

לאלאלאלא עד שהם היו בסדרר אוףףף לא רוצה עכשיו באלי שאלרואי יציל אותה והם יהיו ביחדד

28/06/2015 03:42

לאלאלאלא נווו עד שהם היו בסדרר אוףף עכשיו אני רוצה שאלרואי יציל אותה והם יהיו ביחד

28/06/2015 03:43

אז היי:) סליחה שאני מגיבה רק עכשיו….
אני לא יודעת היא פשוט לא בוגרת בעיני א- זה שהיא בוכה ליד אנשים כל הזמן זה ממש מחרפן אותי אחרי כל מה שהיא עברה אני מצפה לחוסן מסוים
ב-האהבה שלה לאלרואי היא כל כך ילדותית כמו אהבה של נערה. היא בונה את החיים שלה היא מחפשת את האחד שתתחתן איתו לא שתהנה איתו אז שפשוט תשכח ממנו ותמצא פינה בלב שלה לפעמים צריך לוותר על דברים שלא יכולים להיות שלנו וחוץ מזה היא כל הזמן מחליטה שהיא מפסיקה לאהוב אותו ולא יכולה כאילו אני מבינה שזה תהליך אבל בכל זאת כל הקטע בינהם ממש מעצבן אותי, אני לא יודעת למה סליחה…
ויש עוד כמה דברים שאני לא מצליחה לשיים דגש עליהם אולי זה שאת אומרת שהיא כל חייה הייתה צריכה להסתדר לבד כי היא כוויכול היתה יתומה אבל זה בכלל לא נראה ככה זה מרגיש כאילו היא ילדה קטנה שכל הזמן מחפשת הגנה, בן אדם שבודד כל חייו יודע איך להסתדר לא צריך אף אחד ולא סומך על אנשים כל כך מהר אולי הייתי מצפה לבעיות אמון מסוימות ולחוזק. הבחורה צריכה להיות ממש חזקה לדעת לעמוד על שלה את יודעת אישה עם עוצמה… ובבקשה בבקשה אל תעשי אותה בתולה!! היא בת 21 לא 12 היא כבר מזמן היתה אמורה לאבד את הבתולים שלה..
תראי אני לא יודעת לאן זה זורם וממש סליחה על כל הביקורת אני יודעת שלא הייתי יכולה לעשות את זה טוב יותר אבל זה מה שאני מרגישה..
ודרך אגב הפרק מדהים באמת!! אני לא מאמינה שהוא אנס אותה ביום הולדת איזה אכזרי זה!!! מחכה להמשך !:)

28/06/2015 04:43

    האמת שאני מסכימה איתך.
    אבל אולי זה האופי של הדמות…
    בכל מקרה אני מתה על הסיפור הזה, בין הטובים שקראתי.
    מההתחלה שנאתי את יניר והלוואי שאלרואי יציל אותה!!
    ושהם יתחברו שוב, אני ממש מחכה לזה.
    הקטע ההוא באמת קשה לצפייה, הוא נורא אכזרי בטירוף!! אני מרחמת על אוצר.
    למרות הילדותיות שלה אני באמת התחלתי לחבב אותה.
    מחכה להמשך:)
    אוהבת❤️

    28/06/2015 20:16

    מאושרת, יכול להיות שבאמת הוצאתי אותה בכיינית ולא חזקה, חלשת אופי.
    אני אשתדל לתקן את זה, ולחזק אותה אחרי הכל.
    תודה רבה לך על הביקורת באמת, אני מעריכה את זה מאוד!
    רק בזכות הביקורת אני משתפרת ואשמח אם תמשיכי לתת ביקרות!
    אני ממש מודה לך!3>

    01/07/2015 22:26

    רון, וואו.
    תודה רבה לך!
    ממש היה לי כיף לקרוא את התגובה שלך באמת!
    את מדהימה!
    אוהבת ומעריכה3>

    01/07/2015 22:26

מושלם תמשיכי!! אני רוצה פרק עוד היום!

28/06/2015 08:53

תמשיכי עברו יומיים כבר אני במתח הלוואי שאלרואי יציל אותה.
איכס יניר יצור מסריח.

29/06/2015 13:01

    תודה רבה על התגובה!
    המשכתי:)

    01/07/2015 22:27

אווף מתי את ממשיכה??

30/06/2015 17:21

כן אני במתח לא יכולה יותר!!

30/06/2015 18:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך