alaska
סיפור אמיתי שקורה לי עכשיו ואני בהתלבטות אמיתית אם לכתוב לו שוב או לשכוח ממנו, אשמח אם תייעצו לי:)

התאהבתם פעם?

alaska 20/03/2016 593 צפיות אין תגובות
סיפור אמיתי שקורה לי עכשיו ואני בהתלבטות אמיתית אם לכתוב לו שוב או לשכוח ממנו, אשמח אם תייעצו לי:)

תמיד הייתי נוהגת להסיק מסקנות, אולי מהר מדי.
כל פעם שהייתי נתקלת למצב בו מישהו היה מדבר איתי בווטסאפ, בטלפון או סתם בבית ספר, הייתי מסיקה דברים. חושבת דברים אחרת ממה שהם באמת.
כמו למשל מה שקרה השבוע.
שמרת עלי במבחן. תמיד הבוחנים הם מבוגרים וזקנים, לא מבינים עניין, לא מבינים מה הם עושים שם בכלל.
הפעם זה היה אחרת, זה היה אתה. ראיתי אותך כשנכנסתי, היית עם כפכפים ומכנסיים קצרים בצבע כחול, כמעט זוהר. לא התאמצת בלבוש, הכל היה טבעי ופשוט. ישר כשנכנסנו כבר היית אחלה. דיברת איתנו והתעניינת. היית ממש חברותי וחסר פחד, מלא ביטחון. במשך המבחן מצאת חן בעיני יותר ויותר. היו לי שבע שעות לשבת איתך בחדר הזה ולהתעמק בך, במקום במבחן.
בהפסקה שאלת אותנו איך היה. זה היה ממש יפה מצידך להתעניין, כי ידעתי שאם הייתי במקומך לא היה לי מספיק אומץ בשביל זה. אהבתי את זה שהיית בולט.
אחר כך הסתבר לי שגם למדת בבר אילן. אני אוהבת בנים כאלה, שממש דואגים לעתיד שלהם. ראיתי בך כל מה שאני רוצה שיהיה לחבר שלי. אני תמיד מקצינה דברים כשאני מדברת על אהבה, אבל זה לא נשלט.
כשחזרתי הביתה חשבתי עליך. חיפשתי בפייסבוק, מצאתי את המספר, ושלחתי הודעה. כתבתי שאני רוצה לשאול אותך על התואר. בעצם סתם רציתי שנדבר, כי אני תמיד בטוחה שמכל הודעה קטנה כזו יכול לצאת מחר סיפור אהבה לנצח.
דיברת תמיד בפשטות לא מתאמצת כזאת, שבטח הייתה מעצבנת אחרים, אבל אני כל כך אהבתי את זה. גם אהבת לדבר, וזה היה טוב, טוב מדי. אני לא יודעת אם בכלל יש לך חברה, אבל אם לא, זה פספוס גדול לכל הבנות שמכירות אותך, כי מגיע לך.
אחרי זה גיליתי שאין לך חברה, וכל פעם גיליתי כמה אתה מקסים יותר, דואג לעתיד שלך, מתחשב.
דיברנו שוב, והזמנת אותי לים. לא ידעתי אם זה היה באת או לא, אז כתבתי לך שאני יכולה רק בימי שישי, ותצטרך לחכות לשבוע הבא. עכשיו אני מצטערת, שלא קבענו.
הייתי כל כך נרגשת, הייתי בטוחה שאתה כבר שלי, אז שכחתי מהמעצורים ודיברתי המון. נירתעת כנראה, ואז סיננת אותי.
אני חושבת על כל האופציות שיש, והגעתי למסקנה שלא שווה לוותר על מישהו כמוך, שכדאי לי לנסות, לא לוותר.
אמנם איכשהו אני היחידה שמשלה את עצמי, שחושבת שזה יכול לקרות, לקרות כל מהר, בלי בעיות, בין רגע. וזה לא יכול. אני יודעת שדברים כאלו לא קורים, ובכל זאת זה לא משכנע אותי להפסיק.
אולי די?
אתה בטח סתם חשבת שזה היה סתם, שסתם במקרה דיברנו, שאלתי אותך שאלה וזהו. לו רק היית יודע מה אני חושבת עלייך.
חבל שהכל כל כך אחר, כל כך מסובך והזוי. חבל שהכל לא היה יכול לזרום בפשטות ובקלילות, כמוך.
Fuck love


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך