כותבת21
כן, יצא פרק מגעיל, אני לא רוצה למרוח יותר מידי את הסיפור כי אני מרגישה שאני מאבדת את זה לגמרי. מצטערת על זה. מקווה שתבינו.

התאהבתי ברוצח פרק 23 לפני האחרון

כותבת21 25/07/2015 1976 צפיות 17 תגובות
כן, יצא פרק מגעיל, אני לא רוצה למרוח יותר מידי את הסיפור כי אני מרגישה שאני מאבדת את זה לגמרי. מצטערת על זה. מקווה שתבינו.

"בוקר טוב", אבי אמר והתיישב על ידי. הוא תפס את כף ידי ואחז בה בחוזקה.
"בוקר טוב אבא שלי", אמרתי וחייכתי לעברו, חיוכו לא נראה יותר. הדמעות החלו לזלוג מעיניו.
"אבא, אני אהיה בסדר, אני אהיה חזקה בשבילכם", אמרתי ושוב חייכתי, הראתי לו שאני לא מפחדת ושאני באמת הולכת להילחם בכל כוחי בניתוח הזה.
"אני מצטער", הוא אמר בקול חנוק, מבטו היה מושפל.
"על מה אבא?", שאלתי וראשו הורם אליי.
"על כל הזמן הזה שפיספסתי איתך, אני הייתי אבא רע", הוא אמר בבכי, זאת הפעם הראשונה מאז מותה של אמי שאני רואה את אבי מתפרק על ידי.
"אבא, אני יודעת שזה לא היה בכוונה, זה פשוט קרה, אוקיי?הכל בסדר ואני אוהבת אותך כמו תמיד, שום דבר לא השתנה", אמרתי, אבי הביט בעיניי הדומעות וקירב אותי אל חיק זרועותיו וחיבק אותי בחוזקה. אמי עמדה מולי. היא הייתה כל כך יפה, עינייה הירוקות ושיערה השחור הגולש התפזר על כתפייה בשלמות. חיוכה הרחב הרגיע אותי, כי אני יודעת שהיא תשמור עליי. היא תציל אותי. התנתקנו מהחיבוק, לא יכולתי להפסיק להביט על אמי.
"היא…פה?", הוא שאל בגמגום והנהנתי בראשי.
"תמסרי לו שאני תמיד חושבת עליו, שאני אוהבת אותו ושהגיע הזמן שישחרר", אמי אמרה בחיוך.
"היא אמרה שהיא תמיד חושבת עליך ואוהבת אותך וש…הגיע הזמן שתשחרר", אמרתי, כאב לי לראות אותו כה אבוד, הוא אבוד.
"תמסרי לה ש…שאני לא אשחרר כי לעולם לא אפסיק לאהוב אותה", הוא אמר בבכי חלוש וקבר את פניו בין שתי ידיו.
חיבקתי אותו, חזק.
"ילדה שלי, אני אוהב אותך ו…"הוא החל להגיד, הוא ניגב את דמעותיו והביט בי בחיוך. "ואחרי הניתוח אני ואת נשלים את כל הזמן שאיבדנו, ש…ביזבזנו על שטויות", זה נתן לי עוד יותר כוח להילחם, את הרצון לחיות. הוא כה רגיש מאחורי כל המסכות שהלביש על עצמו. אני שמחה שהרגע הזה הגיע. שהוא סוף סוף שיחרר את כל העול שישב עליו.
"צודק, נתחיל לחיות, בלי כל השטויות מסביב. רק אני, אתה ואלרואי", אמרתי בחיוך.
"אלרואי…אני יודע שאת אוהבת אותו, ושהוא אותך", הוא אמר ופערתי את עיניי, איך הוא יודע על זה ואיך הוא יודע הוא אוהב אותי?
"איך אתה…" "אני לא עיוור, אלרואי תמיד דאג לך, שמר עליך מרחוק מבלי אבקש אפילו ואת…אני לא פיספסתי את המבטים שלך. רואים שאת אוהבת אותו ואת יודעת מה?אני נותן לכם את האישור שלי, אני יודע שהוא הבן אדם היחיד שישמור עליך הכי טוב, שאיתו את תהיי מוגנת", חיבקתי אותו, כל כך חזק. הוא מבין אותנו, הוא עדיין יודע מהי אהבה. כמובן, הוא לעולם לא שכח את אמי. הוא עד היום אוהב אותה ולא מוכן לשכוח.
"תודה אבא, אני אוהבת אותך", אמרתי ונשארנו חבוקים לעוד כמה רגעים.
***

"לא ידעתי שאתה כזה רומנטי", אמרתי בצחקוק. הוא הביט בי במבט שנראה מאוהב, כן. הוא מאוהב, בי.
"אני מקווה שאת מרוצה", הוא אמר והבטתי על הצימר מסביבי והכל היה כל כך מושלם, ביקתה מעץ, הריצפה מעץ. ג'קוזי, מיטה זוגית. אווירה של אהבה.
"ברור יפה שלי", אמרתי ונשקתי על שפתיו בעדינות.
אלרואי מזג לנו שתייה, ואני בינתיים נכנסתי לג'קוזי.
"אח!הגוף שלך מטריף אותי אוצר", הוא אמר וטפח על ישבני בחוזקה.
"איה!", צעקתי וצחקתי בו זמנית. הוא קרץ לעברי ונכנס לג'קוזי גם הוא.
"הגוף שלך עוד יותר מטריף רוי, כל הזמן הזה רציתי לגעת בו, להרגיש אותו", אמתי בחושניות והוא בלע את רוקו. ידיו הצמידו את גופי אל גופו.
הוא הביט עמוק בתוך עיניי והקפיא אותי. הוא התחיל להביט בי שונה, אין כבר את אלרואי העצבני והרציני, הקשיחות נעלמה והוא חשף את אלרואי האמיתי.
הוא נשק לשפתיי והתיישבתי עליו בפיסוק רגליים.
"את יודעת…מהרגע הראשון אהבתי אותך", הוא התוודה בפניי, ליבי פעם בחוזקה למשמע דבריו.
"גם אני, אבל…למה התעלמת ממני ככה?" "כי…בגלל אבא שלך, תמיד פחדתי מהתגובה שלו", הוא אמר וליטף את פניי ברוך.
"הבנתי", אמרתי והנחתי את ראשי על כתפו.
"אני אוהב אותך אוצר שלי", הוא אמר וידיו הגדולות עטפו את גופי הקטן.
"אני אוהבת אותך יותר", אמרתי והזלתי דמעה על כתפו, לא יכולתי להוציא מראשי את הניתוח.
לא רוצה לעזוב את המשפחה שלי, הם כל מה שיש לי.


תגובות (17)

מבינה תמשיכי

25/07/2015 14:56

    תודה על ההבנה, אני פשוט בתקופה לא טובה בחיים ולא רציתי להפסיק עם הסיפור.
    אז בסופו של בר סוג של הרסתי אותו. אבל בסדר, זהו לקח שלמדתי, שלא משנה מה?אני אכתוב רק ברגעים צלולים=]
    אז תודה רבה, מעריכה המון:)

    25/07/2015 15:06

אני לא חושבת שזה פרק מגעיל, וזה לא משנה מתי את כותבת.
אולי כשזו תקופה יותר טובה אז את מרגישה יותר שלמה עם הסיפור אבל כשאת כותבת בתקופה פחות טובה אז את כותבת ממקום יותר כואב ואמתי וזה לגמרי קונה אותי:)
הפרק הזה היה מאוד מרגש, אני יכולה להגיד לך שבחלק הראשון אני בכיתי.
טוב אז זו דעתי, אני מחכה לפרק הבא…
אוהבת המון❤️

25/07/2015 16:56

    יפה שלי תודה!!
    אני שמחה שהצלחתי לרגש אותך. את לא מבינה כמה את מחזקת אותי כל הזמן עם התגובות שלך ו פירגון!
    אוהבת אותך המוןן ומעריכה בלי סוף!!!!

    26/07/2015 20:46

אני חושבת שזה פרק יפה מאוד , היה חסר קצת קיטשיות בסיפור הזה למרות שהוא היה מדהים בבקשה שהיא לא תמות ♥

25/07/2015 17:32

אני ממש ממש ממש ממש לא חובשת שהוא מגעיל אני חושבת שהוא מושלם ואפילו בכיתי בחלק הראשון השיר הראשון ששמת מתאים לזה כל כך והוא כזה מוושלםםם למרות שלא הבנתי את הסוף אשמח אם תסבירי ואת כותבת מושלם ואם את צריכה אני תמיד ישמח לעזור לך פשוט מתשלחי לי הודעה [email protected] ישלי מלא רעיון לסיפור הזה (אם את צריכה)ואניי ממש ישמח לעזור לך אוהבת המוןן תמשיכייי

25/07/2015 19:46

    תודה רבה לך, את לא מבינה איך שימחת אותיי וחיזקת!!!
    אני כל כך מעריכה את זה שאת מגיבה תמיד ורוצה לעזורר את מדהימה בעיניי!!!
    אני אשמח לשמוע על רעיןן להמשך כי אני באמת ארגיש פספוס אם בפרק הבא אסיים את הסיפור.
    שלחתי לך הודעה במייל אשמח שתקראי אותה:) אוהבת אותך המוןןן

    26/07/2015 20:44

דיי אני בוכה פה! הוא ביכלל לא יצא מגעיל ממש אהבתי את הסיפור ואת הפרקק! תמשיכיייי זה מהמםם

25/07/2015 21:14

הוא יצא מושלם והורס והלוואייי שיהיה לו סוף טוב

25/07/2015 22:11

תודה רבה לכולכןן אני מעריכה אתכן כל כך על הפירגון הזה אתן מדהימותת אותי כל פעם מחדשש
אוהבת אתכןן המוןןן ושוב תודה רבהה!!!

26/07/2015 20:47

אני הגבתי מהפלאפון וכנראה שזה לא הגיב. כבר קראתי את הפרק הזה.
פרק מדהים ומרגש כאחד. אני ממש מצליחה להתחבר לדמות של אוצר ולדמות של אלרואי (אני קצת מדמיינת אותו כמו שאני מדמיינת את אנדרס מהסיפור שלי "כלואה") שניהם קשוחים ורוצחים. את מדהימה ומזכירה לי את עצמי ותראי את זה כחיובי. אוהבת מלא. מחכה לפרק האחרון ובמיוחד לסיפורים נוספים שלך.

26/07/2015 21:13

    וואי את לכ מבינה איזה כיף לראות תגובה כזאת ממך. תודה רבה, ממש חיזקת אותי וריגשת, באמת.
    תודה רבה לך!
    וכן, גם אני מדמיינת אותו כמו אנדרס. הסיפור שלך מושלם, הוא סוחף וקשה להפסיק לקרוא אותו. ממש התבאסי שנגמר ועדיין יש לי להשלים את הסוף. אני אסיים לקרוא ואגיב.
    אז אני רוצה באמת להודות לך על הפירגון וההערות שעזרו לי המון לאורך כתיבת הסיפור. את ממש חיזקת אותי ולימדת אותי המון.
    אז אני מודה לך על זה.
    מעריכה ואוהבת המון!מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא שלך:)

    26/07/2015 21:17

למה את לא ממשיכה? הסיפור שלך מושלם אבל תעשי סוף טובב בבקשההה אני לא רוצה שהיא תמות!

02/08/2015 01:29

מתי את ממשיכה אני במתח!!

02/08/2015 18:02

תמשיכייי

05/08/2015 16:24

'האם יהיה המשך?' שאלתי בתקווה

25/08/2015 00:51

את ממשיכה את הסיפור?!?!?!?

04/09/2015 19:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך